- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Bieżące Symulatorowe => Wątek zaczęty przez: jakubg1 w 23 Lipca 2015, 14:38:08
-
Witam. Znalazłem błąd związany z "kiblami", konkretnie w przypadku jazdy na pozycji nawrotnika "N1" po układzie szeregowym silników trakcyjnych włącza się układ równoległy (tak samo jak w pozycji nawrotnika N2), zamiast od razu włączyć bocznikowanie. Czy wy też macie ten problem?
-
W EN57 jedyną różnicę pomiędzy pozycjami N1 a N2 odgrywa przekaźnik regulacji przyspieszenia, tzn. wał kułakowy wchodzi na pozycje przy prądzie 135A, a nie 175A, nie ma natomiast blokady układu równoległego. To, o czym piszesz zastosowano na EN71 (czy na edkach też, tego nie wiem).
-
Bug jest także na EN71 i ED72. Jeśli chodzi o natężenie prądu, to chyba jest rzeczywiście źle, bo na N1 potrafię osiągnąć na EN57 110km/h. W dokumentacji napisane jest, że te pozycje są przeznaczone do jazdy 70-80km/h. Więc jest różnica, prawda?
Właśnie się zastanawiam, czy błąd jest w kiblu czy w dokumentacji.
-
Zdaje się, że faktycznie coś jest nie tak. Pamiętam jak 5 lat temu jadąc na L546 nie mogłem przekroczyć 80km/h. Teraz na TD prędkość 110km/h osiągam na N1 i N2 w tym samym momencie. Testowane na EN57-1146.
-
Mylisz pojęcia - tu chodzi o to jak szybko się rozpędzisz do tych 110 km/h, a nie do jakiej prędkości w ogóle to zrobisz. I to od tego są dwie nastawy PRP. Zarówno na pierwszej, jak i na drugiej nastawie do 110 dobijesz.
-
Dla zwolenników górskiej wersji kibla polecam wpis ScnS=Yes w linijce Cntrl. Wtedy silniki na pierwszej nastawie będą tylko w połączeniu szeregowym z bocznikami.