- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Symulator => Wątek zaczęty przez: MaciejM w 07 Czerwca 2015, 19:00:34

Tytuł: Słupy telegraficzne
Wiadomość wysłana przez: MaciejM w 07 Czerwca 2015, 19:00:34
W jaki sposób wstawić słupy telegraficzne z przewodami? Widzę, że inne scenerie korzystają z plików slup_drew_tele_*.inc.
Tytuł: Odp: Słupy telegraficzne
Wiadomość wysłana przez: matek123 w 07 Czerwca 2015, 21:15:57
Druty się wstawia jako line. Gdzieś był generator.
Tytuł: Odp: Słupy telegraficzne
Wiadomość wysłana przez: pol102 w 09 Czerwca 2015, 01:05:28
Słupy są moje, poprawił je ostatnio @Siecool i do niego należy kierować pytania.
Tytuł: Odp: Słupy telegraficzne
Wiadomość wysłana przez: Siecool w 14 Czerwca 2015, 15:14:24
Jest do tego skrypt dejotzbycha, który generuje te druty. Działa to pod jakimś interpreterem PHP i jest uruchamiane z wiersza poleceń, ale generalnie uzyskuje efekty jak na screenie. Jak coś to mogę pogrzebać w poszukiwaniu większej ilości szczegółów.
Tytuł: Odp: Słupy telegraficzne
Wiadomość wysłana przez: szczawik w 14 Czerwca 2015, 21:09:01
W razie czego jestem gotów zrobić narzędzie do edytora wizualnego, potrzebny tylko ogólny algorytm jak to ma wyglądać. Jeśli skrypt do 3ds max to lepiej zapytać @ISDR'a.
Tytuł: Odp: Słupy telegraficzne
Wiadomość wysłana przez: Mariusz1970 w 14 Czerwca 2015, 23:47:57
Ja kiedys na wlasne potrzeby, zrobilem narzedzie, gdy drutowalem sobie Calkowo. Narzedzie samo wyszukwialo sasiadujce slupy, a nastepnie drutowalo. Full automat (jedno klikniecie i wszystkie slupy odrutowane). Zaleta, bylo to, ze kazdy drut mial nieco inne ugiecie. Poniewaz, ja korzystam z dawnej mojej paczki, w ktorej nie bylo rotacji w 3 osiach, to i narzedzie nie jest do tego przystosowane, ale jako ciekawostke podaje. Ponizej screen.