Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - jakubg1

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
Witajcie moi drodzy,

Z przyjemnością informujemy, że prowadzimy prace nad zapowiedziami do gry "Maszyna". Aktualnie zapowiedzi głosowe są w fazie beta. Chcielibyśmy prosić o Waszą opinię oraz wszelkie uwagi na ich temat. Wasz feedback jest dla nas niezwykle cenny i pomoże nam w dalszym doskonaleniu zapowiedzi.

link do przejazdu testowego, możesz ocenić: https://youtu.be/ZCJvQ7op-dg

Jeśli chcielibyście przetestować zapowiedzi, prosimy o kontakt na adres email: firmaesmc@gmail.com.
- próbki zapowiedzi Oczywiście jestem w stanie podesłać na email

Z góry dziękujemy za współpracę i czekamy na Waszą opinie. :D

- poniżej znajdziecie link do próbek

Pozdrawiam,
Miłosz 

Zespół ESMC

2
Pomoc doraźna / Odp: ST44
« dnia: 09 Maja 2024, 22:19:13 »
Fizyki temperatur ogarniałem dla większości spalinek tak, aby woda trzymała temperaturę "książkowo" w trakcie jazdy. Olej i sama temperatura silnika to już tematy dalsze, choć olej też ma parametry zbliżone do rzeczywistych niż owe 1000 stopni. Obecnie tylko SM42 można zagotować* (ciągła jazda na najwyższych obrotach przez ok. 30 min), choć gotowanie to tylko zapalenie się kontrolki na pulpicie i tyle.

* - gotowanie zrobione celowo

3
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 09 Maja 2024, 17:25:39 »
Nie pamiętam czy się z Wami dzieliłem, ale puszczam zdjęcia z kabiny Cargowskiego "Kektrona". Może się przydadzą. Skromne bo skromne, ale są :)

https://eu07.pl/userfiles/4091/kektron.rar

5
WWW / Odp: Projekt nowej strony głównej
« dnia: 05 Maja 2024, 23:43:46 »
target="_blank" było od początku. Usunąłem styl.
Obecna wersja bardziej mi się podoba, chociaż chętnie usłyszałbym jeszcze czyjeś zdanie, bo każdy ma własne - natomiast tutaj mamy jedność w banerze.

Poprawiłem nieco górny pasek.
Jak dla mnie - zmiana na plus, fajnie, że screenshot jest idealnie z tekstem strony głownej.


Wyrównanie tekstu w artykułach - okej, choć właśnie jednym z celów było nieco lepsze oddzielenie nagłówka od opisu. Nagłówek ma tylko jedną linijkę miejsca, a opis - dwie, co dobrze widać na poniższym przykładzie. Kafelki z aktualnościami mają zawsze taki sam rozmiar.
Nagłówek jest wyboldowany oraz ma większą czcionkę. Co do oddzielenia nagłówka od opisu, to rozumiem ideę, natomiast życiowo nie spotkałem się z czymś takim, prędzej w drugą stronę (np. tabulacja przy akapicie). Nie czułem spójności w tym.

Dzięki za wizualizację z kolejnym wierszem - dałbym trochę większy odstęp pomiędzy wierszami, jakieś ~120-170% obecnego, na czuja, jak ładniej wygląda. Mam też obawę, odnośnie ograniczenia 1 i 2 linii - nasuwa mi się pytanie (co, jeśli? - przyjdą aktualności po ENG, albo ktoś wrzuci więcej tekstu, czy reaktor wytrzyma). Jeśli będą trzy kropki, jak w "prace nad terenem" to git.

Cieniowanie daty wygląda w porządku, chociaż przy skrajnym przykładzie (ostatni news) może być odrobinę mniej czytelne. Nadanie lekkiej przezroczystości obwódce daje jednak lepszy rezultat.
Petarda za przykład, nie pomyślałem o takich przypadkach. Galancie to wygląda.

6
WWW / Odp: Projekt nowej strony głównej
« dnia: 05 Maja 2024, 22:24:29 »
Czat / Forum / Wiki widziałbym bez kursywy i podkreślenia, tak jak zakładki "Kontakt", "Galeria"
Jest to celowy zabieg, żeby odnośniki prowadzące do stron zewnętrznych wyróżniały się od odnośników prowadzących do podstron wewnętrznych. Chyba, że macie lepszy pomysł na ich odróżnienie?
Poszedłbym w atrybut target="_blank", żeby zamiast przekierowania, pojawiła się nowa zakładka w przeglądarce, .

Super, szybko wdrożona nowa wersja, petarda.

Wrzucam paintową wizualizację - uważam, że zwężenie paska do +- szerokości głównej treści strony powoduje większą smukłość, baner nie jest ociężały.

Wrzucam też pomysł na nagłówek i treść artykułu - wyrównałbym nagłówek do treści pod nim. Zielona kreska to eksperyment, w tej formie mi się nie podoba, może wystarczy przestrzeń między tekstami, albo mniej rzucający się zielony, typu 30% przezroczystości.

Jeśli możesz, pokaż jak to wygląda przy 2 rzędach (zduplikuj te 3 aktualności) - chodzi mi o to, czy przy dużej ilości tekstu przy danym artykule, kolejny rząd jest równo (vide: prezydent.pl).

Poproszę też o jedno - chciałbym zobaczyć jak wyglądają daty "1 kwietnia 2023", te z prawego górnego rogu - z obwódkami wokół znaków zamiast szarego boxa w tle. Pomyślałem, że może to będzie minimalistyczne, jednocześnie nie będzie problemu przy jakimkolwiek zdjęciu poglądowym, ale to doświadczenie.
<przykład>
text-shadow:
  -1px -1px 0 #000, 
  -1px 1px 0 #000,
  1px -1px 0 #000,
  1px 1px 0 #000;

Dzięki bardzo, przyjemnie to zaczyna wyglądać :D

7
WWW / Odp: Projekt nowej strony głównej
« dnia: 05 Maja 2024, 19:32:40 »
Super, fajny, bardzo świeży efekt daje nowa strona.

Na gorąco:
  • Odczułem, że główny baner jest wysoko, przecięcie paska z menu od reszty dałbym +- w okolicach tekstu "Strona główna"
  • Fajny zabieg z pobraniem w zielonym kolorze
  • Może dodatkowo pierwsza (górna lewa) aktualność też by prowadziła do artykułu z najnowszym wydaniem
  • Tekst zakładki "Symulator Maszyna ..." + "Aktualności" wyrównałbym, żeby zaczynał się i kończył tak jak linki do artykułów
  • Czat / Forum / Wiki widziałbym bez kursywy i podkreślenia, tak jak zakładki "Kontakt", "Galeria"
  • Chyba spacing pomiędzy "O symulatorze" i "Galeria" jest większy od reszty, pierdoła
  • Może jeszcze w przypadku :hover (najechanie na obszar danego banera) poszczególne teksty "O symulatorze" ... zmieniałyby kolor z białego na maszynowy zielony?

edit: daty przy aktualnościach dałbym na obrazek, przy "1 kwietnia 2023" jest mało miejsca przy tekście artykułu, przykład do inspiracji https://www.prezydent.pl/aktualnosci

8
WWW / Odp: Projekt nowej strony głównej
« dnia: 05 Maja 2024, 18:48:47 »
No, no ładnie to się prezentuje, gratuluję ciężkiej pracy.

9
Symulator / Odp: BŁędy po wgraniu dodatku Galicja
« dnia: 05 Maja 2024, 16:26:50 »
Nie. Pobieramy i instalujemy tylko i wyłącznie paczkę z największą cyferką przy R, a także zależności.

Skakanie pojazdu na łączeniach nie jest błędem, tylko celowym zabiegiem mającym trochę „urealnić” całość, lecz wyszło jak wyszło. Nie da się więc go naprawić, może ewentualnie w przyszłej rewizji skakanie będzie lekko zniwelowane.

10
Symulator / Odp: Wasz/a ulubiony/a... w MaSzynie
« dnia: 03 Maja 2024, 17:56:04 »
Dla mnie szczególnie ulubionym pojazdem jest SN61. Jeżdżę tym zapamiętale, aż tyle, że w realu by już dawno się rozsypały im skrzynie biegów. Poza tym SU45 i 46, gdybym ich nie wspomniał, to jakbym nie grał. Po nich jest SP42 i SM41. Z elektryków co ciekawe ET21. Ma to w sobie pewną przekorę, bo bywał nielubiany do jazdy przez grzejące się oporniki, ale to odnośnie rzeczywistości. Co w sumie oznacza, że w większości jest to tabor już wymarły w spółkach około byłego PKP.  Z współczesnych często jeżdżę w symulatorze lokomotywami Traxx. EN57 też jeżdżę, ale przeważnie klasykiem.

Ze scenerii to głównie po kolei Całkowo "drugie", Całkowo, Stary Jawor. Czyli to co pasuje do Ganza i spalinówek. Pod drut to w sumie lubię wszelkie już lepiej ozdobione scenerie.

11
U mnie na dysku od dawna kurzy się linia nr 126, czyli Chrzanów - Bolęcin, z fragmentem linii nr 103 do Regulic. Są ułożone tory, jest niweleta, są semafory i zaczątki sieci trakcyjnej.

12
Poza nieukończonymi dodatkami są jeszcze inne rzeczy, które były pisane lub udostępniane w grupach niepublicznych z jakiegoś powodu i byłoby przynajmniej nieeleganckie, gdyby takie treści pojawiły się publicznie. Już raz akcja wyciągania wypowiedzi miała miejsce, niesmak do tej pory pozostał, a sam autor zamieszania dziwnie ucichł i uciekł.

No dobra, ale autorzy znikają. Kabina do SA134 też jest spisana na straty, bo Stele zniknął?
W tym konkretnym przypadku autor żyje i przed zniknięciem dał wolną rękę (nawet wypuścić do starego pudła, żeby nie kisić). Myślę, że z kontekstu działalności osoby i sposobu zaprzestania prac można wywnioskować, czy coś jest do dokończenia/opublikowania, czy nie.

13
Symulator / Odp: Różne mariuszowe narzędzia
« dnia: 28 Kwietnia 2024, 21:09:20 »


Poprawa/zmiana dotychczasowych funkcji oraz nowości.
Z nowości:
1) Wstawianie pól rolnych o dowolnym kształcie
2) Wstawianie gór  o dowolnym kształcie
3) Automatyczne zalesianie gór.
4) Tworzenie szablonów pól, gór. Import/eksport szablonów z/do scenerii.

PS Wiem, że są lepsze narzędzia. To tak dla mnie w ramach relaksu sobie coś tam ćwiczę.

14
A ja bym był za zachowaniem bezterminowym. Bo mimo wszystko jest tam dużo cennego materiału. Nie kupuję udostępniania tego publicznie, wcześniej argumentowałem dlaczego.

15
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 26 Kwietnia 2024, 19:25:22 »
Witam. Zdjęcia czterech lokomotyw i jednego wagonu:

??-??? 42 51 6278 047-1 [1 czoło + 1 bok]
https://eu07.pl/userfiles/29972/42%2051%206278%20047-1.zip
PL-PKPC ET22-702 (wrak) [2 czoła skosy + 2 boki]
https://eu07.pl/userfiles/29972/ET22-702-wrak.zip
PL-PKPC ET43-016 [2 czoła + 1 bok]
https://eu07.pl/userfiles/29972/ET43-016.zip
SM30-918
https://eu07.pl/userfiles/29972/SM30-917.zip
PL-PKPC SM42-1317 6Dg
https://eu07.pl/userfiles/29972/SM42-1317-6Dg.zip

16
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 26 Kwietnia 2024, 18:32:53 »
Czeska manewrówka znana w Polsce jako SM60 - 794 009 CD (bok + 2 czoła):
https://eu07.pl/userfiles/28235/794%20009.7z

Z vectronów (bo co to by był za post bez nich) - 6193 400 Siemensa, wersja na 230km/h.

17
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 24 Kwietnia 2024, 22:39:03 »
Witam, moja kolej, dziś trochę spalinowo i trochę elektrycznie:

Lokomotywy:
D-RPOOL 6193-115 (bok+2 czoła skos)
https://eu07.pl/userfiles/29191/6193-115.zip
PL-AKIEM E594-018 (bok+czoło skos)
https://eu07.pl/userfiles/29191/E594-018.zip
PL-KRUSZ 15D/A-064 (bok)
https://eu07.pl/userfiles/29191/15DA-064.zip
PL-ORION M62-1293 (bok+2 czoła po różnych skosach)
https://eu07.pl/userfiles/29191/M62-1293.zip
??-???? SM42-2557 (bok+czoło skos) - Uwaga! Posiadam oba boki i czoło z telefonu, chętni na chacie na priv
https://eu07.pl/userfiles/29191/SM42-2557.zip


Wagony:
Węglarki Orion Kolej, Budamaru, ZSS Cargo
SK-NHTR Eas 5976 119-3 (bok+czoło skos)
https://eu07.pl/userfiles/29191/Eas%205976%20119-3.zip
SK-NHTR Eas 5968 131-8 (bok+czoło skos)
https://eu07.pl/userfiles/29191/Eas%205968%20131-8.zip
CZ-TSSC Eanos 5375 169-5 (bok+czoło skos)
https://eu07.pl/userfiles/29191/Eanos%205375%20169-5.zip
SK-CWAG Eas 5970 712-1 (bok+czoło skos)
https://eu07.pl/userfiles/29191/Eas%205970%20712-1.zip
CZ-TSSC Eanos 5375 490-5 (bok+czoło skos)
https://eu07.pl/userfiles/29191/Eanos%205375%20490-5.zip
PL-ORION:
Eamos 594 4 692-9
Eamos 594 4 724-0
Eamos 594 4 712-5
https://eu07.pl/userfiles/29191/Eamos%20594%204%20692-9.zip
https://eu07.pl/userfiles/29191/Eamos%20594%204%20724-0.zip
https://eu07.pl/userfiles/29191/Eamos%20594%204%20712-5.zip

18
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 23 Kwietnia 2024, 22:13:51 »
I bonus świeżynka niemal dwa dni po naprawie i siódemka Orionu

PL-ID BR232 537-1 SKINEST RAIL - bok x2 / czoło / tył
https://eu07.pl/userfiles/8682/PL-ID_BR232_537-1_SKINEST_RAIL.zip - aparat
https://eu07.pl/userfiles/8682/PL-ID_BR232_537-1_SKINEST_RAIL-r2.zip - telefon
PL-ORION EU07-476 - bok x2 / czoło / tabliczka
https://eu07.pl/userfiles/8682/PL-ORION_EU07-476.zip - aparat
https://eu07.pl/userfiles/8682/PL-ORION_EU07-476-r2.zip - telefon





19
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 23 Kwietnia 2024, 22:06:34 »
Moja kolej prezentuje dwie SM42

PL-BMNPK SM42-1118 - bok x2 / czoło / tył / tabliczka
https://eu07.pl/userfiles/8682/PL-BMNPK_SM42-1118.zip - aparat
https://eu07.pl/userfiles/8682/PL-BMNPK_SM42-1118-r2.zip - telefon
PL-ORION SM42-2266 - bok x2 ( jeden ze słupami ) / czoło / tabliczka
https://eu07.pl/userfiles/8682/PL-ORION_SM42-2266.zip - aparat
https://eu07.pl/userfiles/8682/PL-ORION_SM42-2266-r2.zip - telefon






20
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 23 Kwietnia 2024, 20:25:48 »
2 węglarki ZPK Szumowo/Natrix
37 51 5840 603-9 LINK:
https://eu07.pl/userfiles/27862/Eamnos%205840%20603-9.zip
37 51 5840 613-9 LINK:
https://eu07.pl/userfiles/27862/Eamnos%205840%20613-8.zip
Stan na 1.04.24
Na każdą węglarkę przypada pełny bok, 2 wózki i czoło pod możliwie najmniejszym skosem na jaki pozwoliła białogońska stacja.

21
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 23 Kwietnia 2024, 19:59:00 »
Majkolpack lecz w osobnych linkach :) 2 świeżutkie węglarki i EU07-417. Foty z detalami. Stan zdjęć na 23.04.2024

https://eu07.pl/userfiles/24104/EU07-417.rar
https://eu07.pl/userfiles/24104/84%2051%20538%202%20252-1.rar
https://eu07.pl/userfiles/24104/84%2051%20538%202%20253-9.rar

22
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 22 Kwietnia 2024, 20:43:49 »
Cześć, wrzucam ST44-1228 po waloryzacji ;)
ST44-1228 (2x bok + czoło) -> https://eu07.pl/userfiles/28087/ST44-1228-r2.rar <-

23
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 21 Kwietnia 2024, 18:13:54 »
SA132-009 (bok + 2 czoła): https://eu07.pl/userfiles/24765/SA132-009.7z

24
Symulator / Odp: Holowanie Ezt lokomotywą
« dnia: 19 Kwietnia 2024, 12:23:43 »
Jeżeli masz na ten temat wiedzę, to możesz spróbować sił w napisaniu odpowiedniej fizyki/funkcji wyżej wymienionej jazdy. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby taką fizykę zaimplementować... Możesz dołożyć swoją cegiełkę do symulatora.

Równocześnie przypominam, że Maszyna to projekt fanowski, w którym każdy twórca poświęca swój wolny i cenny czas. Serdecznie zapraszamy do zrobienia takiego trybu.

25
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 17 Kwietnia 2024, 21:26:29 »
Witam,
PL-ID E6ACT-003 (bok+czoło skos)-trudne zdjęcia z odblaskami
https://eu07.pl/userfiles/29191/E6ACT-003.zip
PL-PLK Flls 627 9675-6 (bok+czoło skos)
https://eu07.pl/userfiles/29191/Flls.zip


I wyświetlacze do ED74:
https://eu07.pl/userfiles/29191/Wyswietlaczed74.zip

26
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 17 Kwietnia 2024, 20:44:55 »
Chyba dla kaliskiej można zrobić wyjątek, gorsze twory mamy w paczce, a kaliska mimo wszystkich wad, posiada jakiś swój klimat.
Gdyby nie to, że mam pół Polski rozgrzebane to mógłbym myśleć o remake'u, poza lepszym odwzorowaniem na pewno pozbylibyśmy się 90% problemów.

27
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 17 Kwietnia 2024, 20:39:00 »
co dopiero myśleć o dołączeniu do PC.
Fikcyjne scenerie trafiały do paczki, ta nie może trafić?

28
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 17 Kwietnia 2024, 20:18:24 »
Dlaczego ta sceneria nadal nie jest w PC?
  • Dalej posiada duplikaty względem PC, aktualnie najbardziej rażącym są moim zdaniem rozjazdy, które się różnią odwrotnymi eventami przestawiania. Trzeba podmienić na paczkowe odpowiedniki, poprawiając przy okazji eventy. Najlepiej chyba napisać np. w Pythonie automat do podmian.

Lista duplikatów:

Rozjazdy:
/scenery/linia546/zwrl34r300.inc
/scenery/linia546/zwrp34r300.inc
/scenery/zwrl65r1200aut.inc
/scenery/kaliska/zwrl34r300.inc
/scenery/kaliska/zwrl34aut300.inc
/scenery/kaliska/zwrp34r300.inc
/scenery/kaliska/zwrp34r300aut.inc
/scenery/lj/zwrl34r300aut.inc
/scenery/lj/zwrl34r300m.inc
/scenery/lj/zwrp34r300aut.inc
/scenery/lj/zwrp34r300m.inc

Tarcza rozrządowa świetlna: - są dwa pliki; trzeba scalić do jednego. O ile orientuję się nie mamy żadnej w paczce:

/models/ts7rbi.e3d
/scenery/ts7rbi.inc

/models/pkp/TS7rbI.t3d
/scenery/pkp/ts7rbi.inc

Nie patrzyłem na zawartość, ale na oko lepiej zachować tą w folderze /pkp/, ponieważ jest w wersji t3d/tga.

Duplikaty w folderze /lj: - do weryfikacji które "lepsze", trzeba również się upewnić czy nie mamy takich modeli w paczce:
Semafory (inc) - do podmiany na paczkowe
Dworce (np. scenery/lj/dworzec_ls.inc vs. scenery/stacje/dworzec_ls.inc)

Duplikaty urządzeń/inców przejazdów: --> właśnie ogarniam, do podmiany zostały trzy przejazdy.

Trzeba jeszcze zweryfikować czy nie ma innych duplikatów.


  • Sceneria posiada modele i tesktury obiektów dedykowanych w e3d/dds
Tutaj raczej pytanie do ludzi odpowiedzialnych za stan pctga - zezwalacie na potencjalne wgranie e3d/dds, czy zrobić nowe modele/tekstury (min. +3 lata kiszenia)?

  • Różowe tekstury w Nowych Skalmierzycach i Sieradzu
Nowy model sygnalizatora od Sz będzie można zrobić z EHZ-32, imo warto by również odkopać model tarczy zaporowej autorstwa @Balaclava, nawet jeżeli byłby skrypt na oddzielnym submodelu (w razie czego mogę zrobić).


To chyba wszystko, jak coś przeoczyłem, to dajcie znać. Każda pomoc w powyższym mile widziana; jak robicie poprawki to prośba by pobierać pliki z: eu07.pl/svn/kaliska (dane takie same jak przy logowaniu na forum). Podeślijcie najlepiej tutaj do wątku albo do mnie na PW; jeżeli w ciągu 7 dni nie odpowiem, to dajcie plik dowolnej osobie z dostępem do repozytorium (beta/dev/repo) celem wgrania.

29
Forum / Odp: Czy leci z nami pilot 3
« dnia: 16 Kwietnia 2024, 17:08:20 »
@Miłosz Dorsz został nowym administratorem. Przez głosy przeciw odrzucona została kandydatura @Hirek. Wątek zamykam.

30
Forum / Odp: Czy leci z nami pilot 3
« dnia: 16 Kwietnia 2024, 10:44:49 »
"This is where the fun begins"
"Co roku ta sama checa"

To już trylogia tego 911. Nie ma z nami pilota a wy dalej debatujecie. Dajcie uprawnienia admina komuś kto faktycznie jest aktywny i problem znika. Jak się nie będzie spisywać to lota i elo. Co do rozwoju maszyny, który tu zawsze jest poruszany w wielkiej wojnie mapowej. Dajcie se na luz i tyle. Jak ktoś chce robić foty to niech robi. Jak ktoś chce kleić 666 teksturek siudemki to niech to robi. Jak ktoś chce robić nowe wagony to niech robi, a jak ktoś robi zakopiankę to niech robi zakopiankę. Przecież to projekt hobbistyczny i każdy tu działa nawet nie za miskę ryżu. Skończcie te wojny bo 2 desek nie zbijecie nawet. Zresztą każdy wie, że nawet dekorowanie scenerii jest sporym wyzwaniem czasowym, co dopiero zabawa z prehistorycznym rainsted i tworzenie tam scenerii. MTA ze skryptami pisanymi w notatniku działa, tam ludzie nie walczą tylko robią swoje i gierka stara jak świat a co jakiś czas pojawia się nowy serwer albo znika - działa to naturalnie. Obecne problemy maszyny to brak aktywnej administracji i brak paczek (a to de facto wspólny problem) bo gracza Macius2014PL przyciąga nowa paczka a nie pobieranie z repo bo on chce rzułte czoło do Dębicy. Będą paczki to będą nowi gracze, 3% z nowych graczy zainteresuje się i zostanie na dłużej, 0.05% pomoże w rozwoju i coś tam będzie robić. Skąd wiem? Bredzę.. a dane mam z IDZD. Jak człowiek ma się zmuszać do czegoś to nawet nie da z siebie 30% to lepiej, żeby nic nie robił. Jak czerpie z tego fun to bardzo dobrze. Zresztą można zrobić jak z omsi.. gra istnieje w podstawie, nowe mapy, autobusy etc etc wychodzą jako mody często płatne, sobie twórca zakłada DC i tam udostępnia dodatki do pobrania i zarabia na patronite i żyją, robią i nie narzekają. Na pewno nie toczą wojen o bzdety bo wolą stworzyć swoje lepsze i sprzedać i mieć zysk. Albo zostaje też opcja dogadywać się z chłopakami z Trainz i robić konwerty w 1 i 2 stronę i każdy będzie zadowolony.


Strony: [1] 2 3 ... 10