- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc doraźna => Tabor => Wątek zaczęty przez: AIR w 27 Stycznia 2008, 12:51:32
-
Mam problem. Podpinam się kabiną A pod skład, przechodzę do kabiny B, odjeżdżam i w tym momencie spada mi ciśnienie zarówno w zbiorniku jak i P.G co powoduje hamowanie składu.
Dzieje się to jak podpinam zarówno ET22 jak i EU07.
Czym szybciej ruszam (większym prądem) tym powietrze szybciej ucieka.
Ktoś wie jak temu zaradzić ?
-
Mam problem. Podpinam się kabiną A pod skład, przechodzę do kabiny B, odjeżdżam i w tym momencie spada mi ciśnienie zarówno w zbiorniku jak i P.G co powoduje hamowanie składu.
Dzieje się to jak podpinam zarówno ET22 jak i EU07.
Czym szybciej ruszam (większym prądem) tym powietrze szybciej ucieka.
Ktoś wie jak temu zaradzić ?
Witam.
Ja miałem taki sam problem;), gdy odluzowywujesz skład staraj się uzywać jak najmniej pozycji luzowania 9 na num. a gdy ruszasz ze stacji rób to powoli i spokojnie 400A max. a po czasie błąd Ci sam zniknie, bynajmniej u mnie tak było, acha i jeszcze zmieniłem sobie exe i teraz działa bez zażutu:).
-
chodzi Ci o to, że by nie dawać napełnienia uderzeniowego?? bo "9" mi nie wiele mówi, mam inna klawiature.
Podczepiłem się pod wagony towarowe i jest ok, więc to nie jest problem z lokami tylko wagonami, a dokładnie z pasażerskimi 1xxa
-
chodzi Ci o to, że by nie dawać napełnienia uderzeniowego?? bo "9" mi nie wiele mówi, mam inna klawiature.
Podczepiłem się pod wagony towarowe i jest ok, więc to nie jest problem z lokami tylko wagonami, a dokładnie z pasażerskimi 1xxa
Chodzi mi o to że jak zaczynasz jakąś scenerie np. mając 6 wagonów 1XXA po ustawieniu pozycji napełniania uderzeniowego nie trzymaj jej długo daj ją na 4 sek. potem daj w jazde i niech sie powoli wyluzuje, nastepnie gdy ruszasz ze stacji staraj się nie przekraczać 400A.
-
A czy ten wątek nie powinien znaleźć sie w dziale Pomoc?
-
Oczywiście, że powinien być w dziale pomoc, mój błąd...proszę o przeniesienie.
Nie używam napełnienia wcale i dając tylko pierwszą pozycje już mi ciśnienie spada (więc do 400A daleko jeszcze) i po kilkunastu sekundach jest równe 0 Pa
Przenoszę.
Akvin
-
Witam!
Kolego "AIR". Jakiego "EXE" kolega używa?
-
Witam!
Kolego "AIR". Jakiego "EXE" kolega używa?
To też jest i moze powód ale są i inne jak np.
Zle podpina skład ze powietrze ucieka musi kliknac 3 rzy insert
-
Oczywiście insert należy wcisnąć tylko dwa razy.
-
Oczywiście insert należy wcisnąć tylko dwa razy.
Mi tu coś nie gra , bo jak wcisne 2 razy klawisz insert to koła w wagonach się nie ruszają , a jeżeli wcisnę 3 razy to koła zaczną się kręcić.I to też może być przyczyna tego spadku ciśnienia.
-
3 razy insert wciskamy kiedy podpinamy ze sobą dwie siódemki w trakcji ukrotnionej.
1 insert zarzucenie haka.
2 insert łączenie przewodów hamulcowych.
3 insert łączenie przewodów ukrotnienia.
-
Tak jest miałem taki zwyczaj, że zamiast wciskać trzymałem insert przez kilka sek i podpinał go jak w ukrotnieniu, po waszych radach wcisnąłem 2 razy i jest ok.
Dziękuję za pomoc.
-
3 razy insert wciskamy kiedy podpinamy ze sobą dwie siódemki w trakcji ukrotnionej.
1 insert zarzucenie haka.
2 insert łączenie przewodów hamulcowych.
3 insert łączenie przewodów ukrotnienia.
Dzięki @Krzysiek626 za ciekawostkę bardzo to mi się przyda.
Pozdrawiam ,i chyba do zamknięcia.
-
3 razy insert wciskamy kiedy podpinamy ze sobą dwie siódemki w trakcji ukrotnionej.
1 insert zarzucenie haka.
2 insert łączenie przewodów hamulcowych.
3 insert łączenie przewodów ukrotnienia.
Na exe z dizelpacku (nie wiem czy u @KURSa90 też) jest dokładniej tak:
1 - śruba na hak
2 - przewody hamulcowe (czerwone)
3 - przewody zasilające (żółte)
4 - ukrotnienie pojazdów
-
Na exe z dizelpacku (nie wiem czy u @KURSa90 też) jest dokładniej tak:
1 - śruba na hak
2 - przewody hamulcowe (czerwone)
3 - przewody zasilające (żółte)
4 - ukrotnienie pojazdów
A co daje nam podłączenie przewodów zasilających? Co to zmienia w prowadzeniu pojazdu itd?
-
A co daje nam podłączenie przewodów zasilających? Co to zmienia w prowadzeniu pojazdu itd?
Steruje np. otwieraniem / zamykaniem pneumatycznym drzwi w przejściach między wagonami. Przez podłączenie "żółtka" do wagonów zdecydowanie szybciej ucieka powietrze ze zbiornika głównego.