- Symulator MaSzyna -
Hyde Park => Bieżące kolejowe => Wątek zaczęty przez: Mihau w 04 Czerwca 2008, 14:12:42
-
W tym wątku będą dopisywane jakie konkretne pojazdy i gdzie zostały przekazane.
Zacznę pierwszy:
CM Lublin
Z lubelskich siódemek do IC przechodzą :
62, 106, 109, 331, 334, 377, 524, 528, 544.
CM Szczecin
Przekazane zostały czynne pojazdy o numerach: 385, 435, 444 oraz pozostałe lokomotywy oczekujące napraw: 312, 365, 371, 442, 465, 522 i 534. Lokomotywy będą pracować w lokomotywowni IC w Gdyni.
Jeżeli macie jeszcze jakieś informacje to proszę dopisujcie je.
Tylko konkrety.
Pozdrawiam Michał "Mihau_PCC" Kajut.
-
Konkrety? Czyli mamy nie pisać, że ET41-xxx przeszła z CM Łazy do CM Cz-dz?
-
Konkrety? Czyli mamy nie pisać, że ET41-xxx przeszła z CM Łazy do CM Cz-dz?
To jest właśnie konkretna informacja.
Niekonkretna mogła by być np taka:
Jakieś siodemki z CM gdynia poszly do IC ale nie wiem jakie.
-
EU07-483 zostaje w PKP Cargo - ogolnie mam podział wszystkich 07/09/42 które ida do IC, ale nie moge tego na razie publikowac.
----------------
42 jako SM42 bo z CM Kraków do IC ida tylko lokomotywy serii EP/U07, EP09, SM42.
ET42 i wszelkie inne ET zostaja w Cargo (w wszystkich CMach)
-
Do IC przeszła cała Olszynka czyli wszystkie EP05,EP08 i EP09. Jeśli chodzi o ludzi to warsztat przeszedł z dniem 1.06 a maszyniści mają przejść od 1.01.09.
-
SU42- 534 i inne polsaty z ZT Olsztyn poszły do PR'ów
Su45- 175, 017 i inne poszły do IC
-
SU45-196 i 108 z CM Szczecin (sekcja Krzyż) przeszły do PR Szczecin
-
EU07-483 zostaje w PKP Cargo - ogolnie mam podział wszystkich 07/09/42 które ida do IC, ale nie moge tego na razie publikowac.
Jest tego naprawdę sporo. Wszystkie przekazane siódemki poszły do IC (podobnie jak Kolega nie chciałbym póki co numerycznie pisać z oczywistych względów). Od siebie dodać jeszcze mogę, że nastąpiła relokacja siódemek pozostających w Cargo pomiędzy poszczególnymi CM-ami.
-
Lokomotywy które przeszły do IC mają doklejane loga IC. Nie wiem czy będą przemalowywane, ale chyba nie. W najbliższych dniach popatrzę na gdyńskie siódemki i podam listę które to są.
-
Czy przejście do IC będzie dotyczyć również EU06 (tych pozostałych)?
-
Czy przejście do IC będzie dotyczyć również EU06 (tych pozostałych)?
Nie
-
Czy przejście do IC będzie dotyczyć również EU06 (tych pozostałych)?
EU06 są przewidziane do ruchu towarowego do "sztywniaków" TX, TP, TE.
-
Mnie to coś się wydaje, że po tych zmianach powstanie jeden większy burdel... Bo jak się człowiek dłużej zastanowi, to po tych zmianach muszą całkowicie zniknąć byki z ruchu pasażerskiego (bo skoro każda spółka będzie miała własne maszyny), a to jest raczej nie możliwe... Np. nastąpi awaria na szlaku/stacji siódemki, a obok będzie stał wolny byk. I co?? Jak to widzicie???
A gdzie będą robione przeglądy maszyn?? Czyżby wynajmowane pomieszczenia/ludzie/urządzenia od CARGO???
Druga sprawa to taka, że jakby się człowiek chciał teraz zabrać na maszynę, to do kogo musi pisać o zezwolenie?? Do IC o zgodę na wejście na maszynę i/lub do CARGO o zgodę na przewóz z maszynistą?? Idąc dalej, kto będzie kontrolował mechaników?? Władza z CARGO czy władza z IC???
Stary układ był chyba bardziej odpowiedni, tylko należało wprowadzić czytelniejsze zasady...
-
Np. nastąpi awaria na szlaku/stacji siódemki, a obok będzie stał wolny byk. I co?? Jak to widzicie???
To ten byk sciągnie skład do najblizszej stacji, a IC zaplaci Cargo/czy innemu przewoznikowi za ta usluge. Tak jest juz teraz z prywatnymi pociągami - jak sie zepsuje, to sciąga go maszyna PKP, a potem Cargo wystawia rachunek.
A gdzie będą robione przeglądy maszyn?? Czyżby wynajmowane pomieszczenia/ludzie/urządzenia od CARGO???
Razem z taborem przechodza lokomotywownie, wagonówki i postojówki. (w Krakowie np. do IC idzie szopa na Płaszowie, KGZ (bez czesci jednostkowej), Kraków Płaszów (bez trypolisu).
Druga sprawa to taka, że jakby się człowiek chciał teraz zabrać na maszynę, to do kogo musi pisać o zezwolenie?? Do IC o zgodę na wejście na maszynę i/lub do CARGO o zgodę na przewóz z maszynistą?? Idąc dalej, kto będzie kontrolował mechaników?? Władza z CARGO czy władza z IC???
To udajesz się do wladz spolki ktora prowadzi pociag - razem z taborem i budynkami podzieleni zostana rowniez pracownicy biurowi, warsztatowi, druzyny trakcyjne i pociągowe.
Stary układ był chyba bardziej odpowiedni, tylko należało wprowadzić czytelniejsze zasady...
Stary układ był z dupy! Blokował mozliwość prywatyzacji spólek - bo jak można sprywatyzowac spółke która nie jest w stanie samodzielnie swiadczyc uslug? Do tego Cargo na wynajeciu loków wcale kokosów nie zbijalo.
-
Do tego Cargo na wynajeciu loków wcale kokosów nie zbijalo.
Bo powiedzmy sobie, kto płacił za to terminowo??
-
Kokosów nie zbijało, ale zawsze jakiś grosik wpadł w kieszeń.
-
Np. nastąpi awaria na szlaku/stacji siódemki, a obok będzie stał wolny byk. I co?? Jak to widzicie???
To ten byk sciągnie skład do najblizszej stacji, a IC zaplaci Cargo/czy innemu przewoznikowi za ta usluge. Tak jest juz teraz z prywatnymi pociągami - jak sie zepsuje, to sciąga go maszyna PKP, a potem Cargo wystawia rachunek.
Zgadza się, i działa to w dwie strony. Prywaciarz też niekiedy ściąga pociągi Cargo, które później płaci za usługę.
Stary układ był z dupy! Blokował mozliwość prywatyzacji spólek - bo jak można sprywatyzowac spółke która nie jest w stanie samodzielnie swiadczyc uslug? Do tego Cargo na wynajeciu loków wcale kokosów nie zbijalo.
W porządku, ale tak praktycznie, to Cargo robi prezent IC przekazując lokomotywy, a tym samym powiększając majątek spółki IC.
-
Oby to wyszło tylko na dobre, ale biorąc pod uwagę przypadki z przeszłości i "organizację kolejową"... pozostaje wiele do życzenia.
A podejrzewam, że byki i tak będą ciągnąć pasażery i tak...
-
A tak ap ropo to co CARGO "dostaje" od IC w zamian za przekazane lokomotywy?. Bo patrząc na ilość loków które CARGO oddaje IC, nie chce mi się wierzyć, że nic nie dostanie w zamian.
Na przykładzie Łódzkiej szopy powiem, że praktyczne 100% EU/EP07 idzie do IC a w zamian nie dostaną żadnego taboru. Dodatkowo niejako "wyparować" ma jeszcze 7-8 SM42 i jeden ST44 (podobno ma iść do prywaciarza).
I tak na koniec. Czy aby nie będzie tak, że po przejściu EU/EP07 do IC loki te, powędrują w części do PR ?
Pozdrawiam.
-
Kokosów nie zbijało, ale zawsze jakiś grosik wpadł w kieszeń.
Nie zawsze, nie zawsze...
W porządku, ale tak praktycznie, to Cargo robi prezent IC przekazując lokomotywy, a tym samym powiększając majątek spółki IC.
W porzadku, ale praktycznie, to Cargo zrobiono ładny prezent przekazując w 2001 roku wszystkie maszyny.
Na przykładzie Łódzkiej szopy powiem, że praktyczne 100% EU/EP07 idzie do IC a w zamian nie dostaną żadnego taboru. Dodatkowo niejako "wyparować" ma jeszcze 7-8 SM42 i jeden ST44 (podobno ma iść do prywaciarza).
Cargo będzie teraz tylko i wyłącznie przewoznikiem towarowym - wiec wiekszosc 07 będzie zbędna, a te co zostaja w innych ZT beda rozdysponowane miedzy poszczegolnymi CM.
I tak na koniec. Czy aby nie będzie tak, że po przejściu EU/EP07 do IC loki te, powędrują w części do PR ?
Pierwotnie miało być tak, że PRy nie mialy miec ani jednej 07, ale ostatnio chodza ploty, ze czesc budyniów zostanie w PRach.
-
W porzadku, ale praktycznie, to Cargo zrobiono ładny prezent przekazując w 2001 roku wszystkie maszyny.
I to tłumaczy "odbijanie piłeczki"? Nikt inny nie miał zaplecza warsztatowego ani ludzi do utrzymania lokomotyw. Może, gdyby takie podziały były już w roku 2001 wyglądałoby to inaczej, ale teraz to moim zdaniem niezła kasa wypływa bokiem.
Z drugiej strony, skoro PR-y płaciły za "budynie", dlaczego tego samego nie można zrobić z IC? Ja mimo wszystko jestem za koleją narodową bez spółek i spółeczek.
-
I to tłumaczy "odbijanie piłeczki"? Nikt inny nie miał zaplecza warsztatowego ani ludzi do utrzymania lokomotyw. Może, gdyby takie podziały były już w roku 2001 wyglądałoby to inaczej, ale teraz to moim zdaniem niezła kasa wypływa bokiem.
Z drugiej strony, skoro PR-y płaciły za "budynie", dlaczego tego samego nie można zrobić z IC? Ja mimo wszystko jestem za koleją narodową bez spółek i spółeczek.
Oczywscie, ze taki podział powinien już być w 2001 roku. No ale jesli wtedy się o tym nie myslało, to teraz trzeba ponieść konsekwencje. Generalnie, jakos nie wydaje mi się, aby Cargo w jakikolwiek sposób bylo pokrzywdzone ta sytuacja - nawet zwiazki nie pisnęly - gwarancja zatrudnienia jest dla wszystki pracowników, relokacja ma byc dobrowolna a Cargo straci garb w postaci utrzymania lokomotyw dla innych spółek. Teraz będzie moglo skupić się na organizacji przewozów towarowych - moze uda się powstrzymac negatywna tendencje przejmowania pociagow przez prywaciarzy która obecnie ma miejsce.
-
Generalnie przewoźników kolejowych (zarówno Cargo jak i tych prywatnych) do ziemi przybijają kosmiczne ceny za dostęp do infrastruktury, stąd m.in. ta stagnacja na rynku przewozów towarowych. Niestety, ale lobby samochodowe jest w naszym kraju dość silne - to też osłabia rynek kolejowy.
-
A co z EP09 z Prokocimia ? Przesuną je na Płaszów czy może pójdą do nas na Olszynkę ?
-
Trochę spoglądałem na Gdyńskie Siódemki. W IC są 330 338 498 501. W miarę czasu będę aktualizowac listę.
-
Mam dobrą wiadomość 424 przeszła do IC i najprawdopodobniej w ciągu najbliższych 3 miesięcy pojdzie na NR. Obecnie wygląda tak:
(http://img214.imageshack.us/img214/5964/s6300708ts6.th.jpg) (http://img214.imageshack.us/my.php?image=s6300708ts6.jpg)
-
Tylko ciekawe czy nie skonczy jako budyn lub w niebieskim :/
Fajnie by bylo gdyby pomalowali ja znow na zolto lub chociaz zostawili w takim malowaniu w jakim jest. W koncu EN57-001 udalo sie odmalowac w dawne barwy to czemu 424 ma sie nie udac :]
-
A wiadomo już do, której lokomotywowni "424" zostanie przydzielona po NR?
-
Tylko ciekawe czy nie skonczy jako budyn lub w niebieskim :/
Fajnie by bylo gdyby pomalowali ja znow na zolto lub chociaz zostawili w takim malowaniu w jakim jest. W koncu EN57-001 udalo sie odmalowac w dawne barwy to czemu 424 ma sie nie udac :]
Bo za odmalowaniem EN57-001 byla silna grupa lobbujaca (SMK Kraków), dobre układy i ogolna przychylnosc dla idei. Zreszta, chcielibsymy, aby na tym się nie skończyło.
-
Ciekawe w jakim stanie jest rama, bo to jeden z najważniejszych czynników, i tak samo wrocławska 509 mimo dobrego wyglądu ogólnego i stosunkowo niskiego wieku właśnie z powodu ramy nie nadaje się na naprawę rewizyjną...
-
Wracając do tematu to w Katowicach cały warsztat, lokomotywownia i wagonówka na 95% idą do IC i ludzie z warsztatu też idą do IC.
Maszyniści mają wybór - albo idą do IC albo zostają PR
-
Tak, a szopa Cargo przechodzi do TG.
-
Tak, dokładnie tak... Tylko nie moge się doczekać aż mój tata podejmie decyzje gdzie pójdzie :) Jak będzie wiadomo gdzie pójdą Flirty a najprawdopodobniej będą na wagonówce na zawodziu ( IC ) to mój tata chce iść za nimi :)
PZDR z katowic
-
Czy Flirty nie należą po części lub w całości do samorządu województwa, a nie tylko do PR? Podobnie jest chyba z ED59 w Łodzi, o której w ogóle nie mówi się nic jako by miała przejść do innego przewoźnika. Albo ja nic nie słyszałem.
-
pójdą Flirty a najprawdopodobniej będą na wagonówce na zawodziu ( IC )
Bardzo, ale to bardza watpliwe. Nawet powiedziałbym niemozliwe - Flirty pozostana w PR.
Co ciekawe, nie wiem czy dalej (bo np. przejscia wszystkich EU07 w Cargo do 2 ZT już są nieaktualne, a to calkiem swieza decyzja ;-) ) ale poczatkowo zakładano, że ED74 trafią do IC. Tylko tam wychodził problem z finansowaniem ich zakupu przez UE. Bo PRy są dotowane przez panstwo, a spólka IC jest typowa spółka komercyjna, majaca zarabiac pieniadze a nie swiadczyc "misje" przy przewozie ludzi.
-
Z tego co mi mówiono to Flirty na 90% mają iść na Zawodzie, nie wiem jak będzie chociaż teraz sam uważam to za spekulacje... Wiem że Katowice to będzie śląska sekcja utrzymania i gospodarowania taboru czy jakoś tak. Jak źle mówię to mnie poprawcie :)
Pozdrowienia :)
EDIT: Właśnie chciałem to poprawić ale REWIZOR, uprzedziłeś mnie :)
Zgodnie z życzeniem autora, poprawiłem.
REWIZOR
-
Lokomotywownia w Gdyni Grabówku z końcem roku przechodzi pod władanie PKP IC.
Lokomotywy które przeszły z Gdyni do Poznania:
EU07-119
EU07-193
EU07-220
EU07-337
EU07-416
EU07-489
EU07-490:(
EU07-523:(
Lokomotywy przechodzące z CM Szczecin do IC Gdynia:
EP07-442
EP07-365
EP07-435
EP07-444
EP07-351
EP07-385
-
Lokomotywownia w Gdyni Grabówku z końcem roku przechodzi pod władanie PKP IC.
Lokomotywy które przeszły z Gdyni do Poznania:
EU07-119
EU07-193
EU07-220
EU07-337
EU07-416
EU07-489
EU07-490:(
EU07-523:(
Nieaktualne masz dane...
-
Lokomotywownia w Gdyni Grabówku z końcem roku przechodzi pod władanie PKP IC.
Lokomotywy które przeszły z Gdyni do Poznania:
EU07-119
EU07-193
EU07-220
EU07-337
EU07-416
EU07-489
EU07-490:(
EU07-523:(
Nieaktualne masz dane...
To są akurat dane z końca maja - zmieniło się coś w tej kwestii?
-
No niestety zostaly wstrzymane te przejscia - a szkoda, bo mi się ta opcja bardzo, bardzo podobala... (chyba wiesz dlaczego... ;-) )
-
Czyli 337, 490 i 523 zostają w Gdyni? No to kamień z serca...
-
(treść usunięta)
-
szopa przechodzi pod władanie PKP IC - PKP Cargo przenosi się do Tczewa.
To już jest pewne od kilku miesięcy.
Do tego prawdopodobnie wszystkie gdyńskie siódemki i SU45 opuszczają PKP Cargo (na co tyle suk PKP Intercity?) .
Nie wszystkie i nie opuszczają a opuściły.
-
Spis lokomotyw należących do PKP IC:
EP05 - 023 (łącznie 1)
EP08 - 001, 006, 007, 008, 009, 010, 011, 012, 013 (łącznie 9)
EP09 - 001, 002, 003, 004, 005, 006, 007, 008, 009, 010, 011, 012, 013, 014, 015, 016, 017, 018, 019, 020, 021, 022, 023, 024, 025, 026, 027, 028, 029, 030, 031, 032, 033, 034, 035, 036, 037, 038, 039, 040, 041, 042, 043, 044, 045, 046, 047 (łącznie 47)
EP07 - 135, 154, 174, 183, 185, 187, 198, 201, 211, 229, 233, 242, 243, 301, 312, 318, 329, 330, 332, 335, 338, 339, 340, 344, 345, 347, 351, 355, 356, 357, 361, 362, 365, 370, 371, 372, 374, 375, 376, 379, 381, 382, 383, 384, 385, 387, 388, 389, 390, 391, 392, 395, 397, 400, 401, 408, 410, 411, 412, 422, 424, 426, 427, 434, 435, 442, 444, 448, 450, 455, 456, 476, 479, 480, 482, 500, 502, 505, 506, 513, 514, 517, 522, 534, 537, 541, 542, 544 (łącznie 88)
EU07 - 005, 009, 012, 013, 015, 030, 038, 040, 043, 045, 046, 047, 052, 055, 060, 062, 064, 067, 068, 069, 070, 071, 072, 076, 077, 078, 079, 080, 082, 083, 085, 087, 088, 089, 092, 093, 106, 109, 113, 116, 121, 124, 131, 133, 134, 139, 141, 144, 145, 146, 148, 150, 153, 155, 157, 158, 160, 162, 166, 167, 169, 173, 177, 180, 182, 186, 188, 189, 190, 196, 199, 205, 206, 207, 208, 212, 214, 215, 216, 217, 221, 222, 223, 226, 227, 228, 230, 232, 234, 235, 238, 239, 240, 244, 302, 304, 305, 306, 309, 310, 316, 317, 320, 323, 324, 325, 326, 327, 328, 331, 334, 341, 342, 343, 353, 358, 360, 364, 368, 369, 377, 380, 399, 403, 415, 417, 421, 423, 433, 437, 440, 441, 443, 446, 453, 454, 457, 458, 460, 465, 466, 467, 469, 473, 484, 485, 488, 491, 493, 494, 495, 497, 498, 499, 501, 508, 511, 512, 516, 519, 520, 524, 528, 529, 533, 536, 540, 545 (łącznie 169)
SM42 - 027, 033, 052, 058, 069, 084, 099, 121, 132, 146, 179, 189, 190, 193, 207, 223, 237, 272, 283, 290, 342, 351, 367, 368, 380, 396, 403, 419, 454, 462, 479, 506, 514, 519, 524, 530, 546, 561, 563, 574, 576, 604, 607, 616, 365, 642, 643, 980, 996, 1008 (łącznie 50)
SU45 - 010, 017, 023, 057, 073, 100, 101, 118, 122, 141, 152, 165, 175, 183, 185, 192, 195, 197, 214 (łącznie 19)
http://hamman.cal.pl/news.php
-
(Treść usunięta)
-
Luke: Trzeba przyznać, że PKP Intercity dostało bardzo dużo loków, szczególnie siódemek. Wie ktoś może dlaczego aż tyle ? Czy ma to związek z planowanym przejęciem pośpiechów przez ICC (Interregio) ?
Tak, takie m.in. jest założenie owej relokacji.
-
Czyli będą pociągi pośpieszne, ale bilety będą w cenie pociągów IC?
-
ET22-165 oraz 218(nie jestem pewien) przyszły z CM Ostrów Wielkopolski do CM Czechowice-Dziedzice wzamian za jakiegoś czechowickiego 1xxx(uzupełnie później).
-
Czyli będą pociągi pośpieszne, ale bilety będą w cenie pociągów IC?
Prędzej pospieszne w cenie TLK. Bardziej mnie martwi, czy nie znikną oferty PKP PR, takie jak bilet turystyczny, czy Regio Karnet. BTW powoli robi się mały OT...
-
Witam.
Wie ktoś może jakie maszyny idą w spółkę IC z ZT Żurawica ?
Z góry serdecznie Dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam.
-
Pozwólcie, że zakończę ten mały off-topic - PKP IC już jakiś czas temu oficjalnie oznajmiło, że żadnej podwyżki cen w pośpiechach nie będzie i taryfa pozostanie taka jak w PR.
źródło: rynek-kolejowy.pl (a znalezione na forum ic.rail.pl)
Odpowiedź Michała Wrzoska, rzecznika PKP SA:
W związku z dzisiejszą publikacją w dzienniku Polska The Times dot. rzekomego wzrostu cen biletów w pociągach pośpiesznych po przejęciu ich przez spółkę PKP Intercity (operatorem tych pociągów są obecnie PKP Przewozy Regionalne, ale w związku z procesem usamorządowiania pociągów regionalnych, czyli jeżdżących w granicach jednego województwa, pociągi międzywojewódzkie przejeżdżające przez minimum dwa województwa - inaczej pośpieszne - zostaną przeniesione do PKP IC) informuje, że:
1. Informacje w artykule dot. wzrostu cen biletów pociągów pośpiesznych są nieprawdziwe.
2. Przeniesienie pociągów pośpiesznych do PKP IC nie będzie miało wpływu na zmianę cen biletów w tych pociągach
3. Ceny biletów w pociągach pośpiesznych są skalkulowane poniżej kosztów, a pociągi te świadczą tzw. obowiązek służby publicznej. Oznacza to że cena biletu na pociąg pośpieszny jest, ze względu na ważny interes społeczny, niższa niż komercyjna. Różnicę miedzy przychodami z biletów a kosztami uruchamiania tych pociągów pokrywa, specjalnym dofinansowaniem, budżet Państwa.
-
Czytając ten tekst, nasuwa mi się pytanie... To czym, do cholery, PKP PR będzie ciągnąć pociągi w obrębie jednego-dwóch województw? Między Warszawą a Łodzią mają ED74, ale w innych regionach Polski? I jeszcze, z tego co widzę, Koleje Mazowieckie pokupowały parenaście kibli od PKP PR (nawet nie zmienili malowania, tylko ponalepiali naklejki, że to KM) - więc PKP PR naprawdę nie ma czym jeździć... Siódemki w IC, kible w KM, więc zostaje tylko 11 ED74? A w innych regionach polski? Wiem, że offtopic, ale gryzie mnie to od początku czytania tematu.
PS. No wiem, nie wszystkie 07 do IC, są jeszcze byki, ale nie wydaje wam się tego wszystkiego za mało?
-
Wierz mi, że kibli to u nas pod dostatkiem, do nich dochodzą tak jak wspomniałeś siódemki, dalej szynobusy (ale te raczej lokalnie), ED74 i ED59 także taboru wbrew pozorom jest jeszcze sporo (a przynajmniej wystarczająca ilość). Zresztą jak nawet będą jakieś braki to wynajmą jakieś loki czy od CARGO czy od IC.
btw Tak szczerze to w razie czego niech się PR martwi ;).
-
Hehe, kibel pośpieszny xD Nie no, widywało się pare razy takie wynalazki, ale i tak brzmi to dość egzotycznie :P
Jak wspomniałeś, wynajmą loki, czyli PR będzie miało taką sytuację z EU/P 07, jak IC kiedyś z epokami, że wynajmowała je od CARGO... (na marginesie, EP09 w cargo to była największa bzdura, jaką w życiu widziałem).
-
A czym PR będzie prowadzić pociągi na liniach bez trakcji?
-
A czum będą prowadzić pociągi na liniach bez trakcji?
Do PR-ów przeszły m.in. SU45, więc problemu nie widzę ;)
-
A co się stanie z SU46??
-
A co się stanie z SU46??
Cała seria SU46 pozostała w Cargo.
-
Cała seria SU46 pozostała w Cargo.
Bo coś na Horkę jeździć musi xD
Posty dotyczące ST43 znajdują się w nowym wątku. Link do nowego wątku http://eu07.pl/forum/index.php/topic,8835.0.html
Andrzej.
-
ET22-680 CM Cz-dz - CM Łazy ... czyli nasza MaSzynowa tekstura jest NIEAKTUALNA :)
-
Spis lokomotyw należących do PKP IC:
EP05 - 023 (łącznie 1)
http://hamman.cal.pl/news.php
Zaraz a co z 05-16 ?? Poszła/pójdzie na żylety??
Jeśli tak to szkoda Czesia. Ładnie wyglądał w tym pomarańczowym malowaniu.
-
Urwałeś się z choinki wielkanocnej? Przecież od dawna wiadomo, że 16 nie będzie jeździć.
-
To w takim razie który z czechów zostanie przekazany do Muzeum? Czy wogóle była decyzja w sprawie przekazania któregoś z tych loków?
-
Wiesz to że te Czechy miały być wycofane to już chyba z 4 raz słyszę i zawsze się to kończyło cichym ich ponownym wprowadzeniem do służby. zresztą pożyjemy zobaczymy.
A 05-01 i 05-chyba 22 nadal stoją na Grochowie?? Sorka ale tam już z miesiąc mnie tam nie było. Może pojutrze zawitam na grochów. O ile pogoda się nie popsuje.
/ REWIZOR
-
EP05-22 stoi w Krakowie przemalowana na EU05
Na Olszynce stoją 01 i 18 - wraki
-
Ale nikt mi nie dał odpowiedzi na moje pytanie. Czy była wogóle podjęta decyzja w sprawie Skansenowania którego kolwiek z czechów? O tym że miały być powykreślane to ja wiem od dawien dawna.
-
Robert, zbiorniki powietrzne przeszły z 16 do 23 co uniemożliwiło dalszą jazdę 16.
-
Witam,
Mnie zastanawia jedna dziwna rzecz. Mianowicie przed relokacją większość pociągów osobowych ze Słupska do Szczecinka prowadziła SU45 -106 z ZT Szczecin. Potem tuż przed relokacją robiły to na zmianę SU45-106 i SU45-196 [ZT Poznań (!)]. Kiedy rozpoczęła się relokacja na jakiś tydzień lub nawet dłużej SU45 zniknęły ze słupskich torów. Zastąpiła je SU42 z ZT Szczecin i SU46 z ZT Gdynia (ta prowadzdiła tę mniejszość pociągów do Szczecinka nawet jak były SU45). Potem polsat wrócił do Szczecina a na jego miejsce powróciła SU45 ale 097(Ta, którą prowadziłem ;) ), która miała pustą białą tabliczkę bez żadnych napisów ani ZT ani ZPR. Ten Fiat na służbie w Słupsku pojeździł niecały miesiąc. Następnie z powrotem przyjechała SU45-106 ale i ta już nie miała napisu ''ZT Szczecin'' a pustą tabliczkę. Po niedługim czasie powróciła też 196 również pozbawiona napisu ''ZT Poznań''. Obecnie dzieje się tak jak tuż przed relokacją: pociągi do Szczecinka prowadzą na zmianę 106 i 196, które dalej nie mają tabliczek przynależności a puste białe pola.
Wiem tylko tyle, że wszystkie te Fiaty przeszły do PKP PR jednak nie wiem do jakiego zakładu konkretnie. Wszystkie te lokomotywy mają nad manometrami naklejkę: ''PKP Przewozy Regionalne data przejścia lokomotywy do spółki: X.05.08r.*''
No i druga sprawa: Co się stało z SU45-097?
Dawniej Słupsk podlegał pod Gdynię. Jeszcze dawnej pod DOKP Szczecin. Maszyniści twierdzą, że po relokacji i tak Słupsk będzie podlegał pod Gdynię tyle tylko, że będą oddzielne spółki. Ale kiedy na tabliczkach SU45 pojawi się napis: ''Zakład Przewozów Regionalnych w Gdyni''?
*wszystkie te SU45 przeszły do PR w maju.
pozdrawiam
-
Witam. A oto pierwsza siódemka w barwach IC http://phototrans.eu/1-17451.html.
Moim zdaniem jak dadzą logo IC będzie wyglądać całkiem nieźle. Na pierwszy rzut oka przypomina EP08, ale 424 również chyba przybierze takie barwy niebawem jak i inne siódemki należące do IC.
Pozdrawiam.
-
Przynajmniej gniazd nie pościągali tak jak w budyniach :) Dziwne malowanie, wygląda jak Mućka z Milki :D
-
Zna może ktoś listę lokomotyw które poszyły do PR?????
-
Zna może ktoś listę lokomotyw które poszyły do PR?????
http://www.gwardak.com/kolej_6.htm tu jest spis łącznie z nowymi numerami.
-
Zna może ktoś listę lokomotyw które poszyły do PR?????
http://www.gwardak.com/kolej_6.htm tu jest spis łącznie z nowymi numerami.
Ale jemu zapewne chodzi o SU45, SM42, SU42 i SP32...
-
Ale jemu zapewne chodzi o SU45, SM42, SU42 i SP32...
Jeśli tak, to niestety nie pomogę.
-
Za dużo tego żeby przepisywać - SU42 wszystkie, SP32 chyba też.
Co do SU45 i SM42 to mogę podać kilka konkretnych numerków - jak coś, pytajcie.
-
SP32 to całe 10 lokomotyw chyba...
-
SP32 to całe 10 lokomotyw chyba...
13 sztuk, choć w sumie nie wiem co to ma do rzeczy skoro napisałem, że idzie cała seria.
-
SP32 to całe 10 lokomotyw chyba...
13 sztuk, choć w sumie nie wiem co to ma do rzeczy skoro napisałem, że idzie cała seria.
Nie cała seria, np. z CM Wrocław do PR poszły wszystkie SP32 oprócz 149, nie wiem jak w innych częściach kraju.
-
Nie cała seria, np. z CM Wrocław do PR poszły wszystkie SP32 oprócz 149, nie wiem jak w innych częściach kraju.
No to możliwe, nie znam ilostanów SP32 bo to w Krakowie pojawia się tylko kilka razy w roku. Do PR poszło 13 maszyn.
EDIT: No niech stracę - do PR:
201-210, 073, 096, 147
-
SP32-206 razem z SU45-173 stoią na stacji w Zamościu od 2 miesięcy jako własność PR a SP32-147 jeszcze 2 tygodnie temu prowadziła pociągi jako własność cargo chyba teraz stoi w szopie w Bortatyczach ,a wszystkie pociągi pasażerskie prowadzą SM48
-
Zobaczcie, co zrobili z SU42:
http://www.transportszynowy.pl/0ciekawe.html
Moim zdaniem malowanie fajne, zwłaszcza ten srebrny kolor
Jak ktoś będzie to miał na teksturę to zgłaszać się do mnie!!!
-
Myślałem, że Rail Polska zakupiło SU42 :D
-
Ładne to malowanie. Takie "Polskie". :)
-
Na tej ostatniej fotce nieco kolorystycznie przypomina Budynie :D
-
Ładne to malowanie. Takie "Polskie". :)
Masz rację, mnie też się tak skojarzyło.
Czekam teraz, aż jakiś teksturowy fotograf wkroczy do akcji :]
-
Ładne to malowanie. Takie "Polskie". :)
Masz rację, mnie też się tak skojarzyło.
Czekam teraz, aż jakiś teksturowy fotograf wkroczy do akcji :]
Sigman, gorzej jak sam wykona teksturę :P
Zapomniałeś już jak się tnie cytaty?
Andrzej.
-
(http://eu07.pl/imageshack.us/img503/11082008169ru0.th.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img503/11082008169ru0.jpg)(http://eu07.pl/imageshack.us/img522/11082008170ny7.th.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img522/11082008170ny7.jpg)(http://eu07.pl/imageshack.us/img376/11082008171vt5.th.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img376/11082008171vt5.jpg)(http://eu07.pl/imageshack.us/img84/11082008173np0.th.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img84/11082008173np0.jpg)(http://eu07.pl/imageshack.us/img244/11082008174ug8.th.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img244/11082008174ug8.jpg)(http://eu07.pl/imageshack.us/img376/11082008175gk1.th.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img376/11082008175gk1.jpg)(http://eu07.pl/imageshack.us/img84/11082008176wc8.th.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img84/11082008176wc8.jpg)Nic szczególnego nie zrobiono w loku
-
Przypominam, że panuje jedna wielka zasada w fotografowaniu na tekstury
Zdjęcia na tekstury wykonujemy w pochmurne dni!!!
-
Patrykos, a kto powiedział że te zdjęcia nadają się na tekstury? Sfociłem dziś to co podjechało do Wrocka.
-
Wyraźnie widać, że jest sfocone czoło i bok, więc łatwo skojarzyć, że to pewnie pod kątem tekstur focone.
Przy okazji :
Kilka bomb jest w delegacji CM Łazy, jeśli warsztat będzie potrafił sobie z nimi poradzić, cała seria przejdzie do Łaz.
-
Powiem tak, jeśli te zdjęcia komuś pasują na tekstury, może je wykorzystać.
-
(http://img522.imageshack.us/img522/7417/11082008170ny7.th.jpg) (http://img522.imageshack.us/my.php?image=11082008170ny7.jpg)
Teraz to już nie jest polsat. Teraz to SUPeRka...
-
Nic szczególnego nie zrobiono w loku.
Dość szybko ją zrobili, do Nowego Sącza odjechała z Wrocławia 15.06. O której była dzisiaj rano na Brochowie? Miała już ważenie i przegląd zerowy?
EDIT - 12.08.2008: Dzisiaj już stoi w PRST Wrocław Główny, docelowo ma iść do Opola i tam jeździć.
-
Czy PKP Cargo zostawia sobie jakieś EU07.??? Wiem ze EU06 zostają w Cargo...
-
Czy PKP Cargo zostawia sobie jakieś EU07.??? Wiem ze EU06 zostają w Cargo...
Tak, nawet całkiem sporo...
-
Ma zostać ok. 90 szt EU07 w Cargo, będą one jeździć z pociągami kontenerowymi, wszystkie siódemki ma obsługiwać Poznań, aczkolwiek słyszałem, że Cargowskie siódemki mają współpracować z pociągami push-pull Kolei Mazowieckich, więc pewnie jakaś część EU07 będzie stacjonowała w Warszawie.
-
wszystkie siódemki ma obsługiwać Poznań.
Żebyś się kiedyś nie zdziwił... ;-)
-
No to malowanko EU07-494
http://www.galeria-mazowieckagk.ugu.pl/cpg1416/albums/userpics/10022/EU07-494a.jpg
-
Trochę pewniejsza galeria : EP07-389
http://www.hamman.cal.pl/galeria/displayimage.php?pid=1139&fullsize=1
Spaprana siódema...Obleśnica zawsze, to byka sprapra, to siódeme...
EU07-494
http://www.hamman.cal.pl/galeria/displayimage.php?pid=1127&fullsize=1
Nareszcie Gdańsk przyłożył się do siódemki i ładnie namalował pas, który się ładnie komponuje z ryflem. Kolory dobrze dobrane...nie ma to jak poczciwy ZNTKiM Gdańsk :) I jamniki dobrze pomaluje i siódemy.
I jeszcze ciekawostka :
Z serii 'stylu brak, to PKP znak'
http://www.hamman.cal.pl/galeria/displayimage.php?pid=880&fullsize=1
-
EP07-389
Spaprana siódema...Obleśnica zawsze, to byka sprapra, to siódeme...
Gdzie spaprana? Że tak pomalowana? O gustach sie nie dyskutuje. Mi podoba się te szare podwozie.
EU07-494
Nareszcie Gdańsk przyłożył się do siódemki i ładnie namalował pas, który się ładnie komponuje z ryflem. Kolory dobrze dobrane...nie ma to jak poczciwy ZNTKiM Gdańsk :) I jamniki dobrze pomaluje i siódemy.
W Gdańsku to chyba tylko sami lakiernicy siedzą, bo poza malowaniem nic nie robią.
I jeszcze ciekawostka :
Z serii 'stylu brak, to PKP znak'
A kolega widział 750tki u czeskich sąsiadów.
A tak swoja drogą, to ile IC zapłaciło za te wszystkie lokomotywy?
-
Blackboy, jamniki z ZNTKiM Gdańsk są mało awaryjne, więc tego im nie można narzucić.
-
EP07-389
EU07-494
No różnica kolosalna. Pierwsza wygląda jakby wpadła przez przypadek do puszki z farbą. Druga znacznie lepiej.
-
EP07-389
EU07-494
No różnica kolosalna. Pierwsza wygląda jakby wpadła przez przypadek do puszki z farbą. Druga znacznie lepiej.
Może to efekt ich różnego oświetlenia na fotach?
-
Może to efekt ich różnego oświetlenia na fotach?
Tak, od silnego światła znikło szare obramowanie żaluzji i szyb, czołownica się zrobiła fioletowa a biały pasek zdematerializował...
-
Miałem na myśli kolor fioletu... To, że brakuje detali w malowaniu zauważyłem;)
-
W 389 rzeczywiście brakuje detali, ale... Trudniej ją pomylić z daleka z EP08 ;). To jasnoszare podwozie też ma swój urok, ciekawe tylko jak długo. Nie jestem przekonany czy, z odblaskowym pasem - jak na EP09 - i logo IC, nie wyglądałoby to malowanie lepiej na 303E niż to, które jest na 494 (biały pasek nawiązujący do imitacji listwy na EP08). Można jeszcze dyskutować o czarnych obramowaniach szyb itd. Niemniej to wszystko do kupy świadczy o tym, iż nie ma jasnych wytycznych co do tego jak siódemki PIC-u mają wyglądać.
Pozdrawiam!
-
Niemniej to wszystko do kupy świadczy o tym, iż nie ma jasnych wytycznych co do tego jak siódemki PIC-u mają wyglądać.
Oczywiście, ze jest schemat - tylko w Oleśnicy go chyba nie widzieli.
-
Oczywiście, ze jest schemat - tylko w Oleśnicy go chyba nie widzieli.
To dlaczego nikt go nie wyegzekwował? To chyba właściciel decyduje o tym jak ma wyglądać jego lokomotywa, a nie pan Mieciu z lakierni? :)
Pozdrawiam!
-
Oczywiście, ze jest schemat - tylko w Oleśnicy go chyba nie widzieli.
To dlaczego nikt go nie wyegzekwował? To chyba właściciel decyduje o tym jak ma wyglądać jego lokomotywa, a nie pan Mieciu z lakierni? :)
Nie wiem, ja schemat na papierze widziałem - szczegółów nie pamiętam, ale wydaje mi się, ze 494 jest mu bliższa (ta 'listwa' chyba inaczej była... Ale mogę się mylić).
-
A to była fota jeszcze w Oleśnicy, czy już w lokomotywowni, w której będzie pracować? Bo jeżeli w Oleśnicy, to może jeszcze nie skończyli roboty...
-
A to była fota jeszcze w Oleśnicy, czy już w lokomotywowni, w której będzie pracować? Bo jeżeli w Oleśnicy, to może jeszcze nie skończyli roboty...
Nie trudno się domyślić, że jest w ZT Gdynia :)
-
No mi było trudno, bo ZT Gdynia nie odwiedzałem. Ale dziękuję za info ;-)
-
EU 07-462
(http://eu07.pl/imageshack.us/img142/06032008061hd4.th.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img142/06032008061hd4.jpg)
-
462 pewnie po Nowym Sączu?
-
Dzisiaj na Płaszowie widzałem SM42-609 w malowaniu IC
-
Dzisiaj na Płaszowie widzałem SM42-609 w malowaniu IC
Dis is wery krejzi xD Stonka w malowaniu IC? To już przegięcie :D A co do EU07-462: nawet ładna :)
-
Dzisiaj na Płaszowie widzałem SM42-609 w malowaniu IC
Prawie słusznie piszesz, ale to była zapewne SM42-506 z ZP IC.
-
Dzisiaj na Płaszowie widzałem SM42-609 w malowaniu IC
Dis is wery krejzi xD Stonka w malowaniu IC? To już przegięcie :D A co do EU07-462: nawet ładna :)
Przyszedł i czas na stonke, SM42-546 w malowaniu PKP IC http://www.gftk.cal.pl/cpg1418/displayimage.php?album=41&pos=8
-
Przyszedł i czas na stonke, SM42-546 w malowaniu PKP IC http://www.gftk.cal.pl/cpg1418/displayimage.php?album=41&pos=8
Nie taka zła, nawet ładnie wygląda niebieska z pomarańczowymi pasami :) Tutaj PeKaPe nie przegięło za bardzo :D
Za to Ty przegiąłeś - tnij cytaty!
Andrzej.
-
Przyszedł i czas na stonke, SM42-546 w malowaniu PKP IC http://www.gftk.cal.pl/cpg1418/displayimage.php?album=41&pos=8
Malowanie "dziwnie" podobne do malowania stonek PCC.
-
Czy SU45 w IC różnią się jakoś znacząco od tych w CARGO lub PR. Z tego co wyczytałem, SU45-100 np. jest w IC, ale ma takie samo malowanie jak 250 czy 213, które nie są w IC
http://www.garnek.pl/st43164/1994748/su45-100
http://www.garnek.pl/st43164/1994747/su45-213
-
Przecież nikt nie będzie malował przekazanych lokomotyw tylko dlatego, że zostały przekazane. Barwy zostaną zmienione przy okazji NG czy NR.
-
Nowa Sm42-234
(http://eu07.pl/imageshack.us/img212/05092008269qv2.th.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img212/05092008269qv2.jpg)(http://eu07.pl/imageshack.us/img237/05092008270wz8.th.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img237/05092008270wz8.jpg)(http://eu07.pl/imageshack.us/img181/05092008271zm9.th.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img181/05092008271zm9.jpg)(http://eu07.pl/imageshack.us/img297/05092008273bg5.th.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img297/05092008273bg5.jpg)(http://eu07.pl/imageshack.us/img171/05092008274bg7.th.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img171/05092008274bg7.jpg)(http://eu07.pl/imageshack.us/img515/05092008272dr4.th.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img515/05092008272dr4.jpg)
Farba na loku jest jeszcze świeża, ręce mam całe czerwone.
-
Pytanko. Ile SU45 ostało się w PR ??
-
SU45 dla PR
PR Szczecin 011, 028, 097, 106, 117, 128, 132, 196, 241, 260
PR Gdynia 034, 064, 071, 074, 079, 082, 098, 115 ,116, 123, 129, 131, 161, 168, 207, 257
PR Poznan 048, 147, 174
PR Olsztyn 054, 056, 061, 066, 070, 078
PR Białystok 018, 045, 062, 134, 137, 164
PR Lublin 021, 089, 126, 135, 154, 172, 173,
PR Zielona Góra 069, 202
PR Bydgoszcz 111,
Pozdrawiam
-
Dzięki za info :) A co z Wrocławiem? Nic?
I ile SU45 jest w Cargo?
-
Jak w Cargo to już nie SU, a raczej ST
-
Jeszcze SU. Będzie kilka ST45 po modernie (np. 112) i ponoć też ma sie pojawić kilka ST46.
-
Dzięki za info :) A co z Wrocławiem? Nic?
CM/PR Wrocław obecnie nie posiada żadnej sprawnej lok. serii SU45. Jedyne sztuki to odstawione (awaria silnika) 036 (CMST Węgliniec) i 052 (CMST Kamieniec Ząbk.).
-
Wygląda na to ze nawet SM04 złapała się do PR.
http://takiewozy.cal.pl/displayimage.php?album=47&pos=0 (http://takiewozy.cal.pl/displayimage.php?album=47&pos=0)
-
Jak w Cargo to już nie SU, a raczej ST
Jest kilka, jest. W samej Bydgoszczy np.:
SU45-121, 170, 204, 208, 210, 238, 263
-
EU07-227 w malowaniu IC http://ep09.pl/ (http://ep09.pl/) po modernizacji z 30.09.2008
-
modernizacji z 30.09.2008
A jaka to modernizacje ona przeszła?
Ps. Ładnie to tak kraść artykuły z innych stron?
-
Ps. Ładnie to tak kraść artykuły z innych stron?
Jestem skromnym współadministratorem tego raczkujacego serwisu wiec nie kradne, a na marginesie nawet ten sam login ;)
-
SU45 dla PR
PR Gdynia 034, 064, 071, 074, 079, 082, 098, 115 ,116, 123, 129, 131, 161, 168, 207, 257
Pozdrawiam
W sumie to nie wiem po co aż tyle Fiatów na Gdyńskie tereny. Jedynie do obiegów Gdynia-Kościerzyna-Chojnice, bo na Hel mają zakaz wjazdu (od Redy) podajże chodziło coś o małe promienie skrętów dla tych loków, może po modernizacji 213stki będą mogły wjechać. W sumie i tak 4 Suki i tam parę SU42, nie mówiąc już o wszystkich SA to starcza na wszystko.
-
W sumie to nie wiem po co aż tyle Fiatów na Gdyńskie tereny. Jedynie do obiegów Gdynia-Kościerzyna-Chojnice, bo na Hel mają zakaz wjazdu (od Redy) podajże chodziło coś o małe promienie skrętów dla tych loków, może po modernizacji 213stki będą mogły wjechać. W sumie i tak 4 Suki i tam parę SU42, nie mówiąc już o wszystkich SA to starcza na wszystko.
Masz racje ale zapomniałeś o Chojnicach i tamtejszy obiegach do Tczewa, Piły i Bydgoszczy. Poza tym przed relokacją do CM Gdynia należało tyle samo "Fiatów" i na brak pracy nie narzekały fakt że muszą zastąpić teraz SU46 na trasie z Kościerzyny do Gdyni więc myślę że roboty mają sporo. Dodatkowo do IC w Gdyni mają należeć :
SU45 017, 057, 118, 122, 141, 152, 165, 175, 185 ,197, 214 i tego to już nie rozumiem bo nie wiem jak rozległy jest Północny zakład IC. Chyba żę obejmuje placówki w Bydgoszczy i Olsztynie.
A co z Gdyńskimi SU46 poszły do Zajączkowa?
Pozdrawiam
-
[...] nie wiem jak rozległy jest Północny zakład IC. Chyba żę obejmuje placówki w Bydgoszczy i Olsztynie.
Bydgoszcz tak, ale nie jako szopę. W Bydgoszczy jest gniazdo drużyn trakcyjnych wraz z dyspozytorem. Szopa na Głównej póki co jest "kargulowa".
-
ET22-165 oraz 218(nie jestem pewien) przyszły z CM Ostrów Wielkopolski do CM Czechowice-Dziedzice wzamian za jakiegoś czechowickiego 1xxx(uzupełnie później).
22-165 i 22-202 za 22-1121
-
162 i 218 również.
-
A co z Gdyńskimi SU46 poszły do Zajączkowa?
SU46-009 w Olsztynie, 041 z tego co kojarzę Węgliniec. W Zającu ma stać rzekomo tylko to co odstawione czyli 039, 045 i 051?
-
A ED74 gdzie poszły? Do PR czy InterCity?
-
To chyba własność województwa.
-
ED59 jest własnością województwa. ED74 należały do PR.
-
A co z Gdyńskimi SU46 poszły do Zajączkowa?
SU46-009 w Olsztynie, 041 z tego co kojarzę Węgliniec. W Zającu ma stać rzekomo tylko to co odstawione czyli 039, 045 i 051?
To jaki lok będzie prowadził Jantar'a do Helu, dotychczas były to Suki : 041, 033.
-
ICki chyba mają jakieś stonki ;)
-
To pewnie będą jeździć na dwie stonki, żeby wyrobić normę...
-
Nie bzdurz, u mnie pojedyncze stonki targaja 16wagonowe zdawki i bezproblemowo daja rade.
-
Nie bzdurz, u mnie pojedyncze stonki targaja 16wagonowe zdawki i bezproblemowo daja rade.
Na tych góreczkach, które sa na linii helskiej jedna stonka z dajmy na to 8 wagonami rzeczywscie moze miec problemy :)
-
Nie bzdurz, u mnie pojedyncze stonki targaja 16wagonowe zdawki i bezproblemowo daja rade.
Na tych góreczkach, które sa na linii helskiej jedna stonka z dajmy na to 8 wagonami rzeczywscie moze miec problemy :)
Pod górkę pod Mrzezinem SU46 z dziewięcioma wagonami ledwo daje rade (wiem, bo jechałem, prędkość około 30 km/h przy szlakowej 70 km/h), więc myślenie że pojedyncza stonka da radę jest naprawdę bardzo optymistyczne. Jeżeli stonka, to tylko z Bipą (3-sekcyjną+ewentualnie Bonanza) na haku.
-
Nie bzdurz, u mnie pojedyncze stonki targaja 16wagonowe zdawki i bezproblemowo daja rade.
Ale nie zapewne z prędkością 90 km/h, więc nie bzdurze.
-
Generalnie stonki z tymi składami 8 wagonowymi dają radę (mam tu namyśli sezonowe składy Łódź-Hel + Gdynia-Hel-Łódź), efekt taki że przy początkach wzniesienia się człapała dosyć szybko później zwalniała, ale raczej nie pamiętam sytuacji kiedy nie dawała rady. Nawet jak było przed S1 i musiała się zatrzymać to na pełnych obrotach ciągnęła.
Stonka z Bipami (sekcyjnie po 4 + bagażówka) bez problemowo tam jadą.
Jeżeli dobrze zrozumiałem to Gdynia straci wszystkie SU46? Problem powstaje z lokami SU45 które mają zakaz wjazdu na 213stkę z powodu małych łuków, chyba że po tej przyszłej modernizacji się to zmieni.
-
ICki chyba mają jakieś stonki ;)
Mają, mają. Powiem więcej. W Łodzi IC zabrała sporą część trakcji spalinowej PKP CARGO wraz z warsztatem i pracownikami... . Tak czy inaczej u nas będą standardowo chodzić na manewrach :).
Co do ED74 i ED59, to są plany żeby przenieść je do IC, na 99% i tak będą stacjonować w bazie warsztatowej PKP IC Łódź Widzew, także taka zamiana nie byłaby głupia. Oczywiście nadal pozostałyby pod kontrolą województwa po to, żeby IC sobie ich nie wywiozło gdzieś w kraj ;).
-
Raz jechała do Helu jakaś SU42 z ICC < miała 45 minut spóźnienia. Stonki nie dają rady ...
A ktoś może wie czy będą jeździć Fiaty na tej lini?
-
Raz jechała do Helu jakaś SU42 z ICC < miała 45 minut spóźnienia. Stonki nie dają rady ...
A ktoś może wie czy będą jeździć Fiaty na tej lini?
ZTCW to SU45 tam nie moga wjezdzac, tylko SU46.
-
@ Jonin EZT Sprostowanie nie bagażówka tylko rowerowy
Raz jechała do Helu jakaś SU42 z ICC < miała 45 minut spóźnienia. Stonki nie dają rady ...
A ktoś może wie czy będą jeździć Fiaty na tej lini?
ZTCW to SU45 tam nie moga wjezdzac, tylko SU46.
Tak wiem tylko, że modernizacja się skończyła chyba.
-
Jak dotychczas to tylko remont kilki przejazdów był, sama modernizacja pod Euro 2012 ma być. Zwiększenie szlakowej na całości do 90 km/h albo więcej teraz dokładnie nie wiem, usprawnienie urządzeń SRK i wszystkich przejazdów itp. Cała linia ma być zamknięta i zastąpiona zastępczą komunikacją autobusową.
-
Co tam jest ze SRK do usprawniania jak praktycznie na calej linii jest zdalne sterowanie?
-
Podział CT. Namnożyło się tego na Górnym Śląsku ;)
-
Co takiego mają Małaszewicze, że są siedzibą zakładów CT Podlaski?
-
Co takiego mają Małaszewicze, że są siedzibą zakładów CT Podlaski?
Chociażby to:
W Małaszewiczach znajduje się jeden z największych w Polsce i Europie tzw. "suchy" port przeładunkowy PKP o znaczeniu międzynarodowym. Realizuje się tutaj przeładunek towarów z taboru szerokotorowego (1520 mm) na tabor normalnotorowy (1435 mm).
:)
-
Podział CT. Namnożyło się tego na Górnym Śląsku ;)
Z tego co wiem ten podział jest nieaktualny. Ostrołęka jest pod Białystok, Małaszewicze pod Warszawę.
-
A gdzie teraz stacjonuje ET41-198?
-
Wszystkie czerwieńskie maszyny(ET41) poszły do Czechowic. 198 już jest niebieska.
-
A Czerwieńsk dostał coś za te Jamniki?
-
Żadnych byków ani siódemki? Słyszałem kiedyś ze mają dostać coś nowego.
-
Nie, czerwieńskie maszyny się rozeszły. Byki do Szczecina, jamniki do Czechowic.