- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Bieżące Symulatorowe => Wątek zaczęty przez: ST44-003 w 06 Marca 2024, 17:50:24

Tytuł: Odp: EU07-001
Wiadomość wysłana przez: ST44-003 w 06 Marca 2024, 17:50:24
Ktos kiedys robil i to zaginelo.

Nie ktoś, tylko ja ;). Nie zaginęło, tylko utknęło w testach. Model i kabina są, ale @P.A.N. nie dostarczył modelu po swoich przeróbkach i nie pociągnął tematu dalej. Sam projekt u mnie ma się dobrze i co i rusz go dostosowuję pod najnowsze PC.

Notabene, miałem nawet 3 wersje teksturowe dostosowane, żadna tekstura nie moja. Żółtomorda to przeróbka ze 113, zielonamorda rok 1985 przerobiona z 07-133, zielonomorda z 2013 też jest czyjaś (aktualnie nie pamiętam, jedyna robiona ze zdjęć ale nie przeze mnie) Ot, przykład na screenach ;)
Tytuł: Odp: Odp: EU07-001
Wiadomość wysłana przez: fuji8 w 06 Marca 2024, 18:03:22
O ile jeśli P.A.N nie miał zrobić jakiś super ważnych poprawek, to może warto żebyś wrzucił najświeższe pliki do testu, po co to kisić i czekać w nieskończoność.
Tytuł: Odp: Odp: EU07-001
Wiadomość wysłana przez: ST44-003 w 06 Marca 2024, 18:16:24
Hmmm... w sumie, jakby posprzątać w zawartości i plikach, to mogłoby to pójść.
Dobra, jak czas pozwoli to to ogarnę i Wam oddam.
Prośba o podpowiedź- aktualnie jest to w osobnym folderze dynamic-> pkp -> eu07-001.
Dać to do 4E_v1 z osobnymi plikami w components czy zostawić w osobnymi folderze w całości?
Tytuł: Odp: Odp: EU07-001
Wiadomość wysłana przez: fuji8 w 06 Marca 2024, 18:24:45
Chyba bez różnicy, tylko tyle że jeśli będzie w osobnym folderze, to będzie bardziej uporządkowane bo dedyk.
Tytuł: Odp: Odp: EU07-001
Wiadomość wysłana przez: EP08_015 w 09 Marca 2024, 18:59:19
St czego jeszcze tego nie wydales? Na screnach wyglada bardzo dobrze. Moim zdaniem lepiej to wydac w osobnym katalogu jako EU07-001_v1.
Tytuł: Odp: Odp: EU07-001
Wiadomość wysłana przez: ST44-003 w 10 Marca 2024, 09:55:50
Nie wydałem, bo dawno temu utknęła w testach. Na tą chwilę robię porządek w strukturze katalogowej oraz plikach składowych, jak również porządkuję mmd oraz opisy tekstur. Porządkuję też wersję kabin a także sprawdzam czy wszystko poprawnie działa i się wyświetla.
Na tą chwilę obecny wątek może lepiej zamknąć. Mam nadzieję że so końca przyszłego tygodnia kabina będzie już na testach.


P.S. Epek, ogarnął byś tak przy okazji SP32 co by na Zagórz można było nimi pojeździć na PC 2024? :)
Tytuł: Odp: Odp: EU07-001
Wiadomość wysłana przez: lcddisplay w 10 Marca 2024, 15:13:29
Ja bardzo chętnie pomogę coś przy SP32, bo od dłuższego czasu noszę się z zamiarem zrobienia tego wspaniałego modelu, ale jest bardzo ciężko z dobrym materiałem zdjęciowym.
Tytuł: Odp: Odp: EU07-001
Wiadomość wysłana przez: matek123 w 10 Marca 2024, 15:27:39
Wydzieliłem temat do osobnego wątku.

Co do SP32, to kabina jest całkiem całkiem, można zrobić lepszą teksturę ścian. Natomiast co do pudła, to pewnie przydałby się nowy model zewnętrzny.
Tytuł: Odp: EU07-001
Wiadomość wysłana przez: lcddisplay w 10 Marca 2024, 15:39:07
Jak uda się załatwić paczkę zdjęć dobrej jakości to mogę zacząć robić.
Tytuł: Odp: EU07-001
Wiadomość wysłana przez: jakubg1 w 10 Marca 2024, 16:43:44
Najciężej będzie z dźwiękami, bo nigdy już żadna SP32 nigdzie nie pojedzie o własnych siłach. Mamy jakieś archiwalne materiały?
Tytuł: Odp: EU07-001
Wiadomość wysłana przez: Piotr93 w 10 Marca 2024, 16:50:14
Zawsze można zapytać u chłopaków w trainz; http://trainz.krb.com.pl/dzial-symulator-trainz/dodatki-makarona/elementy-dodatkowe/dzwieki/sound-pack-sp32
Tytuł: Odp: EU07-001
Wiadomość wysłana przez: lcddisplay w 10 Marca 2024, 20:35:39
Podzielimy to jakoś? Ja zrobię budę, ktoś zrobi wózki, a ktoś kabinę i jeszcze ktoś zepnie wszystko w całość?

Wydaje mi się, że jak to podzielimy to raz dwa nam to pójdzie.