1
Tabor kolejowy / Odp: Q&A z tematyki taboru kolejowego
« dnia: 22 Lutego 2023, 12:39:36 »Czy griffiny mają ETCS na wyposażeniu?Tak, regularnie jeżdżą zarówno pod pierwszym jak i drugim poziomem.
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Czy griffiny mają ETCS na wyposażeniu?Tak, regularnie jeżdżą zarówno pod pierwszym jak i drugim poziomem.
Dla czego u nas składy wagonowe choć by były złożone z samych wagonów Z1 dopuszczonych do jazdy z prędkością 200KM/h i prowadzone przez EU44, która też ma takie możliwości są u nas dopuszczone do jazdy jedynie z prędkością do 160km/h, gdzie ED250 na pewnych odcinkach może taką prędkość rozwinąć?EU44 nie są wyposażone w ETCS, w przetargach na doposażenie ciągle brak jest ofert. Bez tego EU44 w normalnej eksploatacji nie mogą przekroczyć 160 km/h.
Czy takie mostkowania i selektywne odblokowywanie drzwi jest urzywane u nas, co oznaczało by, że takie wprowadzanie w symku nie miało by racji bytu? W EN Chopin są wagony, które posiadają takie możliwości, a przynajmniej te, które jadą do Grasu.Na "Chopinie" nie łączy się przewodu UIC, stad takie opcje nie są wykorzystywane. Natomiast np. na pociągu "Wawel" jeśli maszynista jest świadomy opcji jakie posiada lokomotywa jak i skład to śmiało da się to używać.
(...)To trzeba mieć naprawdę dobrze pod kopułą żeby myśleć że da się zrobić coś co przyciągnie rzeszę użytkowników i da zarobić.(...)
Czy to jest może PDn`ka, ex-SMK Kraków, ex-ex-Krakowska?
Nadal nie widzę dowodu że nastąpiło to na torze nr 3. A jak już to ma być prawda, to mamy rozdźwięk, bo nadal nie widzę dowodu na to, że nie był to pociąg osobowy.A jaki masz dowód, że miało to miejsce na torze numer 4? Dlaczego krzyż stoi przy głowicy od strony Częstochowy, skoro zdarzenie miałoby miejsce od strony Koniecpola, pod budynkiem stacyjnym (peron przy torze 4 jest krótki, dalej znajduje się plac rozładunkowy)?
Proszę o podanie źródła, ponieważ zarówno Reszka, jak i Dziennik Popularny z 4 listopada 1976 mówią o osobowym i nie podają, że jechał z Krakowa. Adamczewski tu źródłem nie jest bo nie można go zweryfikować.To tak na logikę - sprawdź skąd była EU07-168.
Piechowice i Strzelce są zakwalifikowane do poprawy od kilku miesięcy, błąd będzie poprawiony do końca roku. Poproszę inny przykład.Ale co mnie obchodzi co i do czego kwalifikujesz. Nawet tu pisząc: "rozdzielanie czasu pracy na co najmniej dwie karty było stosowane 30 lat po Otłoczynie" świadczy, że nie do końca rozumiesz o czym mówisz. Niczym dziwnym jest pisanie 5 kart pracy z jednej służby.
2 minuty jazdy na rezystorach rozruchowych EP09... już czuję ten smród. Nie wiem czy one minutę wytrzymaja.Wytrzymają, przy obciążeniach rzędu 600-700t na pociągu pasażerskim to są normalne rozruchy.
Mylisz się kolego, inne zasady obowiązują przy wjeździe z zamkniętego toru szlakowego lewego
Trudno powiedzieć, co z tego wyniknie.'
No chyba że ogłosimy wszem wobec że prasa kłamie? :)
Zgodnie z instrukcją słuchanie muzyki w kabinie podczas jazdy jest zabronione, tak samo jak korzystanie z telefonu komórkowegoA o jakiej instrukcji mówimy? Jakiego przewoźnika?
Rozumiem że Twoim zdaniem stan techniczny taboru IC lub PR jest bardzo dobry?A co jest z nim nie tak? Kiedy mieliśmy jakiś wypadek spowodowany stanem taboru IC bądź PR?
A gdy mech nie trafia w perony i wyjeżdża za zamknięty semafor to nic wielkiego?I myślisz, że to w ostatnich latach tylko się zdarza? Bo prawdziwi maszyniści są na emeryturach? Wyprowadzę cię z błędu - wzrosła jedynie wykrywalność. Kiedyś takie przygody zamiatano pod dywan aż miło.
Gdyby IC i PR byli przewoźnikami lotniczymi to średnio raz w tygodniu mielibyśmy katastrofę. Ze względu na stan techniczny taboru oraz jakość wyszkolenia załóg. Prawdziwi maszyniści są w znacznej mniejszości, ewentualnie na emeryturach.
(...)możemy cieszyć się równierz takimi pojazdami jak EU07, Griffin i inne, którymi możemy cieszyć się w MaSzynie.(...)Chyba nie wszyscy mogą pisać po polsku...
Dziękuję równierz za to że możemy pisać na tym forum po polsku.(...)
Prace są jeszcze w toku.Teraz to już tylko kosmetyka - 9 lipca zakończyła się konstrukcja rocznego rozkładu jazdy.
I jak TUHEX może wpływać na odcinanie CH skoro podczas hamowania ED ciśnienie w cylindrach jest?Nie ma go - w pierwszym etapie hamowania faktyczne ciśnienie w cylindrze wzrasta, jednak po przesterowaniu się PHJ i pojawieniu prądu hamowania następuje wyluzowanie cylindrów. Brak wyluzowania jest jedną z nieprawidłowości w działaniu ED.