Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - jakubg1

Strony: 1 ... 38 39 [40] 41
1171
Tabor / 443V - problem z wózkami
« dnia: 02 Kwietnia 2014, 18:07:03 »
Witam. Otóż mam problem z wagonem 443V. Problem polega na tym, że koła kręcą się w przeciwną stronę niż powinien. Problem występuje przy jeździe do przodu, jak i przy jeździe do tyłu. Proszę o pomoc.

1172
Bocznica / Błąd z teksturą EN57-112
« dnia: 31 Marca 2014, 18:21:17 »
Dziś kolejny problem. Otóż przeglądałem tabor w Maszynie. I co się stało? Błąd. Błąd z teksturą członu RA jednostki EN57-112. Poniżej wrzucam log oraz screen. Nic nie grzebałem w teksturze. Człony S, RB oraz inne jednostki są w porządku. Pliku errors.txt nie ma.
Nie tak przesyła się loga. Gdzie jest plik errors.txt?
Benek


Nie o to chodziło. Teraz nie ma ani log.txt, ani errors.txt. Bocznica.
Benek

1173
No to niestety antywirus wykazał wirus w GIMP-ie. Tak więc musi łączenie pozostać :((ściemniłem fragment obrazu)
Po za tym taki mały prostokącik z wykrzyknikiem trochę się nie spasował, co zaznaczyłem na czerwono. (opcja kopiuj wklej pomogła) A tymczasem biorę się za przód. W symku wygląda to tak:

1174
na którą teksturę siódemki obecną w MaSzyna 08.13 nakładasz teksturę EU07-210?
Na EU07-173. Wybór losowy.
EDIT: Na dzisiaj koniec. Jutro popracuję nad czołem.

  Dodano: 24 Marca 2014, 18:58:12
Przesiadłem się na EU07E-210 i "poskładałem" bok. Prezentuje się tak:
Widać łączenie.
A jak to zniwelować?

1175
W symulatorze...

1176
Tabor / Odp: Problem z teksturą po zrepaintowaniu
« dnia: 24 Marca 2014, 18:41:35 »
Zastosowałem się do rad up5358 i eu07-001. Działa. Można zamknąć.

1177
Na warsztacie / EU07E-210.
« dnia: 24 Marca 2014, 18:28:02 »
Przesiadłem się na EU07E-210 i "poskładałem" bok. Prezentuje się tak:

1178
Nie chcę Cię zniechęcać, oraz być złym prorokiem ale jeśli to Twoja pierwsza w ogóle tekstura to jestem zdania, że materiał jest zbyt trudny, jak na początek.
No to rzeczywiście się w takim razie przesiądę. Tym bardziej, że hanys powiedział:
ja już tego loka mam prawie pod klucz.

1179
Tabor / [SOLVED] Problem z teksturą po zrepaintowaniu
« dnia: 24 Marca 2014, 17:28:23 »
Mam problem z lokomotywą po "wejściu" tekstury na miejsce starej lokomotywy. Po włączeniu symka cała tekstura jest biała. Używam programu Paint.net. Ponieważ tekstura raczej była załadowana, wina może tkwić w okienku pokazanym w załączniku (po wciśnięciu przycisku "Save As".
Cytat: ./log.txt
Starting MaSzyna rail vehicle simulator.
Compilation 2013-06-09, release 13.5.804.408. SPKS
Online documentation and additional files on http://eu07.pl
Authors: Marcin_EU, McZapkie, ABu, Winger, Tolaris, nbmx_EU, OLO_EU, Bart, Quark-t, ShaXbee, Oli_EU, youBy, Ra, hunter, KURS90 and others
Renderer:
ATI Mobility Radeon HD 5650
Vendor:
ATI Technologies Inc.
OpenGL Version:
3.2.9756 Compatibility Profile Context
Supported extensions:
GL_AMDX_name_gen_delete GL_AMDX_random_access_target GL_AMDX_vertex_shader_tessellator GL_AMD_conservative_depth GL_AMD_draw_buffers_blend GL_AMD_performance_monitor GL_AMD_seamless_cubemap_per_texture GL_AMD_shader_stencil_export GL_AMD_texture_cube_map_array GL_AMD_texture_texture4 GL_AMD_vertex_shader_tessellator GL_ARB_color_buffer_float GL_ARB_copy_buffer GL_ARB_depth_buffer_float GL_ARB_depth_clamp GL_ARB_depth_texture GL_ARB_draw_buffers GL_ARB_draw_buffers_blend GL_ARB_draw_elements_base_vertex GL_ARB_draw_instanced GL_ARB_fragment_coord_conventions GL_ARB_fragment_program GL_ARB_fragment_program_shadow GL_ARB_fragment_shader GL_ARB_framebuffer_object GL_ARB_framebuffer_sRGB GL_ARB_geometry_shader4 GL_ARB_half_float_pixel GL_ARB_half_float_vertex GL_ARB_imaging GL_ARB_instanced_arrays GL_ARB_map_buffer_range GL_ARB_multisample GL_ARB_multitexture GL_ARB_occlusion_query GL_ARB_pixel_buffer_object GL_ARB_point_parameters GL_ARB_point_sprite GL_ARB_provoking_vertex GL_ARB_sample_shading GL_ARB_seamless_cube_map GL_ARB_shader_objects GL_ARB_shader_texture_lod GL_ARB_shading_language_100 GL_ARB_shadow GL_ARB_shadow_ambient GL_ARB_sync GL_ARB_texture_border_clamp GL_ARB_texture_buffer_object GL_ARB_texture_compression GL_ARB_texture_compression_rgtc GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_texture_cube_map_array GL_ARB_texture_env_add GL_ARB_texture_env_combine GL_ARB_texture_env_crossbar GL_ARB_texture_env_dot3 GL_ARB_texture_float GL_ARB_texture_gather GL_ARB_texture_mirrored_repeat GL_ARB_texture_multisample GL_ARB_texture_non_power_of_two GL_ARB_texture_query_lod GL_ARB_texture_rectangle GL_ARB_texture_rg GL_ARB_texture_snorm GL_ARB_transpose_matrix GL_ARB_uniform_buffer_object GL_ARB_vertex_array_bgra GL_ARB_vertex_array_object GL_ARB_vertex_buffer_object GL_ARB_vertex_program GL_ARB_vertex_shader GL_ARB_window_pos GL_ATI_draw_buffers GL_ATI_envmap_bumpmap GL_ATI_fragment_shader GL_ATI_meminfo GL_ATI_separate_stencil GL_ATI_texture_compression_3dc GL_ATI_texture_env_combine3 GL_ATI_texture_float GL_ATI_texture_mirror_once GL_EXT_abgr GL_EXT_bgra GL_EXT_bindable_uniform GL_EXT_blend_color GL_EXT_blend_equation_separate GL_EXT_blend_func_separate GL_EXT_blend_minmax GL_EXT_blend_subtract GL_EXT_compiled_vertex_array GL_EXT_copy_buffer GL_EXT_copy_texture GL_EXT_draw_buffers2 GL_EXT_draw_instanced GL_EXT_draw_range_elements GL_EXT_fog_coord GL_EXT_framebuffer_blit GL_EXT_framebuffer_multisample GL_EXT_framebuffer_object GL_EXT_framebuffer_sRGB GL_EXT_geometry_shader4 GL_EXT_gpu_program_parameters GL_EXT_gpu_shader4 GL_EXT_histogram GL_EXT_multi_draw_arrays GL_EXT_packed_depth_stencil GL_EXT_packed_float GL_EXT_packed_pixels GL_EXT_pixel_buffer_object GL_EXT_point_parameters GL_EXT_provoking_vertex GL_EXT_rescale_normal GL_EXT_secondary_color GL_EXT_separate_specular_color GL_EXT_shader_atomic_counters GL_EXT_shader_subroutine GL_EXT_shadow_funcs GL_EXT_stencil_wrap GL_EXT_subtexture GL_EXT_texgen_reflection GL_EXT_texture3D GL_EXT_texture_array GL_EXT_texture_buffer_object GL_EXT_texture_buffer_object_rgb32 GL_EXT_texture_compression_bptc GL_EXT_texture_compression_latc GL_EXT_texture_compression_rgtc GL_EXT_texture_compression_s3tc GL_EXT_texture_cube_map GL_EXT_texture_edge_clamp GL_EXT_texture_env_add GL_EXT_texture_env_combine GL_EXT_texture_env_dot3 GL_EXT_texture_filter_anisotropic GL_EXT_texture_integer GL_EXT_texture_lod GL_EXT_texture_lod_bias GL_EXT_texture_mirror_clamp GL_EXT_texture_object GL_EXT_texture_rectangle GL_EXT_texture_sRGB GL_EXT_texture_shared_exponent GL_EXT_texture_snorm GL_EXT_texture_swizzle GL_EXT_timer_query GL_EXT_transform_feedback GL_EXT_vertex_array GL_EXT_vertex_array_bgra GL_IBM_texture_mirrored_repeat GL_KTX_buffer_region GL_NV_blend_square GL_NV_conditional_render GL_NV_copy_depth_to_color GL_NV_explicit_multisample GL_NV_primitive_restart GL_NV_texgen_reflection GL_SGIS_generate_mipmap GL_SGIS_texture_edge_clamp GL_SGIS_texture_lod GL_SUN_multi_draw_arrays GL_WIN_swap_hint WGL_EXT_swap_control
Ra: The VBO is found, but Display Lists are selected.
DDS texture format is supported.
Used multisampling of 4 samples.
Max texture size: 8192
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glClearDepth(1.0f); 
glEnable(GL_TEXTURE_2D);
glShadeModel(GL_SMOOTH);
glEnable(GL_DEPTH_TEST);
glEnable(GL_BLEND);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glAlphaFunc(GL_GREATER,0.04);
glBlendFunc(GL_SRC_ALPHA, GL_ONE_MINUS_SRC_ALPHA);
glDepthFunc(GL_LEQUAL);
glHint(GL_PERSPECTIVE_CORRECTION_HINT, GL_NICEST);
glPolygonMode(GL_FRONT, GL_FILL);
glFrontFace(GL_CCW);
glEnable(GL_CULL_FACE);
glLineWidth(1.0f);
glPointSize(2.0f);
glLightModelfv(GL_LIGHT_MODEL_AMBIENT,darkLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_AMBIENT,ambientLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_DIFFUSE,diffuseLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_SPECULAR,specularLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_POSITION,lightPos);
glEnable(GL_LIGHT0);
glEnable(GL_COLOR_MATERIAL);
glColorMaterial(GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE);
glMaterialfv( GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE, whiteLight );
glEnable(GL_LIGHTING);
glFogi(GL_FOG_MODE, GL_LINEAR);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glFogf(GL_FOG_START, 1000.0f);
glFogf(GL_FOG_END, 2000.0f);
glEnable(GL_FOG);
[...]
InitNormals
InitNormals OK
InitTracks
InitTracks OK
InitTraction
InitTraction OK
InitEvents
InitEvents OK
InitLaunchers
InitLaunchers OK
InitGlobalTime
InitGlobalTime OK
FirstInit is done
Loading - binary model: dynamic\pkp\4e_v1\4e.e3d
Loading - texture: textures\tabor\aircoupler.dds
Loading - texture: dynamic\pkp\4e_v1\4e-1051.dds
Total animations: 16
EVENT ADDED TO QUEUE: tdo_rez_shp by eu07-1051
New timetable for eu07-1051: rozklad
/* Timetable:
undefined -1:-1, -1:-1
*/
Orders for eu07-1051:
0: Wait_for_orders <-
1: Prepare_engine
2: Obey_train
3: Shunt
4: Wait_for_orders
cgskj_altostratus004.t3d
init
Loading - binary model: models\cgskj_altostratus004.e3d
Loading - texture: textures\sky\sky_altostratus004.dds
Ground init OK
Player train init: eu07-1051
[...]
Player train init OK
Loading - texture: textures\smuga.tga
Load time: 13.4 seconds
EVENT LAUNCHED: tdo_rez_shp by eu07-1051
Type: PutValues
W logu została zawarta część informująca o komputerze. Proszę o pomoc.

1180
Tu będę pisał o moich postępach. Na początek lokomotywa EP07-1051. Tekstury wykonuję w Paint.net. Mam nadzieję, że przyborniki wam nie przeszkadzają.

1181
Screeny / Odp: Rotfl!
« dnia: 24 Lutego 2014, 18:10:29 »
Chyba karta graficzna się zepsuła...

1182
Screeny / Odp: Rotfl!
« dnia: 17 Lutego 2014, 18:32:13 »
Przykład przechwalania się moderatorów. Skutkuje z częstym odświeżaniem serwera.
P. S. To fotomontaż.

1183
Screeny / Odp: Rotfl!
« dnia: 10 Lutego 2014, 16:53:39 »
Wypustoszyli cały skład i wyjęli wyświetlacz?

1184
Wystarczy nacisnąć przycisk "Instaluj paczkę", bo on jednocześnie pobiera i instaluje.

1185
Pomoc doraźna / Odp: Problem z instalacją dodatków
« dnia: 03 Lutego 2014, 20:08:25 »
[...] wyskakuje problem z instalacją dodatku
W którym momencie wyskakuje u ciebie błąd?

  Dodano: 03 Lutego 2014, 20:14:18
Albo zmieniasz zakładki podczas instalowania, albo może trzeba instalować dodatki pojedynczo. Spróbuj tak.

1186
Pomoc doraźna / Odp: Problem z instalacją dodatków
« dnia: 03 Lutego 2014, 19:44:53 »
Zaznaczasz pliki "*.r_i", przeciągasz je i upuszczasz na program, którym uruchamiasz normalnie symulator. Wybierasz potem "Instaluj paczkę" i najpierw wyskakuje ci zielone okienko z paskiem u góry (jak się napełni to zielone okienko zniknie), uruchamia się na chwilę konsola i w końcu pokazuje się okienko z tytułem "Stan zainstalowania", jeśli się uda to w okienku pokaże się napis "100.00%". Zamykasz to okienko i instalator, uruchamiasz Rainsted normalnie i wchodzisz w zakładkę "Tabor posiadany". Klikasz przycisk "Sprawdź posiadany tabor" i czekasz chwilę. Po tej chwili możesz już korzystać z dodatków. Po za tym na bocznicy jest wątek, który trafił tam raptem parę godzin temu i tam też jest odpowiedź na twoje pytanie.

1187
Bocznica / Odp: Wydzielone z: Rotfl!
« dnia: 03 Lutego 2014, 19:33:51 »
Chodzi o to na dole obrazka. Paski w kolorach fioletowo-niebieskich.

1188
Bocznica / Wydzielone z: Rotfl!
« dnia: 03 Lutego 2014, 18:12:24 »
Dziwna tekstura w przedziale maszynowym lokomotywy BR285 tuż pod dachem.

Twój post został raportowany jako spam. Bocznica.
Benek

1189
Screeny / Odp: Rotfl!
« dnia: 28 Stycznia 2014, 13:46:36 »
ET41,5.

Reg. obowiązki 2.
Proszę poprawić załącznik.
Benek

1190
Pomoc w tworzeniu / Odp: Sygnalizatory na TD
« dnia: 25 Stycznia 2014, 12:28:23 »
Sprawdziłem jeszcze raz. Działa.

1191
Bocznica / Odp: Wydzielone z: Sygnalizatory na TD
« dnia: 22 Stycznia 2014, 11:17:18 »
Chodzi o to, żeby po sygnale S2 móc wrócić do poprzedniego stanu.

1192
Pomoc w tworzeniu / Odp: Sygnalizatory na TD
« dnia: 21 Stycznia 2014, 18:23:59 »
A gdzie jest ten plik?

  Dodano: 21 Stycznia 2014, 18:33:46
A, nie pojawił się. Po prostu spojrzałem na zły semafor, ale tu nasuwa się kolejny problem. Światło świeci, ale powtarzacze wskazują światło pomarańczowe z białym. Próbowałem z wpisem s2, s3 oraz s4, ale to nic nie dało. Proszę o pomoc.

  Dodano: 21 Stycznia 2014, 18:43:04
Przepraszam, że tak spamuję, ale zrobiłem kolejny event z takim samym wpisem, tyle że zamiast "keyctrl05" napisałem "keyctrl06" oraz zamiast "s2" wpisałem "s1" i nie działa.

1193
Pomoc w tworzeniu / Odp: Sygnalizatory na TD
« dnia: 21 Stycznia 2014, 12:01:42 »
Nie włącza mi sygnalizatora, ale za to mam dowód, że coś wpisałem poprawnie.
Key pressed: [Shift]+[5]
EVENT ADDED TO QUEUE: keyctrl05
EVENT LAUNCHED: stacja1_c_s2
Multiple passed
Kod z "log.txt".

1194
Pomoc w tworzeniu / Odp: Sygnalizatory na TD
« dnia: 21 Stycznia 2014, 10:35:49 »
Nie chciałem zakładać nowego tematu, ale event, który napisałem nie działa. Ustawiłem event, żeby po naciśnięciu Shift + 5 wyskoczył S2 na wyjazdowym. Wpis z eventami:
event keyctrl01 multiple 0.1 none zwr01- endevent
event keyctrl02 multiple 0.1 none zwr01+ endevent
event keyctrl03 multiple 0.1 none zwr02- endevent
event keyctrl04 multiple 0.1 none zwr02+ endevent
event keyctrl05 multiple 0.1 none stacja1_c_S2 endevent

1195
Pomoc w tworzeniu / Odp: Sygnalizatory na TD
« dnia: 13 Stycznia 2014, 16:56:33 »
Dobra, ale jak je stworzyć?

1196
Pomoc w tworzeniu / Sygnalizatory na TD
« dnia: 13 Stycznia 2014, 16:19:54 »
Witam, mam problem odnośnie sygnalizatorów na torze doświadczalnym. Czy w ogóle są jakieś eventy dotyczące sygnalizacji na scenerii TD? Proszę o pomoc.

1197
Trasy / Odp: Odp: Jeszcze jeden dziwny problem z TEM2
« dnia: 10 Stycznia 2014, 18:19:44 »
Grzebałeś w plikach scenerii?

1198
Na warsztacie / Odp: Tekstury AK
« dnia: 10 Stycznia 2014, 14:54:05 »
Dach masz jeszcze nie zrobiony, czy taki ma być?

1199
Screeny / Odp: Rotfl!
« dnia: 21 Grudnia 2013, 15:36:34 »
Ktoś tu chyba źle odmierzył...

1200
Screeny / Odp: Rotfl!
« dnia: 13 Września 2013, 14:55:19 »
To dobrze, najwyżej będą 2 loki 02 i 03, ale będą identyczne. Co do numerków, MaSzynowi testerzy powinni wyłapać ten błąd.

Strony: 1 ... 38 39 [40] 41