- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc doraźna => Wątek zaczęty przez: pinokio w 01 Stycznia 2011, 21:10:44

Tytuł: Obsługa Skody
Wiadomość wysłana przez: pinokio w 01 Stycznia 2011, 21:10:44
Witam mam pytanie do czego służy w lokomotywie 181 nastawnik który znajduje się nad nastawnikiem kierunkowym?
Tytuł: Odp: Obsługa Skody
Wiadomość wysłana przez: Patrykos w 01 Stycznia 2011, 21:24:05
Służy do wyłączania uszkodzonych grup silników. N to jazda normalna, I - to uszkodzona I grupa silników, II - to uszkodzona II grupa silników, III - uszkodzona III grupa silników.
Tytuł: Odp: Obsługa Skody
Wiadomość wysłana przez: Tyrystor w 02 Stycznia 2011, 12:34:47
Mogę też zrozumieć że jeżeli w rzeczywistości uszkodzi się np. III Grupa silników maszynista nie musi wstawać z miejsca aby wyłączyć te silniki? Czy to jest też na innych lokomotywach na PKP?
Tytuł: Odp: Obsługa Skody
Wiadomość wysłana przez: MichałŁ w 02 Stycznia 2011, 13:49:57
Dokładnie w Czechosłowackich sprzętach nie musisz biegać po szafach żeby odłączyć  (podobnie jest np. w S200)
Niestety w Polskich lokomotywach trzeba wybierać się do szafy elektrycznej.
Tytuł: Odp: Obsługa Skody
Wiadomość wysłana przez: matek123 w 02 Stycznia 2011, 14:02:09
A w symulatorze w Skodach trzeba tradycyjnie do maszynowni? Czy z kabiny można odłączyć>
Tytuł: Odp: Obsługa Skody
Wiadomość wysłana przez: MichałŁ w 02 Stycznia 2011, 14:09:05
Znając exe to trzeba wyjść pewnie do maszynowego. Nawet nie sprawdzałem tego
Tytuł: Odp: Obsługa Skody
Wiadomość wysłana przez: Niebugoclaw w 02 Stycznia 2011, 19:07:28
A ja się spytam czy ta Skoda w rzeczywistości ma możliwość nastawienia hamulca (tow/os/posp), bo coś w symku nie bardzo.
Tytuł: Odp: Obsługa Skody
Wiadomość wysłana przez: youBy w 02 Stycznia 2011, 19:29:42
Tak, ma nastawiacz nákladní–osobní (towarowy–osobowy).
Tytuł: Odp: Obsługa Skody
Wiadomość wysłana przez: Niebugoclaw w 02 Stycznia 2011, 20:36:13
To z jakiego powodu nie działa w symku?
Tytuł: Odp: Obsługa Skody
Wiadomość wysłana przez: Patrykos w 02 Stycznia 2011, 20:49:00
Nie ma na pulpicie takiego przełącznika.
Tytuł: Odp: Obsługa Skody
Wiadomość wysłana przez: trus w 03 Stycznia 2011, 20:38:55
W Skodzie na amperomierzu silników trakcyjnych jest zaznaczony przedział przy około 350 A, czy taki jest maksymalny prąd rozruchu.
Tytuł: Odp: Obsługa Skody
Wiadomość wysłana przez: ET22_RULZ w 03 Stycznia 2011, 21:03:15
W Skodzie na amperomierzu silników trakcyjnych jest zaznaczony przedział przy około 350 A, czy taki jest maksymalny prąd rozruchu.
Jest to mniej wiecej prad mocy godzinowej.
Tytuł: Odp: Obsługa Skody
Wiadomość wysłana przez: EU07-483 w 04 Stycznia 2011, 21:14:21
Niestety w Polskich lokomotywach trzeba wybierać się do szafy elektrycznej.

W EP09 można odłączyć parę silników bez wychodzenia z kabiny. Ale to chyba wyjątek.
Tytuł: Odp: Obsługa Skody
Wiadomość wysłana przez: pinokio w 07 Stycznia 2011, 02:31:49
Czy tak jest w rzeczywistości, że gdy zejdę nastawnikiem na 0 z którejkolwiek pozycji to wskazówka (nie znam nazwy) od razu ustawi się na pozycje 0 czy powinna powoli zejść?
Tytuł: Odp: Obsługa Skody
Wiadomość wysłana przez: bprog w 07 Stycznia 2011, 08:33:06
Tak jest w rzeczywistości. Film autorstwa @mechatronika: http://www.youtube.com/watch?v=396OWue32MI (http://www.youtube.com/watch?v=396OWue32MI), oglądaj od 1:40.
Ach, mój błąd, źle zrozumiałem pytanie. Myślałem że chodzi ogólnie o to poruszanie się wskazówki.
Tytuł: Odp: Obsługa Skody
Wiadomość wysłana przez: Patrykos w 07 Stycznia 2011, 17:19:49
Czy tak jest w rzeczywistości, że gdy zejdę nastawnikiem na 0 z którejkolwiek pozycji to wskazówka (nie znam nazwy) od razu ustawi się na pozycje 0 czy powinna powoli zejść?
Nie, tak nie jest ale obecne exe nie umożliwia pełnej obsługi wału kułakowego.