- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc w tworzeniu => Wątek zaczęty przez: siodemkanaoporach w 01 Stycznia 2010, 12:49:48
-
Jako, że uczę się robić tekstury, mam pytanie: jak zamazać słup na teksturze?
-
Jesli masz gimpa albo fotoszopa to zrobisz to za pomoca stempla, tylko potem musisz plastrem zamazac oznaki pracy stempla.
-
Dzięki, Patryk, za szybką odpowiedź. Można zamknąć.
-
Jakim narzędziem mogę wyprostować obszar zaznaczony w zał.1 tak, aby wyglądał on prosto, jak na zał.2? Dodam, że używam programu GIMP.
-
Musiałbyś mieć wtyczkę z PTLens. W filtrach potem jest zakładka z zniekształceniami i taka opcja Lens Destruction.
-
Spróbuj załatwić to narzędziem perspektywy, jest w przyborniku lub shift+p na zaznaczenie.
-
Musiałbyś mieć wtyczkę z PTLens. W filtrach potem jest zakładka z zniekształceniami i taka opcja Lens Destruction.
Zaraz spróbuję, dzięki za odpowiedź.
Spróbuj załatwić to narzędziem perspektywy, jest w przyborniku lub shift+p na zaznaczenie.
Próbowałem, jednak nic to nie dało.
« Dodano: 28 Stycznia 2010, 14:26:18 »
Jakim narzędziem i w jaki sposób mogę złączyć czoło z bokiem tak, aby wszystko ładnie pasowało?
-
Najpierw używasz stempla, a potem plasterka.
-
Ewentualnie operując na warstwach (1 warstwa bok, 2 warstwa czoło), przedłużasz stemplem każdą tak żeby nachodziły na siebie jakimś dłuższym kawałkiem, następnie tę warstwę wyżej zaznaczasz tak w połowie długości którą nachodzi na tę niższą, aż do jej końca, potem opcja wtapianie zaznaczenia - np. na 5 pikseli i usuwasz. Możesz nacisnąć delete kilka razy co prawdopodobnie da lepszy efekt.
Nazwy narzędzi mogą się nieco różnić, bo mówię z pamięci jak to wykonać w Photoshopie.