Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Culo

Strony: [1]
1
Rainsted / Odp: "Player train not exist" - edytor Rainsted.
« dnia: 28 Stycznia 2016, 20:02:07 »
Dzięki :) Biorę się do pracy.

2
Rainsted / Odp: "Player train not exist" - edytor Rainsted.
« dnia: 28 Stycznia 2016, 19:11:02 »
Cześć ponownie,

rzeczywiście nazwanie wszystkich torów pomogło i od tego czasu nie miałem problemu z załadowaniem scenerii. Jeśli chodzi o współrzędne, to rzeczywiście umknęło mi to, dzięki Wam za pomoc :) Pozostaje jeszcze problem textury rozjazdu. Textura w Rainstedzie jest ustawiona, próbowałem zmieniać szablon, jednak również to nic nie dało. Dodatkowo wskaźnik przed rozjazdem jest źle ustawiony (screen), ale mam nadzieję, że będę mógł to później zmienić.





Regulamin, Obowiązki: 2
Proszę poprawić.
Rozi

3
Rainsted / "Player train not exist" - edytor Rainsted.
« dnia: 28 Stycznia 2016, 12:31:22 »
Witam.

Wiem, że tytuł tematu wskazuje, że taki temat już na forum był, a nawet chyba dwa, jednak nie dotyczyły one edytora i nie rozwiązały mojego problemu. Mianowicie.

Jestem w trakcie robienia układu torów i zwrotnic dla realistycznej trasy Ciechocinek - Aleksandrów Kuj. i szczerze mówiąc po trzech dniach korzystania z edytora jestem bliski zrezygnować. Zrobiłem krótki fragment linii, mianowicie ok 500 m torów i jeden rozjazd, zapisałem stan edytora, wyexportowałem scenerię do maszyny i rzeczywiście działa. Co zrobiłem dalej? Dodałem fragment drugiego toru od zwrotnicy,  zapisałem, wyexportowałem i działa. Dodałem kolejną zwrotnicę, exportuje - "player train not exist", nie ma torów. Zrobiłem to od nowa, tym razem zadziałało ale tor nie ma podsypki, mimo, że tekstura jest. A więc zresetowałem program, wróciłem do zapisanego stanu edycji, który działał już w maszynie i co? On też nie działa... Naprawdę chcę się uczyć i przesiedziałem wiele wiele godzin, żeby zrozumieć sam sposób układania torów, robie to nawet identycznie jak ktoś na filmie (użytkownik odkrywca na Youtube), a co chwile mam błędy. Mało tego, zapisane i działające wcześniej "scenerie" też nagle przestają działać. Czy jest inny sposób na realistyczną scenerię niż Rainsted, lub czy jest jakieś konkretne rozwiązanie na to?... Dołączam scenery.scn w razie gdyby komuś się chciało. Ale skoro coś najpierw działa a później nie, to chyba już wina programu.
Regulamin obowiązki pkt 16. Proszę poprawić obie swoje wiadomości.
Sawi

4
Bocznica / Odp: Kaliska
« dnia: 25 Stycznia 2016, 22:59:34 »
Co do samej scenerii to mega robota, jedyne co to troszkę przycina na Kaliskiej jak jest dużo składów, ale to też pewnie wina mojego sprzętu.

Mam pytanie do twórców, czy też kogoś kto zna temat, jako że jestem na etapie nauki robienia swojej scenerii i chciałbym się w przyszłości zabrać za trasę Toruń - Aleksandrów Kujawski.

W jaki sposób tworzycie układ torów? Czy jest on odwzorowywany w dużym przybliżeniu, czy da się jakoś nałożyć np. mapy google, żeby nałożyć na nie tory w 3dsmaxie, czy tez może w jakiś inny sposób wyliczacie długość prostych i łuków? W skrócie mówiąc, w jaki sposób zrobić najbardziej zbliżony do rzeczywistości układ i długość torów?

Reg. zakazy 12, obowiązki 4.
Twoja wiadomość nie ma nic wspólnego z tematem. Ponadto na forum jest wiele tematów dotyczących układania torowiska za pomocą różnych narzędzi. Bocznica.
Benek

Strony: [1]