Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - siodemkanaoporach

Strony: 1 ... 6 7 [8] 9 10
211
Tabor kolejowy / Sztuka hamowania
« dnia: 26 Lipca 2009, 10:23:36 »
To może opowiesz nam jak Ty hamujesz ?

212
Bieżące Symulatorowe / Odp: Nasze taśmy ze służb.
« dnia: 09 Lipca 2009, 12:40:15 »
Lokomotywa : ET22-615
Scn : SDR19
Ilość wagonów : 26 potem 5
Opis służby : Towarowy do Karpic Towarowych i powrót osobowym do Czerwic

213
Tabor / Odp: Problem z ep09
« dnia: 09 Lipca 2009, 12:29:40 »
Przed dwoma ostatnimi wagonami brakuje ci komendy node.
node -1 0 EP09-047 dynamic PKP\EP09 EP09-047.bmp 104E 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
node -1 0 505221-00352-3 dynamic PKP\IC icc1 112a 0.0 nobody 3 20 Passengers enddynamic
node -1 0 505221-00352-4 dynamic PKP\IC icc1 112a 0.0 nobody 3 20 Passengers enddynamic
node -1 0 505221-00352-5 dynamic PKP\IC icc2 112a 0.0 nobody 3 20 Passengers enddynamic
node -1 0 505221-00352-6 dynamic PKP\IC icc2 112a 0.0 nobody 3 20 Passengers enddynamic
node -1 0 505120-00351-4 dynamic PKP\Z1 Z1_2kl.bmp Z1 0.0 nobody 3 10 Passengers enddynamic
node -1 0 505120-00351-4 dynamic PKP\Z1 Z1_2kl.bmp Z1 0.0 nobody 3 10 Passengers enddynamic
Wklej to zamiast starego składu i powinno działać.

214
Tabor / Odp: Problem z ep09
« dnia: 09 Lipca 2009, 10:41:02 »
Tu masz coś na ten temat:
http://eu07.pl/forum/index.php/topic,11883.0.html
EDIT : Pokaż plik .scn scenerii.

215
Taaa...
W telewizorni mówili, że naprawa potrwa co najmniej tydzień, jednak ja z mojego źródła ( ISDR ) dowiedziałem się, że do piątku. Tak więc kiedy naprawią?

216
Trasy / Odp: Pomóżcie mam problem
« dnia: 06 Lipca 2009, 12:18:16 »
Ściągnij sobie starter @Ra, to dynamic.dat będzie niepotrzebny. Link : Starter

217
Trasy / Odp: jakiś błąd
« dnia: 04 Lipca 2009, 21:24:36 »
A czy to nie to :
Loading - texture: dynamic\pkp\hcrrss\hcrrss_a.bmp
Failed
?

218
Cytat:  Strona PKP PR
Przewozy Regionalne przyjazne pasażerom
Rozwaliło mnie to.

219
Bocznica / Wydzielone z: Teamspeak MaSzynowców...
« dnia: 02 Lipca 2009, 18:42:48 »
Rewi - dawaj jadym na bocznicę, bo już ktoś jest.

Wydzielam.
ZiomalCl

220
Bocznica / Wydzielone z: Teamspeak MaSzynowców...
« dnia: 02 Lipca 2009, 18:15:35 »
Wiem, że mój post poleci na bocznicę, ale czemu nikogo nie ma na TS?

221
Bieżące kolejowe / Odp: Awaria na stacji Warszawa Wschodnia.
« dnia: 02 Lipca 2009, 10:19:33 »
Ło Boże... Ciekawe kiedy to naprawią, bo ostatnio często się coś psuje.
A co do Gdańska - tam zwalił się 30-metrowy nasyp kolejowy.
Warszawa -Klik
[OT] Co to PMK? [/OT]

222
Bieżące kolejowe / Odp: Awaria na stacji Warszawa Wschodnia.
« dnia: 01 Lipca 2009, 09:01:13 »
Teraz w radiu mówili, że awaria na Centralnej. Ponoć zalało tunel średnicowy. Pociągi wyjeżdżające teraz mają po kilkanaście minut opóźnienia, a te między siódmą a ósmą opóźnione są o ponad godzinę.

223
Bocznica / Wydzielone z: Teamspeak MaSzynowców...
« dnia: 30 Czerwca 2009, 14:13:28 »
Obrazu nikt podglądał nie będzie :]
Polega to na tym, że dostajesz skład (lub wybierasz go sam) i jedziesz. Teamspeak służy wtedy jako radiotelefon.

224
Pomoc w tworzeniu / Odp: Dźwięk trwania trąbki
« dnia: 29 Czerwca 2009, 18:37:05 »
No cóż, trochę pomogło, ale z tym pobawię się jeszcze jutro. A teraz zacytuję sam siebie :
Mam jeszcze jedno pytanie. Czy opłaca się wrzucać do testów pojedyncze dźwięki np. tylko nastawnik ?
Proszę o odpowiedź.

225
Pomoc w tworzeniu / Odp: Dźwięk trwania trąbki
« dnia: 29 Czerwca 2009, 18:11:40 »
prawdziwy program dźwiękowy

Takim programem jest Audacity?

226
Pomoc w tworzeniu / Dźwięk trwania trąbki
« dnia: 29 Czerwca 2009, 18:03:40 »
Od jakiegoś czasu przymierzam się do robienia dodatków do naszego symka. Postanowiłem zabrać się za dźwięki. Stworzyłem trąbkę do EP09, ale mam pewien problem. Otóż po przycięciu dźwięków i wstawieniu do mmd loka dźwięk trwania syreny jest przerywany. Można usłyszeć to tu : Klik
Mam jeszcze jedno pytanie. Czy opłaca się wrzucać do testów pojedyncze dźwięki np. tylko nastawnik ?

227
Bieżące kolejowe / Odp: Trainz Simulator 2009
« dnia: 29 Czerwca 2009, 08:10:00 »
Tak więc na forum trainza dowiedziałem się następujących rzeczy:
Cytuj
1. Druga wersja to Engineers Edition.
2. Z tego co ja czytałem Auran zrezygnował z tej wersji.
Popytam jeszcze czy to oficjalne info.

228
Bieżące kolejowe / Odp: Trainz Simulator 2009
« dnia: 28 Czerwca 2009, 19:09:23 »
Niestety, ale na forum PTT nic nie znalazłem.

229
Bieżące kolejowe / Trainz Simulator 2009
« dnia: 28 Czerwca 2009, 18:33:23 »
Przeczytałem gdzieś, tylko za chorobę nie pamiętam gdzie, że Trainz Simulator 2009 miał się ukazać w wersji World Builder Edition oraz w tej drugiej, skupionej bardziej na sterowaniu lokami. Tu nasuwają mi się pytania:
1. Jak nazywa się ta druga wersja?
2. Kiedy będzie miała premierę?

230
Inne niekolejowe / Odp: Co Was interesuje poza koleją?
« dnia: 28 Czerwca 2009, 13:05:08 »
1.Wędkarstwo
2.Fotografia głównie kolejowa
3.Muzyka - styl radiowy, rock, lekki metal, czasem nawet zdarza się lekka techniawa Tiesto :)
4.Modelarstwo kolejowe w skali H0

231
Bieżące kolejowe / Odp: Historia SRK oraz modernizacja
« dnia: 26 Czerwca 2009, 10:18:25 »
Na temat jazdy na berło powstało opowiadanie (może pomóc) :http://www.covalus.ovh.org/berlo.html.

232
Bieżące kolejowe / Odp: Historia SRK oraz modernizacja
« dnia: 26 Czerwca 2009, 10:00:00 »
Dawno temu, gdy jeszcze semafory kształtowe były powszechnie stosowane, na szlakach jednotorowych odbywała się tzw. jazda na berło. Wyglądało to mniej więcej tak : było sobie takie berło (najczęściej kawałek blachy) , które maszynista brał z posterunku. Zwracał je dopiero na następnym i wtedy mógł przejechać pociąg z drugiej strony. To berło było właśnie upoważnieniem do wjazdu na szlak. Oczywiście miało to złe strony np. jak z jednej strony czekały dwa pociągi, a z drugiej żaden, to wtedy niestety drugi pociąg był opóźniany.

To tak ode mnie.A ogólnie o SRK poczytasz tu :http://www.kontrakt-bhp.com.pl/paul/kolej/srk.php

EDIT : Sakorius, uprzedziłeś mnie :)

233
Trasy / Odp: Drawinowo: pociąg towarowy.
« dnia: 25 Czerwca 2009, 08:20:50 »
To raczej wina exe z dizelpacku. Było gdzieś na forum, że to exe nie jest najlepsze pod względem AI. Zmień exe na inne i spróbuj wtedy odpalić.

234
Bocznica / Wydzielone z: Moja strona
« dnia: 23 Czerwca 2009, 18:07:51 »
[OT]@Quork Qtar zmniejsz sobie sygnaturę, może mieć tylko 4 linijki .[/OT]

Nie pouczaj użytkownika, który łamie regulamin. Od poprawiania błędów są administratorzy/moderatorzy. Jeżeli widzisz naruszenie regulaminu użyj funkcji forum Zgłoś do moderatora.
ZiomalCl

235
Tabor kolejowy / Odp: Różne pytania
« dnia: 22 Czerwca 2009, 10:38:41 »
Który z hamulców: exe Kurs'a90 (717KB)  czy exe youBy   (735KB) jest realniejszy w stosunku do prawdziwych lokomotyw?

Realniejsze pod względem hamulców jest exe z dizelpacka (735 kB).

236
Inne niekolejowe / Odp: Kupno komputera...
« dnia: 21 Czerwca 2009, 18:29:57 »
No, za 1200 zł to może netbooka kupisz :P. Chyba chodzi Ci o wymianę poszczególnych podzespołów, prawda?

237
Tabor kolejowy / Odp: Seria ST45
« dnia: 20 Czerwca 2009, 16:10:46 »
Cytuj
To ma jeździć i ciągnąć wagony a nie ładnie wyglądać. Dobrze, że przynajmniej jest klimatyzacja i podgrzewane lusterka :>.
No w sumie to tak, ale co to za firma, która nie dba o swój wizerunek? Wygląda to troche niedbale i niechlujnie.

238
Tabor kolejowy / Odp: Seria ST45
« dnia: 20 Czerwca 2009, 16:07:18 »
Cytuj
Druga rzecz, to ta tabliczka przynależności. Też jest w jakimś dzikim miejscu.
Rzeczywiście. Zdecydowanie lepiej wyglądałaby niżej, obok żółtej nalepki, której zawartości nie znam :P.

239
Trasy / Odp: Problem z Linią61
« dnia: 20 Czerwca 2009, 13:51:50 »
Nie, node mam wszędzie, patrzyłem też w incu ale tam też node występował.

240
Trasy / Problem z Linią61
« dnia: 20 Czerwca 2009, 12:44:36 »
Po próbie odpalenia scenerii wyskakuje błąd.
Końcówka loga:
Loading - texture: dynamic\pkp\ugpps\zderzak_sm03.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\ugpps\ugpps-1.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\eaos\coal.t3d
Loading - texture: textures\materials/coalfine1.bmp
OK
Track does not exist ""
Scene parse error near node

Czytałem o błędzie track doesn't exist, ale jak temu zapobiec? Które wagony przesunąć? Jak to zrobić?

Strony: 1 ... 6 7 [8] 9 10