- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc doraźna => Rainsted => Wątek zaczęty przez: Tyrystor w 03 Czerwca 2011, 20:51:39

Tytuł: Dziury taborowe w edytorze składów
Wiadomość wysłana przez: Tyrystor w 03 Czerwca 2011, 20:51:39
Gdy Uruchomiłem starter Rainsted, wybrałem scenerię i chciałem zmienić skład. Niestety w menu do edycji składu było pełno braków: nie miałem wszystkich wagonów, tylko 2 spalinowozy, za mało tekstur wagonów 1xxA. Posiadam wersję 1.0.99.8315. W folderze Dynamic nic nie zostało usunięte.

Na prośbę @Libertyn89 wątek został napisany od nowa (estetyka).

Ra to User, program to Rainsted. Po dwukropku nie piszemy wielkiej litery. No i zaczynając zdanie od "Gdy" wypadało skończyć myśl.
Quark-t
Tytuł: Odp: Dziury taborowe w edytorze składów
Wiadomość wysłana przez: DRE w 03 Czerwca 2011, 22:11:33
A próbowałeś "sprawdź posiadany tabor" ?
Tytuł: Odp: Dziury taborowe w edytorze składów
Wiadomość wysłana przez: Quark-t w 03 Czerwca 2011, 22:19:46
Z tego, co mi @Tyrystor napisał, to problem został rozwiązany. Ale oczywiście nie raczył ani o tym poinformować, ani podzielić się rozwiązaniem...
Tytuł: Odp: Dziury taborowe w edytorze składów
Wiadomość wysłana przez: Tyrystor w 04 Czerwca 2011, 11:25:42
Dobrze, więc tak: usunąłem starter Rainsted i skopiowałem starszą wersję z PC2009, następnie aktualizowałem go do najnowszej wersji. Gdy aktualizacja dobiegła końca, kliknąłem "sprawdź posiadany tabor" i działa.

Błędne przepisanie nazwy z okienka to już niechlujstwo.
Quark-t
Tytuł: Odp: Dziury taborowe w edytorze składów
Wiadomość wysłana przez: zenek w 22 Czerwca 2011, 11:57:12
Przepraszam że odnawiam stary wątek jednak mam ten sam problem w dodatku żaden ze znanych mi sposobów radzenia sobie z problemami nie pomógł mi, opisany wyżej zresztą też nie. Więc proszę o radę, cóż mogę zrobić w takiej sytuacji. Problem się zaczął po tym ja zainstalowałem nowego byczka od szoguna, po sprawdzeniu taboru model twierdził że mu brakuje dźwięków, choć gdy zajrzałem w mmd to nawet ich nie potrzebował, więc po raz kolejny "sprawdziłem tabor" i wtedy 75% taboru zniknęło i jak wiadomo, no nie da się dalej grać proszę o pomoc. Z góry za nią dziękuję.

Pisz poziomo. Przydałaby się wersja programu Rainsted.
Quark-t
Tytuł: Odp: Dziury taborowe w edytorze składów
Wiadomość wysłana przez: Tyrystor w 22 Czerwca 2011, 12:33:05
@Zenek, czy przy sprawdzaniu taboru, Rainsted przestaje odpowiadać?
Tytuł: Odp: Dziury taborowe w edytorze składów
Wiadomość wysłana przez: Quark-t w 22 Czerwca 2011, 12:42:01
Przede wszystkim, to można zacząć od zmiany taboru ręcznie. http://eu07.pl/forum/index.php/topic,7036.0.html Po drugie, to
Problem się zaczął po tym ja zainstalowałem nowego byczka od szoguna, po sprawdzeniu taboru model twierdził że mu brakuje dźwięków, choć gdy zajrzałem w mmd to nawet ich nie potrzebował
starter a model to dwie różne rzeczy i sprawdzanie taboru ma się nijak do potrzeb na dźwięki.
A po trzecie, to:
1. Wypakowałeś model poprawnie?
2. Próbowałeś aktualizować starter?
3. Zamknij starter, usuń plik dynamic/TEXTURES.INI i uruchom starter ponownie.
Tytuł: Odp: Dziury taborowe w edytorze składów
Wiadomość wysłana przez: zenek w 22 Czerwca 2011, 14:57:04
1. Tak (specjalnie sprawdzałem)
2. Tak
3. Nie pomogło

PS: Potrafię zmienić skład w scenerii, co nie zmienia faktu, że po poprawnym wpisaniu składu do scenerii po prostu nie da się uruchomić  gry tylko "popraw skład". Jak uruchomiłem exe "na luzie" to wyświetliło mi: "...et22_v1\201e error=-8@0", ale czy to może mieć coś wspólnego z et22_v2? Może to wina exe. Czy exe korzysta z jakiegoś cache?

Pisz poziomo i uważniej.
Quark-t
Tytuł: Odp: Dziury taborowe w edytorze składów
Wiadomość wysłana przez: Quark-t w 22 Czerwca 2011, 15:19:02
Ad. 3 - a kliknąłeś jeszcze "sprawdź posiadany tabor" i odczekałeś, aż Rainsted zacznie reagować? No i napisz jaką masz wersję startera.

PS: Potrafię zmienić skład w scenerii, co nie zmienia faktu, że po poprawnym wpisaniu składu do scenerii po prostu nie da się uruchomić  gry tylko "popraw skład". Jak uruchomiłem exe "na luzie" to wyświetliło mi: "...et22_v1\201e error=-8@0", ale czy to może mieć coś wspólnego z et22_v2? Może to wina exe. Czy exe korzysta z jakiegoś cache?
Exe uruchamiane bezpośrednio bierze nazwę scenerii i pojazdu do prowadzenia z deklaracji w pliku eu07.ini.

Tytuł: Odp: Dziury taborowe w edytorze składów
Wiadomość wysłana przez: adzik w 22 Czerwca 2011, 16:02:57
Pytanie: Która wersja Paczki Całościowej? Na TGA czy na DDS? I następnie, czy po uaktualnieniu (wgraniu) modelu od kolegi @szoguna problem występuje, gdy chcesz prowadzić inny pojazd? Jeżeli nie powoduje to sprawdź plik TEKSTURES.INI ręcznie czy wpis z pliku info.txt dołączonej do modelu został dodany (sprawdź).
Tytuł: Odp: Dziury taborowe w edytorze składów
Wiadomość wysłana przez: szogun w 22 Czerwca 2011, 18:46:33
Jeżeli nie powoduje to sprawdź plik TEKSTURES.INI ręcznie czy wpis z pliku info.txt dołączonej do modelu został dodany (sprawdź).
Nie trzeba dodawać żadnych wpisów, wystarczy użyć sprawdzania posiadanego taboru.
Tytuł: Odp: Dziury taborowe w edytorze składów
Wiadomość wysłana przez: zenek w 25 Czerwca 2011, 00:26:53
Ktoś na priv napisał mi żebym spróbował "reinstalacji", więc zobaczę czy pomogło i dam wam znać jak pobiorę
PS: wersję mam i miałem DDS jeszcze z przed patha ale z dodanym pathem... i aktualizacjami gry i RAINSTED.
PS2:poprawcie błędy bo pisze z komórki
Tytuł: Odp: Dziury taborowe w edytorze składów
Wiadomość wysłana przez: REWIZOR w 25 Czerwca 2011, 09:28:17
PS2:poprawcie błędy bo pisze z komórki
To nie jest żadne ewentualne usprawiedliwienie.