Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Hani7

Strony: 1 [2]
31
SM42 obecnie można załączyć wcześniej w symku. Tak jak pisałem wyżej

32
ET22- załączanie WS z pulpitu następuje po przestawieniu hebelka w póz „zał” oraz naciśnięcie przycisku. Załączenie sygnalizuje lampka. Wyłączenie WS z pulpitu następuje po przestawieniu hebelka w pozycje „wył”. W symku zaimplementowane jest to w ten sposób że przy załączeniu wciska się przycisk. A przy rozłączania hebelek przeskakuje w pozycje „zał” i wraca z powrotem i WS zanika. Może warto to zmienić jeśli ma być realistycznie?

33
Obecnie w SM42 nie ma żadnego uzależnienia co do załączenia boczniaka. Załącza się w każdej pozycji przy prędkości >0

34
Witam
Skąd można pobrać, poprzednią wersję scenerii tam gdzie startuje się ET42 z beczkami z OL?
Z góry dziękuję.

35
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 28 Stycznia 2018, 09:48:32 »
Witam
Z tego co mi wiadomo, to w pierwszej pozycji EU/P 07 i ET22 wentylatory oporów  nie pracują. Przy wyłączonej przetwornicy w w/w pojazdach też.
Pozdrawiam Hani.

36
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 13 Stycznia 2018, 20:04:42 »
SU45 boczniki załączają się na pozycjach 10,11,12,13 w rzeczywistości. A nie tylko na 10. Po załączeniu trzeczego bocznika zejście na pozycję 9,8,7 powoduje jazdę na dwóch bocznikach. W Maszynie jest W, które exe traktuje jako 1. Także z automatu boczniki załączać powinny się na każdej od 11 wzwyż. Analogicznie j/w 10,9,8 powinno powodować w MaSzynie zejście do i jazdę na dwóch stopniach bocznikowania. Z pozdrowieniami dla administratowów i dewelpoerów.

37
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 13 Stycznia 2018, 19:51:40 »
W SU46 boczniki powinny pracować na pozycji 12 wzwyż. Pierwsza pozycja pozycja to jest W - załączenie styczników liniowych , druga pozycja to jest S. Trzecia pozycja nastawnika to jest 1. Druga i trzecia jest taka sama przy wyłączonym ogrzewaniu, przy załączonym natomiast S jest słabsza aby nie rwało przy ruszaniu, ponieważ obroty przy załączonym ogrzewaniu w rzeczywistości są 1100/min. Boczniki załączją sie na każdej powyżej 10tej przy określonych prędkościach(w MaSzynie jest to 12) czyli 11,12,13. Na czwartym boczniku w rzeczywistości powyżej 50km/h można zejść na poz9(MaSzyna11) i będzie jazda na czterech bocznikach. natomiast powyżej 50 km/h na poz8,7,6 możliwa jest jazda na dwóch bocznikach pod warunkiem, że wcześniej był załączony bocznik 3 lub 4. Było to już opisywane na forum dogłębnie w roku 2012 i byłu złączone również filmy. Jak trzeba podeślę linki. Mam też maszynistę, który 12 lat w Słupsku jeżdził na SU46 033 do konsultacji.

38
Obroty przy załączonym ogrzewaniu w Su45 i 46 tez nie działają tak jak w realu

39
Zgodnie z prędkością i obciążeniem. Chyba lepiej zacząć od tego.

40
A nie mamy, jeszcze bocznikowania na prawidłowych pozycjach w Su45 i 46. Z podparciem i bez.

41
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 17 Września 2017, 19:46:34 »
Witam. Nie działają home/end , insert/delete na klawiaturach numerycznych.

42
Screeny / Odp: Poradnik hamowania
« dnia: 16 Maja 2016, 19:12:58 »
Jeżeli nie było kręcone zaworem ciśnienia w przewodzie głównym, to nie ma możliwości przeładowania w oerlikonie. Na CARGO żeby wyluzować dobrze, zawsze na chwilę trzeba dać w uderzeniowy.

Strony: 1 [2]