- Symulator MaSzyna -
Hyde Park => Bieżące kolejowe => Wątek zaczęty przez: Kozi w 02 Marca 2009, 21:30:52
-
Po lokomotywie 22-2000 mamy kolejny egzemplarz oznaczony numerem 2001.
http://rail.phototrans.eu/14,33391,0.html
W porównaniu do pierwowzoru widać drobne różnice np. światła. W niebieskim malowaniu Cargo prezentuje sie nawet ładnie.
-
Gdyby nie ten wlot powietrza.... Lepiej to wygląda niż ET22-2000, ale przez to "BMW" i tak dość paskudnie.
Ciekawy jestem, czy będzie się tak samo psuć jak 2000. Czy ten układ tyrystorowy jest jakiś lepszy. Bo 2000 stoi praktycznie cały czas w naprawie.
-
Łoboszzzzz... Z tymi nerkami i tym dizajnem zewnętrznym jeszcze gorzej jak 2000 wygląda. Ale nie mówię, że źle, tylko mogli by te wloty gdzie indziej wsadzić. To nie BMW...
-
Sądze, że gdyby zostawili stary układ żaluzji i nie robili z byka adolfa, to byłaby to ogólnie udana modernizacja z zewnątrz. Pożyjemy, zobaczymy. Sigman, a prototypy z lat 70-tych, 80-tych się nie psuły? :>
-
Ciekawy jestem, czy będzie się tak samo psuć jak 2000. Czy ten układ tyrystorowy jest jakiś lepszy. Bo 2000 stoi praktycznie cały czas w naprawie.
Jaki układ, przecież tam dalej jest rozruch oporowy, jedyna elektronika to sterowanie i kontener pneumatyczny, WS próżniowy i przetwornica statyczna.
Pozdrawiam
-
Odnośnie modernizacji ET22-2000:
http://znle.pl/index.php?page=lokomotywa-serii-et22-2000 (http://znle.pl/index.php?page=lokomotywa-serii-et22-2000)
plus
http://www.rynek-kolejowy.pl/foto/041008-00.htm (http://www.rynek-kolejowy.pl/foto/041008-00.htm)
-
Malowanie lepsze w 2000 moim zdaniem, bo bardziej jednolite... Na 2001 było by równie ok, ale te jasnoniebieskie plamy (na zdjęciu widać je nieopodal drzwi z tyłu) na granatowej reszcie wyglądają kiepsko. A co do tego grilla - dopiero przy poziomo skierowanych reflektorach przestaje pasować.
-
Według mnie to grill nie pasuje w ogóle, ładniej by było bez niego, do tego jeszcze dochodzą te zderzaki, mogłyby być w kolorze pudła, nie rzucały by się tak w oczy, ewentualnie czarne. Reszta jest ok, nowy byczek wygląda całkiem nie źle.
-
A wiadomo coś komuś, czy będą więcej byczków modernizowali? I czy zrobią jakieś z Czechowic?
-
Ponoć ma być zmodernizowanych 49 sztuk.
-
Sigman, a prototypy z lat 70-tych, 80-tych się nie psuły? :>
Zrobisz i napiszesz wszystko, byle tylko się ze mną nie zgodzić i pokazać, że nie mam racji.
Może się psuły, może nie, nie ma to związku z ET22-2000.
-
A wiadomo coś komuś, czy będą więcej byczków modernizowali? I czy zrobią jakieś z Czechowic?
Znalazłem linka do artykułu, datowany jest na 29-10-2007, jest tam co nie co o modernizacji ET22.
http://www.wnp.pl/drukuj/34973_1.html
-
Według mnie mogli chociaz zrobic pionowe swiatla bo te poziomo + gril + logo firmy oraz nazwa modelu obok siebie nie wyglada za ciekawie. To wszystko jest tak brzydko powciskane miedzy siebie, pozatym do tych swiatel bardziej pasuje inne malowanie z innym logo innej spolki:)
-
Zrobisz i napiszesz wszystko, byle tylko się ze mną nie zgodzić i pokazać, że nie mam racji.
Może się psuły, może nie, nie ma to związku z ET22-2000.
Mówię jak było. 22-2000 to też w pewnym sensie prototyp więc chyba ma się prawo psuć ;)
Kacu z Czechowic to poszły byki 427 i 569. Na pewno jeszcze coś dojdzie.
-
Zmodernizowane lokomotywy pojawią się na torach w trzecim kwartale roku 2008.
No chyba nie bałdzo... Bo na razie tylko 2 loki mamy zmodernizowane w przeciągu... 5 lat. No chyba. że to termin pierwszych sztuk.