31
Bieżące Symulatorowe / Odp: Nasze taśmy ze służb.
« dnia: 22 Sierpnia 2010, 17:55:02 »
Czas. Cykl w górę (w dół) wynosi 10 minut.
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
SKM to SKM, a nie osobowy :PPrzepraszam, czy SKM wozi gruz? Przecież to taki sam osobowy, tylko należący do innego przewoźnika. Dodatkowo należy "jeszcze" do Grupy PKP.
Osobówki jeżdżą 100 km/h. 110 kible mają tylko w wyjątkowych sytuacjach.Proszę o paragraf? SKM-ki jeżdżą z prędkością rozkładową 110km/h. Oczywiście poza linią 250 na której obowiązuje prędkość szlakowa 70km/h.
Jak nazywa się ta książka, z której wklejałeś sccreeny?Jeżeli to pytanie skierowane było w moim kierunku to jest to:
Nie ma już obowiązku z 60km/h ale i tak większość z 60km/h robi. Wiadomo że ze 120km/h nie będziesz robił HK ;d.Ale na pewno nie przekraczając 60 km/h.
Na ezt jeżdżących na południu przy I pozycji nie mamy połączenia równoległego silników - a przestawiając nastawnik na pozycje B1,2,3 bocznikujemy z szeregowej - jest to taki patent ułatwiający jazdę po stromych i krętych trasach.Modyfikacja jakiegoś ZNTK-u, czy od początku w ten sposób zbudowane?
W praktyce powinno dać się wyhamować na odcinku <200m bez przekraczania 2atm w cylindrach (żeby to zobaczyć, wystarczy się przejechać po warszawskiej średnicy).
Mart nie bardzo to rozumiem, skąd u ciebie się wzięło to EU07_IC2-134 ? Przejrzałem sklady w Linia61_pospieszny1.scn i sklady_pospieszny_LBC.inc i nie występuje tam EU07_IC2-134.
4E-134.DDS=4E,EU07,EU07_IC2
trainset rozklad Bolko_nasze 10 0.1
//$o Pociag IC - Mala Panew z Wroclawia do Katowic. Pociag zatrzymuje sie w Lublincu i Czestochowie Stradom. (pociag IC czasowo jezdzi objazdem przez Lubliniec i Czestochowe - z powodu prac na odcinku Opole - Gliwice)
//node 800 0 EP09-016 dynamic //PKP\EP09_V1 104E-016.dds 104E_3 0.0 headdriver 3 2 pantstate enddynamic
node 800 0 EU07-134 dynamic PKP\4E_V1 4E-134.dds 4E 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
node 800 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1XXA_V1 bdu_160_TLK.dds 111a 0.0 nobody 3 30 Passengers enddynamic
node 800 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1XXA_V1 bdu_160_TLK.dds 111a 0.0 nobody 3 20 Passengers enddynamic
node 800 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1XXA_V1 adu_160_TLK.dds 111a 0.0 nobody 3 30 Passengers enddynamic
node 800 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1XXA_V1 BCdu_160_1_tlk.dds 111a 0.0 nobody 3 20 Passengers enddynamic
node 800 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1XXA_V1 adu_160_TLK.dds 111a 0.0 nobody 3 20 Passengers enddynamic
node 800 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1XXA_V1 WRbd_160_TLK.dds 111a 0.0 nobody 3 10 Passengers enddynamic
node 800 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1XXA_V1 bdu_160_TLK.dds 111a 0.0 nobody 3 30 Passengers enddynamic
node 800 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1XXA_V1 bdu_160_TLK.dds 111a 0.0 nobody 0 30 Passengers enddynamic
endtrainset
Mart mam rozumieć, że to sprawdzałeś tak?Tak zarówno na debug mode, jak i na zwykłym. Na obu się wykłada.
Przykładowo ja dałem sobie 2x EU06-12 na tym samym modelu 4E i wszystko działa jak należy. Też mi się wydaje że to nie jest wina dwóch identycznych maszyn w scenerii.Pendolino miał racje to była wina dwóch identycznych wpisów. Nie wyświetla komunikatu "Player train init failed", ponieważ ten komunikat o błędzie wyświetla się dopiero przy próbie ładowania kabiny. A w tym przypadku symulator zatrzymuje się na drugiej EU07-134. Po czym następuje wysyp symulatora, czyli nie dochodzi do próby ładowania kabiny.
E tam :) Mnie to by sie przydało rozpoczęcie każdej misji w szopie, manewry pod sformowany skład i dopiero w drogę.E tam ;) Przecież dobrze wiesz że nie każdy mechanik zaczyna pracę w lokomotywowni.
(z całym szacunkiem dla "wózkersów", ale na większość dworców mają "wstęp wzbroniony" więc o jeździe pociągiem raczej nie myślą. Niech mi ktoś powie jak się na wóżku dostać na peron na dworcu, np. w Katowicach?)W Katowicach może nie, ale np. w Gdańsku nie ma z tym problemu i tu zmodernizowane jednostki wyposażone w przedział dla niepełnosprawnych dobrze się sprawdzają. O spotach na SKM więcej nie mogę jeszcze powiedzieć bo w planowym się jeszcze nie pojawiły, ale po włączeniu nawiewu w kabince cieplutko jest. No i start od razu z równoległej na czoperkach miodzio.
dźwięk sprężarki nagrany przy włączonej przetwornicy przez co w/g mnie się nie nadaje...chyba, że profesjonalnie się go przefiltruje
JONIN_EZT napisał:
Nie jestem pewien ale ma 5 pozycji na nastawniku (mam przebłyski z tego jak kiedyś byłem w spalonych 007-017) czyli zerowa pierwsza druga trzecia bocznik1 bocznik2.
Co do fizyki EW58. Otoz co do pozycji masz racje, sa to: 0, przetok, szeregowa, bocznik I, bocznik II. Ale ilosc pozycji bocznikowania na EW58 nie jest rowna ilosci stopni oslabienia pola. Otoz, EW58 posiada 9 stopni oslabienia pola. Inne roznice w stosunku do EN57 (ktore czesciowo utrudniaja wykonanie go w symku na obecnym exe) to 3 stopnie hamowanie elektrodynamicznego oraz 3 nastawy PSR.
A co do lekkiej przerobki to nie tak latwo, trzeba zrobic od nowa MPT.