Pobrałeś instalatorem, czy bezpośrednio torrentem?
Sceneria: Bałtyk_skm1 / EP09-044Bałtyk, bałtykiem, ale dlaczego nie masz wnętrza wagonu. Coś tu śmierdzi. Dawaj logi.
PS. Dodatkowo w Elfach przy załączeniu baterii nie uruchamia się ekran i panel radia jest biały bez tekstu (przejrzałem klawiszologię, ale nie znalazłem nic) ;)
Brakuje panelu z klawiaturą oraz niebieskiego przycisku do tempomatu.Śląskie EN76 (poza jednym) nie mają tempomatu.
Witam
Znalazłem brak modelów czy brak tekstur nie wiem do końca ale w maszynowni EP05-23 na scenerii drawinowo_noc
To samo odnoście manometru zbiornika głównego w ED72. Coś z nim nie tak.
Turbokibel 21 Kwietnia 2020, 22:39:29 napisał: "Co z nim nie tak? Dokładniej trochę co?"
W rb to nie występuje
To pewnie nie błąd, ale mimo wszystko chciałbym się spytać - o co chodzi z komunikatem "brak komunikacji CAN ze sterownikiem drzwi" wraz z informacją"jazda awaryjna" w EN71AKŚ? Wcześniej, jak miałem ją pobraną z repo, tego komunikatu nie było.Doszło kilkanaście komunikatów o awariach komunikacji sieci składu. Czystko kosmetyczne, nie ma wpływu na jazdę. Ich prawdopodobieństwo zostało już zmniejszone, bo choć mają kilka %, to jest ich jednak dużo.
Sceneria: Bałtyk_skm1 / EP09-044Bałtyk, bałtykiem, ale dlaczego nie masz wnętrza wagonu. Coś tu śmierdzi. Dawaj logi.
PS. Dodatkowo w Elfach przy załączeniu baterii nie uruchamia się ekran i panel radia jest biały bez tekstu (przejrzałem klawiszologię, ale nie znalazłem nic) ;)
Do elfa to samo się odnosi. Zobacz inne pojazdy z ekranami.
Bateria jest załączona na start, bo pojazdy na sceneriach mają prędkość początkową 0.1km/h.
Opisz dokładnie na czym polega problem, bo Twoje poprzednie wiadomości są strasznie chaotyczne.
A ja dorzucę, iż używając nowej paczki, w scenerii baltyk_skm2 pojawia się tylko jeden scenariusz (roj55331: EN96), podczas gdy w poprzedniej wersji było ich pięć. Dodatkowo w tym jedynym dostępnym scenariusz coś jest nie tak ze składem (obrazek w załączeniu).Mysle, ze mozna sobie ten sklad "przeedytowac".
A u mnie za to crash - na scenerii td. Włączyłem scenerię, przestawiam nastawnik kierunku - i symulacja wywalona. Na dodatek plik .dmp nie wygenerowany - życzę powodzenia.Podaj jesli mozesz trainset jaki wstawiles sobie na scenerie, bo z tego co widze jest tam cos doczepione w porownaniu ze standardowa wersja pliku.
trainset none none 0 0
node -1 0 EP07-424 dynamic PKP\303E_V1 303E-EP-TV-424-HIST 303E-EP-TV 0 headdriver 35.WH25 0 enddynamic
node -1 0 51512071081-6 dynamic PKP\11XA_V2 BDNU-51512071081-6 111AW-SPOT 0 nobody 115 0 enddynamic
node -1 0 505126-08109-8 dynamic PKP\BDHPUMN_V2 505126-08109-8 bdhpumn 0 nobody 115 0 enddynamic
node -1 0 505126-08109-8n2 dynamic PKP\BDHPUMN_V2 505126-08109-8 bdhpumn 0 passenger 0 0 enddynamic
node -1 0 a66452 dynamic PKP\11XA_V2 PDN_0018171-8 304C 0 nobody 3 0 enddynamic
endtrainset
Bateria jest załączona na start, bo pojazdy na sceneriach mają prędkość początkową 0.1km/h.
(Chodzi mi o tą czerwoną lampkę na lampkach programatora świateł)No, świeci się, i co? Taką pozycję świateł sobie ustawiłeś.
[(Chodzi mi o tą czerwoną lampkę na lampkach programatora świateł)
No, świeci się, i co? Taką pozycję świateł sobie ustawiłeś.
Edit2: Jak się zachamuje nastawnikiem, a potem da się od razu na pozycję zwiększania mocy, nawet po odluźnieniu hamulca silnik nie dodaje mocy. Trzeba cofnąć sie o pzycję, a potem z prowotem na szóstą. Czy jest to normalne zachowanie?
Jeszcze z innej beczki - czy 6dg nie powinna mieć 5 pozycji nastwanika?
Dlaczego uruchamiając linię 61 towarowy-2 przez nowy Starter skład do poprowadzenia stoi za lokomotywą na starcie a odpalając przez Rainsted stoi tam gdzie powinien? Potem dostajemy manewry na wolny tor, bo ten skład który powinien na nim stać stoi tam gdzie na początku lok.Było już zgłaszane w wątku startera. Był błąd rozsypujący składnię pliku tymczasowego z podmiankami pojazdow, co skutkowało sklejeniem obu składów. Dziś powinna być na to poprawka w wątku startera.
Nie wiem, czy to doszło w tym wydaniu, ale po przełączeniu przełącznika jazdy manewrowej w SM42 widać pod nim tenże przełącznik w 2D, na płaskiej teksturze pulpitu. Chyba kiedyś był nieaktywny, więc nie było potrzeby go wymazywać.Jest od kilku wydań, od kiedy przełącznik się animuje. Świta mi, że pokrętło nie ma unikalnych uv i nie pozwala na wymazanie tła bez przemapowania modelu. Kilka dni temu wyszedł lifting kabiny sm42, to może jest to poprawione. Nie sprawdzałem.
sceneryfile td.scn // domyślny plik ze scenerią, chyba że w linii komend będzie: -s filename
humanctrlvehicle EP07-424-TV // domyślny pojazd sterowany przez gracza, chyba że w linii komend będzie: -v vehiclename
width 1366 // (800) szerokość ekranu
height 768 // (600) wysokość ekranu
fullscreen yes // (no) yes: tryb pełnoekranowy
mousescale 1.5 0.5 // (3.2 0.5) czułość myszy, można dawać ujemne dla odwrócenia kierunku
brakestep 1.0 // (1.0) prędkość przesuwania kranu hamulca innych niż FV4a
brakespeed 0.6 // prędkość przesuwania FV4a
inactivepause no // (yes) zatrzymanie programu, jeśli nie jest aktywnym oknem
pause no // (no) yes: zatrzymanie symulacji zaraz po wczytaniu
feedbackmode 0 // (1) 0 - wyłączone, 1 - załączone sterowanie diodami klawiatury (Caps Lock - CA/SHP, Scroll Lock - jazda na oporach rozruchowych), 2 - (Caps - CA, Scroll -SHP), 3 - LPT, 4 - PoKeys55, 5 - COM
feedbackport 888 // adres (dziesiętnie) bazowy portu LPT dla feedbackmode 3 (zapalanie kontrolek wyjściami LPT)
friction 1.0 // (1.0) mnożnik dla współczynnika tarcia
lang pl // (pl) język dla napisów
fieldofview 45 // (45) 15-75 kąt widzenia kamery w pionie
ui.bg.opacity 0.65 // (0.65) 0-1 przeźroczystość UI
uitextcolor 255, 255, 255 // (255, 255, 255) kolor napisów diagnostycznych pod ekranami Fx w formacie RGB
input.gamepad yes // (yes) no: ignorowanie sygnału z gamepada, przydatne dla użytkowników PoKeys
glutfont no // alternatywny sposób wyświetlania napisów
sound.volume 1.5 // globalna głośność dźwięków
sound.volume.radio 0.6 // mnożnik głośności radiotelefonu
screenshotsdir screenshots // (screenshots) lokalizacja zapisywania zrzutów ekranu
captureonstart yes // (yes) przechwyć mysz przy uruchamianiu
movelight 0 // numer dnia w roku dla obliczeń astronomicznych i pogodowych; 0 - synchronizacja z kalendarzem systemowym
vsync no // (no) ogranicznik klatek go 60 lub 30 fps zaleznie od wydajności
maxtexturesize 2048 // (16384) skalowanie zbyt dużych tekstur do podanego rozmiaru
multisampling 1 // (2) wygładzanie krawędzi (poprawia obraz, ale obniża FPS): 0 - wyłaczone, 1 - dwukrotne, 2 - czterokrotne, 3 - ośmiokrotne
usevbo yes // (yes) Tryb renderowania VBO lub DisplayList
defaultext tga // (dds) domyślne rozszerzenie tekstur
convertmodels 0 // (135) tworzenie plików modeli binarnych E3D z T3D: 0 - wyłączone, +1 - nowe Opacity, +2 - z optymalizacją, +4 - z bananami, +128 - rozszerzony pod exe C++, niekompatybilny ze starymi
anisotropicfiltering 1 // (8) 1-16 jakość filtrowania anizotropowego tekstur
dynamiclights 3 // (7) 1-7 ilość świateł OpenGL przydzielanych pojazdom w scenie; przy starych kartach graficznych zmiejszyć do 3
pyscreenrendererpriority lowest // (normal, lower, lowest, idle) priorytet wątku pythonowego renderera. Odciąża procesor zmniejszając odświeżanie ekranów w lokomotywach.
shadows yes // (yes) renderowanie cieni
shadowtune 2048 250 250 300 // parametry shadowmapy (rozdzielczość, nieużywany, promień projekcji, nieużywany)
splinefidelity 1 // (1) 1-4 dodatkowy podział trajektorii na łukach, zwiększający krągłość
gfxrenderer simple // (full/legacy/simple) Pełny z shaderami, stary lub uproszczony tryb renderowania, może poprawić wydajność
fullphysics yes // obliczanie fizyki ze zwiększoną dokładnością. wyłączenie może spowodować dziwne zachowania
gfx.resource.sweep yes // usuwanie nieużywanych tekstur z opengl, zalecane wyłączenie gdy pamięć karty graficznej jest wystarczająca
gfx.resource.move no // tryb konserwacji pamięci przy usuwaniu nieużywanych tekstur, może powodować problemy na niektórych kartach
gfx.skippipeline no // (no) Ustawia uproszczony tryb renderowania bezpośrednio do backbuffera. Wyłącza prawidłową implementację HDR i wszystkie efekty takie jak motionblur. Ustawienia z kategorii framebuffer, format i postfx będą ignorowane.
gfx.framebuffer.width 1920 // Szerokość renderowanego obrazu (nie okienka!)
gfx.framebuffer.height 1080 // Wysokość renderowanego obrazu (nie okienka!)
gfx.shadowmap.enabled yes // (yes) renderowanie cieni w rendererze shaderowym
gfx.extraeffects yes // (yes) Dodatkowe efekty realizowane przez shadery (np. mapowanie paralaksy)
gfx.shadows.cab.range 30 // Promień zasięgu źródeł cieni z zewnątrz kabiny, w metrach. Wpływa odwrotnie proporcjonalnie na ostrość cieni
gfx.envmap.enabled yes // (yes) Odbicia realizowane globalną cubemapą
gfx.reflections.framerate 1 // (1/300) Częstotliwość odświeżania odbić otoczenia
gfx.postfx.motionblur.enabled yes // (yes) Rozmycie powodowane ruchem
gfx.postfx.chromaticaberration.enabled no //(yes) Postproces aberacji chromatycznej
gfx.smoke yes // (yes) Wyświetlanie dymu
gfx.smoke.fidelity 1 // (1) 1-4 Mnożnik ilości cząstek dymu
python.mipmaps yes // (yes) Tworzenie mipmap dla tekstur generowanych skryptami pythona
compresstex yes // (yes) Kompresja tekstur tga podczas wczytywania
python.threadedupload yes //(yes) wysylanie wygenerowanych obrazow ekranow przy uzyciu osobnego watku
python.enabled yes //(yes) wylacza w ogole generowanie tekstur przy uzyciu pythona
gfx.skiprendering no //(no) wylacza w ogole wizualizacje symulacji, pozostawiajac jedynie ui
debugmode no // (no) yes: wyłącza logikę rozmytą służącą do detekcji awarii, włącza klawisze pomocnicze
soundenabled yes // (yes) no: wyłącza odgrywanie dźwięków przestrzennych
enabletraction yes // (yes) no: wyłącza łamanie pantografu
livetraction yes // (yes) no: lokomotywy elektryczne będą miały zasilanie, jeśli tylko podniosą pantografy
loadtraction yes // (yes) no: wyłącza ładowanie elementów trakcji elektrycznej
physicslog no // (no) yes: włącza zapisywanie parametrów fizycznych dla wszystkich obsadzonych przez AI lub człowieka pojazdów
debuglog yes // (3=yes) informacje o uruchamianiu i przebiegu działania symulacji: +1 - do pliku log.txt, +2 - wyświetlanie w oknie, +4 - nazwy torów
multiplayer 0 // (0) tryb współpracy z innym programem: 0 - wyłączony, 1 - WM_COPYDATA (blokada pauzy)
multiplelogs no // (no) zapisywanie logów do katalogu /logs/ bez nadpisywania po każdym uruchomieniu symulacji
scalespeculars yes // skalowanie składowej specular materiałów dla kompatybilności ze starymi modelami
crashdamage yes //(domyslnie yes) włącza uszkodzenia sprzęgów i wykolejenia od zderzeń
trainset none none757 0 0.1
node -1 0 EN57-1727ra dynamic pkp\en57_v1 EN57-1727'08ra 6baiii 0 headdriver 119.WH25 78 passengers enddynamic
node -1 0 EN57-1727s dynamic pkp\en57_v1 EN57-1727'08s 6bsiii 0 headdriver 119.WH25 75 passengers enddynamic
node -1 0 EN57-1727rb dynamic pkp\en57_v1 EN57-1727'08rb 6bbiii 0 headdriver 119.WH25 65 passengers enddynamic
endtrainset
trainset none none757 0.0 0.1
//$o -
node -1 0 EN57-1727ra dynamic pkp\en57_v1 EN57-1727'08ra 6baiii 0.0 headdriver 119.WH25 78 passengers enddynamic
node -1 0 EN57-1727s dynamic pkp\en57_v1 EN57-1727'08s 6bsiii 0.0 connected 119.WH25 75 passengers enddynamic
node -1 0 EN57-1727rb dynamic pkp\en57_v1 EN57-1727'08rb 6bbiii 0.0 connected 119.WH25 65 passengers enddynamic
endtrainset
Milek 7. Maszyna 20.04p w scenerii Drawinowo i Drawinowo noc są opisy tekstur których obecnie nie ma. Chodzi scenery\TME25133.TXT , dynamic\PKP\EAOS_V1 , dynamic\PKP\RS_V1\rs01 ,
dynamic\PKP\RS_V1\412z ,dynamic\PKP\424_V1\RES01 , dynamic\PKP\1XXA_V1\BRDHNU_017-7 ,dynamic\PKP\11XA_V2\111AW_TLK ,,dynamic\PKP\SN_V1\SR61 Drawinowo nic nie zmiemiałem w plikach . To Samo w drawinowo noc. W rainsted brakujące pliki.
Sprawdź czy dobrze napisałem . Pobrałem 7 maja 2020 r.
Pozdrawiam serdecznie ciebie Romson 21.
Załączyłem plik errors.txt.Tu nie ma żadnych złamań ani zaników zasilania. Nic, oprócz duplikatu definicji zasilacza i kilku zwarć.
Trwają tyle, ile w zabezpieczeniach podstacji jest zdefiniowane. Jest to zgodne z normami. Nie tykać.
Ale L053 ma jakkolwiek zrobione sekcjonowanie sieci? Nie wydaje mi się. Ma jakieś zasilacze zdefiniowane. Moc pwr02, które u ciebie wybija, to 17MW. Pojazdy czerpiące z niej pociągnęły więcej i zdechło.
Z wyłączoną opcją "zasilanie tylko pod siecią trakcyjną". Nie wiem, jaką opcję mogę spróbować jeszcze wyłączyć?Narazie jedyna opcja przynajmniej dla mnie jest jazda po Kaliskiej na dieslu.
SM42 nie ma barierek na czole, w dodatku ma białe pasy obok ostoi 907.Pokaż wpis do scenerii tej stonki. Ręcznie zmieniałeś?
Coś nie tak chyba ze skórką tego kibelka.Ósmego maja była poprawka.
Dzieje się tak od strony padania wiosennego słońca.
WitamZmiana kabin resetuje stan wszystkich urządzeń. Logicznie istnieje tylko jedna kabina na raz.
Znalazłem takiego buga jak się odpali baterie pociągu i pójdziesz to maszynowni to SHP przestanie brzęczyć.
include ip/pkp/w4n.inc Markowo_Górne#g 4353.77 11.9108 2691.6 355.25 0 0 -301 452 end
Peron ma 450m (ostatni parametr), skład ma stawać 300m od słupka, jeśli się zmieści (przedostatni parametr), bo z tyłu peronu jest przejście. Także no i mnie działa.
Ai stanęło na styk końcem składu z końcem peronu, tak jak ma zasugerowane.
scenery\krzyzowa2\sc2.scmKod: [Zaznacz]include ip/pkp/w4n.inc Markowo_Górne#g 4353.77 11.9108 2691.6 355.25 0 0 -301 452 end
Peron ma 450m (ostatni parametr), skład ma stawać 300m od słupka, jeśli się zmieści (przedostatni parametr), bo z tyłu peronu jest przejście. Także no i mnie działa.
lokomotywa jedzie dopiero na pozycji 5 nastawnika jakby była zahamowana ręcznym.
Sceneria krzyżowa2. Pośpieszny "Bursztyn" po dojechaniu do Markowa Górnego zatrzymuje się w ten sposób, że blokuje wjazd w perony osobowemu roj5136, który stoi przed Markowem Górnym na S1
//$n Krzyżowa - Drawowo Główne v2.0
//$d Trasa z Krzyżowej do Drawowa Głównego.
//$i krzyzowa2.jpg
//$g EU07-424 505 494
//$l Krzyżowa
sky skydome_clouds.t3d endsky
atmo 0 0 0 2000 3000 0.486 0.51 0.612 -1.2 endatmo
config
scenario.time.override 12:13
scenario.weather.temperature 15
movelight 154
endconfig
atmo 0 0 0 2209 2209 0 0 0 0 endatmo
time 0:00 0 0 endtime
//$n Krzyżowa - Drawowo Główne v2.0
//$d Trasa z Krzyżowej do Drawowa Głównego.
//$i krzyzowa2.jpg
//$g EU07-424 505 494
//$l Krzyżowa
sky skydome_clouds.t3d endsky
o
trainset none tor_trasa_a_start_lok 0.0 0.0
//$o Prowadzimy sk³ad pospieszny. Opis w do³aczonym pliku HTML.
node -1 0 EU07-217 dynamic PKP\4E_V1 4E-217 4E -1 reardriver 0.WH20 0 enddynamic
endtrainset
trainset rozklad tor_trasa_a_start_wag 70.0 0.0
node -1 0 a40003 dynamic PKP\11XA_V2 DRS_9518035-9 209c_row 0 nobody 115 0 enddynamic
node -1 0 asspack4 dynamic PKP\11XA_V2 bdnu_2008692-9 141a_factory 0 nobody 115 10 passengers enddynamic
node -1 0 asspack6 dynamic PKP\11XA_V2 azdu_1908156-8 112ae_niski 0 nobody 115 15 passengers enddynamic
node -1 0 asspack1 dynamic PKP\11XA_V2 adu_1900131-9 112ae_niski 0 nobody 115 10 Passengers enddynamic
node -1 0 asspack6 dynamic PKP\11XA_V2 azdu_1908156-8 112ae_niski 0 nobody 115 15 passengers enddynamic
node -1 0 asspack5 dynamic PKP\11XA_V2 bdn_2000138-1 111ay_preg 0 nobody 115 40 passengers enddynamic
node -1 0 asspack8 dynamic PKP\11XA_V2 bdnu_2008692-9 141a_factory 0 nobody 115 25 passengers enddynamic
node -1 0 a47033 dynamic PKP\110A_V2 BCO_5910127-8 110Ab 0 nobody 115 15 Passengers enddynamic
endtrainset
Zauważyłem pewną sytuację, ale nie zdążyłem zrobić zdjęcia, a chodzi o to, iż zarówno EP09, jak i 2xEN57 na scenerii Bałtyk_skm1 w relacji Alakowice-Bałtyk przejeżdżają perony na tej pierwszej stacji, by potem zatrzymać się, obsłużyć pasażerów i ruszyć jak gdyby nigdy nic w dalszą drogę. Zarzucam logiem. Pociągi w przeciwną stronę zatrzymują się normalnie.Wyglada ze jest to blad logiki exe -- sklady w relacji Alakowice-Baltyk maja wpisana jako pierwsza stacje Chojnice, a procedura potencjalnego "przewiniecia" rozkladu uruchamiana byla na sztywno w odleglosci ponizej 300m od W4, co przy predkosci na poziomie 100+ km/h bylo stanowczo zbyt malym dystansem by zatrzymac sie gdzie trzeba po rozpoznaniu ze jest to przystanek obowiazujacy. Bedzie ogarniete w nastepnym uaktualnieniu.
(...) czy pobierać z repo. Jak cokolwiek pobiorę, to teoretycznie nie powinienem mówić o błędach w 20.04, bo tak jakby to już naruszona paczka nowszymi plikami z warsztatu :)
Bad file: failed do locate texture file "skins/401zp/interior401z,3"
node -1 0 a31410 dynamic PKP\401Z_V2 82515940087-8 401Zp_2 -1 nobody 3 0 enddynamic
Ile pamięci wolnej miałeś przed instalacją? Min. 20-30GB
Niedawno, choć od paru tygodni testuję MaSzynę z załączoną opcją graficzną "Uproszczony shaderowy" dotknął mnie następujący problem:Czy moglbys pobrac biezaca wersje robocza z przyklejonego watku w dziale "Na Warsztacie" i wrzucic tutaj log z jej uruchomienia? Nie jestem pewien jakie dokladnie ustawienia daje u ciebie starter w tym trybie "uproszczonym", wiec to bedzie w miare wygodny sposob by je uzyskac i zduplikowac na moim koncu.
Wysyłam log ale po włączeniu nie ma różnicyNiedawno, choć od paru tygodni testuję MaSzynę z załączoną opcją graficzną "Uproszczony shaderowy" dotknął mnie następujący problem:Czy moglbys pobrac biezaca wersje robocza z przyklejonego watku w dziale "Na Warsztacie" i wrzucic tutaj log z jej uruchomienia? Nie jestem pewien jakie dokladnie ustawienia daje u ciebie starter w tym trybie "uproszczonym", wiec to bedzie w miare wygodny sposob by je uzyskac i zduplikowac na moim koncu.
Wysyłam log ale po włączeniu nie ma różnicy
Starting MaSzyna rail vehicle simulator (release: 20.506.64.0)
Nie ma roznicy bo nadal uruchamiasz exe zalaczone do paczki :> Zwroc uwage by wybrac exe do uruchomienia w starterze, lub kliknij na wlasciwe jesli startera nie uzywasz.
W załaczniku umieszczam log z uruchomienia najnowszej wersji roboczej MaSzyny uruchamiając Starterem na ustawieniu "Uproszczony shaderowy"Niedawno, choć od paru tygodni testuję MaSzynę z załączoną opcją graficzną "Uproszczony shaderowy" dotknął mnie następujący problem:Czy moglbys pobrac biezaca wersje robocza z przyklejonego watku w dziale "Na Warsztacie" i wrzucic tutaj log z jej uruchomienia? Nie jestem pewien jakie dokladnie ustawienia daje u ciebie starter w tym trybie "uproszczonym", wiec to bedzie w miare wygodny sposob by je uzyskac i zduplikowac na moim koncu.
W załaczniku umieszczam log z uruchomienia najnowszej wersji roboczej MaSzyny uruchamiając Starterem na ustawieniu "Uproszczony shaderowy"Obawiam sie ze przy tych samych ustawieniach "u mnie dziala" tzn. nie obserwuje takiego efektu ;/ Mozliwe ze roznice robi tutaj karta graficzna i/lub jej sterownik. Jesli moge cos zasugerowac, to zobacz czy nie pomoze zmiana ustawien -- te ktorych uzywasz obecnie obejmuja multisampling x16 co (pomijajac duza zasobozernosc co kloci sie z idea trybu "uproszczonego") potrafi sprawiac roznym konfiguracjom klopoty z poprawnym generowaniem obrazu. Jesli celem jest w miare sensowna wydajnosc w trybie szaderowym, to sprobuj nastepujacych zmian w eu07.ini:
vsync no
multisampling 2
maxtexturesize 4096
gfx.skippipeline no
gfx.postfx.motionblur.enabled no
Bad file: failed do locate texture file "fx/invalid"
W logu nic ciekawego nie ma. Załączysz plik .dmp?Ech, musiałem przez przypadek wywalić plik.dmp.
Wchodzę na folder MaSzyna następnie starter .exe i NIC NIE MAPokaż screen jak wygląda starter po uruchomieniu.
Przed 14GBZa mało. Potrzebujesz co najmniej ~32GB.