- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Wydział zamówień => Wątek zaczęty przez: Patrykos w 14 Października 2012, 13:23:42
-
Witam,
LISTA RZECZY POTRZEBNYCH DO WYDANIA DP2:
SU46 i SU45:
- uruchomienie wszystkich lampek i hebelków na pulpicie
- poprawne ustawienie pivota dla nastawnika rozruchu
- sprawdzenie pivotów dla manometrów i termometrów
INNE LOKOMOTYWY:
a) silnik spalinowy
- charakterystyka mocy od prędkości obrotowej
- opory ruchu silnika (rozruchowe i zapłonowe)
- prędkość obrotowa zapłonu
b) dane regulatora prędkości
- zasada działania
- stopnie regulacji prędkości i mocy
c) prądnica
- wartości oporów poszczególnych uzwojeń, ilości zwojów
- zasada regulacji prądnicy
- pełna charakterystyka zewnętrzna prądnicy na różnych pozycjach nastawnika jazdy
- schemat połączeń uzwojeń
d) wzbudnica
- rodzaje uzwojeń, ilości zwojów
- zasada regulacji
- schemat połączeń uzwojeń
e) silnik elektryczne
- charakterystyka momentu od prądu
- charakterystyka prędkości obrotowej od prądu
- dokładna zasada działania układu sterującego bocznikowaniem ze wszystkimi zależnościami (najlepiej opis i schematy połączeń)
f) zabezpieczenia
- opis zabezpieczeń silnika spalinowego
- opis zabezpieczeń układu elektrycznego
g) ogrzewanie pociągu
- rodzaj ogrzewania, moc, opis elementów
- zasada włączania i wyłączania, sterowanie
h) modyfikacje obwodów
- zmiany podczas pracy awaryjnej
- zmiany wykonywane przez obsługę
i) dźwięki
- odgłosy najważniejszych urządzeń
- odgłosy silnika spalinowego na kilku stopniach regulacji
- odgłos turbosprężarki
-
SU46 i SU45:
- uruchomienie wszystkich lampek i hebelków na pulpicie
- poprawne ustawienie pivota dla nastawnika rozruchu
- sprawdzenie pivotów dla manometrów i termometrów
Się już dawno w 46 robi:)
-
W SU45 termometry i manometry są sprawne, na którymś SPKSie były w użyciu i działały.
-
Charakterystyka SP45:
http://zeus.krb.com.pl/?metoda-wyboru-energooszczednego-sposobu-prowadzenia-pociagow-trakcji-spalinowej,195
-
Przydała by się też charakterystyka dla SP47. Zwłaszcza, że ma tylko 1 stopień bocznikowania.
-
Przydała by się też charakterystyka dla SP47. Zwłaszcza, że ma tylko 1 stopień bocznikowania.
Model, kabina i kilka innych rzeczy. Już prędzej ST46.
-
Jakieś opisowe informacje:
http://zeus.krb.com.pl/?energoelektronika-w-lokomotywach-spalinowych-su46-i-sp47,12
http://chomikuj.pl/umna/Kolej/Spalinowozy/SP47.doc
Nie czytałem, ale tutaj może być sporo info:
http://chomikuj.pl/pilot1216/Dokumenty/Lokomotywy+spalinowe+serii+SP45+i+SU46-+S.+Pi*c4*85tek+cz1,756477005.pdf
-
Ale tego nie ma w wykazie, James…
Nadmienię tylko, że wszystkie oficjalne „kanały” typu książki, internet są sprawdzone do cna.
-
Co byś chciał wiedzieć w sprawie Ruskich Czeskich i niektórych polskich spalinówek to pisz do mnie na gg.
-
Przydała by się też charakterystyka dla SP47. Zwłaszcza, że ma tylko 1 stopień bocznikowania.
Jak wrócę do domu zerknę co jest w DTRce. Jakieś charakterystyki tam były. Z tym, że były to dane dla egzemplarza prototypowego. Nie wiem czy były jakieś istotne zmiany między 001 a 002.
-
Coś takiego udało mi się znaleźć. Może się przyda...
-
Temat SP-47 już kiedyś przerabiałem. Dało radę znaleźć wszystko, prócz charakterystyki silników trakcyjnych (inny model, niż w SU-46). Jeżeli ktoś chce, to mogę poszukać w odmętach dysku to co znalazłem. Więcej nie jestem w stanie pomóc: 1. Nie mam sprzętu fotograficznego/nagrywającego 2. W Gdańsku zatrzęsienia spalinówek, to nie ma.
-
Polecam przejść się do naczelników lokomotywowni - potrafią zaskoczyć materiałami jakie mają.