Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Wiggle

Strony: 1 ... 7 8 [9]
241
Bocznica / Odp: Popsuta grafika
« dnia: 27 Lutego 2014, 18:09:44 »
Jednak nie. W logu jest tak samo jak było. No ale to chyba wina kompatybilności programu z Windowsem 8, a nie sprzętowa prawda? Jeżeli na tym samym kompie miałem Windows 7 i gra chodziła jak marzenie, no to chyba problem leży po innej stronie.

242
Bocznica / Odp: Popsuta grafika
« dnia: 26 Lutego 2014, 21:35:21 »
No właśnie zainstalowałem te sterowniki. Już w log.txt nie wyświetla o upgrade czy też o kupnie nowej karty, ale i tak ten sam problem, ale chyba resetne kompa.


Edit:
Po restarcie to samo. Myślę, że może to być coś z kompatybilnością MaSzyny z Win 8, bo np. Euro Truck Simulator 2 działa nawet lepiej niż na Win 7. Nie mam pojęcia co może z tym być nie tak :/

243
Bocznica / Odp: Popsuta grafika
« dnia: 26 Lutego 2014, 19:38:26 »
W czerwcu będę sobie składał kompa także zrobię to na pewno... Dobra. Dziękuję za pomoc i jeżeli po aktualizacji coś wyniknie, to od razu tutaj napiszę :)

244
Uruchamianie Symulatora / Odp: Na Windows 8 symulator nie działa
« dnia: 26 Lutego 2014, 19:13:57 »
Rozumiem, że mam zaktualizować sterowniki karty graficznej tak?

245
Uruchamianie Symulatora / Odp: Na Windows 8 symulator nie działa
« dnia: 26 Lutego 2014, 17:45:43 »
Zamieszczam plik log.txt
Starting MaSzyna rail vehicle simulator.
Compilation 2013-06-09, release 13.5.804.408. SPKS
Online documentation and additional files on http://eu07.pl
Authors: Marcin_EU, McZapkie, ABu, Winger, Tolaris, nbmx_EU, OLO_EU, Bart, Quark-t, ShaXbee, Oli_EU, youBy, Ra, hunter, KURS90 and others
Renderer:
GDI Generic
Vendor:
Microsoft Corporation
OpenGL Version:
1.1.0
Supported extensions:
GL_WIN_swap_hint GL_EXT_bgra GL_EXT_paletted_texture
Ra: No VBO found - Display Lists used. Upgrade drivers or buy a newer graphics card!
DDS format is not supported.
Max texture size: 1024
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glClearDepth(1.0f); 
glEnable(GL_TEXTURE_2D);
glShadeModel(GL_SMOOTH);
glEnable(GL_DEPTH_TEST);
glEnable(GL_BLEND);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glAlphaFunc(GL_GREATER,0.04);
glBlendFunc(GL_SRC_ALPHA, GL_ONE_MINUS_SRC_ALPHA);
glDepthFunc(GL_LEQUAL);
glHint(GL_PERSPECTIVE_CORRECTION_HINT, GL_NICEST);
glPolygonMode(GL_FRONT, GL_FILL);
glFrontFace(GL_CCW);
glEnable(GL_CULL_FACE);
glLineWidth(1.0f);
glPointSize(2.0f);
glLightModelfv(GL_LIGHT_MODEL_AMBIENT,darkLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_AMBIENT,ambientLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_DIFFUSE,diffuseLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_SPECULAR,specularLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_POSITION,lightPos);
glEnable(GL_LIGHT0);
glEnable(GL_COLOR_MATERIAL);
glColorMaterial(GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE);
glMaterialfv( GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE, whiteLight );
glEnable(GL_LIGHTING);
glFogi(GL_FOG_MODE, GL_LINEAR);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glFogf(GL_FOG_START, 1000.0f);
glFogf(GL_FOG_END, 2000.0f);
glEnable(GL_FOG);
Font init
Display Lists font used.
Font init OK
Sound Init
Loading - texture: textures\logo.bmp
Sound Init OK
Textures init
Textures init OK
Models init
Models init OK
Ground init
Loading scenery from $.scn
Loading - texture: textures\rail_screw_used1.dds
Loading - texture: textures\1435mm\tpbps-new2.dds
Loading - texture: textures\wzp.dds
Loading - binary model: models\wza.e3d
Loading - texture: textures\metal\metalfrictionpattern1.dds
Loading - texture: textures\zwrot34r300pods-new.dds
Loading - texture: textures\tr\slup_beton1.dds
Loading - binary model: models\tr/stb1.e3d
Loading - texture: textures\tr\wys-ni-d.dds
Loading - binary model: models\tr/-3pd.e3d
Loading - texture: textures\tr\wys-ni-k.dds
Loading - binary model: models\tr/-3k.e3d
Loading - texture: textures\wzl.dds
Loading - texture: textures\tr\kotwa_teownikrurowe.dds
Loading - binary model: models\tr/stb1-kotwa-napr14.e3d
Loading - texture: textures\tr\#izol-sekcja.dds
Loading - texture: textures\tr\odciag1.dds
Loading - texture: textures\tr\ciezarbeton3.dds
Loading - texture: textures\tr\naciag.dds
Loading - texture: textures\grassgreen1.dds
Loading - texture: textures\tabl\a-12.dds
Loading - binary model: models\sem/glowice/s5yppcpzb_dd.e3d
Loading - texture: textures\sem\glowice.dds
Loading - texture: textures\sem\#pkplight_lenses.dds
Loading - texture: textures\sem\zielony.dds
Loading - texture: textures\sem\bialy.dds
Loading - texture: textures\sem\pomaranczowy.dds
Loading - texture: textures\sem\czerwony.dds
Loading - texture: textures\sem\slupy.dds
Loading - binary model: models\sem/slupy/s5ypmg.e3d
Loading - binary model: models\sem/drabinki/d5yp.e3d
Loading - texture: textures\tabl\b-2m.dds
Loading - binary model: models\sem/glowice/s4ypzcpb_dd.e3d
Loading - binary model: models\sem/slupy/s4ypbl.e3d
Loading - binary model: models\sem/drabinki/d4yp.e3d
Loading - texture: textures\tabl\c-1m.dds
Loading - binary model: models\sem/glowice/s3iczb_dd.e3d
Loading - binary model: models\sem/slupy/s3ibg.e3d
Loading - binary model: models\sem/drabinki/d4i.e3d
Loading - texture: textures\tabl\j-2m.dds
Loading - binary model: models\sem/glowice/s4izcpb_dd.e3d
Loading - binary model: models\sem/slupy/s4ibl.e3d
Loading - texture: textures\tabl\k-1m.dds
Loading - binary model: models\sem/glowice/s3ypczb_dd.e3d
Loading - binary model: models\sem/slupy/s3ypbg.e3d
Loading - texture: textures\tabl\p-12.dds
Loading - binary model: models\sem/glowice/s5ipcpzb_dd.e3d
Loading - binary model: models\sem/slupy/s5ibg.e3d
Loading - binary model: models\sem/drabinki/d5i.e3d
Loading - texture: textures\tabl\a.dds
Loading - binary model: models\sem/glowice/s2ypcb_dd.e3d
Loading - binary model: models\sem/slupy/s2ypml.e3d
Loading - binary model: models\sem/drabinki/d2yp.e3d
Loading - texture: textures\tabl\b.dds
Loading - texture: textures\tabl\toa.dds
Loading - binary model: models\sem/glowice/to1ypp_dd.e3d
Loading - binary model: models\sem/slupy/tosptmypbg.e3d
Loading - binary model: models\sem/wskazniki/w1new_mz.e3d
Loading - binary model: models\sem/glowice/to2ypzp_dd.e3d
Loading - texture: textures\tabl\top.dds
Loading - binary model: models\sem/glowice/to2izp_dd.e3d
Loading - binary model: models\sem/slupy/tosptmibl.e3d
Loading - binary model: models\sem/drabinki/d2i.e3d
Loading - binary model: models\sem/glowice/sp3ipxb_dd.e3d
Loading - binary model: models\sem/slupy/tosptmibg.e3d
Loading - binary model: models\sem/wskazniki/iisp.e3d
Loading - binary model: models\sem/glowice/sp3yppzb_dd.e3d
Loading - binary model: models\sem/wskazniki/iiisp.e3d
Loading - binary model: models\sem/glowice/sp3ipzb_dd.e3d
Loading - binary model: models\sem/wskazniki/isp.e3d
Loading - binary model: models\ip/pkp/d1.e3d
Loading - texture: textures\ip\pkp\2006\d1-4.dds
Loading - texture: textures\\metalplatedirt1.dds
Loading - binary model: models\ip/pkp/w4.e3d
Loading - texture: textures\pkp\wskazniki1.dds
Loading - binary model: models\ip/pkp/w5.e3d
Loading - texture: textures\pkp\w5.dds
Loading - texture: textures\ip\pkp\w16.dds
Loading - binary model: models\ip/pkp/w16.e3d
Loading - binary model: models\ip/pkp/w17.e3d
Loading - texture: textures\ip\pkp\2006\w17.dds
Scenery sky definition
cgskj_altostratus004.t3d
Scenery atmo definition
Scenery light definition
InitNormals
InitNormals OK
InitTracks
InitTracks OK
InitTraction
InitTraction OK
InitEvents
InitEvents OK
InitLaunchers
InitLaunchers OK
InitGlobalTime
InitGlobalTime OK
FirstInit is done
Loading - binary model: dynamic\pkp\303e_v1\303e-tv.e3d
Loading - texture: textures\tabor\alstom.dds
Loading - texture: textures\tabor\aircoupler.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\303e-ep-tv-424-hist.dds
Total animations: 16
Loading - binary model: dynamic\pkp\1xxa_v1\1xxa.e3d
Loading - texture: dynamic\pkp\1xxa_v1\cien1xxa.dds
Loading - texture: textures\tabor\#sprzeg2.dds
Loading - texture: textures\tabor\wozek1xx.dds
Loading - texture: textures\tabor\klocekham.dds
Loading - texture: textures\tabor\kolopeln.dds
Loading - texture: textures\tabor\pradnica.dds
Loading - texture: textures\tabor\dol.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\1xxa_v1\bdnu_160_1.dds
Total animations: 11
Loading - binary model: dynamic\pkp\bdhpumn_v2\bdhpumn.e3d
Loading - texture: dynamic\pkp\bdhpumn_v2\505126-08109-8.dds
Total animations: 10
Total animations: 10
New timetable for ep07-424: rozklad
cgskj_altostratus004.t3d
init
Loading - binary model: models\cgskj_altostratus004.e3d
Loading - texture: textures\sky\sky_altostratus004.dds
Ground init OK
Player train init: ep07-424
Loading - binary model: dynamic\pkp\303e_v1\303e_1]kabina_a.e3d
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\303e_1]blacha_zielona.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\303e_1]lampa_on.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_1]rt9_tarcza.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_1]wskpr.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_1]wskzeg.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\303e_1]rozklad.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_1]czarne.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_1]listwa_1.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_1]czerwone.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_1]blacha_szara.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_1]grzalka.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_5]kubek.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\303e_1]blacha.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\shp-off.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\czuwak-on.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\shp_czuwak_shp.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\shp-on.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_1]szyba.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\303e_2]oslona_szybyb2.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\303e_2]oslona_szyby.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_2]hebel.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\303e_1]mano_zbiornik_p.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_1]rt9_tarcza_p.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_5]nn_amp_p.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_5]nn_wolt_p.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_5]wn_amp_p.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_5]wn_wolt_p.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\303e_1]mano_przewod_p.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\303e_1]mano_cylinder_p.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\303e_1]pulpit_2.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\303e_1]elementy_fotel.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\303e_1]duperele.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\303e_1]nastawnik_pudlo2.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_5]blacha_nadszafa.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_5]buczek.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\303e_1]pulpitgora_3.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_5]amper_obwodka.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_1]amper_obwodka.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_5]nn_amp.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_5]nn_wolt.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_5]wn_wolt.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_5]wn_amp.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\303e_1]tabl.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\303e_1]pulpit_centr_n.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\303e_1]mano_obrecz.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\303e_1]mano_cylinder.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\303e_1]mano_zbiornik.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\303e_1]mano_przewod.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\303e_1]pulpitgora_4.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\303e_1]jp_jc.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\303e_1]pudlo_ca_shp.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\303e_1]lampa.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\303e_1]kierunkowy.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_5]klucz_kierunkowy.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_1]oslona_czesc.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_5]oslona.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\303e_1]kran.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\303e_1]kran_zasadniczy.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_5]hamulce.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_1]kran_zasadniczy_1.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_5]piasek2.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_2]przel_obrotowy.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_2]czajnik.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_1]lampki.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_2]przel_obrotowe.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_5]listwa_drzwi_1.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_5]blacha_drzwi.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_5]klamka_drzwi.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_5]listwa_drzwi_5.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_5]listwa_drzwi_2.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_5]listwa_drzwi_3.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_5]listwa_drzwi_4.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_5]zawias.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_1]blacha_szara2.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_5]grzejniki.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_1]reczny.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_5]blacha_nadmasz.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_5]drzwi_maszynownia.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_2]patyki_2.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_2]patyki_1.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_5]postojowy_tablica.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_5]drzwi_szafa_wn.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_1]uziemieniewn_2.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_5]listwa_2.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_1]radiotelnew.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\303e_1]nastawnik_pudlo.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\303e_1]kloc.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_5]nastawnik.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\303e_1]rura.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_2]przyc_ziel.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_5]pulpit_1.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\303e_1]pulpit_1.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_2]metal_podloga.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\303e_1]scianka_taka.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_1]blachaa.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_5]listwa_3.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_5]listwa_4.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_1]rt9.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_2]przyc_ziel_p.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\303e_1]blachaa.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_5]elementy_fotel.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_1]skora.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_2]szafka_podradiem.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\303e_1]nadszafeczka.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\303e_1]pulpitgora_1a.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\303e_1]pulpitgora_2a.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_2]przyc_obw.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_2]przyc_cz_p.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_2]przyc_cz.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\303e_1]pulpitgora_2.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\303e_1]pulpitgora_1.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\303e_1]bocznik.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_1]podstawa_bocznik.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_1]podstawa_nastawnik.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_1]sufit.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_5]piasek.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_2]porecz.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_1]pulpitgora_1.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_5]pulpitgora_1.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\303e_v1\4e_1]podloga.dds
Player train init OK
Loading - texture: textures\smuga.tga
Load time: 14.2 seconds
Key pressed: [F10]
Key pressed: [N]

246
Bocznica / Popsuta grafika
« dnia: 25 Lutego 2014, 21:07:18 »
A jest jakaś możliwość, co do naprawy tego?

Wydzielam.
adsim

247
Uruchamianie Symulatora / Popsuta grafika
« dnia: 25 Lutego 2014, 21:02:01 »
Witam. Kiedy miałem Windows 7 Home Premium to MaSzyna działała poprawnie, lecz teraz po zakupie i instalacji Windows 8 Proffesional gra się kompletnie zacina oraz są bardzo popsute tekstury:

Połączyłem z istniejącym tematem.
adsim

248
Bocznica / Odp: Ustawienie kranu maszynisty
« dnia: 24 Lutego 2014, 21:18:16 »
No właśnie. :D

Odsyłam do 1. wiadomości w tym temacie. Taki post nie jest zabawny.
Benek

249
Bocznica / Ustawienie kranu maszynisty
« dnia: 24 Lutego 2014, 20:19:50 »
Witam. Przerobiłem moją starą kierownicę USB na kran maszynisty. Wszystko ładnie pięknie w sterownikach działa. Tylko mój problem polega na tym, że nie wiem jak to ustawić w symulatorze. :( Bardzo proszę o pomoc. Z góry dziękuję i pozdrawiam :)

Reg. obowiązki 5, 6.
Napisz raz jeszcze, ale zgodnie z Regulaminem, pisząc poprawnie, spójnie i logicznie.
Benek


250
Na warsztacie / Odp: Nowa fikcyjna trasa "osmkdp"
« dnia: 11 Lutego 2014, 12:15:19 »
Super. Myślę, że Twoja praca zakończy się wielkim sukcesem :) Jeżeli potrzebowałbyś jakieś zdjęcia na tekstury to jestem Ci w stanie jakieś zorganizować :)

Regulamin, zakazy 12 i 13.
Zajrzałeś może do Wydziału zamówień? A może warto by było wrzucić te "jakieś zdjęcia na tekstury" tak po prostu od siebie, bez czekania na prośbę? I tyczy się to nie tylko Ciebie, ale każdego, kto czyta te słowa.
Quark-t

251
Bocznica / Odp: EN 57 - problem z drzwiami
« dnia: 09 Lutego 2014, 16:19:57 »
Chodzi mi o to, że wypakowałem już wszystko do głównego folderu z grą. Teraz gdzie mam wpisać to:
bspatch EU07_424.exe EU07_424a.exe EU07_424.exe.bsdiff

Nie ma sensu pisać ponownie. Na forum jest odpowiedź, dostałeś link. Exe 424 jest przeznaczone do testowania. Widać po Twoich postach, że nie rozumiesz bardziej zaawansowanych zagadnień, więc korzystaj tylko z niemodyfikowanej M08.13. To jest "gra" bez błędów.
Benek

252
Bocznica / Odp: EN 57 - problem z drzwiami
« dnia: 09 Lutego 2014, 16:11:31 »
Ok. Tylko nie wiem do końca jak to poprawnie zainstalować. :(

253
Bocznica / EN 57 - problem z drzwiami
« dnia: 09 Lutego 2014, 16:01:56 »
Witam ponownie.
Mój kolejny problem polega na tym, że przy wersji 424 exe w EZT EN57 podczas otwierania drzwi, otwierają się tylko drzwi z drugiej i trzeciej sekcji składu, ale z pierwszej nie. :(
Proszę o pomoc. Pozdrawiam.

254
Tabor / Odp: Moc silników BR285
« dnia: 09 Lutego 2014, 15:58:31 »
Ok. Dzięki za pomoc. Problem rozwiązany można zamknąć.

Ok.
Benek

255
Tabor / Odp: Moc silników BR285
« dnia: 08 Lutego 2014, 18:13:01 »
Tu nie chodzi o to co ja widzę, lecz o siłę silników abym mógł szybciej redukować :)

256
Tabor / Odp: Moc silników BR285
« dnia: 08 Lutego 2014, 14:42:47 »
Dziękuję bardzo. A da radę zmienić, aby tą wajchą dało się ruszać trochę szybciej?

257
Tabor / Moc silników BR285
« dnia: 08 Lutego 2014, 14:02:12 »
Witam. Czy jest możliwość wykasowania dźwięku, który słyszymy przy dodawaniu mocy w BR285 chodzi o tak jakby dźwięk klawisza :)

258
Tabor / Odp: Dopisywanie kabiny
« dnia: 07 Lutego 2014, 21:53:41 »
No, a nie da się podpisać po prostu pod ilość obrotów na sekundę, napięcia?

259
Tabor / Dopisywanie kabiny
« dnia: 07 Lutego 2014, 19:25:40 »
Witam!
Chciałem sobie dopisać kabinę z lokomotywy spalinowej BR285 do elektrowozu E583. Spróbowałem dopisać w plikach *.mmd lecz po włączeniu w symulatorze nie mogłem tego elektrowozu uruchomić. Czy jest mi ktoś w stanie pomóc?

260
Bocznica / Odp: [ET42] Hasler
« dnia: 26 Stycznia 2014, 10:58:58 »
Ok dzięki i przepraszam za nieuwagę, że nie przeczytałem :)

261
Bocznica / [ET42] Hasler
« dnia: 26 Stycznia 2014, 10:47:39 »
Witam. Mój problem polega na tym, że w lokomotywie ET42 (niezależnie od malowania) nie działa prędkościomierz (hasler)
Bardzo proszę o pomoc. Z góry dziękuję i pozdrawiam. :)

Reg. zakazy 10, obowiązki 17.
Jak z góry dziękujesz, to po co piszesz to samo w kolejnym poście? :/
Benek

Strony: 1 ... 7 8 [9]