- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Publikacje => Wątek zaczęty przez: mariusz glogau w 20 Lutego 2009, 12:08:28
-
Link dla zainteresowanych :
http://eu07.pl/userfiles/5133/5133_EP07-1XXX.rar (http://eu07.pl/userfiles/5133/5133_EP07-1XXX.rar).
Jest to przeróbka starego modelu kabiny.
Proszę zapoznać się z plikiem tekstowym (info.txt).
-
Może to niuans, ale rzuca się w oczy. Przełączniki od wycieraczek są bez tekstury. Jak pobrałem paczkę by ją wypróbować też tak miałem.
EDIT: No i jeśli paczka ma już zawierać wszystko, to nie ma tekstury kół. Nie wiem jak u innych.
Wydzieliłem i przeniosłem na bocznicę część postów, które nic do tematu (po wyjasnienie wątpliwości) nie wnosiły.
Andrzej.
-
Mam jeden problem. Nie mam dźwięków rp2 i rp1.I nie trąbi mi,ale kabinka bardzo ładna. Pomoże ktoś?
-
Mam jeden problem. Nie mam dźwięków rp2 i rp1.I nie trąbi mi,ale kabinka bardzo ładna. Pomoże ktoś?
Rp2? Chyba Ci się coś pomyliło. Rp1 i Rp2 to nie jest syrena niska i wysoka(bo chyba o to Ci chodzi). Rp1 to sygnał baczność dawany przed znakiem W6, W6a i W6b, a Rp2 to sygnał "osłonić pociąg". Jeśli nie masz dźwięków syreny, to zmień sobie w mmd lokomotywy na takie które masz.
-
Dzięki wielkie.Teraz już mogę trąbic ile wlezie :)
-
Kabinka bardzo ładna, brak tekstury załącznika wycieraczek ale tak to dobra robota. Jest możliwość podświetlenia manometrów?
-
Jest możliwość podświetlenia manometrów?
Wpisz sobie w atmo noc i będziesz wiedział, a jeśli jest to przeróbka kabiny ST44-003, to tam jest podświetlenie.
-
Owszem jest ale prędkościomierza i amperomierzy a manometry ciemność
-
Racja. Czyli kolejny odkryty błąd. W kabinie autorstwa ST44-003, wygląda to tak jak w załączniku i tak powinno raczej w przeróbce wyglądać.
-
Próbowałem przerobić na komendę true w t3d ale podświetla mi się cały prostokąt
-
Najpierw zdubluj teksturę manometrów. Potem w pierwszej teksturze nakładasz przezroczystość na tarcze manometrów i zapisujesz edytorem graficznym w formacie *tga. Z drugą teksturą nic nie robisz. Następnie w pliku *t3d kabiny musisz odszukać miejsce gdzie znajduje się tekstura. Najłatwiej użyć narzędzia Znajdź. Gdy znajdziesz odpowiedni wpis, dublujesz go i w pierwszym wpisie nazwa tekstury z rozszerzeniem *tga, w drugiej bez zmian ale z Selfillum:true.
-
1. Wpis do dynamic.dat
303EP-N
EP07-1xxx
1
2. W sprawie z tekturą kół to trzeba skopiować z folderu EU07 plik koloalst.bmp do tego z EP07.
3. W log.txt pisze Failed przy następujących plikach
a)pionpod.bmp
b)blacha_pod.bmp
c)teksturyEU.bmp -> tutaj znajduje się przełącznik od wycieraczek.
Zalecam je skopiować z folderu EU07.
Pochwały do autora kabiny. Kabina jest super.
-
...w pliku *t3d kabiny musisz odszukać miejsce gdzie znajduje się tekstura...
Jak dokładnie znaleźć to miejsce? Co mam wpisać w opcji "szukaj" ?
-
Jak to co? Nazwę tekstury :)
-
Heh :) Czyli? Bo wpisuje "mano" i nic mi nie znajduje
-
Ale musi być taka nazwa tekstury jak jest w kabinie i folderze loka... Z rozszerzeniem.
-
Owszem wpisuje tak. Na przykład otwieram folder EU07_new , w nim otwieram 303EP-n plik T3D i następnie Ctrl + f i wpisuję tam EU07mano.tga ponieważ taką nazwę tekstury mam w tym folderze i nic, nie znajduje mi tego.
-
Nie otwieraj modelu lokomotywy, lecz model kabiny, tam masz zdefiniowane manometry.
-
Znalazłem w końcu. Dziękuje za pomoc!