san_t4625 i tar_t698 . Wykoleja.W nowej paczce na 100% naprawione
Pytanie,
nie wiem czy ja coś zrobiłem źle, pomyliłem kolejność paczek czy co, ale na każdej scenerii mam obecnie błąd w teksturze trawy. Wygląda to jak na screenie.
Pobrałem:
bieszczady-r2
hotfix_15.03.2023
zależności
Ale to, że podsypka zmieniła się w trawę czy o co chodzi?
Log i Errorsy poproszę.Podeśle na pv, nie mogę tu wstawić zadnego pliku, nie wiedzieć czemu.
A log i Errorsy są?tylko to
dziękuję bardzo za szkodliwe pliki (shadery) które uniemożliwiły grePolecam się na przyszłość 8)
Znalazłem nieprawidłowości w tych plikach lecz jest ich tak dużo że ta stara witryna nie potrafi przetworzyć tego ani w pliku txt ani screen.
Różni się tym, że została dodana obsługa PBRa (@MichauSto), efekt Bloom (@MichauSto), możliwość obrotu w 3 osiach w edytorze i różne pomniejsze bajerki (Dymy od Toprusa, ładniejsza mgła czy bieda-rzucanie kamerą na rozjazdach i łączeniach szyn).Chciałem na tym exe uruchomić scenerię Bałtycką niestety otrzymuję poniższe błędy :(
Tamto załączone do paczki będzie wysypywać na większości scenerii poza Bieszczadami. Tutaj dostępna do pobrania jest nowsza wersja: https://eu07.pl/userfiles/21553/eu07-x64_2023-04-08-r1.rar Powinna odpalić się na niej każda sceneria.
Spotkał się ktoś kiedyś może z problemem, że po zainstalowaniu scenerii nie działa żadna sceneria? Nawet nie otwiera się okno które wyświetlało by postęp załadowania gry...
co do plików log i errors, to nie znalazłem ich, ale choć nigdy go nie wysyłałem bo nie miałem takiego problemu, podejrzewam że pojawił by się dopiero po załadowaniu gry.
Różni się tym, że została dodana obsługa PBRa (@MichauSto), efekt Bloom (@MichauSto), możliwość obrotu w 3 osiach w edytorze i różne pomniejsze bajerki (Dymy od Toprusa, ładniejsza mgła czy bieda-rzucanie kamerą na rozjazdach i łączeniach szyn).Chciałem na tym exe uruchomić scenerię Bałtycką niestety otrzymuję poniższe błędy :(
Tamto załączone do paczki będzie wysypywać na większości scenerii poza Bieszczadami. Tutaj dostępna do pobrania jest nowsza wersja: https://eu07.pl/userfiles/21553/eu07-x64_2023-04-08-r1.rar Powinna odpalić się na niej każda sceneria.
EU07.EXE EU07 (cmake), (unknown) (committed at 2023-01-13T20:46:35Z)
bad shader: bloom/gauss_lat.frag: ERROR: 0:69: 'texel offset' : argument must be compile-time constant
ERROR: 0:69: 'assign' : cannot convert from ' temp 4-component vector of float' to ' temp 3-component vector of float'
ERROR: 0:69: '' : compilation terminated
ERROR: 3 compilation errors. No code generated.
Różni się tym, że została dodana obsługa PBRa (@MichauSto), efekt Bloom (@MichauSto), możliwość obrotu w 3 osiach w edytorze i różne pomniejsze bajerki (Dymy od Toprusa, ładniejsza mgła czy bieda-rzucanie kamerą na rozjazdach i łączeniach szyn).
Żadna sceneria się nawet nie zaczyna ładować. Start nie reaguje. Dlatego nie tworzą się logi i errorsy.To jest wręcz nieprawdopodobne. Jeżeli działa Galicja to jakakolwiek inna sceneria musi chociaż na chwile odpalić Maszynę, wygenerować loga i powiedzieć co ją boli.
#umniedziała na każdej scenerii :/U mnie nie, więc faktycznie gdzieś leży problem.
Ja już gdzieś chyba o tym pisałem, że to EXE ma z sobą problemy.Identyczna sytuacja jak u mnie.
U mnie wygląda to tak: po kliknięciu START w menadżerze Windowsa pokazuje się EXE na moment i znika. Brak logów, błędów, nic. Nie ważne jaką scenerię się próbuje odpalić, efekt jest ten sam. Posiadam Nvidię 750 więc możliwe, że są problemy z obsługą starszego sprzętu.
zobaczcie czy aby nie macie wyłączonego Motion Blur'a (Rozmycie podczas ruchu, w starterze). Jeżeli jest wyłączony to włączcie i zobaczcie czy może wtedy odpali.
Starting MaSzyna rail vehicle simulator (release: EU07 (cmake), 9259708d (committed at 2023-08-08 16:05:25 +0200))
For online documentation and additional files refer to: http://eu07.pl
Authors: Marcin_EU, McZapkie, ABu, Winger, Tolaris, nbmx, OLO_EU, Bart, Quark-t, ShaXbee, Oli_EU, youBy, KURS90, Ra, hunter, szociu, Stele, Q, firleju and others
Crashdump analysis provided by backtrace.io
// settings
sceneryfile $galicja_poludnie.scn
humanctrlvehicle sp42-260_2
fieldofview 45
width 1920
height 1080
targetfps 0
basedrawrange 2500
fullscreen yes
fullscreenwindowed no
vsync no
freefly no
wireframe no
debugmode no
soundenabled yes
sound.volume 1.5
sound.volume.radio 0.6
sound.volume.vehicle 1
sound.volume.positional 1
sound.volume.ambient 1
physicslog no
fullphysics yes
debuglog 3
multiplelogs no
logs.filter 0
mousescale 1.5 0.5
mousecontrol yes
enabletraction yes
loadtraction yes
friction 1
livetraction yes
skyenabled 1
defaultext .tga
newaircouplers yes
anisotropicfiltering 8
usevbo yes
feedbackmode 0
feedbackport 888
multiplayer 0
isolatedtrainnumber no
maxtexturesize 8192
maxcabtexturesize 2048
movelight 349
dynamiclights 7
scenario.time.offset 0
scenario.time.current no
scenario.weather.temperature 15
ai.trainman yes
scalespeculars yes
gfxrenderer default
shadows yes
shadowtune 2048 0 150 0
gfx.shadows.cab.range 30
gfx.smoke yes
gfx.smoke.fidelity 1
smoothtraction yes
splinefidelity 2
rendercab yes
createswitchtrackbeds yes
gfx.resource.sweep no
gfx.resource.move no
gfx.reflections.framerate 1
gfx.reflections.fidelity 1
timespeed 1
multisampling 1
latitude 52
convertmodels 0
file.binary.terrain yes
inactivepause no
slowmotion -1
hideconsole no
rollfix yes
fpsaverage 0
fpsdeviation 5
calibrate5din 0 0 0 0 0 0 0
calibrate5din 1 0 0 0 0 0 0
calibrate5din 2 0 0 0 0 0 0
calibrate5din 3 0 0 0 0 0 0
calibrate5din 4 0 0 0 0 0 0
calibrate5din 5 0 0 0 0 0 0
calibrate5dout 0 0 1 0 0 0 0
calibrate5dout 1 0 1 0 0 0 0
calibrate5dout 2 0 1 0 0 0 0
calibrate5dout 3 0 1 0 0 0 0
calibrate5dout 4 0 1 0 0 0 0
calibrate5dout 5 0 1 0 0 0 0
calibrateoutmaxvalues 0 0 0 0 0 0 0
calibrateoutdebuginfo -1
pwm 0 0
pwm 1 1
pwm 2 2
pwm 3 3
pwm 4 4
pwm 5 5
pwm 6 6
brakestep 1
joinduplicatedevents no
hiddenevents 1
pause no
lang pl
python.updatetime 200
uitextcolor 255 255 255
ui.bg.opacity 0.65
input.gamepad yes
uarttune 0 65535 0 65535 10 65535 10 65535 10 65535 10 10 100000 65535 10000 65535 150 65535
uarttachoscale 1
uartfeature local|main|scnd|train
uartdebug no
extcam.res 800 600
compresstex yes
gfx.framebuffer.width -1
gfx.framebuffer.height -1
gfx.shadowmap.enabled yes
randomseed 0
gfx.envmap.enabled yes
gfx.postfx.motionblur.enabled yes
gfx.postfx.motionblur.shutter 0.01
gfx.postfx.chromaticaberration.enabled no
gfx.skiprendering no
gfx.skippipeline no
gfx.extraeffects yes
gfx.shadergamma no
gfx.shadow.angle.min -0.2
gfx.shadow.rank.cutoff 3
python.enabled yes
python.threadedupload yes
python.uploadmain yes
python.mipmaps yes
// startup
available monitors:
Generic_PnP_Monitor:0,0
translation: 367 strings loaded
MaSzyna OpenGL Renderer
Renderer: Intel(R) UHD Graphics
Vendor: Intel
GL version: 3.3.0 - Build 30.0.100.9805
--------
Supported extensions:
GL_3DFX_texture_compression_FXT1
GL_AMD_depth_clamp_separate
GL_AMD_vertex_shader_layer
GL_AMD_vertex_shader_viewport_index
GL_ARB_ES2_compatibility
GL_ARB_ES3_1_compatibility
GL_ARB_ES3_compatibility
GL_ARB_arrays_of_arrays
GL_ARB_base_instance
GL_ARB_bindless_texture
GL_ARB_blend_func_extended
GL_ARB_buffer_storage
GL_ARB_cl_event
GL_ARB_clear_buffer_object
GL_ARB_clear_texture
GL_ARB_clip_control
GL_ARB_color_buffer_float
GL_ARB_compressed_texture_pixel_storage
GL_ARB_compute_shader
GL_ARB_conditional_render_inverted
GL_ARB_conservative_depth
GL_ARB_copy_buffer
GL_ARB_copy_image
GL_ARB_cull_distance
GL_ARB_debug_output
GL_ARB_depth_buffer_float
GL_ARB_depth_clamp
GL_ARB_depth_texture
GL_ARB_derivative_control
GL_ARB_direct_state_access
GL_ARB_draw_buffers
GL_ARB_draw_buffers_blend
GL_ARB_draw_elements_base_vertex
GL_ARB_draw_indirect
GL_ARB_draw_instanced
GL_ARB_enhanced_layouts
GL_ARB_explicit_attrib_location
GL_ARB_explicit_uniform_location
GL_ARB_fragment_coord_conventions
GL_ARB_fragment_layer_viewport
GL_ARB_fragment_program
GL_ARB_fragment_program_shadow
GL_ARB_fragment_shader
GL_ARB_fragment_shader_interlock
GL_ARB_framebuffer_no_attachments
GL_ARB_framebuffer_object
GL_ARB_framebuffer_sRGB
GL_ARB_geometry_shader4
GL_ARB_get_program_binary
GL_ARB_get_texture_sub_image
GL_ARB_gl_spirv
GL_ARB_gpu_shader5
GL_ARB_gpu_shader_fp64
GL_ARB_half_float_pixel
GL_ARB_half_float_vertex
GL_ARB_indirect_parameters
GL_ARB_instanced_arrays
GL_ARB_internalformat_query
GL_ARB_internalformat_query2
GL_ARB_invalidate_subdata
GL_ARB_map_buffer_alignment
GL_ARB_map_buffer_range
GL_ARB_multi_bind
GL_ARB_multi_draw_indirect
GL_ARB_multisample
GL_ARB_multitexture
GL_ARB_occlusion_query
GL_ARB_occlusion_query2
GL_ARB_pipeline_statistics_query
GL_ARB_pixel_buffer_object
GL_ARB_point_parameters
GL_ARB_point_sprite
GL_ARB_polygon_offset_clamp
GL_ARB_post_depth_coverage
GL_ARB_program_interface_query
GL_ARB_provoking_vertex
GL_ARB_query_buffer_object
GL_ARB_robust_buffer_access_behavior
GL_ARB_robustness
GL_ARB_robustness_isolation
GL_ARB_sample_shading
GL_ARB_sampler_objects
GL_ARB_seamless_cube_map
GL_ARB_seamless_cubemap_per_texture
GL_ARB_separate_shader_objects
GL_ARB_shader_atomic_counter_ops
GL_ARB_shader_atomic_counters
GL_ARB_shader_bit_encoding
GL_ARB_shader_draw_parameters
GL_ARB_shader_group_vote
GL_ARB_shader_image_load_store
GL_ARB_shader_image_size
GL_ARB_shader_objects
GL_ARB_shader_precision
GL_ARB_shader_stencil_export
GL_ARB_shader_storage_buffer_object
GL_ARB_shader_subroutine
GL_ARB_shader_texture_image_samples
GL_ARB_shading_language_100
GL_ARB_shading_language_420pack
GL_ARB_shading_language_packing
GL_ARB_shadow
GL_ARB_spirv_extensions
GL_ARB_stencil_texturing
GL_ARB_sync
GL_ARB_tessellation_shader
GL_ARB_texture_barrier
GL_ARB_texture_border_clamp
GL_ARB_texture_buffer_object
GL_ARB_texture_buffer_object_rgb32
GL_ARB_texture_buffer_range
GL_ARB_texture_compression
GL_ARB_texture_compression_bptc
GL_ARB_texture_compression_rgtc
GL_ARB_texture_cube_map
GL_ARB_texture_cube_map_array
GL_ARB_texture_env_add
GL_ARB_texture_env_combine
GL_ARB_texture_env_crossbar
GL_ARB_texture_env_dot3
GL_ARB_texture_filter_anisotropic
GL_ARB_texture_float
GL_ARB_texture_gather
GL_ARB_texture_mirror_clamp_to_edge
GL_ARB_texture_mirrored_repeat
GL_ARB_texture_multisample
GL_ARB_texture_non_power_of_two
GL_ARB_texture_query_levels
GL_ARB_texture_query_lod
GL_ARB_texture_rectangle
GL_ARB_texture_rg
GL_ARB_texture_rgb10_a2ui
GL_ARB_texture_stencil8
GL_ARB_texture_storage
GL_ARB_texture_storage_multisample
GL_ARB_texture_swizzle
GL_ARB_texture_view
GL_ARB_timer_query
GL_ARB_transform_feedback2
GL_ARB_transform_feedback3
GL_ARB_transform_feedback_instanced
GL_ARB_transform_feedback_overflow_query
GL_ARB_transpose_matrix
GL_ARB_uniform_buffer_object
GL_ARB_vertex_array_bgra
GL_ARB_vertex_array_object
GL_ARB_vertex_attrib_64bit
GL_ARB_vertex_attrib_binding
GL_ARB_vertex_buffer_object
GL_ARB_vertex_program
GL_ARB_vertex_shader
GL_ARB_vertex_type_10f_11f_11f_rev
GL_ARB_vertex_type_2_10_10_10_rev
GL_ARB_viewport_array
GL_ARB_window_pos
GL_ATI_separate_stencil
GL_EXT_abgr
GL_EXT_bgra
GL_EXT_blend_color
GL_EXT_blend_equation_separate
GL_EXT_blend_func_separate
GL_EXT_blend_minmax
GL_EXT_blend_subtract
GL_EXT_clip_volume_hint
GL_EXT_compiled_vertex_array
GL_EXT_direct_state_access
GL_EXT_draw_buffers2
GL_EXT_draw_range_elements
GL_EXT_fog_coord
GL_EXT_framebuffer_blit
GL_EXT_framebuffer_multisample
GL_EXT_framebuffer_object
GL_EXT_geometry_shader4
GL_EXT_gpu_program_parameters
GL_EXT_gpu_shader4
GL_EXT_multi_draw_arrays
GL_EXT_packed_depth_stencil
GL_EXT_packed_float
GL_EXT_packed_pixels
GL_EXT_polygon_offset_clamp
GL_EXT_rescale_normal
GL_EXT_secondary_color
GL_EXT_separate_specular_color
GL_EXT_shader_framebuffer_fetch
GL_EXT_shader_integer_mix
GL_EXT_shadow_funcs
GL_EXT_stencil_two_side
GL_EXT_stencil_wrap
GL_EXT_texture3D
GL_EXT_texture_array
GL_EXT_texture_compression_s3tc
GL_EXT_texture_edge_clamp
GL_EXT_texture_env_add
GL_EXT_texture_env_combine
GL_EXT_texture_filter_anisotropic
GL_EXT_texture_integer
GL_EXT_texture_lod_bias
GL_EXT_texture_rectangle
GL_EXT_texture_sRGB
GL_EXT_texture_sRGB_decode
GL_EXT_texture_shared_exponent
GL_EXT_texture_snorm
GL_EXT_texture_storage
GL_EXT_texture_swizzle
GL_EXT_timer_query
GL_EXT_transform_feedback
GL_IBM_texture_mirrored_repeat
GL_INTEL_coarse_fragment_shader
GL_INTEL_conservative_rasterization
GL_INTEL_fragment_shader_ordering
GL_INTEL_framebuffer_CMAA
GL_INTEL_map_texture
GL_INTEL_multi_rate_fragment_shader
GL_INTEL_performance_query
GL_KHR_blend_equation_advanced
GL_KHR_blend_equation_advanced_coherent
GL_KHR_context_flush_control
GL_KHR_debug
GL_KHR_no_error
GL_KHR_shader_subgroup
GL_KHR_shader_subgroup_arithmetic
GL_KHR_shader_subgroup_ballot
GL_KHR_shader_subgroup_basic
GL_KHR_shader_subgroup_clustered
GL_KHR_shader_subgroup_quad
GL_KHR_shader_subgroup_shuffle
GL_KHR_shader_subgroup_shuffle_relative
GL_KHR_shader_subgroup_vote
GL_KHR_texture_compression_astc_ldr
GL_NV_blend_square
GL_NV_conditional_render
GL_NV_primitive_restart
GL_NV_texgen_reflection
GL_SGIS_generate_mipmap
GL_SGIS_texture_edge_clamp
GL_SGIS_texture_lod
GL_SUN_multi_draw_arrays
GL_WIN_swap_hint
WGL_EXT_swap_control
--------
ARB_texture_filter_anisotropic supported!
ARB_multi_bind supported!
ARB_direct_state_access supported!
ARB_clip_control supported!
warning: wide lines not supported
--------
texture sizes capped at 8192p (2048p for cab textures)
shadows map size capped at 2048p
using multisampling x2
main window size: 1920x1080
preparing renderer..
Loading common gfx data...
Created texture object for "textures/fx/lightglare"
Loading texture data from "textures/fx/lightglare"
Created texture object for "textures/fx/sun"
Loading texture data from "textures/fx/sun"
Created texture object for "textures/fx/moon"
Loading texture data from "textures/fx/moon"
Created texture object for "textures/fx/smoke"
Loading texture data from "textures/fx/smoke"
Created texture object for "textures/fx/headlights"
Loading texture data from "textures/fx/headlights"
...gfx data pre-loading done
invalid shader: cannot read shader: shaders/verte
chyba z shaderami cos jest nie tak
Zanim pobierzesz, uważnie przeczytaj treść posta aby uniknąć niepotrzebnych błędów. W przypadku problemów, przed zgłoszeniem ich, najpierw zapoznaj się z wątkiem!
Uwaga! Do działania wymagana jest paczka zależności: https://eu07.pl/userfiles/21553/galicja_zaleznosci-r3.rar (https://eu07.pl/userfiles/21553/galicja_zaleznosci-r3.rar)
Dalej brak opisu :(Zanim pobierzesz, uważnie przeczytaj treść posta aby uniknąć niepotrzebnych błędów. W przypadku problemów, przed zgłoszeniem ich, najpierw zapoznaj się z wątkiem!
Uwaga! Do działania wymagana jest paczka zależności: https://eu07.pl/userfiles/21553/galicja_zaleznosci-r3.rar (https://eu07.pl/userfiles/21553/galicja_zaleznosci-r3.rar)
Odpowiedź jest parę postów wyżej. Tak ma być, to mapa w trakcie prac. Galicja_poludnie ma najwięcej opisów i rozkładów, reszta nie bardzo.Tylko nawet w tym nie mam żadnego
Starting MaSzyna rail vehicle simulator (release: EU07 (cmake), (unknown) (committed at 2023-01-13T20:46:35Z))
For online documentation and additional files refer to: http://eu07.pl
Authors: Marcin_EU, McZapkie, ABu, Winger, Tolaris, nbmx, OLO_EU, Bart, Quark-t, ShaXbee, Oli_EU, youBy, KURS90, Ra, hunter, szociu, Stele, Q, firleju and others
// settings
sceneryfile $galicja_poludnie.scn
humanctrlvehicle sp42-260_2
fieldofview 45
width 2560
height 1440
targetfps 0
basedrawrange 2500
fullscreen yes
fullscreenwindowed yes
vsync no
freefly no
wireframe no
debugmode no
soundenabled yes
sound.volume 1.5
sound.volume.radio 0.6
sound.volume.vehicle 1
sound.volume.positional 1
sound.volume.ambient 1
physicslog yes
fullphysics yes
debuglog 3
multiplelogs no
logs.filter 0
mousescale 1.5 0.5
mousecontrol yes
enabletraction yes
loadtraction yes
friction 1
livetraction yes
skyenabled 1
defaultext .tga
newaircouplers yes
anisotropicfiltering 16
usevbo yes
feedbackmode 2
feedbackport 888
multiplayer 0
isolatedtrainnumber no
maxtexturesize 8192
maxcabtexturesize 4096
movelight 23
dynamiclights 7
scenario.time.offset 0
scenario.time.current no
scenario.weather.temperature 15
ai.trainman no
scalespeculars yes
gfxrenderer default
shadows yes
shadowtune 8192 0 300 0
gfx.shadows.cab.range 30
gfx.smoke yes
gfx.smoke.fidelity 4
smoothtraction yes
splinefidelity 4
rendercab yes
createswitchtrackbeds yes
gfx.resource.sweep no
gfx.resource.move no
gfx.reflections.framerate 60
gfx.reflections.fidelity 2
timespeed 1
multisampling 3
latitude 52
convertmodels 0
file.binary.terrain yes
inactivepause no
slowmotion -1
hideconsole no
rollfix yes
fpsaverage 0
fpsdeviation 5
calibrate5din 0 0 0 0 0 0 0
calibrate5din 1 0 0 0 0 0 0
calibrate5din 2 0 0 0 0 0 0
calibrate5din 3 0 0 0 0 0 0
calibrate5din 4 0 0 0 0 0 0
calibrate5din 5 0 0 0 0 0 0
calibrate5dout 0 0 1 0 0 0 0
calibrate5dout 1 0 1 0 0 0 0
calibrate5dout 2 0 1 0 0 0 0
calibrate5dout 3 0 1 0 0 0 0
calibrate5dout 4 0 1 0 0 0 0
calibrate5dout 5 0 1 0 0 0 0
calibrateoutmaxvalues 0 0 0 0 0 0 0
calibrateoutdebuginfo -1
pwm 0 0
pwm 1 1
pwm 2 2
pwm 3 3
pwm 4 4
pwm 5 5
pwm 6 6
brakestep 1
joinduplicatedevents no
hiddenevents 1
pause yes
lang pl
python.updatetime 200
uitextcolor 255 255 255
ui.bg.opacity 0.65
input.gamepad yes
uarttune 0 65535 0 65535 10 65535 10 65535 10 65535 10 10 100000 65535 10000 65535 150 65535
uarttachoscale 1
uartfeature 1 1 1 1
uartdebug no
extcam.res 800 600
compresstex yes
gfx.framebuffer.width -1
gfx.framebuffer.height -1
gfx.shadowmap.enabled no
randomseed 0
gfx.envmap.enabled yes
gfx.postfx.motionblur.enabled no
gfx.postfx.motionblur.shutter 0.01
gfx.postfx.chromaticaberration.enabled no
gfx.skiprendering no
gfx.skippipeline no
gfx.extraeffects yes
gfx.shadergamma no
gfx.shadow.angle.min -0.2
gfx.shadow.rank.cutoff 3
python.enabled yes
python.threadedupload yes
python.uploadmain yes
python.mipmaps yes
// startup
available monitors:
Generic_PnP_Monitor:0,0
Bad init: failed to create glfw window
A, warte sprawdzenia, bo chyba mam automat na "eu07.exe" ustawione.A na jakie exe ustawić ? żeby nie robić kolejnego posta ?:)
W międzyczasie "zrobiłem drona" z Sącza do Chabówki i dalej. Czy układ torowy i teren jest ten sam od Chabówki do Suchej Beskidzkiej co u @Celu?
Bo jeśli tak, czapki z głów. Po obejrzeniu Limanowej i Kasiny... zbieram szczękę.
Chciałbym z tego miejsca podpytać o plany na linię 104 i łączenie waszego projektu z Zakopianką @Celu. Mając na względzie zamkniecie tematu Zakopianki, co dalej?
Nie mam zbytnio koncepcji, to już któraś 1650 z kolei która ma problem z tym exekiem. Może spróbuj na tym odpalić: https://eu07.pl/userfiles/21553/exe.rar
Zauważyłem problem ze składem 7923 - dojeżdżając gdzieś w okolicę Nowosielec, na szlaku sterczy samotna lokomotywa składu 7930, która ma jakiś problem z oblotem w Zagórzu. Prowadząc ten skład na AI, z moich obserwacji po oblocie ustawia się on przed semaforem wyjazdowym na Nowy Zagórz, a następnie z jakiegoś powodu lokomotywa traci rozkład i odpina się od wagonów. (...)Od jakiegoś czasu (nie umiem wskazać konkretnej paczki, chyba na 21.04 było jeszcze dobrze) pociągi potrafią zgubić kierunek jazdy i po podaniu sygnału do jazdy jadą do tyłu. Wyszło mi to na testach na Quarku, ale wcześniej widziałem to w misji "linia61_regio", gdzie EN71 w Lublińcu po otrzymaniu Ms2 ochoczo pojechał do tyłu w krzaki, zamiast pod peron (w testowaniu misji pomogło wtedy wyłączenie debugmode na starcie). Póki na Quarku będą się odstawiały szopki, można się również spodziewać podobnych błędów w innych sceneriach. Pozostaje mieć nadzieję, że ktoś to kiedyś naprawi.
Do autorów scenerii kieruję jeszcze pytanie, czy aby lokomotywy serii SU45 (ogólnie sześcioosiowe) nie miały zakazu wjazdu w tamte okolice? Dlaczego w składach zaproponowanych przez Was są więc te lokomotywy, skoro nawet początkowe paczki scenerii miały rumuny?
Witam, zainstalowałem exe Jana, zależności jak i samą scenerię, chce pograć na L053 (render uproszczony shaderowy) i wywala mi grę, nawet nie chce się włączyć tak naprawdę. Problem nie występuje gdy odpalam na starym renderze albo uproszczonym, przed zainstalowaniem galicji wszystko normalnie chodziło jak powinno, wie ktoś może w czym problem? Dołączam logi.
Jasielska lokomotywownia miała epizody z różnymi lokomotywami, lecz na przełomie wieków SU45 faktycznie tam stacjonowały (w szczytowym okresie chyba w liczbie całych dwóch sztuk) do obsługi pociągów pospiesznych . Jak by nie patrzeć, mają one ogrzewanie składu, a poza sezonem grzewczym puszczenie rumuna na takim składzie by było grzechem. Z tego co wiem, to SU45/46 jak i ST44 mają zakaz wyłącznie na linii 107 (ewentualnie ostatnim kawałku 108). Daliśmy je jako urozmaicenie, aby każdy scenariusz nie był z tą samą lokomotywą.
Jak by nie patrzeć, mają one ogrzewanie składu, a poza sezonem grzewczym puszczenie rumuna na takim składzie by było grzechem.Zapomniałeś o fakcie eksploatacji przez PKP wagonów ogrzewczych typu 1C serii Zhx z kotłem, które nazywano "parniki". Co ciekawe najdłużej w służbie czynnej były właśnie w Bieszczadach (do 1988) i jeździły poza sezonem właśnie z ST43.
Zapomniałeś o fakcie eksploatacji przez PKP wagonów ogrzewczych typu 1C serii Zhx z kotłem, które nazywano "parniki". Co ciekawe najdłużej w służbie czynnej były właśnie w Bieszczadach (do 1988) i jeździły poza sezonem właśnie z ST43.Grzewcze w Bieszczadach jeździły jeszcze w zimę 1993/1994, z SM42.
Czasy pudełek bez wnętrza się już skończyły.
Tym czasem w paczce nadal jest Voith, Kaczka, EU20. Lekkie niezdecydowanie.Nikt Tobie nie broni. Możesz zrobić nowe na podmiankę. :)
Tym czasem w paczce nadal jest Voith, Kaczka, EU20. Lekkie niezdecydowanie.Te modele nie są balastem, są jakie są ALE SĄ. Idąc tym tokiem myślenia należy wywalić kabinę z sepsobusa itp. Generalnie, jak się patrzy po YT, zawsze znajdzie się jakiś odklejeniec który akurat tymi trupami się jara. BTW, 6dg też by trzeba skierować pod palnik bo to była pierwsza kabina która robiłem sam od podstaw, i w ogóle to jest szajs straszny.
BTW, 6dg też by trzeba skierować pod palnik bo to była pierwsza kabina która robiłem sam od podstaw, i w ogóle to jest szajs straszny.Jest jakościowa różnica między w miarę przyzwoicie wyglądającą kabiną a sześcianem z wózkami na alphie i soczyście paintowo czerwonymi pantografami.
Tym czasem w paczce nadal jest Voith, Kaczka, EU20. Lekkie niezdecydowanie.Te modele nie są balastem, są jakie są ALE SĄ. Idąc tym tokiem myślenia należy wywalić kabinę z sepsobusa itp. Generalnie, jak się patrzy po YT, zawsze znajdzie się jakiś odklejeniec który akurat tymi trupami się jara. BTW, 6dg też by trzeba skierować pod palnik bo to była pierwsza kabina która robiłem sam od podstaw, i w ogóle to jest szajs straszny.