Sorry ale takie podstawowe rzeczy to ja wiem:| Chodzi mi o to że mam wszystkie dobrze ustawione (m.in. Record souds) ale fraps chodził mi dobrze i z dnia na dzień przestał nagrywać się dżwięk:( A posiadam wersję 2.9.3 Build 6914...
Oj niestety nasz symek nie stworzyłby mi takich warunków :( A fakt, że ku przestrodze cz.2 był wyświetlany 14385 razy.
Miłego oglądania ;)Filmiki fajne , muza na każdym filmie pod mój gust. Spacesynth jest the best ;).
Witam!Fajna kabinka :)
Coś nowego:&fmt=18
http://www.youtube.com/watch?v=D9TVQb9asSI (http://www.youtube.com/watch?v=D9TVQb9asSI)Fajne, szczególnie muza na filmach bardzo mi się podoba. Poproszę na PW o tytuł z pierwszego filmu, resztę znam.
http://www.youtube.com/watch?v=D9TVQb9asSI (http://www.youtube.com/watch?v=D9TVQb9asSI)
Od kiedy sluzbe rozpoczyna sie pod semaforem SBL?&feature=channel
Można spróbować Frapsem.Fraps Scina bardziej niz HyperCam :-) proponuje zainwestować w kartę graficzna + pamieć RAM ;)
1-2 pozycje się przytrzymuje kilka sekund, żeby naciągnąć skład, potem walisz po amperach, żeby nie smażyć oporników. Z pozycji oporowych powinno się w miarę możliwości jak najszybciej schodzić.
Szczecinianin raczej nie ma wagonu sypialnego.
A tu tworzę z kolegą serial odcinkowy, oto pierwszy z nich
czy luzujesz lokomotywe juz przy predkosci 40 km/h?
Co do samego filmiku: manometr cylindra hamulcowego wymontowany z mmd dla szpanu czy luzujesz lokomotywe juz przy predkosci 40 km/h?
Przecież jest nowszy EN57.
Wieszanie drutu nad wrocławskimi torami postępuje mimo zimy..."...Łącznie ponad 600km(...)'' MaSzyna zdolna do pociągnięcia takiej ilości torów? I małe pytanko... Jeżeli trasa jest robiona z Wrocławia we wszystkie strony tz. że będzie nawet trasa do Nysy-Kamieńca, Opole-Gliwice-Katowice, Poznań, idt...?
http://www.youtube.com/watch?v=7WdgkM-wuBg (http://www.youtube.com/watch?v=7WdgkM-wuBg)
Tu razem z wcześniejszymi etapami prac. (http://rainsted.com/wroclaw.html)
tz. że będzie nawet trasa do Nysy-Kamieńca, Opole-Gliwice-Katowice, Poznań, idt...?
Jak zostanie rozwiązana kwestia wyposażenia scenerii w otoczenie torów (lasy, domy, widoki z miast)?Aktualnie można przyklejać obiekty do torów i dróg, w odległości ±32m od osi toru i wysokości główki szyny. Nie wszystko da się w ten sposób zrobić. Powierzchnia terenu jest jeszcze w fazie prac koncepcyjnych. Prawdopodobnie będą oddzielne obiekty wielkości 1km2 (podobne do segmentów w Trainz, tylko bez stałej siatki), określające wysokość w każdym punkcie oraz robiące wrażenie dalszego otoczenia. Chcę, żeby te obiekty były modelowane półautomatycznie ze zdjęć. Pozostałe pytania to już nie do mnie, gdyż nie jestem autorem tej scenerii.
Taki tam wyjazd z Lublińca...
ET21, u ciebie przynajmniej nie widać kurzu na klawiaturze :)Moja jest czysta :) Ale nadal czekam na wymiary skrzynki SHP i CA aby sobie "zbić" pod symulator. Pozdrawiam!
No proszę, film użytkownika z Francji o MaSzynie "Présentation et aide du simulateur EU07":Oglądając ten filmik, czekałem na moment zamknięcia okna :P Jednak się nie doczekałem heh. Ogólnie filmik robi pozytywne wrażenie (przepisów zawsze można się nauczyć) i jest dowodem na to, że nasz symulator staje się powoli popularny wśród społeczności na całym świecie :) Najpierw Francja, a potem kto wie :)
@lukasz729 twój filmik to dowód, że lo53 nie nadaje się jako sceneria dzienna. Wyraźnie widać załączone lampy. Brakuje zdecydowanie jej nocnego klimatu : (
Prezentacja jednego z 34 możliwych zdarzeń prawdopodobieństwaPowiem Ci, że zrobiłeś z tym kawał dobrej roboty! Zapewne wiele osób czekało na taki scenariusz.
Zmień jeszcze "nawrotnik" na "nastawnik kierunkowy" w 0:20 oraz w 1:03 "nawrotnik" na "nastawnik jazdy" lub po prostu "nastawnik".
http://eu07.pl/forum/index.php/topic,18941.0.htmlJak mogłem skomentować coś w tamtym wątku, jeżeli tego w ogóle tam nie było?
...z czasem będzie reszta części.Pewnie Cię zaskoczę, ale zadam proste pytanie: po co? :)
Pewnie Cię zaskoczę, ale zadam proste pytanie: po co? :)Hym, chcę ukazać całą misje, bo przez 7 min nie ukazuje się stylu jazdy :) Że tak powiem, będę wrzucać tam filmy z symulatora ukazujące całe misje. Po co to będę robić, dla zabawy :)
Jazde EN 2009 na L53Zacinanie zacinaniem, ale odjeżdżać przed gwizdkiem heh (0:33 do 0:53). Gdzie się tak Tobie śpieszyło? :P.
Filmy mi troche przycinja:Moj komp na juz troche lat..........dochodzi do tego nagrywanie Frapsem i mamy scinki.
A mnie zastanawia natomiast co jest "niewłaściwego" w popełnianiu w czasie jazdy, że na filmie go nie używano?
Składy pasażerskie, które są zestawione z nowego taboru- łatwość przeładowania przewodu głównego.
bo masz pewność że Ci przynajmniej klocki trzymać nie będą.
Skoro miałeś już do czynienia w rzeczywistości, to wytłumacz mi co daje użycie popełniania uderzeniowego, a jeżeli nie damy w popełnianie uderzeniowe to jak to się dzieje ( hmm ), że klocki nam nie odpuszczą.Przy luzowaniu zaworem FV4a* poprzez przestawienie rękojeści w położenie jazda (po wcześniejszym ustaleniu stopnia hamowania) niejednokrotnie dochodziło do tego, że wagon nie odhamowywał lub robił to nieprawidłowo. Zmiana ciśnienia w PG jest znacznie wolniejsza niż w przypadku luzowania z wykorzystaniem napełniania uderzeniowego i niektóre zawory rozrządcze ze względu na swą pogorszoną "czułość" potrafią zadziałać nieco inaczej niż powinny. "Fala" znacznie lepiej pobudza zawory rozrządcze zawłaszcza w okresie zimowym. Jako ciekawostkę powiem, że przy luzowaniu ciężkiego pociągu towarowego (np na nastawie G) przy prędkościach <30km/h lepiej nie używać pozycji "jazda" bo będziemy zbierać sprzęgi z torowiska. A to dlatego, że dając w jazdę przepływ powietrza jest mniejszy niż przy uderzeniowym i wyluzuje nam grupka wagonów za maszyną a reszta będzie trzymać -rozerwanie jak się patrzy. Dając w falę pobudzamy do luzowania zawory w większej liczbie wagonów w danym czasie. Natomiast przy lekkich pociągach danie w jazdę a nie uderzeniowe ma ten plus, że pociąg nam jeszcze kawałek zwalnia i luzuje z opóźnieniem -ja osobiście takiej techniki nie stosuję i zawsze wolę dać na chwilkę w falę.
Wszystko ok jeżeli chodzi o składy towarowe. Natomiast ja cały czas mówię o składach pasażerskich, w których dąży się aby ( hamowanie, luzowanie ) dotarcie fali ciśnienia do ostatniego wagonu trwało jak najkrócej, a wiąże się to z tym aby załączanie hamowania, luzowania odbywało się prawie w jednym czasie. Z tego wynika również połączenie składu z pojazdem, przewód główny ( czerwony ) i ( żółty ) zasilający, przez co zbiorniki pomocnicze ( nowszy tabor ) są zasilane dodatkowo z przewodu zasilającego.Jeśli przyjąć, że napełnianie przewodu głównego to prosty proces wyrównywania się ciśnień, to napełnianie uderzeniowe zapewni znacznie szybsze zakończenie procesu. Z drugiej strony, mamy do czynienia z rozprzestrzenianiem się impulsu wzdłuż przewodu, co nieco osłabia ten efekt.
Zastanawia mnie jednak czy tak często używa się odluźniacza?Co kto lubi - ja używam jeszcze częściej ;-)
A mnie zastanawia czy Ty w ogóle wiesz jak się hamuje? Nie uczono Cię że się nie cofa kranu na pozycję wcześniej zaraz po wdrożeniu hamowania? Obniża to skuteczność hamowania składem to raz,Eee, gdyby ciśnienie w PG się ustaliło (powiedzmy na 4 bar), następnie zostałoby podniesione do 4,5 bar i powtórnie obniżone do 4, to rzeczywiście skuteczność takiego hamowania byłby mniejsza niż za pierwszym razem (nawet mimo tego, że hamulec Oerlikon jest niewyczerpalny), jednak na filmie wartość nie jest jeszcze ustalona - tak po prostu szybciej się upuszcza z PG.
a dwa że przewody głupieją, przez co trzeba podawać więcej powietrza do przewodu, żeby móc mocniej zahamować.Ee, chyba nie wiesz jak działa hamulec kolejowy, ale ogólnie to stwierdzenie jest bez sensu.
Na 14 pudłach jak mu potrzymasz z 5-8 sekund nic Ci się wielkiego nie stanie. Nawet lepiej jest użyć popełnienia, bo masz pewność że Ci przynajmniej klocki trzymać nie będą.A tu akurat masz racje (chociaż 8 s. IMO to za długi czas) - przy takich składach dobra fala, nie jest zła. ;-)
A tu akurat masz racje (chociaż 8 s. IMO to za długi czas) - przy takich składach dobra fala, nie jest zła. ;-)Owszem tak ale znam takich co przy 14 pudłach przez 300 km nie użyli uderzeniowej ani razu.
Co kto lubi - ja używam jeszcze częściej ;-)Hm, ale po co? Odluźniacz działa tylko na lokomotywę z mojej wiedzy. Zawsze myślałem, że powietrze ucieka z każdego cylindra (czy to wagon czy lok) jednakowo prędko. To by powodowało, że nie warto odluźniać, bo tak przynajmniej mamy kontrolę nad ciśnieniem w cylindrach. A jak odluźnimy lokomotywę, to tę wiedzę tracimy. Gdzieś popełniam błąd.
PS. W przypadku błędnej animacji zwrotników jak na screeniehttp://eu07.pl/forum/index.php/topic,20424.0.html
Należy pobrać zestaw plików E3D. Przy wypakowywaniu nadpisać wszystkie pliki
PrzecieżCytujPS. W przypadku błędnej animacji zwrotników jak na screeniehttp://eu07.pl/forum/index.php/topic,20424.0.html
Należy pobrać zestaw plików E3D. Przy wypakowywaniu nadpisać wszystkie pliki
Tak, ale gdybym tego nie zaznaczył to nie odniósłbym porządanego efektu w postaci pomocy drugiej lokomotywy.Co nie zmienia faktu ze et22 z eu nie mozna brac w ukrotnienie :/
Za czasów ET22-1001 i 1002 można było z EU07 łączyć wielokrotnie. ;)Bardzo ciekawa teoria.
Za czasów ET22-1001 i 1002 można było z EU07 łączyć wielokrotnie. ;)
Miałbym zastrzeżenia do przewodów sterowania wielokrotnego podanych przez EU07 do byka.Dalej idąc tym tropem, przewody ukrotnienia są podane także do wagonu za siodemką.
Byk:To nie byk, to rozdęta krowa... http://eu07.pl/forum/index.php/topic,18880.0.html (http://eu07.pl/forum/index.php/topic,18880.0.html)&feature=g-upl&context=G280e1c7AUAAAAAAAAAA
Ciekawe, najpierw jedziesz do Alakowic, a potem nagle jesteś w Bałtyku plaża:)Jechałem objazdem przez Krzyżową :P
Film nie mój, ale mimo że za wiele na nim nie ma, przebija wiele filmów z MaSzyny. Być może to runningnoise i ta muzyka tak działają.y
To co słyszysz to runningnoise, a to nie jest dźwięk silnika.
Jeszcze jedne moje wypocinki. Cargowska służba w Bałtyku. Zapraszam do obejrzenia.&feature=youtu.be
Jeszcze jedne moje wypocinki. Cargowska służba w Bałtyku. Zapraszam do obejrzenia.&feature=youtu.be
2:03 - na tym moście (wiadukcie) jest ograniczenie do 40 km/h. Dobrze kojarzę?
Panie kolego... 110 albo 120 nie pamiętam dokładnie.
To w jakim celu wstawiono tam wskaźnik W9? Dla ozdoby? Zaraz sprawdzę, ja jestem prawie przekonany, że tam jest 40.Jest 120 bo zwalniamy ze 160 do 120.
Zaraz sprawdzę, ja jestem prawie przekonany, że tam jest 40.Chyba Ci znajomość wyszła :D 40km/h to było na moście na L053 :D
Chyba Ci znajomość wyszła :D 40km/h to było na moście na L053 :D
Chyba Ci znajomość wyszła :D 40km/h to było na moście na L053 :DJest nadal, PLK jeszcze nie naprawiło.
... więc mówić co poprawić.Po prostu przestań nagrywać filmy. Wyjdzie lepiej :)
(...)a w planach są let's playe więc mówić co poprawić.Nie bardzo rozumiem po co let's playe w maszynie kręcić. Chciałbym widzieć 15 minutowy film o tym, jak się jedzie lokomotywą.
Fajny filmik, tylko nie zapominaj że MaSzyna to symulator nie gra.ok poprawione ;)
Czemu w 3:22-29 leci m.in. radio stop?Bo nie wiedzieć czemu, ten dźwięk użyto jak sygnał wywołania. Błąd, duży błąd.
Mówiłem, że trzeba z tego symulację zrobić? Chyba jakoś przebicia nie mam...Czyżby ten user zrobił? Ja nie mogę dojść co to za sceneria, chyba zbudował swoją, a więc symulacja jest.
Zdecydowanie wolę oryginalne atmo dla tej scenerii.Ja też. Robienie filmików i screenów z takim atmo to nieporozumienie. Guzik widać, mimo ustawienia jasności ekranu na maksimum. Kamera też lata po całym kadrze, bez składu i ładu.
Jakieś kłótnie MK były pod filmem. Autor był nawet obrażany.Komentarze wyłączone były kilka dni po upublicznieniu filmu.
https://www.youtube.com/watch?v=k3rQhAMFqos (https://www.youtube.com/watch?v=k3rQhAMFqos) Taka tam mała prezentacja.Co się najbardziej rzuca w oczy? Samochody stoją przed przejazdami ;)
https://www.youtube.com/watch?v=k3rQhAMFqos (https://www.youtube.com/watch?v=k3rQhAMFqos) Taka tam mała prezentacja.Co się najbardziej rzuca w oczy? Samochody stoją przed przejazdami ;)
Wrzuciłem na YT zaktualizowany film o Szczekocinach - tworzyłem go w oparciu o raport PKBWK.Obejrzałem i stwierdzam szereg zaniedbań po obydwóch stronach.
Pozdrawiam wszystkich użytkowników MaSzyny.
Obejrzałem i stwierdzam szereg zaniedbań po obydwóch stronach.PKBWK i użytkowników MaSzyny?
Co trzeba zmienić w chk. żeby podeprzeć nadmiarowe.Trochę samodzielności http://eu07.pl/forum/index.php/topic,13925.msg144171.html#msg144171
Witam chciałbym wam zaprezentować drugą wersje intra do MaSzyny.Nie podoba się. Jak miałbym coś takiego publikować, to bym nie publikował. Przecież to jest całkiem nie ostre.
Myśle że intro wam się spodoba.
Link:
Zapraszam do komentowania oceniania i ewentualnie subskrybowania mojego kanału
A jak w takim razie powinno być prawidłowo jeśli można zapytać? Do tej pory myślałem, że w symku jest wszystko jedno jak się jeździ-pierwszy układ-dwa patyki w górze max 500A, drugi układ-przedni patyk na dół i jazda na tylnim patyku. W symku nie wywala awarii o "usmażeniu oporów"-wywala tylko nadmiarowy jak się da za duży prąd na nastawniku.
2. Jeździsz na oporach.
Oczywiście, że nie przecinam, chyba że nie wyhamuję z ciężkim brutto przed S1. Po prostu grzecznie zapytałem.Skoro tak wszystko jedno to przecinasz każde S1 i Ms1, bo nie ma zaprogramowanej funkcji wywalenia mecha z roboty?A jak w takim razie powinno być prawidłowo jeśli można zapytać? Do tej pory myślałem, że w symku jest wszystko jedno jak się jeździ-pierwszy układ-dwa patyki w górze max 500A, drugi układ-przedni patyk na dół i jazda na tylnim patyku. W symku nie wywala awarii o "usmażeniu oporów"-wywala tylko nadmiarowy jak się da za duży prąd na nastawniku.
2. Jeździsz na oporach.
A jak w takim razie powinno być prawidłowo jeśli można zapytać? Do tej pory myślałem, że w symku jest wszystko jedno jak się jeździ-pierwszy układ-dwa patyki w górze max 500A, drugi układ-przedni patyk na dół i jazda na tylnim patyku. W symku nie wywala awarii o "usmażeniu oporów"-wywala tylko nadmiarowy jak się da za duży prąd na nastawniku.
W takim krótkim czasie na 3 układ? Nie zatrzymałeś się na p.o (a jedziesz osobowym), semafor Vmax=40km/h a ty wjeżdżasz z dobre 60km/h czy nie więcej. Znasz przepisy kolejowe, czy bawisz się w symulator z ''nudów''?To jest InterRegio.
Skoro tak wszystko jedno to przecinasz każde S1 i Ms1, bo nie ma zaprogramowanej funkcji wywalenia mecha z roboty?A jak w takim razie powinno być prawidłowo jeśli można zapytać? Do tej pory myślałem, że w symku jest wszystko jedno jak się jeździ-pierwszy układ-dwa patyki w górze max 500A, drugi układ-przedni patyk na dół i jazda na tylnim patyku. W symku nie wywala awarii o "usmażeniu oporów"-wywala tylko nadmiarowy jak się da za duży prąd na nastawniku.
2. Jeździsz na oporach.
Taki tam filmik z maszyny :DJak to Herby Nowe? Przecież na wyświetlaczu jest wyraźnie napisane Pszczyna.
Elegancka jazda na IR oraz na pośpiechu. Prawie jak doświadczony mechanik. ;)Szczególnie przy braku HK właśnie...
Elegancka jazda na IR oraz na pośpiechu. Prawie jak doświadczony mechanik. ;)Szczególnie przy braku HK właśnie...
Noc Komety.@Wilu, widzę że nie tylko mnie ta piosenka kojarzy się z trakcją spalinową. W sumie można by się pokusić o lekką stylizację na lata 80te, ale ładny filmik.
Hmm... ale do Niemieckojęzycznej wersji tej lokomotywy można by spokojnie "SIFA Zwangsbremsung" zrobić. :P Nie wiem tylko czy Żeński głos mają tylko ICE, czy Traxxy również?Traxxy mają męską wersje SIFA Zwangsbremsung
A propos, to w końcu będzie lokowóz, do którego idealnie na trasach Rammstein siądzie :D
Przy okazji. Wszelaka pomoc, przy pozyskaniu dźwięków Traxxów mile widziana.
Czy na potrzeby RP1 dla Traxxa można by było wziąć dźwięk z tego filmu: http://www.youtube.com/watch?v=sxXwiD8JNKo (http://www.youtube.com/watch?v=sxXwiD8JNKo) od 0:57 do 1:00?YouTube umożliwia rozpoczęcie każdego filmu od dowolnego momentu. Wystarczy kliknąć w zakładkę Udostępnij pod filmem: http://youtu.be/sxXwiD8JNKo?t=57s. Ułatwiajmy sobie życie...
Proszę też pamiętać o E189.Również w przygotowaniu? Jakieś materiały są potrzebne?
Dźwięki i zdjęcia kabiny. Szczegółów nie zdradzamy.Proszę też pamiętać o E189.Również w przygotowaniu? Jakieś materiały są potrzebne?
Dlaczego jechałeś 40km/h przy manewrach? Brak znajomości przepisów - odsyłam do instrukcji Ir9. Przy dojeżdżaniu do składu należy podnieść drugi pantograf. Brak rozruchu na dwóch pantografach. Rozkaz "O", który dałeś jako zdjęcie nie jest dyktowany przez radio, tylko doręczony przez dyżurnego :)
Thriller nowego scenariusza...Z pewnością thriller? :D
Ale ad rem:Dobra rozumiem że 1 spodobał ci się kolor a 2 już rozumiem czemu są motoraki.
1. Bo podobała mi się kolorystyka lokomotywy.
2. Tak to są motoraki. Wyobraź sobie że w Alakowicach one się rozłączają i każdy jedzie w swoją stronę.
Jak to Cię dziwi to tego nie widziałeś:
Mam nadzieję, że nie masz nic przeciwko, jak jutro (już dziś w zasadzie) rano materiał wstawię na naszego FB.Było mi z tego powodu bardzo miło :)
[...]ulatwia to realizacje plynnych przejsc kamery z postoju do ruchu i odwrotnieHmm i tak mam ustawioną inną czułość myszy, więc ten ruch i tak jest łagodniejszy niż standardowy domyślny w MaSzynie.
Nie chciałbyś się podjąć?
Ra położył już sporą część torów, chyba do pętli PKP Raków. Byłaby to pierwsza pełna, tak zaawansowana sceneria tramwajowa do MaSzyny.
Te ponad 70km/h to on wjechał w doraźne 60 przy nastawni w Brzezinach, więc nie wciskaj mi, że to okno pomocnika pod F1 źle pokazywało...Po pierwsze to nie doraźne a stałe, a po drugie w WOS-ie, który jest w folderze Inne L053 to ograniczenie dotyczy tylko jazd na kierunek zwrotny, więc kolega w tym miejscu prędkości na pewno nie przekroczył.
Tak na przyszłość, w tej muzyce było coś nie tak z fazą, bo coś się zadziało z stereofonią. Druga rzecz, stonka się przesterowała.U mnie wszystko gra. Przester ? ..tak miało być