- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc doraźna => Trasy => Wątek zaczęty przez: gg w 22 Grudnia 2018, 16:03:32
-
Witam.
Przy budowaniu scenerii chciałem dodać inne tekstury toru niż domyślne w skryptach, w 3DSMax. Po wpisaniu w odpowiednie miejsca nazw tekstur wyeksportowałem tory do pliku .scm. Problem jest w tym, że po uruchomieniu symulatora te tory nawet się nie pokazały w symulatorze. Dlaczego tak się dzieje? Jak można temu zaradzić?
Właściwości toru, który nie wyświetla się w symulatorze:
Type = normal
Radius1 = 0
Roll1 = 0.0
Roll2 = 0.0
MaxDist = -1
MinDist = 0
TrackWidth = 1.435
Friction = 0.25
SoundDist = 25.0
Quality = 20
DamageFlag = 0
Environment = Flat
Visibility = vis
Tex1 = rail-screw-old
TexLength = 4
Tex2 = tpb-stone4-old2.tex
TexPar1 = 0.2
TexPar2 = 0.5
TexPar3 = 1.1
Length = 100.0
PS Pliki .scm są zadeklarowane w pliku .scn
Właściwości toru, który wyświetla się normalnie w symulatorze:
Type = normal
Radius1 = 0
Roll1 = 0.0
Roll2 = 0.0
MaxDist = -1
MinDist = 0
TrackWidth = 1.435
Friction = 0.25
SoundDist = 25.0
Quality = 20
DamageFlag = 0
Environment = Flat
Visibility = vis
Tex1 = Rail_screw_used1
TexLength = 4
Tex2 = TpBpS-new2.tex
TexPar1 = 0.2
TexPar2 = 0.5
TexPar3 = 1.1
Length = 100.0
-
Podane tekstury istnieją w paczce, ale w katalogu 1435mm/
-
W takim razie co trzeba zrobić ,aby tory pokazywały się w symulatorze?
-
Jawne rozszerzenia (w nieobsługiwanym formacie btw) nie gryzą się z wczytywaniem materiałów? tpb-stone4-old2 nie widzę, ale ten drugi jest w roocie.
-
Powinno obcinać rozszerzenia. (BTW to .tex jest nadal obsługiwany)
Żadnego nie widzę w roocie.
-
Nazwy tekstur kopiowałem z samych tekstur tym sposobem:
"zmień nazwę>kopiuj>wklej (treść) 3DSMax"
-
W takim razie co trzeba zrobić ,aby tory pokazywały się w symulatorze?
ustawić odpowiednią ścieżkę, np. 1435mm/rail-screw-old
-
Po korekcie wpisu tekstury z poziomu 3DSMax tor wczytał się normalnie. Dziękuje za szybką i skuteczną poradę.