151
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 20 Października 2019, 13:26:14 »
Zacznijmy od tego, że bez włączonych baterii nie ma zasilonych elektrozaworów czuwakowych, co równa się hamowaniu nagłemu.
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
UCList: Size=5
0 3 0 0 0 0.15 0.15 0 1 0
1 2 0 0 0 0.15 0.15 1 3 0
2 1 -1 0 -1 0.15 0.15 3 3 1
3 1 -1 1 0 0.00 0.15 3 4 1
4 0 -1 1 0 0.15 0.00 4 5 3
5 0 0 1 1 0.15 0.15 4 5 3
END-UCL
gdzie kolejno jest podany: numer pozycji, numer pozycji hamulca pneumatycznego powiązanego z tym zadajnikiem, wartość minimalna procentów, wartość maksymalna procentów, wartość docelowa procentów, szybkość wzrastania, szybkość malenia, pozycja do której odskakuje*, najbliższa pozycja stabilna w dół*, najbliższa pozycja stabilna w górę*.W dzisiejszym uaktualnieniu Szamyna Kroliq Edyszon czyli szereg modyfikacji przygotowanych przez youBy:Jeśli tempomat ma tylko jedno nastawienie (SCPN=1) oraz jest podany wpis SpeedCtrlATOF=1 (flaga bitowa warunków samoczynnego wyłączania tempomatu ma 1), to jakiekolwiek ruchy nastawnikiem jazdy spowodują wyłączenie tempomatu.
- funkcjonalnosc, turbokible dysponuja teraz dzialajacym tempomatem
- funkcjonalnosc, dodane mozliwosci konfiguracji nastawnika do elfa (ale szczegoly bedzie musial podac sam autor bo ja sie nie znam i nie wiem o co tam chodzi :vZadajnik teraz ma dwie fazy pracy, które są konfigurowane parametrami
IniCDelay=X SCDelay=Y
Po przestawieniu na pozycję zmniejszania/zwiększania jazdy/hamowania następuje zmiana nastawy o 1%, następnie jest przerwa trwająca X sekund, po czym nastawa zmienia się z prędkością Y na sekundę (wartość w liczbach rzeczywistych, a nie w procentach). Dla elfa X powinno wynosić 1.0, natomiast Y wynosi ok. 0.15.Dalej jeżdżą 130km/h. Dlaczego? No tego właśnie nie wiadomo.Ja bym sobie nie robił nadziei, że ETCS spowoduje jazdę pociągów osobowych z prędkością 160 km/h. Zawsze to złotówka różnicy na pociągokilometrze.
Do jakiego Wagonu wsiedliście jeśli chodzi o pociągi lokalne albo aglomeracyjne?Najbliższego.
Zarowno jeszcze ten nasluch i juz podsluch w konsewencji moge rozpatrywac jako czyn moralnie zly czyli z tego punktu widzenia nielegalny i o tym pisalem. (...) Drugim przykladem, gdzie nasluch i podsluch jest legalny z punktu widzenia moralnego, to zaslyszana gdzies np. w tramwaju rozmowe.Legalność oznacza tylko i wyłącznie zgodność z obowiązującym prawem. To zupełnie inna kwestia niż moralność, więc nie można tutaj stawiać znaku równości.