Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - piotrek-

Strony: 1 2 [3] 4 5 6
61
Bieżące kolejowe / [Film] Oznaczenia lokomotyw
« dnia: 13 Listopada 2005, 11:19:47 »
no, moze i jest lepszy
musze sciagnąć ten filmik, bo na screenach mało widac, jednak wydaje mi się, że divix wygladał lepiej

62
Bieżące kolejowe / [Film] Oznaczenia lokomotyw
« dnia: 12 Listopada 2005, 20:05:50 »
szkoda, że taka niziutka jakość, a i tak zajmuje duzo mega

63
Bieżące Symulatorowe / KIEDY_PACZKA_CAŁOŚCIOWA_DO_DIABŁA_!!??
« dnia: 10 Listopada 2005, 16:06:56 »
ciekawe to, ze wszyscy przez kilka miesiecy żyli w nieświadomości, ze coś się robi, a tutak .... choćby na DEVS nic od dawna się nie dzieje
czy własnie obserwujemy spektakularny upadek symulatora EU07?
a szkoda, zapowiadało się naprawde dobrze ...
.... trzeba wracać do tworzenia trasy w TS, a ja naiwnie czekałem na nebule

@Marcin_EU, piszesz coś o testach edytora do nebuli, pewnie nie jestem w temacie, ale trzeba było dać go choćby do betatesterów, ja bym chętnie potestował

64
Bieżące Symulatorowe / KIEDY_PACZKA_CAŁOŚCIOWA_DO_DIABŁA_!!??
« dnia: 09 Listopada 2005, 17:50:34 »
mnie zastanawia jedno
jesli nad starym exe nikt już nic nie bedzie robic, czemu nie udostepnić kodów źródłowych?

65
Bocznica / galeria kolejowa
« dnia: 28 Czerwca 2005, 22:47:35 »
witam
zapraszam na nową galerie kolejową !
www.gagarin.xt.pl lub www.bocznica.pnth.net/galeria/

narazie niema zadnych ograniczeń w ilości uzytkowników, fotki moze wrzucać kazdy, byle by ładne

jak kogoś interesuje, to można znależć tam duzo moich fotek z okolic starogardu (ostbahn)

66
Na warsztacie / Czy wyjdzie jeszcze kiedyś jak aktualizacja?
« dnia: 21 Czerwca 2005, 16:48:56 »
włąsnie, jeśli ma już być cd, to też jestme za jakąś opłatą,

67
Na warsztacie / EP09 (104E)
« dnia: 21 Czerwca 2005, 16:47:01 »
no, zapowiada się ciekawie, jednak na tych screenach bardzo mało widać i niewiadomo co z trego wyjdzie

68
Inne niekolejowe / Symulator Tramwaju - Reaktywacja
« dnia: 20 Kwietnia 2005, 15:00:42 »
a własnie, czemu forum maszyny tak wrogo nastawione jest do symulatora motor??

69
Poszukuję, chcę zrobić / Symulacja komputerowa producenta --> MaSzyna
« dnia: 20 Kwietnia 2005, 14:51:38 »
no niestety coś takiego zazwyczaj się nie udaje
a co do modelu to napewno da się go skonwertować, nie dziwliłbym się gdyby ten model był robiony za pomoca programu z rodziny discreet

70
Bieżące kolejowe / SP49
« dnia: 12 Marca 2005, 10:45:22 »
Cytat: "TruckeR"
Warto mieć tą książkę, naprawdę.

to może ktos troche poskanuje tą książke?

A co do tego loka, to chyba był to nieudany eksperyment i wyszedł z niego lok, co niepotrafił uciagnąć wagonów, coś chyba takiego tam było

71
Bieżące kolejowe / SP49
« dnia: 18 Lutego 2005, 15:57:46 »
Cytat: "TruckeR"
EP08-015: W Sp47-001 chyba na przełomie 1997/1998 uszkodził się silnik spalinowy, a że nie było już silników pasujących do SP47, została skreślona ze stanu i umieszczona w skansenie. W Sp47-002 ukręciła się końcówka wału korbowego (to było w pierwszej połowie lat 90-tych), lokomotywa przez 10 lat stała w lokomotywowni Olsztyn (o spaleniu nic mi nie wiadomo - no, chyba zę ktoś spaleniem określił pocięcie na złom) , w 1998 roku skreślona ze stanu, a w 2001 zezłomowana. Także przyczyną skreślenia ze stanu obu SP47 nie był brak pieniędzy, a brak części do nich.


a czy z tych silników niedało się złozyć jednego
pozamieniac zepsute części z jednego na drugi
bo chyba to samo sie nie zepsuło

72
Na warsztacie / lokomotywa sm31
« dnia: 26 Stycznia 2005, 14:26:15 »
mam nowy problem
potrzebuje czegos o kabinie sm31
jakas fotka podgladowa, rysunek

73
Na warsztacie / lokomotywa sm31
« dnia: 26 Stycznia 2005, 10:41:24 »
no ma zwykłe koła, chyba nie ma miec szpryszastych kół
a same koła na obwódce poprostu mają takie plamki
jak co, to mozna zmienic textyre koła :)

74
Na warsztacie / lokomotywa sm31
« dnia: 25 Stycznia 2005, 16:08:01 »
no, to po przerwie wracam do pracy:
krótka prezentacja ( na tylnych barierkach niema textur i dlatego tak się świecą ):
widok z jednej strony:

drugi bok ... na pudle cien dziwnie się załamuje

a tutaj jak slicznie dziala alpha ... tak samo z dużej odległosci:

a tutaj widok z przyszłej kabinki ... tak narazie, to tylko screen


wszystko ma zaledwie 100 kb wiec modemowcy chyba się nie obrażą, że zrobiłem to jako img

75
Na warsztacie / Kabina do SM42
« dnia: 25 Stycznia 2005, 15:49:29 »
no, jestem ciekawy jak wyjdzie ta kabinka, tymbardziej, że mnie tez czeka zrobienie kabiny

76
Pomoc w tworzeniu / eu07 zapadło mi się do srodka :(((
« dnia: 25 Stycznia 2005, 15:06:48 »
a racja, teraz widze, że p zastosowaniu tego sposobu trza zmienic

ep09 jest ale jako model, a niema kabinki i nie można jeździć, co mnie dziwi, bo symulator pozwala na jazde ep09, a zamiast zrobić ep09, męczą sie ze spalinówkami, tak wiec po sm31 chyba się zabiore za to

no kakish, to dobry pomysł, textury parmenidesa baardzo się mi podobają, innym też, mysle, że maszynowcom też się spodobają
 spodziewam teraz, ze modelik bonanzy bedzie też w ts :), przyda się do powstajacej trasy hel-gdynia

77
Pomoc w tworzeniu / eu07 zapadło mi się do srodka :(((
« dnia: 25 Stycznia 2005, 12:39:41 »
sukces !!

dzięki kakisch, a to było takie proste, zaznaczyłem wszystkie obiekty, dałem xform reset i obruciłem o 90 stopni i działa
co jeszcze dziwniejsze, rozmiar pliku spadł z 1.99 do 1.03 mb
no, ale niebede się kłucić z bartem, przygotuje ep09, przeciez to elektryczna lokomotywa, a niema jej w symku, dziwne

78
Pomoc w tworzeniu / eu07 zapadło mi się do srodka :(((
« dnia: 25 Stycznia 2005, 10:36:41 »
Cytat: "Bart"

Co do wstawienia kabin to owszem. Będzie należało zwiększyć poly a i tak jest już ponad 10 tys., poprostu roboty i kłopotu co nie miara :P


wg mojegl planu w odległości większej niż 200 m przybędzie lokowi 100 poly ( max distance ), a ile z bliska, to zalezy troche od pewnego błędu, że bliksie siebie scianki za alpha się nakładają, bez tego nawet z blska na jedną babine byłoby 200 poly wiecej, ale i na ten błąd da się coś zaradzic

niema sensu w każdym loku wstawiania dwóch kabin

@kakisch, dzieki za podpowiedź , spróbuje, tym bardziej, że 80% lokomotywy to trzy obiekty, ale może jednak dam se spokój z eu07, bo model kabiny w 3ds i tak bym potrzebował, skończe sm31 i zabiore się za ep09

co do textur do twojego wagonu ... cóż może zasiegnąć pomocy goscia, którego textury nietylko są cenione w polsce, ale na swiecie
przykłady masz pomiżej ( narazie modele wagonów nie są polskie, aczkolwielk na pkp wystepują takie, ale chodzi o textury ):
http://www.bocznica.pnth.net/wagony.html
i to nie wszystkie textury ... moim zdaniem są rewelacyjne
wystarczy tylko uzyskac zgode autora

@kakisch, bedziez na gg?, chciałbym żebyś mi pkazał .. sam wiesz co

79
Pomoc w tworzeniu / eu07 zapadło mi się do srodka :(((
« dnia: 24 Stycznia 2005, 23:04:48 »
Cytat: "Bart"

Do Quarka-t: włącz jeszcze raz Maszyne  z tym co przygotowałem i porównaj z załącznym na samej górze obrazkiem (przyjrzyj sie dokładnie) i wybierz model do Maszyny :]


a co, mozna pojexdzić już twoja eu07??

80
Pomoc w tworzeniu / eu07 zapadło mi się do srodka :(((
« dnia: 24 Stycznia 2005, 22:55:00 »
Cytat: "Bart"

Bart wie jak to zrobić tylko po co męczyć się z następstwami tego kroku? wsiądziemy do jakiejś EU07 i nałożą się dwie kabiny (ta szczegółowa i ta nie szczegółowa). Autor pomysłu nie wie jakie ograniczenia go czekają i błędy pliku EXE. Po drugie, nie widze sensu robić pięknej EU07 z widokiem na kabine która będzie ciągnąć (dziś już) paskudne Adu/Bdu za szybami których cały czas stoi jakiś skład :P


Bart, ty nie wiesz jak ja chce to zrobić, mam pomysł, który polega tylko na zabawie z plikami 3d, nie trzeba nic zmieniać, mam wizje co do wykonania tego i jestem pewny jej powodzenia
... Wagony też miałem zaimportować z msts, i nie żadne zagraniczne przeróbki, tylko nowe beta 111a, których jeszcze nikt nie ma, nawet ja  .... MATEUSZ wie o co chodz, ma ch screeny na serwerze eu07
Loka z msts importuje tylko dlatego, że bart nie chce dać mi spróbować, bo już na poczatku mówi ze się nie da bo jedyny sposób to duże zwiekszenie polygonów, a wcale tak być nie musi
... jak nie chcecie mieć przezroczystych szybek to nie,
chciałem miec chociaz dla siebie, bo autor tego modelu i tak niedałby do maszyny, bo was nie lubi za historie z texturami do tej właśnie eu07

autor nic nie mówi o tworzeniu techniką jakichś mirrorów, zresztą niewiem, czy program TSM w ogóle na to pozwala
pozatym czemu nazywasz tą technike nielegalną?
i czy naprawde niema sposobu na naprawienie tego :(
w przygotowaniu była ep09 + w wypadku powodzenia kabina do niej

projekt sm31 jest zarzucony, bo nikt niechciał pomóc mi z wózkami, które choro się obracały
ale dziś zaczołęm coś przy niej robić

zarzucam projekt szyby w maszynie , może skończe sm31 + kabinka ( bez obracających się wózków :/ ), bo tylko to mi zostało

81
Uruchamianie Symulatora / Re: Problem z uruchomieniem symulatora
« dnia: 23 Stycznia 2005, 22:18:49 »
Cytat: "Kapitan_Kloss"

po zmianie rozdzielczości trzeba czekać, możesz patrzeć na menadżer zadań, u mnie pamięć rosnie tak na quarku do około 300 mb i trwa to 6 min,

82
Pomoc w tworzeniu / eu07 zapadło mi się do srodka :(((
« dnia: 23 Stycznia 2005, 14:16:20 »
Cytat: "Quark-t"
Hmmm bardzo ladny model.
Mam tylko 2 pytania:
1 - ile toto ma trójkątów i jak wpływa na osiągi w symulatorze (fps)
2 - hm, nie obraź się, bo zrobiłeś model super, ale nowe modele EU07 do symka już są.... zrobił je @Bart

Ale model mi się podoba :) Gratuluję:)


 1.ma 6 000 poly łacznie z kabinką, którą widać przez szyby
 2.ach, czytaj dokładnie tekst, modelu nie wykonałem ja tylko pavellz
dokonałem tylko konwersji z ts do 3ds
Wiem, że Bart zroił eu07, ale niechciał dać mi modelu do moich przeróbek z kabinką z zewnątrz, bo niewie o co mi chodzi, a sam nie ma i tak pomysłu jak to zrobić
ja mam

83
Pomoc w tworzeniu / eu07 zapadło mi się do srodka :(((
« dnia: 23 Stycznia 2005, 10:59:50 »
czyzby wszyscy eksperci wyjechali na wakacje, czy nikt mi nie chce pomóc

84
Pomoc w tworzeniu / eu07 zapadło mi się do srodka :(((
« dnia: 22 Stycznia 2005, 17:41:10 »
zauważyłem, ze w 3ds, po wbraniu jakielkolwiek modyfikacji z sekcji:
world space modiffe
obiekt przybiera kształt tego jak wyglada w maszynie,

85
Pomoc w tworzeniu / eu07 zapadło mi się do srodka :(((
« dnia: 22 Stycznia 2005, 17:17:25 »
najpierw powiem wam dlaczego robie inna eu07 do maszyny
otórz chce zrobić przezroczyste szyby, żeby było widac kabine w srodku, ale nie dostałem pliku max eu07 z maszyny
wiec skorzystałęm z modelu pavellza, beta wersji do train simulatora
zaimportowałem do 3ds, zrobiłęm mapowanie i textury

http://www.bocznica.pnth.net/3d/loko2.jpg , brakuje na nim jeszcze alpha ... wozki i okna

i pojawił się problem, po exporcie do maszyny, obiekt jest jakby zapadniety do srodka, to znaczy textury sa z drugiej strony scianek :/
tak jakby widać środek obiektów tylko
*** ... z ep09 pewnie też tak samo bedzie :/

86
Bocznica / Maszyna i symulator autobusu
« dnia: 08 Stycznia 2005, 11:09:27 »
no, pomysł sam w sobie fajny, ale czy to ma aż taki sens, tym bardziej, że maszyna jest juz prawie w finalnej wersji, a nebuli juz z maszyną niepołączysz
zresztą jakoś niema to zabardzo sensu, bo ani tras wspólnych niema ... co innego tramwaj

87
Bocznica / Jest mi po prostu smutno-temat od razu do zamknięcia.
« dnia: 07 Stycznia 2005, 23:14:31 »
no dobra, ale i tak uważam, ze tamten temat niezagrażał porządkowi na forum

88
Poszukuję, chcę zrobić / Poszukiwana kabina do SM42
« dnia: 01 Stycznia 2005, 14:12:18 »
zauważyłem, ze adminów w ogóle nie obchodzi ten temat, może dlatego, że to co robicie, to nie symulacja?

89
Bocznica / Jest mi po prostu smutno-temat od razu do zamknięcia.
« dnia: 01 Stycznia 2005, 13:11:36 »
no, a post o train simulator troche był związany jednak z maszyną, a jak uważacie że nie, to wkrótce bedziecie musieli się przyzwyczaić,

90
Bocznica / Jest mi po prostu smutno-temat od razu do zamknięcia.
« dnia: 31 Grudnia 2004, 22:41:06 »
nierozumiem tego, przecież temat był najbardziej normalny i nadawał się do działu inne

Strony: 1 2 [3] 4 5 6