- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc doraźna => Uruchamianie Symulatora => Wątek zaczęty przez: Irek_Wd w 03 Marca 2012, 13:35:48

Tytuł: "Latające" elementy lokomotywy w exe 212
Wiadomość wysłana przez: Irek_Wd w 03 Marca 2012, 13:35:48
Witam gorąco i serdecznie. Podczas manewrów na scenerii "elektrociepłownia Dobre" i używając exe 291 zauważyłem, że w kabinie przy jeździe do przodu jest wszystko ok, ale przy "przejściu do tylnej kabiny" nieważne czy w SM04 czy w SM42 albo "lata" kran hamulca, albo wskazówka w haslerze albo nastawnik kierunku-Ogólnie rzecz ujmując coś jest nie w porządku. Jak temu zaradzić?
Tytuł: Odp: "Latające" elementy lokomotywy w exe 212
Wiadomość wysłana przez: Krzysiek626 w 03 Marca 2012, 13:43:43
Tak napisałeś jakby tylko na wymienionym exe był problem. Rada jest prosta, nie używaj go. Pobierz inne exe stąd: http://eu07.pl/forum/index.php/topic,19208.msg242977.html#msg242977 (http://eu07.pl/forum/index.php/topic,19208.msg242977.html#msg242977)
Nie zapomnij odpisać, czy zmiana exe pomogła.
Tytuł: Odp: "Latające" elementy lokomotywy w exe 212
Wiadomość wysłana przez: RossleVelts w 03 Marca 2012, 13:43:52
Usuń pliki E3D z folderów pojazdów.
Tytuł: Odp: "Latające" elementy lokomotywy w exe 212
Wiadomość wysłana przez: Irek_Wd w 03 Marca 2012, 14:25:06
Tak tak. Pomogła. Bóg wam zapłać za pomoc. Niech ten temat będzie pomocą dla innych. Niestety po załączeniu exe 291 sytuacja nie ulega zmianie. Nadal nie ma wskazówek w manometrach i nastawnik kierunku przy zmianie kierunku "wisi" w powietrzu. Pliki .e3d wykasowałem,ale ten uparciuch sam sobie je zapisał. Jest na to rozwiązanie?
Tytuł: Odp: "Latające" elementy lokomotywy w exe 212
Wiadomość wysłana przez: RossleVelts w 03 Marca 2012, 14:40:28
Możesz spróbować ze zmianą tekstury lokomotywy, albo po zmianie EXE na 291 ponownie skasować E3D i uruchomić z nowym EXE.
Tytuł: Odp: "Latające" elementy lokomotywy w exe 212
Wiadomość wysłana przez: adsim w 03 Marca 2012, 14:44:29
Exe, którego używasz jest niekompatybilne z PC2010. Oprócz tych elementów, część scenerii może działać na nim niepoprawnie. Dopiero kolejna PC rozwiąże te problemy.
Tytuł: Odp: "Latające" elementy lokomotywy w exe 212
Wiadomość wysłana przez: szogun w 03 Marca 2012, 14:45:44
Możesz spróbować ze zmianą tekstury lokomotywy
żal.pl

@Irek_Wd możesz używać nowego EXE bez E3D. W eu07.ini należy dodać wpis convertmodels 0 i wykasować te "błędne" pliki E3D (nie będą już się tworzyć).
Tytuł: Odp: "Latające" elementy lokomotywy w exe 212
Wiadomość wysłana przez: Irek_Wd w 03 Marca 2012, 16:05:00
Kurczę... przywróciłem to co miałem w koszu i zrąbałem sobie maSzynę... Jak to cofnąc...
Tytuł: Odp: "Latające" elementy lokomotywy w exe 212
Wiadomość wysłana przez: Tomaszek_Łódź w 03 Marca 2012, 16:06:33
Co przywróciłeś? Najprościej wyrzucić to z powrotem do kosza, albo rozpakuj PC od nowa. I jak napisał @Adsim, nie kombinuj nic z nowym exe, bo jest niekompatybilne z PC. Używaj starszych exe i nie będzie problemów.
Tytuł: Odp: "Latające" elementy lokomotywy w exe 212
Wiadomość wysłana przez: Irek_Wd w 03 Marca 2012, 16:12:29
Gorzej bo mam jakiś błąd. Kiedy klikam "Sprawdź posiadany tabor pisze: Acces Voilation at adress 77B16B72 in module 'ntl.dll write of adress 40004DB9. Jak się z TYM uporać?
Tytuł: Odp: "Latające" elementy lokomotywy w exe 212
Wiadomość wysłana przez: Ra w 03 Marca 2012, 16:13:16
Przysłać mi przez PW plik RAINSTED.INI, a potem sobie usunąć.