- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Na warsztacie => Wątek zaczęty przez: Pit w 10 Kwietnia 2004, 17:08:06
-
Skonczylem wersje 1.13 która wyswietla składy możliwe do prowadzenia.
Pozatym można wygodnie zmieniać opcje, które są w pliku eu07.ini
MAM TYLKO JEDNĄ PROŚĘ:
Niech bawią sie narazie tym Ci, co troszke się znają komputerach i symulatorze, bo nie chce mi sie wyjaśniać każdemu z osobna. Prosze mnie informować o bugach, literówkach i ew propozycjach.
Jak sie przetestuje, to program pojawi się w nowym patchu (nie pytajcie mnie co w nim bedzie i kiedy bedzie)
W przyszłości planuje dołozenie możliwości tworzenia własnych składów,
a w bliższej (tzn za kilka dni) wersje angielską.
http://www.pit.eu07.pl/loader113b.zip
-
No programik jest świetny! Gratuluję dobrej roboty! Ponadto cieszy mnie opcja wyłączenia trakcji!! Dzięki bardzo za zrobienie tego startera bo bardzo mi pomógł w przyspieszeniu symulatora!
Pozdro dla Tego Pana i dla wszystkich MK
-
Pięknie! Tak trzymaj! Świetny pomysł z tymi obrazkami składu!
-
aha, wyłączanie trakcji nie działa jeszcze - Winger powiedział że niedługo to skończy. Tylko go nie męczcie !!!!
-
Tia.
Wlasnie sie dzis za to zabieram, tzn. za usuwanie wszelkich bledow z nieoficjalnego patcha.
Dojdzie jeszcze kilka rzeczy i wyjdzie calosciowy update.
Tak jak napisal Pit, nie meczyc mnie o terminy ;)
-
No właśnie nie męczyć Autorów o terminy tylko się cieszyć, że wogóle wyjdzie jeszcze jakiś update.
Pozdro dla Autorów i all MK
-
Pit: super robota... :) Okno z opcjami jest naprawdę dobre, koniec z edytowaniem eu07.ini, jeżeli mam się już czegoś czepiać i wytykać najmniejsze szczegóły to wytknę wygląd sieciowca. Część C jest jakoś przyciemniona... . I jeszcze jedno: Czemu jak włącze start.exe to zawsze okno loadera pokazuje sie w prawym, dolnym rogu ekranu w takim położeniu, że muszę je przeciągnąć na środek, aby wszystko widzieć tzn. guziki przy dolnej krawędzi ekranu i "X" w górnym prawym rogu są schowane poza krawędzią ekranu (rozdzielczość 1024x768, nie wiem jak na innych). Czy to może zależeć od autora programu??? Jeżeli tak to propozycja taka, żeby okno programu było wyrównywane do lewego górnego rogu ekranu(punktu 0,0 na monitorze).
Druga rzecz:
Angielska wersja mogłabu zostać zaimpelmentowana do tego za pośrednictewm jakiegoś knefla "English version" będącego gdzieś na pasku obok przycisku "opcje", ewentualnie wybór języka jako rozwijana lista gdzieś usytuowana tak, aby ją było od rau widać. Taka moja propozycja nr 2, nie wiem czy jest do zrobienia :))
pozdrowienia
________________
OczeQ vel Puchacz
-
No wlasnie, okienko pojawia sie w miejscu gdzie bylo w edytorze delphi w momencie kompilacji ;) Poprawie zeby sie pojawialo na srodku ekranu, albo w rogu.
A angielska wersja pojawi sie po kliknieciu we flage angielską, która będzie w wolnym miejscu między guzikami.
-
No wlasnie, okienko pojawia sie w miejscu gdzie bylo w edytorze delphi w momencie kompilacji ;) Poprawie zeby sie pojawialo na srodku ekranu, albo w rogu.
Proponuję na środku ekranu, tak jak w większości aplikacji.
A angielska wersja pojawi sie po kliknieciu we flage angielską, która będzie w wolnym miejscu między guzikami.
Weź flagę, która jest na stronie - będzie najprościej i najlepiej (najbardziej intuicyjnie dla użytkowników).
-
A ma ktos tą flage w wiekszej rozdzielczości ??
-
U mnie po zainstalowaniu startera przestał działać tryb debug.Mimo że do pliku zapisuje "yes" symek uruchamia się w normalnym trybie.Jak tam u was?
-
Drugi bug jaki występuje u mnie to nimożność wyłączenia wykrywania trakcji przez pantografy.
-
Drugi bug jaki występuje u mnie to nimożność wyłączenia wykrywania trakcji przez pantografy.
Bo te opcje nie dzialaja jeszcze, zauwaz ze nie ma ich nawet w eu07.ini
Renderalpha tez mozna powiedziec ze nie dziala, bo poza adolfikiem to nie ma zadnych polprzezroczystych tekstur.
-
Działają ,działają.
Przy włączonej detekcji trakcji pantografy dostosowują się do wysokości drutu - to jest wersja z mniejszą ilością FPS , a przy wyłączonej detekcji pantografy podnoszą się na jedną ,zdefiniowaną wcześniej wysokość, i nie dostosowują się do trakcji - wersja dla słabszych komputerów.Także uważam że dobrze by było gdybyś to poprawił.
-
jedyne co ja zauwazylem tak na dziendobry to to ze w opcjach myszy nie uzyles polskich znakow a w innych czesciach opcji zostaly uzyte.
natomiast wlasnie naszla mnie mysl by w twojim programie umiescic takie rzeczy jak :
- FAQ (lub bezposredni link do strony)
- informacje stylu 'jak ruszac', 'jak chamowac', etc.
- link do przepisow kolejowych (lub tez je w postaci html, pdf [ta mam nawet ale sa bledy w postaci kodowania znakow i sie ciezko czyta - wzglednie postaram sie jakas znalesc w sieci i przerobic do pdf])
- przyblizone informacje o wymaganiach sprzetowych.
wiezcie mi - sa osoby, ktore sciagna symka zaczna cos w nim mozdzyc a potem zadaja pytania na forum bo nie che im sie szukac - takie dodanie moze (nie gwarantuje ;p ) zmniejszyc liczbe wlasnie takich pytan, a przyokazji przydatne informacje moga byc podreka (takie jak przepisy - np. ja nie znam ich wszystkich na pamiec ;-) )
-
natomiast wlasnie naszla mnie mysl by w twojim programie umiescic takie rzeczy jak :
- FAQ (lub bezposredni link do strony)
- informacje stylu 'jak ruszac', 'jak chamowac', etc.
- link do przepisow kolejowych (lub tez je w postaci html, pdf [ta mam nawet ale sa bledy w postaci kodowania znakow i sie ciezko czyta - wzglednie postaram sie jakas znalesc w sieci i przerobic do pdf])
- przyblizone informacje o wymaganiach sprzetowych.
Takie rzeczy powinny być w pliku pomocy, a nie w loaderze. Myślałem nad tym, czy nie zrobić takiego pliku pomocy w formacie .chm czy jakoś tak (skompilowany help windowsowy) i wydaje mi się, że mógłbym się tym zająć. Problemem z mojej strony pozostaje termin: mógłbym najwcześniej pod koniec czerwca.
-
Właśnie zajmuje się pisaniem instrukcji do EU07(symkowej oczywiście, a nie prawdziwej ;-)).
-
Ja kiedyś(około rok temu ) zrobiłem poradnik kroczek po kroczku jak ruszyć eu07, ale gdzies to sie zapodzialo...
-
Ja kiedyś(około rok temu ) zrobiłem poradnik kroczek po kroczku jak ruszyć eu07, ale gdzies to sie zapodzialo...
a co Ci sie ostatnio nie zapodzialo ;) ;P
-
Ano wszystko mi sie gdzies zapodziewa. Wiem tylko gdzie mam 3/4 plikow max z swoja trasa i tutorial odnosnie robienia tras. Ale chyba tylko dlatego ze aktualnie sie tym zajmuje...
-
Mateusz: mam ciągle twój poradnik krok po kroku - jeżeli chodzi o ten z parunastoma plikami TXT i JPG :)
-
ano to to:) Tylko trzeba tam jeszcze pare rzeczy dopisać...ale i tak sie moze przydać.
-
Takie rzeczy powinny być w pliku pomocy, a nie w loaderze. Myślałem nad tym, czy nie zrobić takiego pliku pomocy w formacie .chm czy jakoś tak (skompilowany help windowsowy) i wydaje mi się, że mógłbym się tym zająć. Problemem z mojej strony pozostaje termin: mógłbym najwcześniej pod koniec czerwca.
no tak - chodzi mi o jakis plik pomocy (wzglednie linki do www gdzie beda najnowsze wersje help'a), ale zeby w loaderze byla mozlowosc odpalenia go (przegladania , wyszukiwania - zalezy jaki format bedzie mialo) poniewaz teraz wiekszosc osob (jak nie kazdy) odpala symka przez start.exe wiec tam by tez na logike szukap pierwszej pomocy. No o to mi chodzilo ;-)
-
Mat: to odzyskaj swój poradnik, bo fajny byl
Etek: zobacz co Mateusz napisal i jesli masz ochote to uzupelnij o cos, albo dopisz cos nowego, bo nie ma sensu 2x tego samego robic
A Bartek moze rzeczywiscie by to poskladal do kupy w chm razem z przepisami. A moze nawet przepisy jako osobny plik, bo w sieci czaem ciezko to znalesc. Na stronie rbaha byl fajny, ale znowu nie dziala.MOze by je uzyc ? (za zgoda autora)
A ja dodam guzik pomoc w loaderze.
No i przydaloby sie zeby instalator robil w menu start: MaSzyna - Symulator EU07 - i w tym start.exe i help
-
No i przydaloby sie zeby instalator robil w menu start: MaSzyna - Symulator EU07 - i w tym start.exe i help
To nie jest problem. WinRAR potrafi zrobić taką wersją instalacyjną - zrobiłem już coś takiego w paczce kumulatywnej zawierającej wersję 220703 + patche. Wtedy instalator robił w Menu Start skróty do plików .bat. Mogę zrobić instalator w WinRAR, tylko muszę dostać wcześniej pliki, które mają się znaleźć w patchu.
-
O wlasnie, ja szukalem winnego ktory popelnil ta instalke ;)
Swietny pomysl. Kiedys padl pomysl, zeby w rejestrze albo jakims ini byla zapisana wersja oraz katalog gdzie jest maszyna, zeby pozniej nie bylo problemu z instalacja patchow.
Ale w winrarze chyba nie ma czegos takiego ?
-
Nie, WinRAR nie posiada takiej opcji. Jak będzie jeden patch to problemu z jego instalacją nie będzie. Gorzej jak patchy uzbiera się kilka tak jak było wtedy i będą nawet patche do patchy :) Wtedy trzeba będzie znowu wersje kumulatywne robić :)
-
Nowa wersja już dostępna
www.pit.eu07.pl/loader114b.zip
-dodane nowe opcje związane z trakcją, juz wszystkie działaja
-poprawienie pozycji okna
-dodałem przycisk Pomoc, ale pomocy narazie nie ma ;)
-poprawione literówki w opcjach myszy
Nie poprawiłem jeszcze koloru członu C sieciowca i nie ma jeszcze wersji angielskiej.
-
Nowa wersja już dostępna
Dzięki.
-dodałem przycisk Pomoc, ale pomocy narazie nie ma ;)
Za Pomoc mam ambicję wziąć się już niedługo chyba, że mnie ktoś ubiegnie.
Nie poprawiłem jeszcze koloru członu C sieciowca i nie ma jeszcze wersji angielskiej.
A kiedy będzie wersja angielska i czemu tak późno? :)))
-
A i zeby nie bylo, pare opcji loadera jest jeszcze nieobslugiwanych przez posiadane przez wszystkich wersje symka. :]
Zeby nie bylo postow w stylu 'wylaczylem w loaderze trakcje a mimo tego druty i slupy stoja...'
-
A nie szło by już tego na Beta puścić?
-
A nie szło by już tego na Beta puścić?
co na beta ??
A co do angielskiej wersji, to na Zulu Gula jest post na ten temat - jest tam troche niedokonczona wersja 1.15. Narazie do korekty gramatycznej ;)
-
A nie szło by już tego na Beta puścić?
Gdyby sie dalo to bym puscil. Jeszcze kilku dni potrzebuje i wyjdzie beta, a jakis tydzien pozniej oficjalnie jako calosciowa paczka.
Jeszcze w kwietniu.
-
Oczywiście, to o czym Winger wspominał :P (z nowym Startem także; BTW - wersja niemiecka bedzie?).
-
Musi byc. I czeska takze.
-
A kiedy czeska wersja WWW się zrobi? Bo wydaje mi się, że Winger miałeś to zorganizować swego czasu. Po prostu nie mogę się doczekać jak to sobie przeczytam :)))
-
Kumpel - czech - dostal w grudniu materialy zrodlowe do tlumaczenia, do teraz tego nie dostalem.
Wczoraj podeslalem juz innemu kumplowi, w ciagu tygodnia ruszy czeska wersja.
-
To podsumowując narazie te funkcje jak wyłączanie trakcji jest niedostępne ?
-
Nic nie dadza.
Ale za kilka dni wydjzie wersja z ktora beda juz dzialac.
-
Wersja z możliwościa zmiany języka na angielski już jest.
Prosze o szybkie przetestowanie, ale wydaje mi sie, ze błedów już chyba nie ma.
Jakby ktos z ZuluGula sprawdził, czy nie zrobiłem jakiś literówek po angielsku.
www.pit.eu07.pl/loader115b.zip[/code]
-
W opcjach mam Tak/Nie albo Yes/No... Zdecyduj się :) Poza tym w oknie głównym jest "Choose a train" i "Select the train". Zdecydujmy się: albo "the" albo "a". Ja bym optował za "a" w obu przypadkach.
-
W opcjach mam Tak/Nie albo Yes/No... Zdecyduj się :) Poza tym w oknie głównym jest "Choose a train" i "Select the train". Zdecydujmy się: albo "the" albo "a". Ja bym optował za "a" w obu przypadkach.
bedzie a,
ale z opcjami nie rozumiem co jest zle
-
ale z opcjami nie rozumiem co jest zle
Wszystko jest OK. Mój błąd. Nie rozpakowałem paczki ze wszystkimi plikami, tylko uruchamiałem "goły" start.exe. Wszytko w porządku z tymi opcjami.
-
I jeszcze jedno, Pit. Sprawa czysto estetyczna. Takim jednym programem (XPME) poddałem start.exe drobnej modyfikacji, dzięki czemu przyciski, suwaki i checkboxy wyglądają lepiej na systemach XP i Windows 2003. Użytkownicy pozostałych systemów nie widzą różnicy. Teraz starter wygląda pod XP jeszcze lepiej. Czy mogę Ci podesłać tą wersję wraz z programem XPME? Podaj mi na priva swój e-mail.
-
A można screenshoota prosić?
-
Skrinszot poniżej:
(http://republika.pl/gliniecki/loader.jpg)
-
dzięki. rzeczywiscie ładnie wygląda. Ale czy nie wymaga to włączenia styli?
-
Tak, style w XP trzeba mieć włączone.
-
I jeszcze jedno, Pit. Sprawa czysto estetyczna. Takim jednym programem (XPME) poddałem start.exe drobnej modyfikacji, dzięki czemu przyciski, suwaki i checkboxy wyglądają lepiej na systemach XP i Windows 2003. Użytkownicy pozostałych systemów nie widzą różnicy. Teraz starter wygląda pod XP jeszcze lepiej. Czy mogę Ci podesłać tą wersję wraz z programem XPME? Podaj mi na priva swój e-mail.
To ja tez na maila poprosze: pb.piotrek@interia.pl
-
Jeszcze jedna uwaga dotycząca tłumaczenia loadera. Przy wyborze składu do prowadzenia pojawia się tekst np. "We drive EN57". Proopnuję zmienić go na "You can drive EN57", bo to "We drive..." to taka polska kalka, która po angielsku nie wygląda zbyt dobrze.
-
Oki, poprawie do nowego patcha
-
Oki, poprawie do nowego patcha
A kiedy on wyjdzie ???
-
Kur.... ka wodna, jeszcze raz ktos zada pytanie typu 'Kiedy wyjdzie... ' to przysiegam, wytne z forum z korzeniami...
-
Trzeba zrobic regulamin forum i go dac jako przyklejony w kazdym dziale.
1. Zabrania sie pytań w stylu:
Kiedy wyjdzie ..... (path / nebula / ....)
Zróbcie to.......
Czy jest jakis program do edycji tras ........
-
Ja proponuje to o czymś kiedyś pisałem, do kazdego działu forum przykleić wątek "FAQ: Zanim zapytasz - PRZECZYTAJ ten wątek". To napewno nie załatwi sprawy i problem nie zniknie, ale nawet jak to przeczyta 10% - 25% procent osób które mają zadać takie pytanie znajdujące się "na czarnej liście" i po przeczytaniu wątka nie napisze takiego "wkurzającego" postu to to będzie sukces.
-
Pit czy kolejna nowa wersja loadera jest niezbedna?na tym etapie jest chyba wystarczajaca.
-
Ja mam jeszcze jedną sprawę - też estetyczną.
Sprawdzałeś, jak wygląda loader przy rozdzielczości
pulpitu 800*600? Mi odrobinkę krawędź okna przycina.
(mam loadera v 1.01, być może w nowym jest to już
poprawione)
-
Ja mam jeszcze jedną sprawę - też estetyczną.
Sprawdzałeś, jak wygląda loader przy rozdzielczości
pulpitu 800*600? Mi odrobinkę krawędź okna przycina.
(mam loadera v 1.01, być może w nowym jest to już
poprawione)
Tak, obecna wersje specjalnie poprzekładałem, że okienko ma 800x550 chyba,
-
hmm dosyć dawno tu niebyłem i chciałem się zapytać co z tą nową wersją ? Start.exe już jest ale wyłaczanie trakcji i takie inne to jeszcze nie działa a o ile pamiętam to iało to być pare tyogdni temu :/
-
hmm dosyć dawno tu niebyłem i chciałem się zapytać co z tą nową wersją ? Start.exe już jest ale wyłaczanie trakcji i takie inne to jeszcze nie działa a o ile pamiętam to iało to być pare tyogdni temu :/
Kur.... ka wodna, jeszcze raz ktos zada pytanie typu 'Kiedy wyjdzie... ' to przysiegam, wytne z forum z korzeniami...
Moge przyjść popatrzeć?
-
Będzie w nowym, nadchodzącym dopiero updacie.
-
Co do loadera - mam pewną propozycję, która jest chyba dość prosta do zrealizowania, a na pewno by uszczęśliwiła wszystkich. A mianowicie:
W sceneriach w miejscach definicji atmosfery i światła powstawiać np. "include atmo.scm end", a w loaderze dodać opcję do wyboru, która by modyfikowała ten plik przed odpaleniem symka, wklejając do niego "dzień" lub "noc", ew. "mglisty poranek", "szaro buro i ponuro" czy "klimatyczny wieczór";)
-
Pomysł fajny.
Zrobie to w tym tygodniu - kilka ustalonych z gory - silna mgła, lekka mgla, bez mgły, ciemna mgła - noc
-
Pamiętaj też o wersji angielskiej :) Heavy fog, light, fog, no fog, dark fog - dusk (night)
-
O, przy okazji mozna zmodyfikowac skrypty żeby przy eksprorcie dodawal wpis o atmo.scm. Wtedy bym był w siódmym niebie, bo to wrzucanie definicji atmo po eksporcie mnie do furii doprowadza...
-
A nie lepiej kombinacje?
np:
podstawowe - dzień / noc / wieczór lub ustawiać to jakimś potencjometrem nasilenie światła
dodatkowe
mgła lub brak mgły też ustawiana potencjometrem jej nasilenie
-
Lepiej nocy nie rób bo to tak nienaturalnie wygląda
-
Ja proponuje standardowe ustawienia tak jak mówił Pit - wybierane z rozwijanej listy i i przycisk "niestandardowe" lub "własne" który otwiera formę z suwaczkami. To by zadowoliło i jednych i drugich.
-
Racja nikolas jeszcze lepszy pomysł ustawienia standardowe i własne zastosować ale jak to program rozwiąże? czy program w sposób w miare płynny będzie umiał zmieniać parametry atmo?
Czemu nocy nie robić? dobrze wychodzi noc tylko że swiateł nie mamy na lokomotywach ale to szczegół i tak fajnie jest w nocy.
-
Pamiętaj też o wersji angielskiej :) Heavy fog, light, fog, no fog, dark fog - dusk (night)
silna mgła, lekka mgla, bez mgły, ciemna mgła - noc
Co to jest ciemna mgla? dark fog, takiego czegos nie znam. Jesli chodzi o nocna mgle to moze lepiej "Night fog". Dusk-to jest wieczor, zachod slonca.
Pozdrawiam,
-
A co do loadera może by w puźniejszym terminie dodać ładowanie tekstury dla modelu powiedzmy że dla danej trasy program ma przypisane takstury domyslne ale po wyświetleniu okna WYBIERZ TEKSTURE DLA KAŻDEGO MODELU można by dowolnie zmieniać tekstury może nawet i modele aby nie trzeba było tak jak ja kombinować i tworzyć 25 plików tej samej trasy i tylko zmieniać rodzaj tekstury dla każdego modelu. To by umozliwiło tym słabiej znającym się na wprowadzenie dowolnej tekstury dla każdej lokomotywy czy tej co mijamy czy też tej co prowadzimy. Okienko by wyświetlało np tylko nazwy plików tekstury np ep08-013. Oczywiście dla każdego pojazdu program musiał by znać liste tekstur przypisanych do niego np w pliku tekstowym jakimś. Każdy by mógł sobie do niego dopisywać własną.
Pit może pomyslisz o tym co?
-
tekstury mógłby wyszukiwać po masce - np eu07-???.bmp / tga gdzie ??? sa cyframi
Tylko wtedy trzebaby przerabiac pliki scn mniejszycgh tras, zeby w scn byla atmosfera, include scm, eventy i sklady a nie caly teren.
Bo innaczej start.exe musialby przepisywac caly duzy plik zmieniajac 3 znaki.
-
Czemu ma byc podawane, ze sie jedzie w nocy albo w dzien? Przeciez jest okreslona pora jazdy, nawet zegar. Program chyba sam moze wymyslic, jaka sceneria nas uraczyc.
A przy okazji, czy istnieje mozliwosc plynnej zmiany np. z popoludnia w wieczor?
Co innego z mglami: duza, mala, zadna, ok, tu nie ma reguly.
Ale one chyba powinny miec charakter lokalny - czy jak jest mgla to wszedzie taka sama?
PS: oczywiscie, ze nie od razu Rzym zbudowano
mw158979
-
Jest taki ciekawy błąd w symku, że przy długich elementach mgła zmienia się i gęstnieje w środku... Generalnie, to fajnie by było, jakby mgła się zmieniała automatycznie w określonych jakiś granicach.
Taki dusk też byłby ciekawy, gdzie dokądnie oznacza po polsku zmierzch, czyli od zachodu słońca do nocy.
-
Jest taki ciekawy błąd w symku, że przy długich elementach mgła zmienia się i gęstnieje w środku...
To nie w symku tylko w scenerii, nie wolno robic tak duzych trojkatow.
-
Jest taki ciekawy błąd w symku, że przy długich elementach mgła zmienia się i gęstnieje w środku...
To nie w symku tylko w scenerii, nie wolno robic tak duzych trojkatow.
...i torów też ;) Ale to symek obsługuje scenerię, no nie? :)
-
Jest taki ciekawy błąd w symku, że przy długich elementach mgła zmienia się i gęstnieje w środku...
To nie w symku tylko w scenerii, nie wolno robic tak duzych trojkatow.
...i torów też ;) Ale to symek obsługuje scenerię, no nie? :)
Zgadza sie, no i jesli jakis kretyn da mu skopana scenerie to i glupoty wyjda, gdzie ty tu widzisz buga?
-
Dobra, to nie bug - to feature :)
Ale 500m tor to wcale nie jest skopana sceneria, a efekt jest podobny.
-
Dobra, to nie bug - to feature :)
Ale 500m tor to wcale nie jest skopana sceneria, a efekt jest podobny.
No jasne ze skopana sceneria, dlugi prosty tor sklada sie z dlugich trojkatow, jako ze mgle (swiatla zreszta tez) liczy tylko na wierzcholkach bo inaczej sie nie da to glupoty wychodza.
-
PS: oczywiscie, ze nie od razu Rzym zbudowano
Rzym odrazu zbudowano.
Nie odrazu Kraków zbudowano. :)
Zauważyłem że (chyba w tej ostatnie wersji loadera) w oknie, w którym zawsze pojawiał się Log (takie napisy lecące z dołu do góry podczas uruchamiania symka) już tego nie ma a okno jest. Patrząc na ekran miałem wrażenie że nic się nie dzieje. Zbłedu wyprowadziła mnie dopiero mrugająca diada dysku twardego. Po chwili symulator uruchomił się bez problemu. DO RZECZY. Proponuje umieścić jakiś licznik ładowania, który by pokazywał czy symek się ładuje czy stoi w miejscu oraz ile mu zostało jeszcze do końca ładowania. Estetyka :)
-
Zauważyłem że (chyba w tej ostatnie wersji loadera) w oknie, w którym zawsze pojawiał się Log (takie napisy lecące z dołu do góry podczas uruchamiania symka) już tego nie ma a okno jest. Patrząc na ekran miałem wrażenie że nic się nie dzieje. Zbłedu wyprowadziła mnie dopiero mrugająca diada dysku twardego. Po chwili symulator uruchomił się bez problemu. DO RZECZY. Proponuje umieścić jakiś licznik ładowania, który by pokazywał czy symek się ładuje czy stoi w miejscu oraz ile mu zostało jeszcze do końca ładowania. Estetyka :)
Log można sobie włączyć (debuglog yes w eu07.ini). Poza tym w nowej wersji ma być screen podczas ładowania tak jak to jest w nieoficjalnej wersji z patykami.
-
W Opcjach tez jest odpowiednia opcja do tego.
-
Nie chodzi mi o log, tylko o licznik, ale jeśli to głupi pomysł to zapomnijcie o tym. Wersji z patykami jeszcze nie miałem przyjemności poznać.
-
A może zrobić w tym obrazku co go się ogląda podczas ładowania, okienko na logi z konsoli? Chyba, że jakiś pasek postępu lub licznik % dało by się zrobić, bo to by było w sumie lepsze.
-
Tak Nicolass! O to właśnie mi chodzi. Tylko jak przekonać do tego tęgie głowy?
-
Teraz jest taki mały problem, ze Winger kończy pantografy a za bardzo czasu nie ma dopracowanie. Na tym jego praca ze stara wersją sie kończy, góra zajmuje się Nebulą.
I teraz nie ma osoby która by sie podjęla modyfikowania starej wersji, a nawet jakby ktoś chciał (nbmx'a namówiłem ;) to nie ma czego narazie modyfikować.
Ja też mam kilka drobnych propozycji zmian w związku z przezroczystymi szybami i manewrami ;)
-
Ja cały czas liczę na modyfikacje pod względem modyfikacji, że mi się uda przeprowadzić...
-
jak bedziesz modyfikowal, to moze znajdziesz kawalek odpowiedzialny za sortowanie tekstur, to tez zmodyfikuj ;)
-
A moze by w nastepnym loaderze zrobic wylaczenie eventow ?
-
A moze by w nastepnym loaderze zrobic wylaczenie eventow ?
I wyłączyć sobie semafory ?
Chyba ze da się zrobić tak zeby wyłączać tylko i wyłącznie te eventy, które są zbędne do prowadzenia pociągów z zasadmi obowiązującymi na PKP.....
-
Czy to aby nie przesada? Nawet 5fps z zwrotkami i światełkami jest ciekawszy od 10fps bez. No i klimat! Nie ma sensu kombinować z wyłączaniem wszystkiego po kolei. Bo dojdziemy do tego, ze wyłaczymy wszystkie tekstóry i bedziemy jeżdzić po szynach zawieszonych w przestrzeni.
-
w następnej wersji start.exe proponuje zrobić wybieranie loka i
wagonów do prowadzenia
-
w następnej wersji start.exe proponuje zrobić wybieranie loka i
wagonów do prowadzenia
Fajnie by było
-
w następnej wersji start.exe proponuje zrobić wybieranie loka i
wagonów do prowadzenia
Fajnie by było
Ale Pit już o tym napisał na samym początku. Nie chcę się czepiać, ale czytajcie ze zrozumieniem, ok ? A poza tym pisz tak, zeby było to zrozumiałe, bo w tej wersji da sięw ybierać lokomotywy i wagony (bo tobie pewnie chodziło o edycję scenerii).
-
sory to się więcej nie powtórzy :-P
-
Ale Pit już o tym napisał na samym początku. Nie chcę się czepiać, ale czytajcie ze zrozumieniem, ok ? A poza tym pisz tak, zeby było to zrozumiałe, bo w tej wersji da sięw ybierać lokomotywy i wagony (bo tobie pewnie chodziło o edycję scenerii
nie zrozumiałeś mi chodziło o to że uruchamiam start.exe>>> wibieram scenerie >>>wyświetlają mi się składy (chodzi mi o obrazki)>>>
klikam za skład i wyświetla mi się okno z wagonami i lokami >>>metodą "przeciągnij" "upuść" dodaje lub odejmóje tabor ze składu
I poco było tyle nerwów
-
sory ale dlaczego nie mogę ściągnąć żadnej wersji loadera?
-
Po pierwsze - po co odgrzewany topic po pół roku?
Po drugie - loadera masz w unofficjalu i będzie w paczce całościowej.
Po trzecie - jak już masz problem, to pisz w dziale pomoc/
Po czwarte - był problem z serwerem i konta nie działają w domenie eu07.pl