- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc doraźna => Wątek zaczęty przez: DjSon231 w 30 Października 2016, 00:44:03
-
Witam!
Od jakiegoś czasu podczas jazdy EP09 zauważam pewien błąd. Kiedy nastawiam kran hamulca dalej niż na hamowanie wstępne, to manometr dochodzi do 0.1 MPa, spada, a amperomierze silników trakcyjnych nagle rosną. Jak to rozwiązać?
-
To nie błąd, tak to wygląda w rzeczywistości...
-
Oj to nie wiedziałem, wybaczcie. Hamowanie ED, ma się rozumieć?
-
Dokładnie.
-
Od jakiegoś czasu podczas jazdy EP09 zauważam pewien błąd. Kiedy nastawiam kran hamulca dalej niż na hamowanie wstępne, to manometr dochodzi do 0.1 MPa, spada, a amperomierze silników trakcyjnych nagle rosną. Jak to rozwiązać?
U mnie hamowanie ED w EP09 nie występuje. Co to jest hamowanie wstępne? Jaki manometr? Są trzy.
-
Hamowanie wstępne to pierwsza pozycja (po pozycji jazdy) kranu hamulca zespolonego. A chodzi o manometr cylindra hamulcowego w lokomotywie EP09 tj. na pulpicie z manometrami jest to dolny, lewy.
A jeśli chodzi o hamowanie elektrodynamiczne (ED) sprawdź czy na pewno nie występuje. Podczas tej operacji wskazówka manometru cylindra hamulcowego powinna się trochę podnieść i zaraz opaść, a wskazówki amperomierzy silników trakcyjnych podniosą się.
-
]U mnie hamowanie ED w EP09 nie występuje. Co to jest hamowanie wstępne? Jaki manometr? Są trzy.
Jeśli podczas hamowania luzujesz lokomotywę, to ED nie będzie.
ED w praktyce: https://youtu.be/oOyho6JOP6w?t=259