Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - matek123

Strony: 1 ... 81 82 [83] 84 85 ... 135
2461
Bieżące kolejowe / Odp: Pytanie o składnię zapowiedzi stacyjnej
« dnia: 19 Grudnia 2016, 16:49:48 »
Na Śródmieściu w Warszawie są 3 perony. Dwa po bokach i jeden po środku wspólny, to jest zapowiadane tor, i jeden z bocznych peronów, pomimo tego, że na dwie strony drzwi są otwierane.

2462
Bieżące kolejowe / Odp: Dlaczego lokomotywy mają dwa tony syreny?
« dnia: 02 Grudnia 2016, 09:56:57 »
W SM42 są syreny z niskim i wysokim tonem + klakson.

Jak mówiłem wcześniej, temat został już wyczerpany. Zamykam.
jakubg1

2463
Bieżące Symulatorowe / Odp: Propozycje i sugestie
« dnia: 17 Grudnia 2016, 21:38:22 »
Maćku, jest też inna opcja. Takie zawiłe scenariusze rozbić na dwa. Jeden by się kończył uruchomieniem w peronach (czy coś w tym stylu), a drugi by się od tego zaczynał.

2464
Screeny / Odp: Rotfl!
« dnia: 16 Grudnia 2016, 21:09:12 »
O jedno okno za dużo? Powinno być małe + 10 dużych + małe, a jest 11 dużych?

2465
"luźniej spowrotem" jak dla mnie to nigdy wcześniej nie było tak luźno jak teraz.

2466
Możecie wyjaśnić o jaki rygor chodzi?

2467
Pomoc w tworzeniu / Odp: Kociary podg
« dnia: 15 Grudnia 2016, 11:33:31 »
http://semaforek.kolej.org.pl/wiki/images/2/23/Wolomin.png Przed semaforami T i S powinny być jeszcze narysowane perony przystanku. Przystanek nazywa się Wołomin Słoneczna (od nazwy osiedla).

2468
Pomoc w tworzeniu / Odp: Kociary podg
« dnia: 15 Grudnia 2016, 07:19:06 »
U mnie w okolicy po modernizacji powstało coś prawie podobnego. Jest stacja przez którą przechodzą linie Podmiejska i Dalekobieżna, jest bocznica PKP Energetyki i bocznica na plac ładunkowy. Za wyjazdem jest p.o. na P, za przystankiem są semafory wjazdowe na posterunek zdalnie sterowany na którym są 2 tory postojowe, a za nimi P się łączy z D.

2469
Trasy / Odp: l053 cargo part 1
« dnia: 12 Grudnia 2016, 17:49:22 »
Napisałem to odnośnie ostatniego zdania. "Jeszcze jedno, jak zadział Radiostop, to dlaczego inne pojazdy mogą jechać?"

2470
Trasy / Odp: l053 cargo part 1
« dnia: 12 Grudnia 2016, 09:18:35 »
Bo to tylko wysyła event emergency brake do danego pojazdu. To działa inaczej niż ten co z klawiatury wciskasz.

2471
Symulator / Odp: MaSzyna w Unity3D
« dnia: 11 Grudnia 2016, 19:24:38 »
A testowałeś jak będzie z funkcjonowaniem powiedzmy scena będzie miała 30-50 km długości?

2472
Postaw W4 pod ziemią i po problemie.

2473
Bieżące Symulatorowe / Odp: Grupowe tworzenie modeli.
« dnia: 09 Grudnia 2016, 11:55:44 »
Odgrzewam temat. Czy jest ktoś chętny do teksturowania?

2474
Bieżące Symulatorowe / Odp: Propozycje i sugestie
« dnia: 08 Grudnia 2016, 09:03:42 »
@HTD są różne przypadki. Czasami nawet samobójca potrafi unieruchomić pociąg i trzeba ściągać lokomotywę pomocniczą (Np. utrąci kurek końcowy przewodu głównego).

2475
Czy ten garb w miejscu szyby nie jest przypadkiem za duży w stosunku do oryginału? http://wrphoto.eu/data/media/260/ED250-001_TRAKO_27092013.jpg

2476
Bieżące Symulatorowe / Odp: Grupowe tworzenie modeli.
« dnia: 04 Grudnia 2016, 10:21:55 »
I jeszcze Ra i l61.  Więc jest co robić.

Modelować mogę i w sumie układ mapowania w formie "kolorowanki" do wyklejenia mogę robić, więc rola drugiej osoba polegałaby, na wypełnieniu kawałkami zdjęć.

  Dodano: 04 Grudnia 2016, 10:24:11
Wstępnie do oteksturowania w kolejce czeka model wieży trafo i barierki mostu (na l61).

2477
Maszyna jest napisana pod windows, więc ciężko, żeby chodziła w środowisku DOS. Jeżeli chcesz się bawić, to możesz z wiersza polecenia wybrać scenerię, skład i ją uruchomić. :)

2478
Bieżące Symulatorowe / Odp: Grupowe tworzenie modeli.
« dnia: 03 Grudnia 2016, 19:59:43 »
Wg mnie w pierwszej kolejce powinny być tworzone modele na które jest zapotrzebowanie dla scenerii będących w trakcie realizacji.

2479
Bieżące Symulatorowe / Odp: Grupowe tworzenie modeli.
« dnia: 03 Grudnia 2016, 17:57:59 »
Mamy ubogą bazę, ale mamy bazę zdjęć na tekstury, myślałem, żeby wykorzystać jej potencjał. Jest też druga strona medalu, modele których potrzebują trasopisarze do swoich tras, ale nie ma do nich zdjęć na tekstury. Wtedy teksturę można improwizować z tego co mamy + baza zdjęć na tekstury + próby rozmów z Autorem Bazy Kolejowej o zgodę na wykorzystanie poszczególnych zdjęć.
Jeżeli ten pomysł wypali, to można równolegle stworzyć zespół, który by zajmował się importem modeli z trainza na które mamy pozwolenie.

2480
Bieżące Symulatorowe / Grupowe tworzenie modeli.
« dnia: 03 Grudnia 2016, 17:22:33 »
Witam. Patrząc na bazę infrastruktury rzadko pojawiają się nowe modele. Patrząc po sobie znalazłem przyczynę. Nie każdy umie/lubi wszystko robić lub ma po prostu za mało czasu na zrobienie od A do Z projektu.
Dziś po chwili zastanowienia postanowiłem spróbować zebrać w miarę stały zespół osób który by stworzył swojego rodzaju ciąg "produkcyjny".
We wstępnym założeniu podział zadań wygląda następująco.
  • Modelowanie bryły/części składowych modelu*.
  • Tekstura obiektu.
  • Mapowanie modelu.
  • Eksport do t3d, inc, struktura katalogowa, wrzucenie do testu dodatków na forum.
Osoby chętne mogą się zgłaszać w tym wątku, z dopiskiem w jakiej roli mogą się widzieć.


*jeżeli obiekt ma wiele powtarzalnych obiektów, warto wymodelować jedną część, wykonać teksturę, zamapować i dopiero powielić bryłę z nałożoną teksturą. W tym przypadku zamapowana część wracałaby do osoby która modeluje.


  Dodano: 03 Grudnia 2016, 17:23:18

Mogę się zająć etapem 1 czyli modelowaniem surowej bryły.

2481
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 01 Grudnia 2016, 07:36:35 »
" nie większym niż 100" czyli maksymalnie 100 kroków w sekundę.

2482
W rainstedzie może da radę. Tylko podsypkę trzeba wymodelować.

2483
Bieżące Symulatorowe / Odp: SN61
« dnia: 26 Listopada 2016, 10:12:07 »
Cytuj
@Pedrosiasty tak ustawił, jakby maszynista miał nos przyklejany do szyby. Maszynista podobnie jak kierowca oprócz obserwowania drogi, musi obserwować przyrządy.
No to możesz sobie zmienić, a nawet wrzucić do testu dodatków.

2484
Bieżące Symulatorowe / Odp: SN61
« dnia: 25 Listopada 2016, 08:17:32 »
Możesz to zdebugować w borlandzie, żeby wyszło na czym się wysypuje?

2485
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Poszukiwany parowóz
« dnia: 23 Listopada 2016, 21:28:54 »
W wakacje zrobiłem w Stacji Muzeum zdjęcia na tekstury parowozu.

2486
Bieżące Symulatorowe / Odp: SN61
« dnia: 22 Listopada 2016, 22:01:55 »
Do hamowania trzeba zejść na pozycję 2, a na 3 nie można za długo jeździć, bo spali się sprzęgło i zdechnie nam Ganz.

2487
Bieżące kolejowe / Odp: Aplikacja do liczenia cyfry samokontroli
« dnia: 21 Listopada 2016, 09:06:40 »
@EU40 chodzi o nrwag?

2488
Bieżące kolejowe / Odp: Święto Kolejarza 2016
« dnia: 20 Listopada 2016, 22:24:52 »
W takim razie bardzo zachęcam do pojawienia się z aparatem fotograficznym w Krakowie. W Skierniewicach też znajdzie się trochę obiektów do sfotografowania na terenie parowozowni (hala, obrotnica, tabor, semafor, oraz zabytkowa tarcza zaporowa pochodzenia niemieckiego).

2489
Bieżące kolejowe / Odp: Dlaczego lokomotywy mają dwa tony syreny?
« dnia: 19 Listopada 2016, 22:25:06 »
Na przykład ST44 ma jeden ton. Moim zdaniem wysoki ton jest bardziej "trzeźwiący" i bardziej zwraca uwagę.

2490
Pomoc w tworzeniu / Odp: Nowa fizyka EW58
« dnia: 19 Listopada 2016, 08:16:46 »
Antek, czy da się wyszukać na githubie pliki zawierające dane słowo? Mam pewną myśl, ale najpierw wolę sprawdzić.

Strony: 1 ... 81 82 [83] 84 85 ... 135