61
Na warsztacie / Odp: Wrzosy ET22 Wolica Towarowa - Sandomierz Towarowy.
« dnia: 18 Października 2023, 18:02:41 »
Jak będą sprecyzowane głosy do nagrań - chętni. Głos męski i kobiecy.
2 głosy
2 głosy
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
DR: 332130 zgłoś się do Dębicy.
M: 332130 zgłasza się.
DR: Proszę przygotować rozkaz S.
M: Dębica, można dyktować rozkaz pisemny S dla 332130.
DR: Rozkaz pisemny S nr 15
dla pociągu numer 332130, data dzisiejsza
Działka czwarta: jazda drogą okrężną na odcinku Dębica – Krapikowik linią numer 395
Stacja Dębica, posterunek X, nadała Dyżurna Karpatka
M: Powtarzam: Rozkaz pisemny S u mnie numer 1, u pani numer 15
dla pociągu numer 332130, data dzisiejsza
Działka czwarta: jazda drogą okrężną na odcinku Dębica – Krapikowik linią numer 395
Stacja Dębica, posterunek X, pani Dyżurna Karpatka, odebrał maszynista Wafel
DR: 332130 mechaniku treść rozkazu zgodna, godzinę zapiszemy 11:00.
M: 332130 zrozumiałem, 11:00.
Może być tradycyjnie dyżurnt/a Nowak i maszynista Kowalski. Nowak brzmi neutralnie.
Jeżeli ogarnięcie edytora będzie zajmowało godzinę-dwie, a nie wiele dni/tygodni, to już samo w sobie może przynieść duże oszczędności czasu na przyszłość. A na pewno użytkownikowi końcowemu będzie się bardziej chciało.Nie każdy będzie miał tyle czasu, a proponowanie jedynie narzędzi dla prawdziwych elit i robienia tylko i wyłącznie superrealistycznych tras na najwyższym poziomie w tempie 1km/1000 godzin będzie działać na szkodę symulatora, bo większość ludzi się odbije.Jak ktoś nie ma czasu, to po co mu symulator? Można pograć w Bobry, podobno fajna gra. ;) I własne plansze też można robić, nie jest to bardzo wymagające. Większość ludzi chyba już się odbiła. I raczej nie przeze mnie, bo przez ostatnie 8 lat się nie wtrącałem. Każdy mógł robić, co tylko chciał i zachwycić innych swoją własną wizją rozwoju.
Nie no, nie idźmy w tą stronę. Co bym sobie wyobrażał to liczne kontekstualne podpowiedzi (np. opisy obiektów, gdzie co się stawia, itp.), a co z tym użytkownik zrobi to już jego sprawa. Jakieś ważniejsze/podstawowe wyciągi z zasad projektowania linii kolejowych. Coś a'la http://www.kontrakt-bhp.com.pl/paul/projektowanie/ (swoją drogą - bardzo polecam), ale zintegrowane w edytor i częściowo zautomatyzowane (np. kalkulator prędkości na torze o zadanym promieniu).Dlaczego twierdzisz, że to jest złe? Poza oczywiście faktem, że to nie doczekało się światła dziennego.To nie jest złe, to jest edytor plansz do gry. Nie wymaga od użytkownika żadnej wiedzy o budownictwie kolejowym ani odniesień do rzeczywistości. Po prostu klikasz i po chwili możesz mieć własne Bizonowo. W dalszej kolejności można by dodać losowe wstawianie wskaźników i lokomotywy sterowane strzałkami.
trainset rozklad start 0 0
node -1 0 EP05-16 dynamic pkp\ep05_v2 ep05-16-hist EP05 0 headdriver 99.WH25 0 enddynamic
node -1 0 a9nouz_1978130-1 dynamic pkp\14xa_v1 a9nouz_1978130-1 140a 0 nobody 115.WH25 0 enddynamic
node -1 0 a9ou_1970003-4 dynamic pkp\11xa_v2 a9ou_1970003-4 112ae_okr 0 nobody 115.WH25 0 enddynamic
node -1 0 wrbd dynamic pkp\11xa_v2 wro_8870122-9 113a_braz 0 nobody 115.WH25 0 enddynamic
node -1 0 b9ouv_2778023-3 dynamic pkp\11xa_v2 b9ouv_2778023-3 111AH_ROW 0 nobody 115.WH25 0 enddynamic
node -1 0 b10ou_2070086-6 dynamic pkp\11xa_v2 b10ou_2070086-6 111ap 0 nobody 115.WH25 0 enddynamic
node -1 0 brdhnu_8478017-7 dynamic pkp\111arow_v1 brdhnu_8478017-7 111AROW_I 0 nobody 0.WH25 0 enddynamic
endtrainset
trainset rozklad start 0 0
node -1 0 EP05-16 dynamic pkp\ep05_v2 ep05-16-hist EP05 0 headdriver 99.WH25 0 enddynamic
node -1 0 b_2038300-3 dynamic pkp\11xa_v2 b_2038300-3 111Ag 0 nobody 115.WH25 0 enddynamic
node -1 0 bdn_2000138-1 dynamic pkp\11xa_v2 bdn_2000138-1 111ay_preg 0 nobody 115.WH25 0 enddynamic
node -1 0 adu_1970258-4 dynamic pkp\11xa_v2 adu_1970258-4 112a_old 0 nobody 115.WH25 0 enddynamic
node -1 0 wrbd_8870157-4 dynamic pkp\11xa_v2 wrbd_8870157-4 113a_pkppr 0 nobody 115.WH25 0 enddynamic
node -1 0 adu_1908155-0 dynamic pkp\11xa_v2 adu_1908155-0 112ag_2 0 nobody 115.WH25 0 enddynamic
node -1 0 bdnu_2000187-8 dynamic pkp\11xa_v2 bdnu_2000187-8 111an_braz 0 nobody 115.WH25 0 enddynamic
node -1 0 bdu_2078503-3 dynamic pkp\11xa_v2 bdu_2078503-3 111a_old 0 nobody 115.WH25 0 enddynamic
node -1 0 bdn_2000138-1 dynamic pkp\11xa_v2 bdn_2000138-1 111ay_preg 0 nobody 0.WH25 0 enddynamic
endtrainset
przestarzałą i wybrakowaną wiki, brak jakichkolwiek instrukcji dla nowych programistów i atmosferę jak w obozie, każdy do każdego ma pretensje.