Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - jakubg1

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
Symulator / Odp: Wasz/a ulubiony/a... w MaSzynie
« dnia: 03 Maja 2024, 17:56:04 »
Dla mnie szczególnie ulubionym pojazdem jest SN61. Jeżdżę tym zapamiętale, aż tyle, że w realu by już dawno się rozsypały im skrzynie biegów. Poza tym SU45 i 46, gdybym ich nie wspomniał, to jakbym nie grał. Po nich jest SP42 i SM41. Z elektryków co ciekawe ET21. Ma to w sobie pewną przekorę, bo bywał nielubiany do jazdy przez grzejące się oporniki, ale to odnośnie rzeczywistości. Co w sumie oznacza, że w większości jest to tabor już wymarły w spółkach około byłego PKP.  Z współczesnych często jeżdżę w symulatorze lokomotywami Traxx. EN57 też jeżdżę, ale przeważnie klasykiem.

Ze scenerii to głównie po kolei Całkowo "drugie", Całkowo, Stary Jawor. Czyli to co pasuje do Ganza i spalinówek. Pod drut to w sumie lubię wszelkie już lepiej ozdobione scenerie.

2
U mnie na dysku od dawna kurzy się linia nr 126, czyli Chrzanów - Bolęcin, z fragmentem linii nr 103 do Regulic. Są ułożone tory, jest niweleta, są semafory i zaczątki sieci trakcyjnej.

3
Poza nieukończonymi dodatkami są jeszcze inne rzeczy, które były pisane lub udostępniane w grupach niepublicznych z jakiegoś powodu i byłoby przynajmniej nieeleganckie, gdyby takie treści pojawiły się publicznie. Już raz akcja wyciągania wypowiedzi miała miejsce, niesmak do tej pory pozostał, a sam autor zamieszania dziwnie ucichł i uciekł.

No dobra, ale autorzy znikają. Kabina do SA134 też jest spisana na straty, bo Stele zniknął?
W tym konkretnym przypadku autor żyje i przed zniknięciem dał wolną rękę (nawet wypuścić do starego pudła, żeby nie kisić). Myślę, że z kontekstu działalności osoby i sposobu zaprzestania prac można wywnioskować, czy coś jest do dokończenia/opublikowania, czy nie.

4
Symulator / Odp: Różne mariuszowe narzędzia
« dnia: 28 Kwietnia 2024, 21:09:20 »


Poprawa/zmiana dotychczasowych funkcji oraz nowości.
Z nowości:
1) Wstawianie pól rolnych o dowolnym kształcie
2) Wstawianie gór  o dowolnym kształcie
3) Automatyczne zalesianie gór.
4) Tworzenie szablonów pól, gór. Import/eksport szablonów z/do scenerii.

PS Wiem, że są lepsze narzędzia. To tak dla mnie w ramach relaksu sobie coś tam ćwiczę.

5
A ja bym był za zachowaniem bezterminowym. Bo mimo wszystko jest tam dużo cennego materiału. Nie kupuję udostępniania tego publicznie, wcześniej argumentowałem dlaczego.

6
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 26 Kwietnia 2024, 19:25:22 »
Witam. Zdjęcia czterech lokomotyw i jednego wagonu:

??-??? 42 51 6278 047-1 [1 czoło + 1 bok]
https://eu07.pl/userfiles/29972/42%2051%206278%20047-1.zip
PL-PKPC ET22-702 (wrak) [2 czoła skosy + 2 boki]
https://eu07.pl/userfiles/29972/ET22-702-wrak.zip
PL-PKPC ET43-016 [2 czoła + 1 bok]
https://eu07.pl/userfiles/29972/ET43-016.zip
SM30-918
https://eu07.pl/userfiles/29972/SM30-917.zip
PL-PKPC SM42-1317 6Dg
https://eu07.pl/userfiles/29972/SM42-1317-6Dg.zip

7
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 26 Kwietnia 2024, 18:32:53 »
Czeska manewrówka znana w Polsce jako SM60 - 794 009 CD (bok + 2 czoła):
https://eu07.pl/userfiles/28235/794%20009.7z

Z vectronów (bo co to by był za post bez nich) - 6193 400 Siemensa, wersja na 230km/h.

8
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 24 Kwietnia 2024, 22:39:03 »
Witam, moja kolej, dziś trochę spalinowo i trochę elektrycznie:

Lokomotywy:
D-RPOOL 6193-115 (bok+2 czoła skos)
https://eu07.pl/userfiles/29191/6193-115.zip
PL-AKIEM E594-018 (bok+czoło skos)
https://eu07.pl/userfiles/29191/E594-018.zip
PL-KRUSZ 15D/A-064 (bok)
https://eu07.pl/userfiles/29191/15DA-064.zip
PL-ORION M62-1293 (bok+2 czoła po różnych skosach)
https://eu07.pl/userfiles/29191/M62-1293.zip
??-???? SM42-2557 (bok+czoło skos) - Uwaga! Posiadam oba boki i czoło z telefonu, chętni na chacie na priv
https://eu07.pl/userfiles/29191/SM42-2557.zip


Wagony:
Węglarki Orion Kolej, Budamaru, ZSS Cargo
SK-NHTR Eas 5976 119-3 (bok+czoło skos)
https://eu07.pl/userfiles/29191/Eas%205976%20119-3.zip
SK-NHTR Eas 5968 131-8 (bok+czoło skos)
https://eu07.pl/userfiles/29191/Eas%205968%20131-8.zip
CZ-TSSC Eanos 5375 169-5 (bok+czoło skos)
https://eu07.pl/userfiles/29191/Eanos%205375%20169-5.zip
SK-CWAG Eas 5970 712-1 (bok+czoło skos)
https://eu07.pl/userfiles/29191/Eas%205970%20712-1.zip
CZ-TSSC Eanos 5375 490-5 (bok+czoło skos)
https://eu07.pl/userfiles/29191/Eanos%205375%20490-5.zip
PL-ORION:
Eamos 594 4 692-9
Eamos 594 4 724-0
Eamos 594 4 712-5
https://eu07.pl/userfiles/29191/Eamos%20594%204%20692-9.zip
https://eu07.pl/userfiles/29191/Eamos%20594%204%20724-0.zip
https://eu07.pl/userfiles/29191/Eamos%20594%204%20712-5.zip

9
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 23 Kwietnia 2024, 22:13:51 »
I bonus świeżynka niemal dwa dni po naprawie i siódemka Orionu

PL-ID BR232 537-1 SKINEST RAIL - bok x2 / czoło / tył
https://eu07.pl/userfiles/8682/PL-ID_BR232_537-1_SKINEST_RAIL.zip - aparat
https://eu07.pl/userfiles/8682/PL-ID_BR232_537-1_SKINEST_RAIL-r2.zip - telefon
PL-ORION EU07-476 - bok x2 / czoło / tabliczka
https://eu07.pl/userfiles/8682/PL-ORION_EU07-476.zip - aparat
https://eu07.pl/userfiles/8682/PL-ORION_EU07-476-r2.zip - telefon





10
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 23 Kwietnia 2024, 22:06:34 »
Moja kolej prezentuje dwie SM42

PL-BMNPK SM42-1118 - bok x2 / czoło / tył / tabliczka
https://eu07.pl/userfiles/8682/PL-BMNPK_SM42-1118.zip - aparat
https://eu07.pl/userfiles/8682/PL-BMNPK_SM42-1118-r2.zip - telefon
PL-ORION SM42-2266 - bok x2 ( jeden ze słupami ) / czoło / tabliczka
https://eu07.pl/userfiles/8682/PL-ORION_SM42-2266.zip - aparat
https://eu07.pl/userfiles/8682/PL-ORION_SM42-2266-r2.zip - telefon






11
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 23 Kwietnia 2024, 20:25:48 »
2 węglarki ZPK Szumowo/Natrix
37 51 5840 603-9 LINK:
https://eu07.pl/userfiles/27862/Eamnos%205840%20603-9.zip
37 51 5840 613-9 LINK:
https://eu07.pl/userfiles/27862/Eamnos%205840%20613-8.zip
Stan na 1.04.24
Na każdą węglarkę przypada pełny bok, 2 wózki i czoło pod możliwie najmniejszym skosem na jaki pozwoliła białogońska stacja.

12
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 23 Kwietnia 2024, 19:59:00 »
Majkolpack lecz w osobnych linkach :) 2 świeżutkie węglarki i EU07-417. Foty z detalami. Stan zdjęć na 23.04.2024

https://eu07.pl/userfiles/24104/EU07-417.rar
https://eu07.pl/userfiles/24104/84%2051%20538%202%20252-1.rar
https://eu07.pl/userfiles/24104/84%2051%20538%202%20253-9.rar

13
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 22 Kwietnia 2024, 20:43:49 »
Cześć, wrzucam ST44-1228 po waloryzacji ;)
ST44-1228 (2x bok + czoło) -> https://eu07.pl/userfiles/28087/ST44-1228-r2.rar <-

14
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 21 Kwietnia 2024, 18:13:54 »
SA132-009 (bok + 2 czoła): https://eu07.pl/userfiles/24765/SA132-009.7z

15
Symulator / Odp: Holowanie Ezt lokomotywą
« dnia: 19 Kwietnia 2024, 12:23:43 »
Jeżeli masz na ten temat wiedzę, to możesz spróbować sił w napisaniu odpowiedniej fizyki/funkcji wyżej wymienionej jazdy. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby taką fizykę zaimplementować... Możesz dołożyć swoją cegiełkę do symulatora.

Równocześnie przypominam, że Maszyna to projekt fanowski, w którym każdy twórca poświęca swój wolny i cenny czas. Serdecznie zapraszamy do zrobienia takiego trybu.

16
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 17 Kwietnia 2024, 21:26:29 »
Witam,
PL-ID E6ACT-003 (bok+czoło skos)-trudne zdjęcia z odblaskami
https://eu07.pl/userfiles/29191/E6ACT-003.zip
PL-PLK Flls 627 9675-6 (bok+czoło skos)
https://eu07.pl/userfiles/29191/Flls.zip


I wyświetlacze do ED74:
https://eu07.pl/userfiles/29191/Wyswietlaczed74.zip

17
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 17 Kwietnia 2024, 20:44:55 »
Chyba dla kaliskiej można zrobić wyjątek, gorsze twory mamy w paczce, a kaliska mimo wszystkich wad, posiada jakiś swój klimat.
Gdyby nie to, że mam pół Polski rozgrzebane to mógłbym myśleć o remake'u, poza lepszym odwzorowaniem na pewno pozbylibyśmy się 90% problemów.

18
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 17 Kwietnia 2024, 20:39:00 »
co dopiero myśleć o dołączeniu do PC.
Fikcyjne scenerie trafiały do paczki, ta nie może trafić?

19
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 17 Kwietnia 2024, 20:18:24 »
Dlaczego ta sceneria nadal nie jest w PC?
  • Dalej posiada duplikaty względem PC, aktualnie najbardziej rażącym są moim zdaniem rozjazdy, które się różnią odwrotnymi eventami przestawiania. Trzeba podmienić na paczkowe odpowiedniki, poprawiając przy okazji eventy. Najlepiej chyba napisać np. w Pythonie automat do podmian.

Lista duplikatów:

Rozjazdy:
/scenery/linia546/zwrl34r300.inc
/scenery/linia546/zwrp34r300.inc
/scenery/zwrl65r1200aut.inc
/scenery/kaliska/zwrl34r300.inc
/scenery/kaliska/zwrl34aut300.inc
/scenery/kaliska/zwrp34r300.inc
/scenery/kaliska/zwrp34r300aut.inc
/scenery/lj/zwrl34r300aut.inc
/scenery/lj/zwrl34r300m.inc
/scenery/lj/zwrp34r300aut.inc
/scenery/lj/zwrp34r300m.inc

Tarcza rozrządowa świetlna: - są dwa pliki; trzeba scalić do jednego. O ile orientuję się nie mamy żadnej w paczce:

/models/ts7rbi.e3d
/scenery/ts7rbi.inc

/models/pkp/TS7rbI.t3d
/scenery/pkp/ts7rbi.inc

Nie patrzyłem na zawartość, ale na oko lepiej zachować tą w folderze /pkp/, ponieważ jest w wersji t3d/tga.

Duplikaty w folderze /lj: - do weryfikacji które "lepsze", trzeba również się upewnić czy nie mamy takich modeli w paczce:
Semafory (inc) - do podmiany na paczkowe
Dworce (np. scenery/lj/dworzec_ls.inc vs. scenery/stacje/dworzec_ls.inc)

Duplikaty urządzeń/inców przejazdów: --> właśnie ogarniam, do podmiany zostały trzy przejazdy.

Trzeba jeszcze zweryfikować czy nie ma innych duplikatów.


  • Sceneria posiada modele i tesktury obiektów dedykowanych w e3d/dds
Tutaj raczej pytanie do ludzi odpowiedzialnych za stan pctga - zezwalacie na potencjalne wgranie e3d/dds, czy zrobić nowe modele/tekstury (min. +3 lata kiszenia)?

  • Różowe tekstury w Nowych Skalmierzycach i Sieradzu
Nowy model sygnalizatora od Sz będzie można zrobić z EHZ-32, imo warto by również odkopać model tarczy zaporowej autorstwa @Balaclava, nawet jeżeli byłby skrypt na oddzielnym submodelu (w razie czego mogę zrobić).


To chyba wszystko, jak coś przeoczyłem, to dajcie znać. Każda pomoc w powyższym mile widziana; jak robicie poprawki to prośba by pobierać pliki z: eu07.pl/svn/kaliska (dane takie same jak przy logowaniu na forum). Podeślijcie najlepiej tutaj do wątku albo do mnie na PW; jeżeli w ciągu 7 dni nie odpowiem, to dajcie plik dowolnej osobie z dostępem do repozytorium (beta/dev/repo) celem wgrania.

20
Forum / Odp: Czy leci z nami pilot 3
« dnia: 16 Kwietnia 2024, 17:08:20 »
@Miłosz Dorsz został nowym administratorem. Przez głosy przeciw odrzucona została kandydatura @Hirek. Wątek zamykam.

21
Forum / Odp: Czy leci z nami pilot 3
« dnia: 16 Kwietnia 2024, 10:44:49 »
"This is where the fun begins"
"Co roku ta sama checa"

To już trylogia tego 911. Nie ma z nami pilota a wy dalej debatujecie. Dajcie uprawnienia admina komuś kto faktycznie jest aktywny i problem znika. Jak się nie będzie spisywać to lota i elo. Co do rozwoju maszyny, który tu zawsze jest poruszany w wielkiej wojnie mapowej. Dajcie se na luz i tyle. Jak ktoś chce robić foty to niech robi. Jak ktoś chce kleić 666 teksturek siudemki to niech to robi. Jak ktoś chce robić nowe wagony to niech robi, a jak ktoś robi zakopiankę to niech robi zakopiankę. Przecież to projekt hobbistyczny i każdy tu działa nawet nie za miskę ryżu. Skończcie te wojny bo 2 desek nie zbijecie nawet. Zresztą każdy wie, że nawet dekorowanie scenerii jest sporym wyzwaniem czasowym, co dopiero zabawa z prehistorycznym rainsted i tworzenie tam scenerii. MTA ze skryptami pisanymi w notatniku działa, tam ludzie nie walczą tylko robią swoje i gierka stara jak świat a co jakiś czas pojawia się nowy serwer albo znika - działa to naturalnie. Obecne problemy maszyny to brak aktywnej administracji i brak paczek (a to de facto wspólny problem) bo gracza Macius2014PL przyciąga nowa paczka a nie pobieranie z repo bo on chce rzułte czoło do Dębicy. Będą paczki to będą nowi gracze, 3% z nowych graczy zainteresuje się i zostanie na dłużej, 0.05% pomoże w rozwoju i coś tam będzie robić. Skąd wiem? Bredzę.. a dane mam z IDZD. Jak człowiek ma się zmuszać do czegoś to nawet nie da z siebie 30% to lepiej, żeby nic nie robił. Jak czerpie z tego fun to bardzo dobrze. Zresztą można zrobić jak z omsi.. gra istnieje w podstawie, nowe mapy, autobusy etc etc wychodzą jako mody często płatne, sobie twórca zakłada DC i tam udostępnia dodatki do pobrania i zarabia na patronite i żyją, robią i nie narzekają. Na pewno nie toczą wojen o bzdety bo wolą stworzyć swoje lepsze i sprzedać i mieć zysk. Albo zostaje też opcja dogadywać się z chłopakami z Trainz i robić konwerty w 1 i 2 stronę i każdy będzie zadowolony.


22
Dobry wieczór

LK402 Kołobrzeg - Koszalin w bardzo, bardzo, bardzo wczesnej wersji. Zbieram moce przerobowe i szukam czasu na położenie niwelety, mimo tego sceneria jest przejezdna. Koszalin jeszcze nie rozrysowany.
LK427 Mścice - Mielno Koszalińskie - taka sama sytuacja jak z 402.
Coś tam nawet kiedyś nagrałem...



Kolej Cegielni Nietążkowo - teren jest, muszę budynki wygenerować, porobić jakieś drzewka coś w ten deseń. Jakbym się uparł, to sceneria byłaby już dawno zrobiona, ale co ja poradzę....

Pozdro

23
Forum / Odp: Czy leci z nami pilot 3
« dnia: 15 Kwietnia 2024, 23:52:33 »


Trzeci temat o tym samym, gdzie się znowu oplują wszyscy bo nic nowego i tak nic nie padnie, temat się zamknie, za jakiś czas powstanie kolejny sequel i tak w koło Macieju. Dajta po prostu te uprawnienia komuś z moderacji albo innemu zasłużonemu i ogarniętemu i niech się wykaże. No chyba że faktycznie infrastruktura jest taka jak kod w SzaMynie gdzie łatwo jest to wszystko zepsuć chcąc czy nie chcąc...

24
Cześć,
wysyłam zdjęcia na tekstury wolnostojących sklepów wielkopowierzchiowych Dino oraz Biedronka.

Sklepy są w lokalizacji wg współrzędnych poniżej - miejscowość Siennica, powiat miński:
52°06'04.8"N 21°36'23.5"E
Na Google Maps nie ma ich jeszcze na zdjęciach lotniczych, ale na GeoPortalu są już dostępne, można zmierzyć wielkość budynków.

https://eu07.pl/userfiles/8463/dino_siennica.7z
https://eu07.pl/userfiles/8463/biedronka_siennica.7z

25
Forum / Odp: Czy leci z nami pilot 3
« dnia: 15 Kwietnia 2024, 20:52:39 »
a co on jest bin laden zeby za nim ganiac i go szukac? jak tam klika to niech tu wlezie

26
Forum / Odp: Czy leci z nami pilot 3
« dnia: 15 Kwietnia 2024, 20:38:58 »
@zielu @jakub
 


jest super i wysmienicie prosze nie ruszac 

27
Poradniki / Odp: [INNE] Konwersja paczki pctga do wariantu dds/e3d
« dnia: 15 Kwietnia 2024, 20:23:42 »
No bo skoro ci się udało to możesz spróbować złożyć paczkę, bo widzisz jaką mamy sytuację teraz.

28
Poradniki / Odp: [INNE] Konwersja paczki pctga do wariantu dds/e3d
« dnia: 15 Kwietnia 2024, 20:22:49 »
Były problemy oczywiście, są do poprawki jakieś dźwięki (nie ten bitrate chyba), jakieś nazwy plików niezgodne z wytycznymi, które sypią składnie oraz może ze dwa modele, które po prostu nie wiadomo czemu nie dadzą się skonwertować na .E3D. Ja sobie z tym radziłem doraźnie, bo składałem to dla siebie, ale jakby co, to mogę pomóc przy składaniu paczki.

29
Poradniki / Odp: [INNE] Konwersja paczki pctga do wariantu dds/e3d
« dnia: 15 Kwietnia 2024, 20:14:09 »
Jak ci się uda złożyć paczkę to będziesz wyniesiony na ołtarz w królestwie niebieskim 424.

30
Poradniki / Odp: [INNE] Konwersja paczki pctga do wariantu dds/e3d
« dnia: 08 Kwietnia 2024, 20:38:11 »
Słuchajcie, jest teraz inny problem. DDS-y tworzą się ok, ale nie chce działać konwersja T3D -> E3D. Oto przykład błędu:
[1/64222] ./e3dize pctga/dynamic/cd/181_v2/181_cz2.t3d build/dynamic/cd/181_v2/181_cz2.e3d
FAILED: build/dynamic/cd/181_v2/181_cz2.e3d
./e3dize pctga/dynamic/cd/181_v2/181_cz2.t3d build/dynamic/cd/181_v2/181_cz2.e3d
usage: eu07 [-s sceneryfilepath] [-v vehiclename]
Czyżby problem z EXE?

EDIT: Działa. Tak, to problem z EXE. Działające EXE: https://eu07.pl/forum/index.php/topic,29423.msg559902.html#msg559902

Strony: [1] 2 3 ... 10