37
« dnia: 13 Stycznia 2018, 19:51:40 »
W SU46 boczniki powinny pracować na pozycji 12 wzwyż. Pierwsza pozycja pozycja to jest W - załączenie styczników liniowych , druga pozycja to jest S. Trzecia pozycja nastawnika to jest 1. Druga i trzecia jest taka sama przy wyłączonym ogrzewaniu, przy załączonym natomiast S jest słabsza aby nie rwało przy ruszaniu, ponieważ obroty przy załączonym ogrzewaniu w rzeczywistości są 1100/min. Boczniki załączją sie na każdej powyżej 10tej przy określonych prędkościach(w MaSzynie jest to 12) czyli 11,12,13. Na czwartym boczniku w rzeczywistości powyżej 50km/h można zejść na poz9(MaSzyna11) i będzie jazda na czterech bocznikach. natomiast powyżej 50 km/h na poz8,7,6 możliwa jest jazda na dwóch bocznikach pod warunkiem, że wcześniej był załączony bocznik 3 lub 4. Było to już opisywane na forum dogłębnie w roku 2012 i byłu złączone również filmy. Jak trzeba podeślę linki. Mam też maszynistę, który 12 lat w Słupsku jeżdził na SU46 033 do konsultacji.