Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - dres88

Strony: [1]
1
Bieżące Symulatorowe / Odp: Wymarzony scenariusz
« dnia: 15 Lipca 2011, 21:00:35 »
Moim wymarzonym scenariuszem byłby taki scenariusz:
a) Pociągi pasażerskie (EZT):
- brakuje wyjazdów na pusto (teraz takie wyjazdy mają oznaczenie w rozkładzie PXJ dawniej były to SPJ) z punktu D do punktu E (punkt D wcale nie musi być dużą stacją za przykład może tu posłużyć rozkład 2005/2006, w którym był pociąg do Krakowa Gł., który rozpoczynał bieg ze stacji Chrzanów. EZT na ten pociąg z Chrzanowa do Krakowa był podsyłany jako SPJ ze stacji Trzebinia do stacji Chrzanów i potem była zmiana czoła i powrót do Krakowa) i potem zmiana czoła i powrót z punktu E do punktu A i później zjazd z peronów punktu A (stacji A) na bocznicę/boczny tor, 30min przerwy, zmiana czoła, wyjazd w perony punktu A (stacji A) i powrót do punktu C i koniec misji.
b) Pociągi towarowe:
- brakuje wyjazdów/przejazdów luzem z szopy/lokomotywowni do jakiegoś pociągu towarowego przykład: wyjeżdżamy a raczej manewrujemy z szopy/lokomotywowni do punktu A, która znajduje się przy szopie/lokomotywowni (tak jak w Krakowie Prokocimiu czy w tarnowskich górach), z punktu A jedziemy do punktu F (stacji towarowej/bocznicy) po pociąg. I od punktu C do punktu E jedziemy w połączeniu z jakimś innym pociągiem towarowym jako przyprzęg/doprzęg (ale nie na końcu składu tylko na początku np. jedzie ET22 + wagony a my manewrujemy i doczepiamy się do ET22 i wtedy powstaje taki skład: ET22+ET22+wagony, druga ET22 może jechać na "zimno" lub nie). Dojeżdżamy do punktu E, odpinamy się i jedziemy dalej do punktu F po skład a ten towarowy, którym przyjechaliśmy połączeni jedzie dalej. Po dojechaniu do punktu F manewrujemy i zabieramy nasz skład do punktu B albo C, odpinamy się od przyprowadzonego składu i manewrujemy po inny skład, z którym pojedziemy do punktu E, odpinamy się i zjeżdżamy na boczny tor, na którym stoją już inne dwie lokomotywy oczekujące na pracę np. ET22 i ET41 a my do nich podjeżdżamy jako 3 lokomotywa oczekująca na pracę i koniec misji.

Na marginesie dodam, że sporo jest w rzeczywistości takich kombinacji zarówno takich w ruchu towarowym jak i pasażerskim (dotyczy to tylko EZT), no może już nie ma tego tak dużo jak kilka lat temu ale nadal trochę tego jest i warto by było kilka takich scenariuszy porobić.

2
Bieżące kolejowe / Odp: SRJ
« dnia: 28 Grudnia 2009, 15:26:38 »
Może moje pytanie niezbyt pasuje do tego tematu ale nie chce zakładac nowego. Czy posiada ktoś obiegi EZT z województwa małopolskiego i śląskiego, jeśli tak to bardzo proszę o skany lub o kontakt na PW.

3
Bieżące kolejowe / Odp: WOS Poszukuję.
« dnia: 05 Października 2009, 13:02:47 »
Poszukuję poprawek (wklejek w formie elektronicznej lub stron do takowych poprawek/wklejek albo w formie zdjęć) do zeszytu 480 ważnego w latach 2005/2006. Jeśli ktoś takowe poprawki posiada bardzo proszę o odpowiedź na meila -> beny767@wp.pl lub na PW.


Regulamin forum:
Nie pisz na forum próśb o wysłanie czegoś na mail. Używaj do tego Prywatnej Wiadomości.
Proszę na przyszłość zapamiętać.

REWIZOR

4
Bieżące kolejowe / Odp: Karta pracy drużyny trakcyjnej
« dnia: 21 Lipca 2009, 16:14:50 »
Wielkie dzięki za te pliki :). Mam jeszcze dwa pytania dot. Rubryki "Miejsce pracy" i tabelki H dokładnie chodzi mi o rubrkę "Pojazd" bo resztę już "rozkminiłem": pozycję od, do biorę z tabelki G z rubrki "Pozycja", "Początek" i "Koniec" również biorę z tableki G z rubryki "Początek" i "Koniec". Do rubryki "Pojazd" w tabelce H mam pewne podejrzenia, że wpisuje sie literkę: "E" - elektrowóz (lok. elektryczne) albo "S" - spalinowóz (lok. spalinowe) albo "J" - jednostki elektryczne ("kibelki") albo "M" - oznaczjącą autobusy szynowe, dobrze rozumuję ? 
A co do rubryki "Miejsce pracy" to według tych tabelek co je wysłałeś, to maszynista prowadzący pociąg pasażerski wpisuje tylko cyfrę "2", a maszynista prowadzący pociąg towarowy jadąc z punktu "A" do punktu "B" (punkt "B" to tory bocznicy szlakowej) wpisuje liczbę "17" ? Bo tego nie mogę "rozkminić".

5
Bieżące kolejowe / Odp: Karta pracy drużyny trakcyjnej
« dnia: 13 Lipca 2009, 15:48:44 »
A ja mam jeszcze pytania dot. tabeli G w różowej karcie pracy dokładnie chodzi mi o kolumnę nr 9 (jakie są wszystkie kody pracy), 10 (co się wpisuje jako miejsce pracy i jakie są wszystkie miejsca pracy ?), 11 ( podejrzewam, że wpisuje się liczbę 1,2,3 ale nie jestem tego pewien), do wypełnienia kolumn 16-21 trzeba mieć jakąś książkę więc nie pytam jak to uzupełnić, no i pozostaje ostatnia kolumna 22 (Przejście - co się tu wpisuje ?). No i jeszcze jak uzupełnić tabelę H (co wpisuje się w "Pozycję od", "Pozycję do", "Pojazd", "Początek", "Koniec" ?) Oraz karta pracy zielona - tabela G kolumna 21: skrót "sp. prz." mógłby go ktoś rozwinąć ??

6
Bieżące Symulatorowe / Odp: Nasze taśmy ze służb.
« dnia: 09 Lipca 2009, 16:37:22 »
Opis służby : Towarowy do Chełminowa, następnie jazda luzem do Krzyżowej po węglarki i podjęcie towarowego z Krzyżowej do Markowa Górnego przez Chełminów.
Od kiedy w scenerii "Krzyżowa" jest jazda lokomotywą luzem ? Kurcze, ale jestem do tyłu z modyfikacjami tras.

7
Bieżące kolejowe / Odp: Karta pracy drużyny trakcyjnej
« dnia: 08 Lipca 2009, 13:20:43 »
A ja mam pytanie dotyczące tabeli C: Co trzeba wpisać w Kod serii ?

8
Bieżące kolejowe / Odp: Służbowy rozkład jazdy
« dnia: 12 Marca 2009, 20:36:25 »
Chodzi mi o zeszyty: 301,302,303,304,321,322,323,380,405,406,423,424,425,480 lub inne.

9
Bieżące kolejowe / Odp: Służbowy rozkład jazdy
« dnia: 12 Marca 2009, 20:13:34 »
Czy posiada ktoś służbowe rozkłady jazdy pociągów ważne od 11 grudnia 2005r. ? Chodzi mi głównie o rozkłady z okręgu Krakowskiego (IRUSJ - 3) i okregu Katowickiego (IRUSJ - 4) ale mogą to być też rozkłady z obszaru IRUSJ - 1,2,5,6,7,8.

10
Na warsztacie / Odp: Realistyczna trasa kolei piaskowych
« dnia: 24 Lipca 2008, 18:54:56 »
Witam. Ja mam natomiast inny problem a mianowicie podczas ładowania traski PMPPW ładowanie zatrzymuje się na Ground init OK i wywala mnie do windowsa. Dodam, że w pliku scn pozamieniałem wagony i loki na te, które posiadam i dalej nic. Proszę o pomoc.

11
Publikacje / Odp: Tekstura ET22-922 (ZT w Bydgoszczy)
« dnia: 21 Lipca 2008, 13:41:38 »
Bardzo proszę o odświeżenie linka do tekstruki ET22-922.

12
Tabor / Odp: EN57 SKM
« dnia: 07 Lipca 2008, 21:45:15 »
Czy mógłby ktoś odświeżyć ten link do tekstur SKMki, który podał aksim ??

13
Publikacje / Odp: Tekstury taboru SKM.
« dnia: 03 Lipca 2008, 17:59:11 »
Witam, to jest mój pierwszy post i mam małą prośbę a mianowicie czy mógłby ktoś odświeżyć oba linki do tekstur SKM wykonanych przez szym13 (bądź dać inny link do tych tekstur) ??

Strony: [1]