Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Podłączenie kranu FVel6
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Kallin12 dnia 10 Maja 2024, 21:11:47 »
Dzięki bardzo!!
Powiesz mi tylko jeszcze jaka wartość ma potencjometr?
2
Forum / Odp: Czat - błędy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez x_Zielu dnia 10 Maja 2024, 22:53:25 »
Znowu błąd z zapisaniem tokena.
3
Forum / Odp: Czat - błędy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Maciek Kolejarz dnia 10 Maja 2024, 22:48:47 »
Śpij słodko aniołeczku

RiP
4
Pomoc doraźna / Odp: ST44
« Ostatnia wiadomość wysłana przez mareczek dnia 09 Maja 2024, 22:19:13 »
Fizyki temperatur ogarniałem dla większości spalinek tak, aby woda trzymała temperaturę "książkowo" w trakcie jazdy. Olej i sama temperatura silnika to już tematy dalsze, choć olej też ma parametry zbliżone do rzeczywistych niż owe 1000 stopni. Obecnie tylko SM42 można zagotować* (ciągła jazda na najwyższych obrotach przez ok. 30 min), choć gotowanie to tylko zapalenie się kontrolki na pulpicie i tyle.

* - gotowanie zrobione celowo
5
Pomoc doraźna / Odp: ST44
« Ostatnia wiadomość wysłana przez jakubg1 dnia 09 Maja 2024, 21:39:52 »
Termodynamika niektórych lokomotyw z braku danych jest skopana przez co silnik i ciecze nagrzewają się do tysiąca stopni. Potem przez to nie można uruchomić lokomotywy ponownie.
Trzeba będzie coś wymyśleć.
6
Pomoc doraźna / Odp: ST44
« Ostatnia wiadomość wysłana przez robert357 dnia 09 Maja 2024, 21:38:20 »
Po szybkim teście wychodzi na to, że za gorąco gagarowi by się odpalić? Olej i woda się mocno grzeją po wyłączeniu silnika i po kilku minutach mogą osiągnąć nawet 80 stopni. Screen pokazuje temperatury gdy nie chciał odpalić. Po przyspieszeniu czasu i spadnięciu temperatur oleju i wody do ok. 65 odpalił. Jakby ktoś wiedział gdzie szukać parametrów fizyki za to odpowiedzialnych, to mógłby sprawdzić czy faktycznie tak jest.

7
Pomoc doraźna / Odp: ST44
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Piotr93 dnia 09 Maja 2024, 18:49:57 »
Miałem kiedyś taką sytuację na całkowie, zgasiłem na chwilę gagara na postoju i potem nie mogłem go odpalić, ale nie wiedziałem co było przyczyną, i wcale pompowanie paliwa czy oleju od nowa nie pomoże. Nie wiem co jest przyczyną, może Jaco ma rację i coś jest w exe, niech wypowie się ktoś kto się zna z tematem.
8
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« Ostatnia wiadomość wysłana przez ST44-003 dnia 09 Maja 2024, 17:25:39 »
Nie pamiętam czy się z Wami dzieliłem, ale puszczam zdjęcia z kabiny Cargowskiego "Kektrona". Może się przydadzą. Skromne bo skromne, ale są :)

https://eu07.pl/userfiles/4091/kektron.rar
9
Pomoc doraźna / Odp: ST44
« Ostatnia wiadomość wysłana przez robert357 dnia 09 Maja 2024, 13:23:41 »
Po pierwsze, to który ST44, jaki scenariusz i po jakim czasie jest gaszony i odpalany.

Po drugie w ST44 po wciśnięciu startera bez załączonej pompy paliwa będzie sobie tak bzyczał podobnie jakby miał się odpalić, ale się nie odpali. Gdy załączymy pompę to i tak musimy znowu przytrzymać starter by się odpalił. Może w tym tkwi problem?
10
Pomoc doraźna / Odp: ST44
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Jaco dnia 09 Maja 2024, 12:30:11 »
Luźna myśl: takich motorów nie gasi się i nie odpala od tak (to nie samochód) - może jest to tak zaprogramowane w exe, że silnik musi znaleźć odpowiednie parametry do ponownego uruchomienia (np. ciśnienie oleju, temperatura). W sumie nie spotkałem się z takim problemem, bo nie gasiłem silnika ST44 w trakcie "misji".
Strony: [1] 2 3 ... 10