- Symulator MaSzyna -
Hyde Park => Bieżące kolejowe => Wątek zaczęty przez: ic_kolobrzeg w 24 Lipca 2014, 14:37:53
-
Nowe zmiany w Instrukcji, które będą obowiązywać od 01.08.2014 r.
http://www.plk-sa.pl/files/public/user_upload/pdf/Akty_prawne_i_przepisy/Instrukcje/Wydruk/Instrukcja_o_prowadzeniu_ruchu_pociagow_Ir-1__R-1_.pdf
(http://www.plk-sa.pl/files/public/user_upload/pdf/Akty_prawne_i_przepisy/Instrukcje/Wydruk/Instrukcja_o_prowadzeniu_ruchu_pociagow_Ir-1__R-1_.pdf)
Warto zaznajomić się z najnowszą wersją.
-
W skrócie - co się zmieniło?
-
Pewnie dodano to, co było wymagane zarządzeniami PLK - obowiązek informowania o jeździe na tor lewy, przyczyny zastępczych...
-
Paweł Telega gdzieś informował, ze najważniejszą informacją jest postępowanie maszynisty podczas wjazdu na tor lewy.
-
Ma ktoś z Was wiedzę czemu ma służyć zmiana określenia "maszynista" na "prowadzący pojazd kolejowy"? Czy to tylko kosmetyka, czy będzie miało jakieś praktyczne konsekwencje?
-
Ciężko nazwać kogoś maszynistą jeżeli prowadzi koparkę :)
-
Dokładnie, nie znam się co prawda specjalnie na tym temacie, ale masz jeszcze np. kierowców drezyn i wózków motorowych, kierowców lokomotyw o mocy poniżej 300 KM itp. Oni też jeżdżą po liniach kolejowych i mają obowiązek przestrzegania Ir-1, a maszynistami formalnie nie są.
-
W KMach drużyny trakcyjne otrzymały informację o zmianie terminu wprowadzenia znowelizowanej instrukcji Ir-1.
-
Zgadza się. Poprawką 581/2014 Zarząd PLK S.A zmienił datę wejścia nowej instrukcji z 01.08.2014 na 01.12.2014 i zalecił omówienie ich, podczas pouczeń okresowych.