Uwaga!
Niniejszy poradnik stanowi uzupe³nienie poradnika: Jak zmieniæ sk³ad w scenerii, z którym powiniene¶ siê zapoznaæ najpierw (miêdzy innymi po to, aby wiedzieæ co robiæ z wpisami).


LOKOMOTYWY, EZT:

node -1 0 EU07-150 dynamic PKP\4E_v1 4E-150.tga 4E 0.0 headdriver 3 0 enddynamic


Przyk³adowe wpisy.

Dla lokomotywy dwusekcyjnej:
Kod:
node -1 0 ET41-101-A dynamic PKP\ET41_v1 ET41-101-A.tga 203E-A 0.0 headdriver 63 0 enddynamic
node -1 0 ET41-101-B dynamic PKP\ET41_v1 ET41-101-B.tga 203E-B 0.0 nobody 3 0 enddynamic
Dla EZT:
Kod:
node -1 0 EN57-1012ra dynamic PKP\EN57_v1 EN57-1012ra.tga 6baII 0.0 headdriver 63 0 enddynamic
node -1 0 EN57-1012s dynamic PKP\EN57_v1 EN57-1012s.tga 6bsII 0.0 nobody 63 0 enddynamic
node -1 0 EN57-1012rb dynamic PKP\EN57_v1 EN57-1012rb.tga 6bbII 0.0 nobody 0 0 enddynamic
Dla dwóch EZT:
Kod:
node -1 0 EN57-1012ra dynamic PKP\EN57_v1 EN57-1012ra.tga 6baII 0.0 headdriver 63 0 enddynamic
node -1 0 EN57-1012s dynamic PKP\EN57_v1 EN57-1012s.tga 6bsII 0.0 nobody 63 0 enddynamic
node -1 0 EN57-1012rb dynamic PKP\EN57_v1 EN57-1012rb.tga 6bbII 0.0 nobody 63 0 enddynamic
node -1 0 EN57-1051ra dynamic PKP\EN57_v1 EN57-1051ra.tga 6baII 0.0 nobody 63 0 enddynamic
node -1 0 EN57-1051s dynamic PKP\EN57_v1 EN57-1051s.tga 6bsII 0.0 nobody 63 0 enddynamic
node -1 0 EN57-1051rb dynamic PKP\EN57_v1 EN57-1051rb.tga 6bbII 0.0 nobody 0 0 enddynamic

WAGONY TOWAROWE:

node -1 0 5051-503320-2 dynamic PKP\Eaos_v1 401W-48.tga 401W 0.0 nobody 3 40 coal enddynamic


Przyk³adowe wpisy.
Dla pustej cysterny:
Kod:
node -1 0 5051-503320-2 dynamic PKP\Zaes_v1 406Ra_dec8.tga 406Ra 0.0 nobody 3 0 enddynamic
Dla cysterny wype³nionej paliwem:
Kod:
node -1 0 5051-503320-2 dynamic PKP\Zaes_v1 406Ra_dec8.tga 406Ra 0.0 nobody 3 49 Fuel enddynamic

WAGONY PASA¯ERSKIE:
Analogicznie jak dla wagonów towarowych. Ró¿nica dotyczy ³adunku - najczê¶ciej stosujemy pasa¿erów (Passengers). £adunek ten jest liczony w sztukach.

Przyk³adowe wpisy.
Dla wagonu klasy drugiej:
Kod:
node -1 0 5051-503320-2 dynamic PKP\1xxa_v1 111A13.tga 1xxa 0 nobody 3 0 enddynamic
Dla wagonu klasy drugiej z 30 pasa¿erami:
Kod:
node -1 0 5051-503320-2 dynamic PKP\1xxa_v1 111A13.tga 1xxa 0 nobody 3 30 Passengers enddynamic
Dla wagonów nocnych:
Kod:
node -1 0 a16563 dynamic PKP\111a-noc_v1 112a6.tga 112a6 0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 a48311 dynamic PKP\111a-noc_v1 111a7.tga 111a7 0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 a12250 dynamic PKP\111a-noc_v1 111a13.tga 111a13 0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 a32457 dynamic PKP\111a-noc_v1 111a14.tga 111a14 0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 a17838 dynamic PKP\111a-noc_v1 111a15.tga 111a15 0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 a50060 dynamic PKP\111a-noc_v1 111a16.tga 111a16 0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 a42634 dynamic PKP\111a-noc_v1 111a17.tga 111a17 0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 a37000 dynamic PKP\111a-noc_v1 111a18.tga 111a18 0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 a42748 dynamic PKP\111a-noc_v1 111a19.tga 111a19 0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 a13317 dynamic PKP\111a-noc_v1 111a20.tga 111a20 0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 a42240 dynamic PKP\111a-noc_v1 111a21.tga 111a21 0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 a14604 dynamic PKP\111a-noc_v1 111a22.tga 111a22 0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 a39287 dynamic PKP\111a-noc_v1 111a23.tga 111a23 0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 a31782 dynamic PKP\111a-noc_v1 111a24.tga 111a24 0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 a36050 dynamic PKP\111a-noc_v1 111a25.tga 111a25 0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 a20624 dynamic PKP\111a-noc_v1 111a26.tga 111a26 0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 a32880 dynamic PKP\111a-noc_v1 111a27.tga 111a27 0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 a24497 dynamic PKP\111a-noc_v1 111a28.tga 111a28 0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 a16313 dynamic PKP\111a-noc_v1 111a29.tga 111a29 0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 a37952 dynamic PKP\111a-noc_v1 111a30.tga 111a30 0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 a34224 dynamic PKP\111a-noc_v1 120a-4.tga 120a-4 0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 a38122 dynamic PKP\111a-noc_v1 wrbd_160.tga wrbd_160 0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 a32380 dynamic PKP\bdhpumn-noc_v1 none bdhpumn 0 nobody 3 0 enddynamic

Dla zainteresowanych:
Bardziej szczegó³owy opis umieszczania sk³adów w scenerii autorstwa Jarasa:
Scenerie, wpisy, sk³ady, zdarzenia - warto zajrzeæ

Autor: Rootek
Aktualizacja i modyfikacja: libertyn89, Maciej
Poprawki: Quark-t