- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc doraźna => Wątek zaczęty przez: BLAcKboY w 12 Czerwca 2012, 11:28:11

Tytuł: Prędkość samochodów
Wiadomość wysłana przez: BLAcKboY w 12 Czerwca 2012, 11:28:11
Chciałem się dowiedzieć czy można zmienić prędkość pojazdów drogowych?
Prędkość początkową składu szynowego definiuje się zaraz za komendą trainset, a tej ewidentnie brakuje we wpisie samochodów. Przykładowo:
Kod: (l61_auta.inc) [Zaznacz]
//auta

node 800 0 pasek dynamic road\passat none passat przejazd_jaw2 1.0 headdriver 100.0 0 enddynamic

node 800 0 golf dynamic road\golf none golf autobus_hs 38.0 headdriver 0.1 0 enddynamic

node 800 0 arosa dynamic road\arosa none arosa auto2 1.0 headdriver 100.0 0 enddynamic

node 800 0 ka dynamic road\ka none ka autobus_hs 32.0 headdriver 0.1 0 enddynamic

node 800 0 jelcz121mb dynamic road\jelczm121 m121_kr m121mb autobus_bln 15.0 headdriver 0.1 0 enddynamic

node 800 0 autosan2 dynamic road\h9 h9_pksnt02 h9-21 autobus_str 25.0 headdriver 0.1 0 enddynamic

node 800 0 a4 dynamic road\a4 none a4 autobus2_str 25.0 headdriver 0.1 0 enddynamic

node 800 0 jelcz dynamic road\jelcz jelcz-pakaszaramis1 315dumb autobus_hs 25.0 headdriver 0.1 0 enddynamic

node 800 0 zz0 dynamic road\arosa none arosa rakieta 1.0 headdriver 100.0 0 enddynamic

node 800 0 zz1 dynamic road\ford transit_niebieski transit330ldumb adsim1 1.0 headdriver 100.0 0 enddynamic

node 800 0 zz2 dynamic road\jelczm121 m121_kr m121mb adsim2 1.0 headdriver 100.0 0 enddynamic

node 800 0 zz3 dynamic road\golf none golf adsim3 1.0 headdriver 100.0 0 enddynamic

node 800 0 zz4 dynamic road\ik280db none ik280 adsim4 1.0 headdriver 100.0 0 enddynamic

node 800 0 zz5 dynamic road\ka none ka adsim5 1.0 headdriver 100.0 0 enddynamic

node 800 0 zz6 dynamic road\jelcz jelcz-pakaszaramis1 315dumb adsim6 1.0 headdriver 100.0 0 enddynamic
Tytuł: Odp: Prędkość samochodów
Wiadomość wysłana przez: joey w 12 Czerwca 2012, 12:12:53
node 800 0 pasek dynamic road\passat none passat przejazd_jaw2 1.0 headdriver 100.0 0 enddynamic
Tytuł: Odp: Prędkość samochodów
Wiadomość wysłana przez: BLAcKboY w 13 Czerwca 2012, 09:46:09
No dobra, a co to znaczy 100.0?
100km/h - więc może być i 130.0.
100% maksymalnej prędkości - więc już szybciej nie pojedzie.
Tytuł: Odp: Prędkość samochodów
Wiadomość wysłana przez: Benek w 13 Czerwca 2012, 09:56:37
No dobra, a co to znaczy 100.0?
To znaczy 100.0 km/h...
[Napisałeś chaotyczny post. Nie bardzo wiadomo o co Ci chodzi].
Tytuł: Odp: Prędkość samochodów
Wiadomość wysłana przez: Sawi w 13 Czerwca 2012, 09:59:41
Chodzi pewnie o to, że gdy zmieni na 130 tę wartość, to autko będzie jechało z taką prędkością.
Tytuł: Odp: Prędkość samochodów
Wiadomość wysłana przez: Benek w 13 Czerwca 2012, 10:08:39
No tak. Ale to nic nadzwyczajnego. Też tak jest z lokami...
Tytuł: Odp: Prędkość samochodów
Wiadomość wysłana przez: Sawi w 13 Czerwca 2012, 10:10:36
Nie wiedział chłopak to zapytał. Teraz już wie :).
Tytuł: Odp: Prędkość samochodów
Wiadomość wysłana przez: Ra w 13 Czerwca 2012, 10:57:38
Jest to prędkość początkowa w [km/h], podobnie jak podawana w trainset. Nie jest to prędkość rozkładowa i po pierwszym sygnalizatorze (np. na przejeździe, z SetVelocity -1 -1 w komórce pamięci) samochód pojedzie z maksymalną dla siebie prędkością, chyba że będzie mniejsza prędkość wpisana w drogę albo będzie jechał za innym. Przy czym na wersji 325 mogą się ujawnić jakieś niedoskonałości w ruchu samochodów, które są już poprawione w późniejszych wersjach.
Tytuł: Odp: Prędkość samochodów
Wiadomość wysłana przez: BLAcKboY w 13 Czerwca 2012, 12:52:42
Słowem, nie ma większego sensu zmieniać prędkości początkowych...

Dziękuję za odpowiedź.