- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc doraźna => Tabor => Wątek zaczęty przez: ESK8 w 22 Września 2018, 22:27:13

Tytuł: Hasler w SU45
Wiadomość wysłana przez: ESK8 w 22 Września 2018, 22:27:13
Ostatnio zauważyłem pewną niezgodność dotyczącą haslera w SU45. Ograniczenie na haslerze to 80km\h a na tabliczce wyżej 120km\h. To błąd czy po prostu tak ma być? Pozdrawiam.

Przekroczona waga załącznika.
Brak poprawy, usuwam załączniki.
@matek123
Tytuł: Odp: Hasler w SU45
Wiadomość wysłana przez: maszynista27 w 23 Września 2018, 11:33:33
Patrząc na zdjęcia z kabin i dane lokomotywy to wygląda na błąd. Powinno być 120 km/h.
Tytuł: Odp: Hasler w SU45
Wiadomość wysłana przez: jakubg1 w 23 Września 2018, 11:56:53
Być może jest to symulowanie efektu przeszczepu haslera, i hasler z zaznaczonym 120 km/h został zamieniony na hasler z zaznaczonym 80 km/h.
Tytuł: Odp: Hasler w SU45
Wiadomość wysłana przez: ESK8 w 23 Września 2018, 12:20:56
Bardzo dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam.
Tytuł: Odp: Hasler w SU45
Wiadomość wysłana przez: EU40 w 23 Września 2018, 12:34:56
Te czerwone wskaźniki mają możliwość ręcznej korekty. Wskazanie 80km/h związane było z zakresem prędkości dla pociągu towarowego, zaś do 120km/h do prowadzenia pociągów pasażerskich na wagonach szybkodziałających.
Prędkościomierze do SU45 różniły się od stosowanych w EU07 miejscem rejestracji danych.
Tytuł: Odp: Hasler w SU45
Wiadomość wysłana przez: ESK8 w 23 Września 2018, 13:33:35
Teraz już wiem dlaczego w SP45 są dwa czerwone wskaźniki, bardzo dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam.
Tytuł: Odp: Hasler w SU45
Wiadomość wysłana przez: Rudzik w 23 Września 2018, 14:31:00
Prędkościomierze do SU45 różniły się od stosowanych w EU07 miejscem rejestracji danych.
Mógłbyś rozwinąć temat? To to nie były identyczne RT9 jak w EU07? Chodzi mi głównie czy miały jakieś różnice w budowie zewnętrznej widoczne dla maszynisty.
Tytuł: Odp: Hasler w SU45
Wiadomość wysłana przez: EU40 w 23 Września 2018, 14:47:29
Budowa identyczna. Różnice polegały jedynie na wskazaniach parametrów dolnych rysików. Obecność ciśnienia w cylindrach była rejestrowana z charakterystycznym garbem.

Fotka z podręcznika M. Świtalskiego ,,Prędkościomierze w kolejowych pojazdach trakcyjnych" - WKŁ1976.