Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Konrad_74

Strony: 1 [2]
31
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 17 Sierpnia 2019, 02:39:36 »
Dolaczam sie do prosby o dostosowanie eventow. Bez presji, naciskow ale jesli to tylko mozliwe, prosze. "Jak tu zyc bez kaliskiej, no jak " ..:)

32
Pomoc doraźna / Odp: Maszyna 19.08 - problemy
« dnia: 15 Sierpnia 2019, 02:54:12 »
Dziekuje, w takim razie wyjasnione. Natomiast "samojezdny" elf z opuszczonymi patykami, na Twoim najnowszym exez 12-08 zachowuje sie juz poprawnie.

33
Pomoc doraźna / Odp: Maszyna 19.08 - problemy
« dnia: 15 Sierpnia 2019, 02:31:19 »
Pozwole sobie podrazyc temat Elfow. Pisalem jakis czas temu o tym tutaj: https://eu07.pl/forum/index.php/topic,31592.0.html ale po wyjsciu en62 temat niejako wraca. Porownalem czas potrzebny na rozpedzienie sie od 0 do 160 km/h obu en96 oraz en62. Wstawialem pojazdy na TD w miejsce "defaultowej" siodemki. Zadana maksymalna sila pociagowa i jazda. Krotki ELf by dociagnac do 160 potrzebuje prawie calego okrazenia, natomiast en62 ma ta predkosc juz po niecalej polowe, grubo przed koncem pierwszego luku. Oba pojazdy dysponuja ta sama moca ciagla, z tego co sie orientuje maja tez ta sama przekladnie. En62 jest od krotkiego kolegi jakies 20 ton ciezszy oraz posiada dodatkowy wozek, wiec powinien znacznie dluzej sie do v max rozpedzac, tymczasem w symku mamy sytuacje odwrotna.

34
Pomoc doraźna / Odp: Maszyna 19.08 - problemy
« dnia: 14 Sierpnia 2019, 08:36:18 »
Czesc. Ktos zglaszal dzialajacego en62 po zmianie kabiny i wylaczeniu baterii. Jest wiekszy problem.. Zmiania kabiny na B, po czym powrot do A czyni Elfika  niezaleznym od sieci trakcyjnej, smiga sobie w najlepsze z opuszczonymi patykami..

35
Symulator / Odp: en96
« dnia: 29 Kwietnia 2019, 01:51:54 »
W takim razie sadze, ze wyjasnione. Dziekuje za odzew. :)

36
Symulator / Odp: EL100
« dnia: 24 Kwietnia 2019, 06:26:34 »
Dziekuje Panowie. Milo widziec, ze sympatycy staroci wciaz aktywni na forum.
Pozdrawiam :)

Zatem zamykam.
Quark-t

37
Symulator / Odp: en96
« dnia: 24 Kwietnia 2019, 08:03:48 »
Przejechalem teraz na exe TMJ z warsztatu, najnowszym i jest mniej wiecej tak jak u Ciebie, 160 gdzies w polowie drugiego luku, przed zamknieciem petli. Natomiast na exe Milka z paczki, lapie 160 dopiero na koncu mijanki zaczynajac drugie okrazenie. Za kazdym razem oczywiscie zadaje max sile pociagowa. 

38
Symulator / Odp: en96
« dnia: 24 Kwietnia 2019, 07:30:06 »
Tak, exe z paczki, Milka datowane  05-04-19. Ale zaraz sciagne najnowsze TMJ i sie przejade z ciekawosci. Wjakim czasie mniej wiecej on powinien 160 zalapac przy zadanej maksymalnej sile pociagowej?

39
Symulator / Odp: en96
« dnia: 24 Kwietnia 2019, 07:11:30 »
Tak, probowalem sklad przekopiowany z Baltyku oraz jazdy solo dwuczlonem ale zawsze na sprzegu 255 wiec raczej ciagnely wszystkie czlony. Exe "deafultowe" z paczki. Czyzby u Was Elf zachowywal sie inaczej?

40
Symulator / en96
« dnia: 24 Kwietnia 2019, 06:35:01 »
Witam. Tak w ramach wstepnego oswajania sie z "nowym", odpalilem sobie na TD "Elfika". 160 ke zalapal dopiero po zrobieniu calego okrazenia. Tak ten pojazd zachowuje sie w rzeczywistosci? Wydaje sie to byc troche dlugo jak  na 1600 kW przy jego 82 tonach wagi.

41
Symulator / EL100
« dnia: 26 Lutego 2019, 23:23:50 »
Czesc. Intryguje mnie kwestia zrodel, na podstawie ktorych byla tworzona kabina do naszej maszynowej Ep01. Probowalem odszukac w sieci jakichkolwiek zdjec, planow badz szkicow owej kabiny ale chyba jestem kiepskim eksploratorem..

42
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 18.12 - problemy
« dnia: 13 Grudnia 2018, 03:13:01 »
Witam. jesli ktos jest zainteresowany tymczasowym rozwiazaniem, ktore zapewnia powrot lasow na L61 to prosze bardzo. Nalezy wrzucic  dwa zalaczone w paczuszce pliki do katalogu "textures". Z "errors" wynika, ze symulator probuje wczytac nieistniejaca teksture o nazwie "forest_b7". Skopiowalem wiec "forest_b8", zmenilem nazwe na forest_b7, dorzucilem do odpowiedniego katalogu. Dziala.

43
Pomoc doraźna / Odp: Maszyna 18.10 - Problemy
« dnia: 26 Listopada 2018, 05:32:50 »
Witajcie. Czy tylko do mojej wersji tej scenerii zawitali zlomiarze w Ozimku, czy mial moze ktokolwiek podobna sytaucje na aktualnej paczce? Sciagane oraz instalowane dwukrotnie za pomoca instalatorka za kazdym razem do czystego katalogu, wiec chyba to nie kwestia bledu rozpakowania. Brakuje tylko tekstur, jazda jest mozliwa. Edytuje, bo okazuje sie, ze cala infrastruktura torowa jest widoczna ale pod poziomem terenu. Calosc tyczy sie oczywiscie scenerii L61+l144-pospieszny. Pozdrawiam


44
Na warsztacie / Odp: Kaliska
« dnia: 26 Stycznia 2016, 20:55:15 »
     Panowie! Ja mam swiadomosc iz hymny pochwalne zalatuja tandeta ale... Trudno sie nie powstrzymac od tego jedzac na tej mapie... To jest po prostu piekne! Klimat fantastyczny, przypomnialy mi sie moje wrazenia gdy prawie dziesiec lat temu po raz pierwszy odpalilem Calkowo.
     Pojezdzilem, poki co, pospiechem (z podmiana na 303e) oraz kiblem do Sieradza. Na tyle chyba jeszcze jestem zauroczony caloscia, ze nie potrafie wylapac wad. Nawet wywalajacy WS nie przeszkadza za bardzo a byc moze dodaje realizmu? Autor zadbal o takie "drobiazgi" jak nierownosci toru, dolki, wyboje, potrafi niezle "rzucic" pojazdem podczas prowadzenia.Na jednej stacyjce tylko dostalem sygnal odjazdu od kierownika zanim jeszcze na semaforze "zielone" sie pojawilo. Gdy pojade scenariusz ponownie i sytuacja sie powtorzy, podam szczegoly. Co ciekawe, przynajmniej u mnie, sceneria wczytuje sie w przyzwoitym czasie, nie czekam dluzej niz 5 min, a jest to znacznie krocej niz w przypadku Drawinowa.

45
Bieżące Symulatorowe / Charakterystyka eu07
« dnia: 19 Lutego 2015, 01:10:41 »
  Witajcie. Z racji pojawienia się w nowej paczce zmienionych charakterystyk silników dla siódemek mam pytanie skierowane, przede wszystkim, do osób na co dzień użytkujących tych maszyn w ramach swojej pracy zawodowej. Jak zachowanie obecnych wirtualnych ma się do realnych?
 Z informacji dotyczących siódemek wynika, że powinna być w stanie poprowadzić, po torze płaskim, skład pudeł o masie do 700t ze swoja max prędkością konstrukcyjną, 125 km/h.  Zrobiłem kilka prób w symku, na prostym odcinku toru, zapinając na hak 16 pudełek z pasażerami ważący 680t.  Po przejechaniu ok 16 km, skład udało mi się rozpędzić jedynie do ok 118 km/h i dalej w zasadzie, prędkość już nie chciała przyrastać. Symulację odpaliłem na domyślnym napięciu, bodajże, 3,6 kv.
Składy nieco lżejsze, też aktualnie trudno jest rozbujać nawet do 120 i trwa to bardzo długo. Wszystkie próby przeprowadzone na standardowej eu07 (przełożenie 18:79). Symulatorowa 7-ka osłabła wyraźnie. Pytanie czy tak to wygląda w rzeczywistości? Podobno większość tych maszyn nie "trzyma" parametrow fabrycznych. Czy moglibyście podać jakieś przykłady z praktyki w jakim mniej więcej czasie, jakiej masy składy, w jakich warunkach można rozpędzić do 120 km/h?

46
Bieżące Symulatorowe / Odp: Drawinowo ep07/ep09 – czasy przejazdu
« dnia: 10 Lutego 2014, 01:06:40 »
@Niebugoclaw, ja się "bawię" od wczoraj ta służbą na exe_424 z tym, że tyram zamiast "dziewiątki", poczciwą siódemkę w wersji "eu". Ponieważ test wykonałem na nowym exe i faktycznie coś psuje się w eventach, nie zapisywałem pliku "dat". Opiszę jedynie w skrócie przebieg służby. Po odjeździe, HK z 60 do 35km/h, we Włodowicach  zameldowałem ok 1 min. przed czasem, potem Grabówek ok 10 sek. przed czasem. Przed Grabówkiem Wieś łąpie mnie s1 na SBL (jakiś pośpiech przede mną nie może się rozbujać) i muszę stać dłużej niż planowy postój na najbliższym przystanku wiec zatrzymywanie na nim  sobie odpuszczam.  Wjazd do Drawinowa "na stój", po ok 1min oczekiwania dostaje s7, więc by "formalności" stało się za dość, na wysokości peronów zwalniam jeszcze do 40km/h. Dalsza jada bez zakłóceń "eventowych". Do Grodziska wpadam 35 sek. przed czasem.
Podczas jazdy trzymałem się ściśle przepisów, hamowanie chyba umiarkowane, nie upuszczałem więcej niż 1 bar z PG. Za to przy rozruchu nie żałowałem prądu (500-550A), chwilami nawet pod 600. Parę razy, szczególnie pod koniec trasy, wywaliło WSa. Tyle spostrzeżeń.
Pozdrawiam

47
Bieżące Symulatorowe / Odp: Drawinowo ep07/ep09 – czasy przejazdu
« dnia: 06 Lutego 2014, 23:26:30 »
Witajcie. Nie miałem problemów z utrzymaniem się w rozkładzie. Największe nadśpieszenie   zauważyłem przy mijaniu przystanku Grabówek Lachy, jakieś 2 min. W pozostałych przypadkach
przybywałem ok 30-15 sek przed czasem. Rozruch prowadziłem pomiędzy 600 a 650 A, ale nie wiem jaka powinna być to wartość na ep09 w rzeczywistości przy założeniu, że szyna jest sucha. Używam też poprawionej charakterystyki "dziewiątek". Przywróciłem w RList brakującą 29tą pozycje nastawnika,
podobnie w linijce Ctrl poprawiłem wartość MCPN=30 na MCPN=31. Zgłaszałem ten problem jakiś czas temu w wątku tyczącym się aktualnej paczki, lecz pozostał on bez odzewu. O ile mi wiadomo w ramach modernizacji nie zmieniano na tych lokomotywach ilości pozycji w nastawniku.
Pozdrawiam


48
Pomoc doraźna / Odp: Problemy z MaSzyną 08.13
« dnia: 25 Listopada 2013, 18:45:41 »
    Witajcie. Chciałbym się dowiedzieć z jakiego powodu z plików charakterystyk dwóch modeli ep09 (104e_2.fiz oraz 104e_3.fiz), zniknęła jedna pozycja nastawnika? O ile mi wiadomo "dziewiątki" posiadają 31 pozycji, tymczasem w obu modelach została zredukowana do 30. Konkretnie "wyparowała" 29ta pozycja, zmieniono też wpis w linii Rlist: Size=31 na Size=30. Podobnie w linii Cntrl zamieniono wpis: MCPN=31 na MCPN=30. W charakterystyce 104e_1.fiz wszystko jest po staremu. Wnioskuje, że korekty dokonał ktoś celowo, pytanie z jakiego powodu?
Pozdrawiam

49
Tabor / BCM dla SU46
« dnia: 09 Lutego 2010, 22:43:52 »
Witam. Jest ktoś z Was w stanie podać najlepszą wartość BCM dla su46, przy obecnym, 917 KB, exe?
Tak coś mi się wydaje, że nawet przy pełnych cylindrach, słabiutko hamuje...


50
Tabor / Odp: Problem z trasą Moczniki EN57
« dnia: 09 Lutego 2010, 22:26:17 »
Panowie u mnie woltomierze i wszystko działa jak powinno,sprężarka też włączona,niestety pozatym...cisza
Zdarza mi się też tak czasami. Spróbuj zrobić jak radzi @Patrykos. Ja w takiej sytuacji restartuje całkowicie kibelka, patyki, obwód główny, przetwornica i sprężarka. Pomaga. :)

51
Screeny / Odp: Rotfl!
« dnia: 04 Lutego 2010, 23:42:04 »
Niestety... Tender pusty a do wjazdowego jeszcze 3 km...

Popraw to zdjęcie!
Quark-t


Przepraszam, poprawione :)

52
Symulator / Odp: 50 ton pasażerów...
« dnia: 03 Lutego 2010, 18:53:33 »
Dobrze,że ktoś ten problem poruszył.
Z tego co wiem, to nadal symulator liczy sztuki pasażerów jako tony. Była gdzieś już o tym mowa, nie pamietam wątku..
Czyli 5 passengers to 5 ton pasażerów niestety.
Porobiłem ostatnio testy, wpisałem do chk osobowego wagonu ładunek wegla, spawdziłem czas rozpędzania składu osobowego z "węglem " i ta samą wartościa pasażerów. wartości wyszły dokładnie te same, wiec to by potwierdzało ze pasażerowie są liczeni w tonach a nie sztukach..

53
Pomoc doraźna / Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« dnia: 02 Lutego 2010, 07:55:09 »
Nawet jak ktoś podmienił chk, błąd dotyczy taboru.
Teraz mamy komplet informacji że wcześniej było dobrze, stąd też moje przekonanie że nikt tego nie zgłaszał.
Edytuję, bo jednak o świcie chyba nie do końca dobrze Cie zrozumiałem.. :)  Sprawdziłem w obydwie strony, tzn chk 3e1 ze starego symka, które działało na exe 717 KB,  nie działa też na 917 KB, a chk 3e1 z PC2009 przerzucone do paczki z exe 717 KB działa poprawnie w zakresie o którym wspominałem. Na to wygląda, że jest jak sugerujesz, w PC2009 znalazły się chk do 3e oraz 3e1 ze starego symka, niedopasowane do nowego exe. Nie znam się na charakterystykach... Który lub które parametry w chk należałoby zmienić i na jakie by w PC2009 uzyskać poprawne działanie nastaw Knorra?

54
Pomoc doraźna / Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« dnia: 02 Lutego 2010, 07:30:36 »
O ile wiem nikt nie zgłaszał takiego problemu, nie jest to błąd związany z paczką PC2009 lecz fuszerka dotycząca taboru. Wypada podziękować za spostrzegawczość. Przyczyny błędów z linią 053 są znane. Ukaże się odpowiednia poprawka która załatwi nie tylko ten błąd.
Nie byłbym tego taki pewien. Sprawdziłem chk 3e1 z PC2009 na exe 717 kB i zmiana nastaw nie powoduje takich efektów, zespolony działa prawidłowo. Nie próbowałem natomiast przeprowadzić tego testu jeszcze na oryginalnym exe 735 z Dieselpacka.

55
Pomoc doraźna / Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« dnia: 01 Lutego 2010, 23:30:58 »
Witam wszystkich bardzo serdecznie! To jest mój pierwszy post na forum MaSzyny, choć jej maniakalnym użytkownikiem jak i czytelnikiem tego forum, jestem już od ponad trzech lat.
Nieprzerwanie pozostaje pod głębokim wrażeniem projektu !
  A teraz do rzeczy, mam nadzieje,że te informacje przydadzą się w doskonaleniu MaSzyny.
Sprawdziłem, w linii053, misja 1 oraz 2 zasygnalizowane wcześniej "nulltracki" powoduje zwrotka "test_zwr17". To miejsce gdzie stykają się ze sobą "test_zwr18" i "test_zwr17". Pojazd zjeżdża z 18-ki napotykając "pustkę". Doraźnie poradziłem sobie wstawiając w tym miejscu odcinek prostego toru po uprzednim usunięciu zwrotnicy. Nie było do tego obiektu przypisanego żadnego eventu, wiec raczej niczego nie skopałem a efekt zamierzony uzyskałem, gdyż lok przejeżdża teraz to miejsce bez problemów.
Teraz ET21. W przypadku 3E oraz 3E1, użycie zmiany nastawy hamulca z towarowej na osobową powoduje "zepsucie" głównego hamulca,  tzn w pozycji hamowanie do cylindrów lokomotywy mimo spadku ciśnienia w PG nie wpływa powietrze, za to do cylindrów wagonów tak. Knorr działa poprawnie tylko do momentu, w którym nie zmienię mu  nastawy. Kran maszynisty działa w tym czasie poprawnie. Spotkał się ktoś z Was z podobnym problemem?

Strony: 1 [2]