Sklejasz nowe dźwięki?Może być ciężko. Chyba że kogoś interesuje zrzut z Audacity/GoldWave :-)
Podziel się screenem z prac!
Dokładnie o to mi chodziło, screeny z audacity I innych ☺️Sklejasz nowe dźwięki?Może być ciężko. Chyba że kogoś interesuje zrzut z Audacity/GoldWave :-)
Podziel się screenem z prac!
No nie wiem. Nie jestem przekonany do tych nowych modeli.Zwróć uwagę, że nawet na screenach najwięcej wyświetleń ma poczta. ;)
No nie wiem. Nie jestem przekonany do tych nowych modeli.
Jak ciągle będą tylko nowe tekstury siódemek ic to ludzie sobie pójdą ("niczego nie potrafią i ciągle to samo robią"). A ile ich jest wykorzystywanych na scenerii? 2-3? Nikt poza mną nie zrobił tekstur na modele skonwertowane przez Kermita, 11xA_v2 nadal jest mało. Są ciekawsze rzeczy do zrobienia niż enta EU07.
To na końcu to rzymska liczba z oznaczeniem wersji. I-knorr, II-classic, IV-szara kabina. Trójka to musiał być jakiś unoff. Możesz zapełnić. Tylko to kolejna seria mmdków, których już jest masa. :/Mmd doszły póki co tylko dwie, bo powyżej 1114 mamy same ledowe. Lepsze, że tablice kierunkowe się namnożyły...
Jak wygląda w MaSzynie ten sam fragment, zaczynając od torów, poprzez dodanie otoczenia.Jutro poleci :) Zdam też relację z tego czy faktycznie tego typu posty spotykają się ze zwiększonym zainteresowaniem.
http://eu07.pl/userfiles/5636/foto-02052018_7.png Same tory
http://eu07.pl/userfiles/5636/foto-02052018_8.png Dodana sieć trakcyjna i drogi
http://eu07.pl/userfiles/5636/foto-02052018_9.png Dodane budynki
http://eu07.pl/userfiles/5636/foto-02052018_10.png Dodany teren
http://eu07.pl/userfiles/5636/foto-02052018_11.png Dodane drzewka
Manometry, obrotomierz, drzwi, kurki wody, podgrzewacz działają.Nawiasem mowiac to na nowszych exe mozna tez pokusic sie o "animacje" zaluzji. Przy wczytywaniu wyszukiwane sa w modelu pojazdu submodele shutters1_on i shutters1_off (dla obiegu glownego) oraz shutters2_on i shutters2_off (dla obiegu pomocniczego). Przy zamknietych zaluzjach wyswietlane sa submodele _on a przy otwartych (aktywnym chlodzeniu) wariant _off
Jak ten post ma kogokolwiek zainteresować czy zachęcić to mnie zastrzelcie - pewnie się nie znam.Teraz to kompletnie cię nie rozumiem. Piszesz, że brak postów źle, pojawił się post, również źle. Zdecyduj się w zeznaniach. Dziwnym trafem tego posta obejrzało 4243 osób, polubilo 84 osób.
Nie trzeba mieć magistra z marketinguBez takich bym prosił, konkrety.
Wyciąg z changeloga może nie, ale wypuntowane najważniejsze, zauważalne „gołym okiem” zmianyCo 3 dni? To chyba Milek, TMJ, Yb i ja spać nie będziemy... By coś opisać, musi coś powstać. Nie zawsze powstanie tak często, jak fani by chcieli..
Pytaniami do fanówTych pytających o elfa, czy jak zainstalować gre? Serio, o co chcesz pytać naszych fanów? Zrób liste i wyślij ją komuś kto zajmuje sie FB...
nowościami (najlepiej z jasnym przekazem, że data wydania nie jest znana i może to nie nastąpić w najbliższym czasie).Nowości już są na FB.
Zostało coś pokazane - ozancza to, że będzie wkrótce wydane.... niestety nie. Jak ktoś tego nie rozumie, to już nie nasz problem.
Shader wody napisany w tydzień w języku skryptowym GLSL, na podstawie poradnika z youtube bez wcześniejszego doświadczenia w programowaniu shaderów. Można w ten sposób dołożyć cegiełkę do rozwoju graficznego Maszyny bez nauki kompilacji exe symulatora.
jak chceta to ja mogie codziennie skriny wysyłać rainsted z zapytaniem czy ta plamka to słup trakcyjny :bemben:
@Sawi, Post z Twoim screenshotem byłby arcyciekawy, gdyby był do tego opis, proces tworzenia, ile to trwa, plany, prośba o zdjęcia, może kilka słów od autora, wspomnienie Twoich innych prac. Tu nie chodzi o screena, ale o to jak został on przedstawiony. I sam „początek powstania wagonu” jest dla mnie jak i użytkowników nieciekawy i niejasny.
Masz chęci co widac więc zamiast próbować tłumaczyć daj przykład jak by to miało wyglądać wg Ciebie zamiast robić wykład. Oszlifuj post ze screenem @Sawiego i pokaż na co Cię stać.*
* - zbieżność z polskim hitem radiowym przypadkowa.
Nagrałem proces powstawania modelu nastawni i przyspieszyłem go ośmiokrotnie.
Pozwala to na drastyczne ograniczenie zakresu renderowania obiektu high-poly do kilkudziesięciu metrów, co odciąży kartę graficzną przy obserwowaniu modelu z dalekiej odległości.