Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - kacp3r

Strony: 1 [2] 3 4 ... 7
31
Wydział zamówień / Odp: Potrzebne materiały na EW58
« dnia: 15 Lutego 2015, 21:28:24 »
A co ze zdjęciami JONIN_EZT? Nic się nie nada? Jeżeli tak, to awaryjnie mogę w któryś zachmurzony wtorek zajechać na zdjęcia. Zdjęcia z cyfrówki 5 MPx stykną?

32
Wydział zamówień / Odp: Potrzebne materiały na EW58
« dnia: 06 Lutego 2015, 16:38:08 »

33
Wydział zamówień / Odp: Potrzebne materiały na EW58
« dnia: 06 Lutego 2015, 15:21:37 »
Mam pytanie do osób, które już były w pobliżu EW58. Jak wygląda dostępność tych składów? Czy potrzebne jest jakieś zezwolenie/zgłoszenie chęci odwiedzenia ich?


ED: Na forum SKM 2 lata temu użytkownik twierdził, że dostał dostęp do dokumentacji pudeł http://forum.skm.pkp.pl/viewtopic.php?t=13&start=420&sid=f38b4071fc52ad5345298e6ca18fbd06. Ja niestety nie potrafię się zarejestrować (zbugowana rejestracja) ale może ktoś, kto ma konto, mógłby się zapytać o możliwość udostępnienia. Udało mi się także znaleźć takie 3 ilustracje.

34
Tabor kolejowy / Odp: EP07-424 (ex. EU07-424)
« dnia: 03 Stycznia 2015, 14:55:35 »
Rdza już chyba na tyle głęboko weszła, że przywrócenie do ruchu raczej nie będzie opłacalne.

35
Akurat moja karta została wyciągnięta z metalowego pudła przygotowanego specjalnie na tą okazję z odpowiednim zestawem mocowań (w tle na zdjęciu) :) Co do poprzedniej dywagacji przedstawiłem tylko, jak wygląda ogólnie dana kwestia. Można by i nawet u kolegi zrobić tak, aby luźno nie latała, jeżeli obudowa jest pod ATX zaś płyta główna jest mATX.

36
Specjalnie dla Ciebie rozmontowałem mój system. No ok, może nie wszystkie PCI-E x1 mają nacięcia do montażu kart x8 i x16.

Zaprezentowana przejściówka ma wadę w postaci wymuszenia użycia kart typu low profile a one są po prostu słabe.
http://img.misco.eu/Resources/images/Modules/InformationBlocks/1210/PNY/PNY-Q/Q574720-PNY-Quadro-NVS-410-PCI-Express-Card-lineouts01-acc.jpg

37
Trochę ciężko zrozumieć powyższe posty. Ogólnie, jeżeli nie planujesz korzystać z super hiper SSD pod sata3 to różnicy pomiędzy SATA 2 a SATA 3 nie zauważysz zbyt dużej. Teoretycznie możesz się bawić w takie przedłużki ale kontroler pewnie będzie luźno leżał w środku komputera. @Anrej, pod slot PCI-E x16 możesz podłączyć dowolne urządzenie PCI-E, czy to na x1 czy x8. To działa również w drugą stronę z tym, że x1 ma znacznie mniejszą przepustowość od x16. Jeżeli ta karta graficzna jest pokroju GTX'a 650 lub słabsza to można ją przełożyć do PCI-E x1 (przy mocniejszych kartach ograniczenie przepustowości jest już widoczne w wymagających grach), zaś kontroler włożyć na jej miejsce. Działanie karty na x1 potwierdzam na własnym przykładzie. Jak ktoś nie wierzy to mogę wstawić zdjęcie własnoręcznie przygotowanego układu.

Ogólnie, żeby otrzymać jakiegokolwiek kopa to zacznij od wymiany płyty głównej, procesora i RAMu. Zmiana Dysku z SATA II na SATA III niestety Ci nie pomoże.

38
Bieżące kolejowe / Odp: Awarie Pendolino
« dnia: 31 Grudnia 2014, 20:33:12 »
Dla mnie przykładem komicznej sytuacji jest naklejanie na wyświetlaczach (te umieszczone na drzwiach) naklejek z numerami wagonów. Nie wiem ile trwały prace nad tym elementem, ale skoro już jest wywalana gruba kasa to takie rzeczy już powinny być dopracowane. Jestem ciekaw ile jeszcze podobnych niedoróbek wyjdzie na jaw w najbliższym czasie.

39
Tabor kolejowy / Odp: Dyskusja o tempomacie w nowym taborze
« dnia: 08 Grudnia 2014, 15:20:12 »
Bardziej chodzi chyba o to, że manualnie odpalając ED nie dajesz od razu pełnej pary i chyba (nie jestem maszynistą) dodajesz pneumatyczne. Z punktu widzenia elektroniki/fizyki itp. zarzucenie maksymalnym obciążeniem na ED jest znacznie mniej zdrowe (wnioskuję, że tak robi komputer), niż stopniowe dokładanie obciążenia.

40
Bieżące kolejowe / Odp: Awarie Pendolino
« dnia: 24 Listopada 2014, 09:48:35 »
Co do drugiego to nie jestem zdziwiony. Pytanie tylko jedno: skąd nałapać tyle błędów w komputerze? :P Niedługo się okaże, że pendolino jest po prostu zbyt zaawansowane na naszą infrastrukturę i warunki, gdzie wciąż problemy rozwiązywane są przy pomocy młotka lub podparcia stycznika tu i tam.

41
Dodatkowe zdjęcia ukazujące pozostałości po samochodzie.

http://www.sadistic.pl/wypadek-w-teresinie-vt327867.htm
Wiadomość raportowana. Reg, obowiązki 11a. Proszę poprawić.
Sawi

42
Tabor kolejowy / Odp: EP07-424 (ex. EU07-424)
« dnia: 11 Listopada 2014, 18:19:28 »
Może chodzi o lokomotywy z listy, która kiedyś pojawiła się tutaj?

43
Bieżące kolejowe / Odp: InnoTrans 2014
« dnia: 28 Września 2014, 16:13:26 »
Mi się zdaje, że to nie jest jakkolwiek zasłaniane, szczególnie, że na obydwu końcach tej "sekcji" są umieszczone drzwi. Z resztą zasłonienie chłodnicy po przez ręcznie zakładaną/zdejmowalną osłonę nie ma zbytnio sensu - szczególnie w przypadku nowych silników, gdzie termostat jest sprawny.

44
Symulator / Odp: Karty graficzne ATI.
« dnia: 22 Czerwca 2014, 09:29:05 »
A od kiedy od karty graficznej zależy wykorzystanie procesora? Pytam się, bo może coś mnie pominęło w ciągu ostatniego roku. Dla mnie ATI (tak na prawdę AMD - marka ATI już nie istnieje :P ) jest lepszą opcją pod kątem innych gier, szczególnie tych nowszych, ze względu AMD Mantle, które na razie działa w pojedynczych grach ale daje dosyć ciekawe efekty.

45
Tabor kolejowy / Odp: Kilka technicznych pytań o EN57
« dnia: 09 Kwietnia 2014, 22:29:05 »
Nie jestem pewien, ale pewnie służy do obsługi systemu wyświetlaczy, albo jakiegoś innego dodatkowego ustrojstwa dołożonego w trakcie napraw.

46
Melduję, że dzisiaj (24 marca) - miałem okazję przy jej pomocy pokonać odcinek Gdańsk Gł. - Malbork.

47
Bocznica / Odp: Wydzielone z: Powtórka z Pragi - 27we i EN57-AKM
« dnia: 10 Lutego 2014, 18:11:55 »
Dobrze, że mechanik uciekł w porę z kabiny.

Mi się zdaje, że mechanik w czasie wypadku bezpiecznie siedział w tej drugiej, jeżeli mówimy o mechaniku  z KM ;)

Reg. zakazy 12.
Zdaje Ci się? Bocznica.
Benek

48
Bocznica / Odp: możliwy powrót EW58 na szlaki SKM Trójmiasto
« dnia: 08 Lutego 2014, 14:55:08 »
Cytuj
[...]jednak być może zostanie podjęta decyzja o ich modernizacji.
To sugeruje, że jak już zapadnie decyzja to już nie będzie zbyt wiele czasu na zdobywanie materiałów.

49
Bieżące kolejowe / Odp: Jest pierwsze zamówienie na Dragona
« dnia: 05 Lutego 2014, 11:34:08 »
Swoją drogą, to przy wyborze przewoźnika przede wszystkim decyduje cena, a czym to zostanie dowiezione...

50
Bieżące kolejowe / Odp: Jest pierwsze zamówienie na Dragona
« dnia: 02 Lutego 2014, 21:15:30 »
Traxxy pracują przy takim samym napięciu - 3 kV. Chyba, że na PLK powstała jakaś nowa technologia miejscowej zmiany napięcia w sieci.

51
Bieżące kolejowe / Odp: Filmy kolejowe w sieci
« dnia: 25 Stycznia 2014, 12:49:03 »
Nie jestem 100% pewien, ale oni mieli chyba jakieś rękawice izolacyjne pozakładane.

52
Bieżące kolejowe / Odp: Targi TRAKO 2013
« dnia: 10 Września 2013, 17:39:38 »
Ja raczej będę. Tylko nie wiem, czy będziemy cumować w Gdańsku, czy w Sopocie. Z Sopotu jest 10km, z mariny w Gdańsku nieco bliżej, nie wiem czy się da stanąć bliżej.
Marina w Gdańsku jest tańsza (6 zł za metr łajby) ;) Innych miejsc po za marinami nie ma. Ja postaram się także pojawić na targach, ale to jeszcze zależy od mojej sesji poprawkowej.

53
Bieżące kolejowe / Odp: Sprawa Pendolino
« dnia: 08 Sierpnia 2013, 15:30:48 »
http://iwan.eu07.pl/tmp/srjetr.png

Tutaj jest teoretycznie rozkład jazdy, z którego wynika, że będzie to chyba EU45.

54
20 km/h wystarczyło, aby uzyskać taki efekt przy masie tamtego składu.

55
Bieżące kolejowe / Odp: Kolejowy Rotfl
« dnia: 30 Czerwca 2013, 12:24:11 »
Kiedy przeniesiono zamek z Malborka do Poznania? :D

56
Inne niekolejowe / Odp: Gigabyte 8600GT
« dnia: 28 Maja 2013, 00:06:56 »
Generalnie historie typu GTA IV na 8600 na maksymalnych ustawieniach to trochę zbyt optymistyczne podejście ;) Geforcy z serii 9600 to już zupełne inna półka wydajnościowa.

57
Inne niekolejowe / Odp: Gigabyte 8600GT
« dnia: 18 Maja 2013, 11:08:22 »
Piszesz bzdury! Seria 8600 jak każda inna produkowana była przez różnych producentów. Nawet jeśli któryś z nich wypuścił część kart wadliwych, to niewielką ilość.  Poza tym nie da się ustalić na odległość, co jest przyczyną takiego komunikatu. Pożycz od kogoś sprawną kartę czy komputer odpali.

Pomyliłem się, rozchodziło się się o mobilna wersje tej karty. Przykładowy temat: http://www.nhl.pl/index.php?showtopic=26038

ED: Mi się zdaje, że kolega ma Windowsa 7 ;)

58
Inne niekolejowe / Odp: Gigabyte 8600GT
« dnia: 17 Maja 2013, 20:56:22 »
Generalnie seria 8600 była trefną serią (złe luty chipa do PCB), pewnie karta wyzionęła ducha, ale głowy nie dam sobie uciąć.

59
Bieżące kolejowe / Odp: 111Ed PESA z rodziny GAMA
« dnia: 21 Kwietnia 2013, 17:18:05 »
Oprócz tego to dali też na tych strefach zgniotu adaptery na tabliczki końcówek.

One już tam były, teraz je po prostu pomalowali ;)

60
To ciekawe, czym teraz będziemy jeździć w Elblągu, bo 6 wynalazków PESY i  niedobitki-805 raczej nie dadzą rady, jak już skończą się wszystkie remonty i w pełni zostaną uruchomione line. Szkoda, że TE po za jedną zmodernizowaną 805 nie zainteresowały się dalszymi krokami w celu polepszenia ich kondycji...

Strony: 1 [2] 3 4 ... 7