Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - eu07siedemek

Strony: 1 [2]
31
Tabor / Odp: Wpis ED72-020 do scenerii SDR18
« dnia: 12 Sierpnia 2009, 22:45:46 »
Dzięki!Wszystko działa.
PS.Bardzo pszRZepraszam za błędy.To się więcej nie powtórzy.

Aha i można zamknąć.

;]
Zamykam.
Quark-t

32
Tabor / Odp: Wpis ED72-020 do scenerii SDR18
« dnia: 12 Sierpnia 2009, 21:55:31 »
Niestety dalej nie działa.Cały czas to samo.

33
Tabor / Odp: Wpis ED72-020 do scenerii SDR18
« dnia: 12 Sierpnia 2009, 21:23:45 »
Niestety wpis nie działa.Może czegoś do ed72 mi brakuje.Pobrał bym ze strony ale nie działa pobieralnia.
PS.Wie ktoś może czemu cała strona Maszyny nie działa. 


Z góry dzięki.

34
Pomoc doraźna / Odp: Słaba jakość dzwięku w Maszynie
« dnia: 12 Sierpnia 2009, 21:01:41 »
Dzięki polepszyło sie po ściszeniu w c-media głośników.

35
Pomoc doraźna / Słaba jakość dzwięku w Maszynie
« dnia: 12 Sierpnia 2009, 18:30:20 »
Siemka! Witam. Mam problem z dźwiękiem w maszynie._Me głośniki to creative 5.1 czyli 5 małych jeden sabufer(fonet.) (subwoofer, jak pisał @yB) , a dźwięk mam taki jak by wszystkie szły na jeden głośnik. Kropka. Koniec pewnej myśli = koniec zdania. I zaczynamy od dużej litery: Jak działa sprężarka i , przetwornica i jeszcze na to wszystko trąbne (a ja zaraz bęcne z krzesła - przyp. moderatora) to dźwięk tak charczy,_ (spacja zawsze PO przecinku, nigdy PRZED) że słychać jak by mi np:_kanał radiowy źle odbierał._Prosze o pomoc,_bo chciał bym pojeździć z dobrym dźwiękiem._Z góry dzięki.
PS. Czy dało by się tak zrobić by np:_sprężarka była na jednym głośniku, przetwornica na drugim, horn na trzecim itp? Dzięki.

Dostajesz ostrzeżenie. Wystarczy tego czerwonego koloru w Twoich wiadomościach.
Quark-t

 Notoryczne ignorowanie zasad poprawnej pisowni oraz poprawnego formułowania swoich wypowiedzi.
Quark-t

36
Tabor / Wpis ED72-020 do scenerii SDR18
« dnia: 11 Sierpnia 2009, 08:07:08 »
Witam! Bardzo proszę o wpis do scn który ma zawierać ezt ED72-020sb na trasie Strzęsowiec-Karpice i Wostrzewo-Strzęsowiec. Pobrałem paczkę Mariusza1970 i żadnych wpisów ani nie dodawałem ani nic ,ale podam scn (?).

Z góry dzięki<Pozdro>

Polska język trudna? Nie musisz wysyłać pliku scn. Do tego forum to nie gg, nie wysilaj się na jakieś emotki.
Quark-t

37
Bieżące kolejowe / Odp: Dzień Otwarty Kolei - Nowy Sącz 22.08.2009
« dnia: 10 Sierpnia 2009, 19:57:56 »
Na bank jestem! A.. Czy trzeba jakoś się zapisać czy coś,_bo chciałbym bardzo nastawnie i lokomotywownie zwiedzić.

Dzięki za cynk.
<Pozdro> Już pisałem w Twojej wiadomości kiedyś, że forum to nie komunikator.

Quark-t

38
Trasy / Odp: Problem z trasą "Drawinowo"
« dnia: 29 Lipca 2009, 14:19:30 »



   &laquo; Dodano: 29 Lipca 2009, 14:23:38 &raquo;
Ja dwa dni temu pobrałem właśnie tą paczkę i wszystko hula.Być morze masz coś u siebie na komputerze jakiś program który blokuje włączenie maszyny np: 
-Takie okno które pyta np: Blokuj dalej czy coś takieko.


Pozdro

39
Bocznica / Odp:
« dnia: 17 Lipca 2009, 20:10:03 »
Tak z regóły przez u zamknięte

40
Te spółki walczą ze sobą a (PKP IC ic PKP PR) jak na<>razie różniece w cenach to ok. 40 gr.
Ostatnio jechałem ze stacji Wro Mikołajów do KłocDZka i kasjerka źle wydróUkowała mi bilet ,bo zamiast
spółki PKP pr wypisała mi na PKP ic chodzi chyba o literkę "D" na bilecie.

Konduktor wypisał mi bilet bez dopłaty i wyszło tak
PKP IC kp ic 27,20
PKP PR kp pr 27,60


I tak właściwie oni powinni działać razem ale ja osobiście wole PKP IC kp ic ,bo ich przewozy są wygodniejsze i z regóUły jest Wars

W podpisie również masz literówkę oraz błąd ortograficzny (sam popraw)
REWIZOR

41
Tabor / Odp: Problem z ep09 ( Unrecognized command: -1 )
« dnia: 09 Lipca 2009, 17:28:11 »
Dzięki wszystko hula pzdr dla wszystkich trzech thx dziękuję.

Więcej nie będę Ciebie wyręczał.
REWIZOR

42
Tabor / Odp: Problem z ep09
« dnia: 09 Lipca 2009, 12:26:20 »
OTO ON
FirstInit

trainset none Krzyzowa_tor6end 1.0 0.0
//$o Poci&sup1;g pospieszny z Krzy&iquest;owej do Che&sup3;minowa przez Markowo Górne i Drawowo G&sup3;owne. Zatrzymuje si&ecirc; tylko w Drawowie G&sup3;ównym.
node -1 0 EP09-047 dynamic PKP\EP09 EP09-047.bmp 104E 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
node -1 0 505221-00352-3 dynamic PKP\IC icc1 112a 0.0 nobody 3 20 Passengers enddynamic
node -1 0 505221-00352-4 dynamic PKP\IC icc1 112a 0.0 nobody 3 20 Passengers enddynamic
node -1 0 505221-00352-5 dynamic PKP\IC icc2 112a 0.0 nobody 3 20 Passengers enddynamic
node -1 0 505221-00352-6 dynamic PKP\IC icc2 112a 0.0 nobody 3 20 Passengers enddynamic
-1 0 505120-00351-4 dynamic PKP\Z1 Z1_2kl.bmp Z1 0.0 nobody 3 10 Passengers enddynamic
-1 0 505120-00351-4 dynamic PKP\Z1 Z1_2kl.bmp Z1 0.0 nobody 3 10 Passengers enddynamic

Proszę używać code, nie piszemy dużymi literami, uznawane to jest jako krzyk.
REWIZOR


43
Tabor / Problem z ep09 ( Unrecognized command: -1 )
« dnia: 09 Lipca 2009, 10:34:18 »
Witam. Mam problem z lokomotywą ep09.Zassałem niedawno ze strony naszego symka i rozpakowałem wszystkie pliki powgrywałem i dopisałem do scenerii na trasie KrzyrzŻowa i wszystko się wczytuje i nagle jest coś takiego .

Z góry dzieki Pozdro (thx)

REWIZOR

44
Tabor / Modyfikacja składów.
« dnia: 21 Czerwca 2009, 09:51:07 »
Witam wszystkich! Mam problem ze zmianą definicji składu pociągu. Patrzyłem na stronie głównej symulatora , ale tam jest link nieaktywny. Proszę o wypisanie mi krok po kroku jak to zrobić aby np w Zwrotnicowie zamiast eu07 był ep09.


                     

45
Uruchamianie Symulatora / Odp: Problem z uruchomieniem symulatora
« dnia: 02 Czerwca 2009, 14:16:32 »
256 ram i 2.0 procek

46
Uruchamianie Symulatora / Odp: Problem z uruchomieniem symulatora
« dnia: 02 Czerwca 2009, 08:24:09 »
Dziękówa !
Działa    :}



Ale teraz mam problem kolejny   
Włączm i po jakimś czasie jest to samo-Nie oczekiwan błąd

47
Uruchamianie Symulatora / Odp: Problem z uruchomieniem symulatora
« dnia: 01 Czerwca 2009, 20:52:11 »
Niestety nic nie pomogło. Dalej to samo. Prosze !pomocy!

48
Uruchamianie Symulatora / Odp: Problem z uruchomieniem symulatora
« dnia: 01 Czerwca 2009, 20:23:03 »
Starting MaSzyna rail vehicle simulator.
Compilation 160704v01
Renderer:
GeForce4 MX 440 with AGP8X/AGP/SSE2
Vendor:
NVIDIA Corporation
OpenGl Version::
1.5.7
Supported Extensions:
GL_ARB_imaging GL_ARB_multitexture GL_ARB_pixel_buffer_object GL_ARB_point_parameters GL_ARB_point_sprite GL_ARB_shader_objects GL_ARB_shading_language_100 GL_ARB_texture_compression GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_texture_env_add GL_ARB_texture_env_combine GL_ARB_texture_env_dot3 GL_ARB_texture_mirrored_repeat GL_ARB_texture_rectangle GL_ARB_transpose_matrix GL_ARB_vertex_buffer_object GL_ARB_vertex_program GL_ARB_vertex_shader GL_ARB_window_pos GL_S3_s3tc GL_EXT_texture_env_add GL_EXT_abgr GL_EXT_bgra GL_EXT_blend_color GL_EXT_blend_minmax GL_EXT_blend_subtract GL_EXT_clip_volume_hint GL_EXT_compiled_vertex_array GL_EXT_Cg_shader GL_EXT_draw_range_elements GL_EXT_fog_coord GL_EXT_multi_draw_arrays GL_EXT_packed_pixels GL_EXT_paletted_texture GL_EXT_pixel_buffer_object GL_EXT_point_parameters GL_EXT_rescale_normal GL_EXT_secondary_color GL_EXT_separate_specular_color GL_EXT_shared_texture_palette GL_EXT_stencil_wrap GL_EXT_texture_compression_s3tc GL_EXT_texture_cube_map GL_EXT_texture_edge_clamp GL_EXT_texture_env_combine GL_EXT_texture_env_dot3 GL_EXT_texture_filter_anisotropic GL_EXT_texture_lod GL_EXT_texture_lod_bias GL_EXT_texture_object GL_EXT_vertex_array GL_IBM_rasterpos_clip GL_IBM_texture_mirrored_repeat GL_KTX_buffer_region GL_NV_blend_square GL_NV_fence GL_NV_fog_distance GL_NV_light_max_exponent GL_NV_packed_depth_stencil GL_NV_pixel_data_range GL_NV_point_sprite GL_NV_register_combiners GL_NV_texgen_reflection GL_NV_texture_env_combine4 GL_NV_texture_rectangle GL_NV_vertex_array_range GL_NV_vertex_array_range2 GL_NV_vertex_program GL_NV_vertex_program1_1 GL_SGIS_generate_mipmap GL_SGIS_multitexture GL_SGIS_texture_lod GL_SUN_slice_accum GL_WIN_swap_hint WGL_EXT_swap_control
glClearColor (FogColor[0], FogColor[1], FogColor[2], 0.0);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glClearDepth(1.0f); 
glEnable(GL_TEXTURE_2D);
glShadeModel(GL_SMOOTH);
glEnable(GL_DEPTH_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glAlphaFunc(GL_GREATER,0.04);
glBlendFunc(GL_SRC_ALPHA, GL_ONE_MINUS_SRC_ALPHA);
glDepthFunc(GL_LEQUAL);
glHint(GL_PERSPECTIVE_CORRECTION_HINT, GL_NICEST);
glPolygonMode(GL_FRONT, GL_FILL);
glFrontFace(GL_CCW);
glEnable(GL_CULL_FACE);
glLineWidth(1.0f);
glPointSize(2.0f);
glLightModelfv(GL_LIGHT_MODEL_AMBIENT,ambientLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_DIFFUSE,diffuseLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_SPECULAR,specularLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_POSITION,lightPos);
glEnable(GL_LIGHT0);
glEnable(GL_COLOR_MATERIAL);
glColorMaterial(GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE);
glMaterialfv( GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE, whiteLight );
glEnable(GL_LIGHTING);
glFogi(GL_FOG_MODE, GL_LINEAR);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glFogf(GL_FOG_START, 1000.0f);
glFogf(GL_FOG_END, 2000.0f);
glEnable(GL_FOG);
Font init
Font init OK
Sound Init
Loading - texture: textures\logo.bmp
OK



Od początku- Na moim kompie nie grałem ani razu


aa i 256ram i procek 2.0 gh

49
Uruchamianie Symulatora / Odp: problem z uruchomieniem symulatora
« dnia: 01 Czerwca 2009, 19:54:19 »
Czyli co z tym zrobic.




   &laquo; Dodano: 01 Stycznia 1970, 00:59:59 &raquo;
Ze screena wynika że chcesz uruchomić symulator w trybie ghostview, a exe które używasz nie obsługuje tego trybu.


A mam tak w każdym trybie


Nie znam sie na kompie i dlatego nie wiem jak to powiedzieć ale nie ważne czy otwieram plik:start czy eu07 to za każdym razem mi wyskakuje ten sam błąd

50
Uruchamianie Symulatora / Problem z uruchomieniem symulatora
« dnia: 01 Czerwca 2009, 18:16:44 »
Witam! Mam problem. Uruchamiam albo start albo eu07 albo jeszcze cos innego i za każdym razem wyskakuje to samo.


Umieszczając na forum screeny, obrazki, zdjęcia skorzystaj z funkcji Załącz lub naszego Uploadu.
Zapoznaj się z Regulaminem.

Zapoznaj się z poradnikiem jak prosić o pomoc.
Akvin

Strony: 1 [2]