Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Wiggle

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 9
61
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 05 Października 2017, 10:22:46 »
Ja wczoraj dwa razy testowałem scenerię Maćka i za każdym razem po zatrzymaniu sm42, eu07 podniosła pantografy.

62
Bocznica / Odp: E6ACT-001 "Dragon"
« dnia: 15 Lipca 2017, 13:36:08 »
//

63
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 15 Lipca 2017, 13:30:08 »
@tmj takie pytanko, dałoby radę rozdzielić przyciski otwierania drzwi tak jak to zrobiłeś z pantografami? Bo większość ezt po modernizacji ma osobne przyciski do otwierania i zamykania drzwi. :D

64
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 01 Lipca 2017, 21:10:12 »
W praktyce WS DCU dają gotowość prawie że od razu.

A z przetwornicą jak to wygląda?

65
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 01 Lipca 2017, 17:03:19 »
Rzeczywiście Krzysiu, sam o to prosiłem przecież wtedy do EN57AL. A co z opóźnieniem wyłącznika szybkiego? Dałoby radę coś zrobić?

66
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 01 Lipca 2017, 16:43:01 »
Uruchomienie EN57 o numerze powyżej 2003 powinno odbywać się w następujący sposób:
[...]
d) po podniesieniu pantografów odczekać ok. 30s aż zapali się lampka sygnalizacyjna ws gotowy do załączenia, po zapaleniu się lampki załączyć wyłącznik szybki[...]
e) załączyć przetwornicę statyczną wyłącznikiem dźwigienkowym przetwornica główna załączona. Ponieważ wzbudzenie przetwornicy trwa ok. 30s należy odczekać na zgaśnięcie czerwonej lampki sygnalizacyjnej Przetwornica wyłączona

@tmj da radę takie coś wprowadzić?

67
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 14 Maja 2017, 23:48:08 »
Przy wyjeździe z Lublińca w scenariuszu L61+L144_towarowy_1 wywaliło mi symka do pulpitu.
Ps. Przetwornica ładnie się załącza po włączeniu WS'a, dzięki ;)

68
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 10 Maja 2017, 10:48:42 »
W dodatku proszę zobaczyć semafory.

W misji calkowo_orlen te semafory zawsze tak były i jazda odbywała tam się po uzyskaniu zgody przez radio.


69
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 01 Maja 2017, 19:54:30 »
Łap mój plik td.scn
Myślałem, że to się stało, bo przypadkowo nacisnąłem num 4 ale jednak nie.

70
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 01 Maja 2017, 19:00:24 »
EN57 teraz bezpośrednio po starcie mi hamuje, testowane na td (ale nie startuje w miejscu eu07 tylko napompowany na torze obok).

71
Tabor / Odp: Nowy model 111A
« dnia: 29 Kwietnia 2017, 19:54:18 »
Musi być przypisany dynamiczny rozkład jazdy oraz strony, po których się peron znajduje.

72
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 29 Kwietnia 2017, 17:36:57 »
Noo to warto to mieć na uwadze. W sumie racja, bo jak jakiś pojazd ma niedopisany przełącznik od przetwornicy to by była lipa.

73
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 29 Kwietnia 2017, 16:59:35 »
Ja mam takie pytanko. Czy jest możliwość, że jeśli nie ma przełącznika przetwornicy i sprężarki to przycisk załączania WS'a załącza przetwornicę i sprężarkę? Tak jest w zmodernizowanych EN57 (tych co mają silniki asynchroniczne).
I fajnie byłoby takie coś wyprowadzić "na skróty".

74
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 28 Kwietnia 2017, 19:45:11 »
Tutaj @tmj musisz sprawdzić jeszcze z różnymi konfiguracjami wstawiania na scenerie. Jeśli wstawimy na td zamiast ep07 to rzeczywiście nie podnoszą się pantografy same. Ale jeśli wstawimy na ten wolny tor gdzie skład startuje "napompowany" to się podnoszą.

75
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 28 Kwietnia 2017, 16:47:52 »
@Wiggle: Prawidłowe pliki mmd i fiz ET41, można pobrać z repozytorium. @Stele wgrał poprawki.

A widzisz, a ja stawiałem MaSzynę na nowo i nie przegrałem tego z repo.

Ja nie podejrzewam ze sam hamowales, ale myslalem ze tam moglo cos dodatkowo funkcjonowac, jakis pulpit albo moze program tlumaczacy przyciski myszy na wcisniecia klawiszy itp. W zasadzie puszczalem po TD glownie autopilota i jemu kible nie stawaly, tak ze nie wiem. Zobacze czy uda mi sie to u siebie wywolac.

edit: ET41 dziala mi normalnie. Ale przypomnialo mi sie, sprawdz w errors czy tam nie ma informacji o brakujacym wpisie animations? Bo o ile dobrze pamietam ET41 w paczce calosciowej ma to zle podane i trzeba bylo recznie korygowac.

edit 2: EN57 prowadzony recznie jezdzi mi po TD normalnie i nie hamuje sam z siebie ;/

Wiesz co błąd jest jakiś randomowy i pojawia się u mnie raz na jakieś 10-20 uruchomień en57. Na starszych wersjach również to było, ale nie miałem czasu napisać o tym.

76
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 28 Kwietnia 2017, 15:30:17 »
No tam w logu na koncu jest naciskany do oporu Num 3 czyli zwiekszenie sily hamowania. To i nic dziwnego ze zahamowal ;o  A tak na serio to niestety ciezko powiedziec czy to naciskanie bylo juz po fakcie, czy przed.

ET41 dziala u mnie normalnie; zwroc moze uwage, czy w zbiorniku pantografow jest dostateczne cisnienie (3.5) bo moze startuje oprozniony?

Bo chciałem spróbować zahamować, żeby znów odhamować po tym jak sam zahamował, a zahamował samoistnie, przecież bym go nie zahamował i nie napisał, że sam zahamował. :P
Mam 4,09 w ET41 w zbiorniku pantografów.

77
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 28 Kwietnia 2017, 15:15:59 »
Nie zadziałał, byłem. Do tego sprawdziłem jak działa to podnoszenie pantografów w przypadku przełączników bistabilnych. Mianowicie po przełączeniu przełącznika w pozycję opuszczone, nie opadają, lecz jak jeszcze raz nacisnę O lub P to się opuszczają bez problemu, lecz bez żadnej ingerencji w położenie przełącznika. W ET41 nie udało mi się podnieś pantografów wcale.

78
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 28 Kwietnia 2017, 14:49:44 »
Tak tak, animacja pedałów jeszcze koślawa, ale na sztywno to zrobiłem, żeby przetestować. :D

Edit. Wstawiłem EN57 na td i po odpaleniu ezt i przejechaniu jakichś 100 metrów skład zahamował tak, jakby radiostop zadziałał. Dorzucam log.


79
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 27 Kwietnia 2017, 23:53:32 »
A to dziwne, u mnie jest wszystko w porządku i podobnego błędu na żadnej wersji nie miałem. Masz tak jeszcze w jakimś loku?

80
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 27 Kwietnia 2017, 20:34:37 »
@tmj łap link do mmd od en57 z tymi dopisanymi pedałami.
http://eu07.pl/userfiles/22657/priv-en57_v1.zip

81
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 27 Kwietnia 2017, 08:47:22 »
W każdym EZT zacina się syrena, nawet pomimo dopisania low i high. Dopisałem też normalnie do jednego przełącznika, żeby sprawdzić, czy normalnie w -1 0 1 będzie to samo i również się zacina i syrena trąbi cały czas.

82
Bieżące Symulatorowe / Odp: Oficjalna grupa MaSzyna na facebooku.
« dnia: 27 Kwietnia 2017, 08:30:21 »
Dokładnie. Główne założenie grupy jest takie, że może do niej dołączyć każdy z zachowaniem jakichś zasad. A osoby bardzo chętnie tam dołączają i dzielą się swoją jakąś tam początkową twórczością.

83
Bieżące Symulatorowe / Odp: Oficjalna grupa MaSzyna na facebooku.
« dnia: 26 Kwietnia 2017, 23:13:20 »
Regulamin jest w trakcie tworzenia, a posty rzeczy niezgodne z regulaminem są i będą na bieżąco usuwane. :)

84
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 22 Kwietnia 2017, 21:02:25 »
No dobra to w poniedziałek to zrobię także szykuj exe :D

85
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 22 Kwietnia 2017, 20:41:18 »
No ja to zrobię bez problemu w modelu kabiny, tylko czy dasz radę zrobić tak, żeby to wykorzystywało drugi model przy drugim tonie syreny. :D

86
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 22 Kwietnia 2017, 20:26:33 »
Ja mogę w modelach to przerobić i zrobić te pedały, ale musiałbyś to w exe rozróżnić, żeby można było podpisać pod dwa submodele

87
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 21 Kwietnia 2017, 13:19:19 »
A ja Ci jeszcze zgłaszałem ze owszem wyłącznie ws nie działa ale po kliknięciu m wyłącza przetwornice

88
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 18 Kwietnia 2017, 22:50:26 »
Z tym uzależnieniem funkcji od istnienia przycisku to akurat bardzo dobre, bo np w EN57 przełącznika przyciemniania kabiny nie ma, a funkcja dotąd działała. Super. :)

EDIT.: Jeszcze zauważyłem taki mały błąd w EN57. Dodałeś to, że przycisk od wyłącznika szybkiego jest impulsowy i da nim się tylko załączyć wyłącznik szybki, ale nie wyłączyć, natomiast wyłącza on nadal w symulatorze przetwornicę.

89
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 15 Kwietnia 2017, 00:10:59 »
Dobra, ale na obecną chwilę nie ma zbytnio sensu ogrzewanie pociągu, skoro ono nic nie robi po za dodaniem obrotów silnika w spalinówkach. Fajnie, że takie coś jest, bo dodaje realizmu. Ale np. jeśli byłby bardziej rozwinięty system pasażerów (co pokazywał Q, czyli wsiadanie itd) to mogłoby to działać tak jak w OMSI czyli Omnibussimulator, gdzie mamy temperaturę powietrza na zewnątrz i w środku pojazdu, która jest uzależniona od tego, czy ogrzewanie jest załączone, czy nie. Ale na obecną chwilę to jest tak właściwie tylko bajer który większego sensu nie ma. Natomiast sama kwestia przełączników, to fajnie jeśli dałoby się przełączyć o tyle pozycji ile w danym pojeździe jest. W niektórych np. światła mają kilka pozycji.

90
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 14 Kwietnia 2017, 16:39:31 »
Natomiast z pantografem jest problem, ponieważ przełącznik od podnoszenia, także opuszcza. W poprzednich exe  (tych przed nowymi przyciskami) było okej.
Gwoli scislosci, w wersji Borlandowej tez bylo zle, bo tam sa przelaczniki bistabilne i do tego ten od opuszczania po uzyciu zostaje na stale w pozycji zalaczonej ;)  W wersji zmienionej nie ma jeszcze zaimplementowanej obslugi osobnego przycisku opuszczania, stad nieprawidlowe zachowanie.

Przy okazji, czy w EN57 tylny pantograph opuszczany jest tylko grzybkiem do opuszczania wszystkich pantografow? Bo nie widze do tego osobnego przelacznika, a rozumiem ze ten impulsowy do podnoszenia kontroluje tylko podnoszenie?

Ja na repo wrzucałem poprawkę. Wystarczyło w członie S dodać converter=impulse, panthograf=impulse i przełączniki działały bez problemu. Ten od podnoszenia wracał do pozycji po podniesieniu, a opuszczając prawidłowo animował się ten od opuszczania. Fakt, faktem, że było odwrócone stronami, że przód to tył tak jak napisałeś.

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 9