- Symulator MaSzyna -

Hyde Park => Bocznica => Wątek zaczęty przez: Stele w 14 Marca 2021, 13:21:17

Tytuł: Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
Wiadomość wysłana przez: Stele w 14 Marca 2021, 13:21:17
Weszło jakiś czas temu obracanie node model w trzech osiach. Inca trawki zawsze można rotatem. Tylko nie ma jak z poziomu edytora tego zdefiniować. I bez wizualizacji gizma transformacji, nie wiem jak to robić sensownie.
Tytuł: Odp: Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
Wiadomość wysłana przez: Hubertnator23 w 14 Marca 2021, 13:25:52
Może prymitywna technika, ale zawsze można ustawić się kamerą na dół zbocza, spisać coordy, później spisać coordy góry wzgórza, i będziesz miał długość zbocza. Później a = różnica x, b = różnica y, c = długość zbocza, i za pomocą funkcji trygonometrycznych obliczyć kąt.
Tytuł: Odp: Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
Wiadomość wysłana przez: Stele w 14 Marca 2021, 13:45:01
i wpisywać wierzchołki trójkątów w adresy pamięci gpu. ;) Nie bądźmy masochistami.