Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Siecool

Strony: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 16
151
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 13 Października 2018, 21:08:23 »
Na Całkowie v2 rozjazdy pokryte trawą (np. pmppw/wzlrt2.inc) mają podmieniane tekstury, ale nadal wyświetlana jest stara podsypka. Nie jest to kwestia pozostawionych plików sbt. Z kolei z rozjazdami nieużywanymi (np. zwrl34unused.inc) jest odwrotnie - mają usuwaną starą podsypkę, ale w jej miejsce nie jest generowana żadna nowa, wskutek czego szyny wiszą w powietrzu.

152
Pomoc doraźna / Odp: Maszyna 18.10 - Problemy
« dnia: 12 Października 2018, 21:35:30 »
W nowej paczce zmienił się sposób renderowania drzew i krzewów - wygląda to tak, jakby traktowano ja jako powierzchnie lustrzane, odbijające światło. W załączniku porównanie tego samego miejsca, przy tych samych parametrach movelight, w tej samej misji pospwilA na exe x64_181011 na PC18_07 i PC18_10. Wygląda na to, że ten kształt "cienia" na drzewach w nowej paczce odwzorowuje kształt wzgórz za plecami obserwatora. Cień ten "przemieszcza się" wraz z obserwatorem.

153
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 23 Września 2018, 21:00:26 »
Fonta wstawiłem do głównego katalogu, ale nadal są krzaczki. Może to trzeba wrzucić jednak w jakieś inne miejsce? Co do pkt 4 to szkoda, przez to trudno jest trzymać w tej samej paczce dwa exeki. A na pozostałe pkt czekam z niecierpliwością, bo exe wygląda obiecująco.

154
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 23 Września 2018, 20:17:22 »
Odnośnie exe @tmj:
- podanie nazwy toru w miejsce komórki pamięci w multiplu jest traktowane jako błąd, nie wiem, jak to wpływa na eventy z condition trackfree, ale podejrzewam, że źle;
- opady wyglądają zacnie, ino wcześniej trzeba sobie przenieść pliki "rain_medium" i "snow_medium" do katalogu fx/, w paczce dodanej do exe są luzem w textures;
- wczytywanie terenu z sbt szwankuje, wcina mi kawałki scenerii (patrz screeny) - co ciekawe pociąg po czymś takim przejedzie :) Ten sam plik exe Milka przeczytało poprawnie.

Odnośnie ostatniego exe Milka:
- nadal brak modeli ładunków w wagonach;
- nadal niektóre rodzaje dróg są błędnie ocieniane, dotyczy to zwłaszcza odcinków z pochyleniem, jak również peronów (screen "cieniowanie");
- nadal niektóre rodzaje obiektów są rysowane w błędnej kolejności (screeny "kolejnosc1" i "kolejnosc2") - choć ten błąd akurat może wynikać też z samych modeli;
- przy tych samych ustawieniach w eu07.ini exe inaczej interpretuje prędkość przesuwania kranem hamulca, kręci się znacznie szybciej;
- źle wyświetlają się polskie litery,

155
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 23 Września 2018, 19:21:16 »
@tmj: o jakim parametrze zachmurzenia mowa?

156
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 22 Września 2018, 21:05:18 »
Na shaderowym exe zniknęły wszystkie ładunki w wagonach towarowych. Poza tym na wszystkich exe chyba coś się stało z wagonami Flls (aczkolwiek nie wiem, czy to związane z exe jest na pewno) - ostoja wyświetla im się częściowo na żółto.

157
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 02 Września 2018, 22:06:11 »
W najnowszych exe nie działa przełączanie kamery w scenerii przyciskami 1-9. Znowu czegoś nie doczytałem czy to jednak błąd?

158
Na warsztacie / Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« dnia: 31 Sierpnia 2018, 19:37:00 »
O, ciekawostka, nigdy nie było tam problemów z jakimikolwiek zderzeniami. Spojrzę później w loga.

159
Na warsztacie / Odp: Shaderowe exe do testów
« dnia: 04 Sierpnia 2018, 16:09:12 »
Screen 2: po uruchomieniu którejś misji (byleby dziennej, w nocy słabo widać) naciśnij 7 i będziesz widzieć te stosy drewna.
Screen 3: naciśnij 5, w oddali na końcu stacji będzie widać tą nastawnię, z którą jest problem.
Co do mostu mój błąd, nie zauważyłem, że to brak poprawnego odesłania do tekstury był. Jest już OK.

//edit
Jeszcze jedno - exe shaderowe nie radzi sobie z niektórymi plikami mat w pojazdach np. lokomotywa sm42-1154 wychodzi biała, podobnie 099. Na exe nieshaderowym wczytywanie jest poprawne.

160
Na warsztacie / Odp: Shaderowe exe do testów
« dnia: 03 Sierpnia 2018, 22:56:27 »
Pokusiłem się dzisiaj o testy shaderowego exe w najnowszej paczce całościowej po wgraniu Całkowa v2. Kilka uwag:
- jest zdecydowanie za jasno, tory wydają się być wręcz przejarane, podobnie ziemia momentami (screen 1);
- znalazłem jeszcze kolejne przykłady problemów z bledną kolejnością rysowania obiektów (screen 2, screen 3);
- występuję problem z cieniowaniem niektórych odcinków dróg i torów (screen 5, screen 6);
- wiadukt koło Wilisia się zaróżowił z wrażenia (screen 7).

161
Na warsztacie / Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« dnia: 13 Lipca 2018, 22:18:14 »
Poprawiłem źródła tekstur kontenerów i wskaźniki - chyba chodziło o podg Janiszew Most. Te W5 są tam potrzebne dla AI, więc schowałem je po prostu pod ziemię. Resztę będę stopniowo poprawiał później.

162
Na warsztacie / Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« dnia: 09 Lipca 2018, 19:16:36 »
To tak po kolei odnośnie uwag @Stelego:
- w misji lotos wygląda na to, że naprawdę przerżnąłeś semafor. Tam jest semafor orz_j, w logu pierwszy event z tym semaforem to orz_jshp_shp, co oznacza, że przejechałeś nad elektromagnesem SHP (a ten jest na równi z semaforem). W logu też nigdzie nie ma wzmianki o wyzwoleniu eventu orz_j_ms2, który by pozwolił na manewry
- problemu z kontenerem nie potwierdzam, nic takiego mi nie loguje, a w najnowszej PC są sgs_v1 i sgs_v2
- degeneraty terenu poprawią się same wraz z zapisywaniem stanu terenu. A tak poza tym podziękowania dla @tmj za logs.filter 4 ;)
- eventlaunchery i pliki z eng/ są do ogarnięcia
- 430W faktycznie jest nowy, nie zauważyłem, poprawi się
- co do ST44 i SM42 zrobiłem takie zestawienie, jakie jest też często stosowane w rzeczywistości; symulator odwzorowuje to tak jak odwzorowuje, mi te kable nie przeszkadzają, a zestawienie urozmaica misję

Odnośnie nagrań i udźwiękowienia za dużo z tym roboty, żebym sam się teraz miał borykać. Mógłbym to oeventować, gdyby ktoś bieglejszy w dźwiękach ogarnął kwestie przygotowania stosownych nagrań.

163
Na warsztacie / Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« dnia: 08 Lipca 2018, 21:11:33 »
Usunięcie (p1) jest celowe, te modele nie mają repla. Bez tej zmiany loguje się mnóstwo błędów w errors.txt, które de facto nimi nie są. Model1 ma chyba podwyższoną nieco "podłogę" ze względu na migotanie płaszczyzn, aczkolwiek można sprawdzić, czy ten efekt nadal występuje, bo sprawdzałem to wieki temu na starych exe. Resztę tych plików musiałbym sprawdzić.

164
Na warsztacie / Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« dnia: 08 Lipca 2018, 20:53:12 »
Mógłbyś wywalić z paczki modele wersjonowane w PC? Ułatwi to wgrywanie. Fabryka1 różni się znacznie od repo.
W zdawczymA_jar jest ST44 ukrotniona z SM42. To ma symbolizować podwójną trakcję? Działa? Te lokomotywy się jednak znacznie różnią.
Jechałem jakiś czas temu i działało, natomiast było to przed zmianami w exe związanymi z liczeniem chłodzenia. Co do usunięcia wersjonowanych modeli nie ma problemu, masz tylko jakąś listę tych modeli? Ułatwiłoby mi to dostosowanie paczki, bez tego ręcznie muszę szukać, co już jest, a czego nie ma (czasami mogą być w różnych katalogach).

165
Na warsztacie / Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« dnia: 08 Lipca 2018, 20:20:49 »
Najnowsza wersja Całkowa v2: http://eu07.pl/userfiles/7546/priv-calkowo_v2_20180708.zip (50,8 MB)
Paczka dostosowana do PC 18.06. Należy doinstalować paczkę budynków @krzysiuup z https://eu07.pl/forum/index.php/topic,30563.0.html. ( http://eu07.pl/userfiles/21206/test-wincyj_nastawni_ale_tez_dworzec_1.7z )

Główne zmiany:
  • nowe misje:
    • lotos – pociąg zdawczy Lotosu z bazy paliwowej w Orzechowie do elektrowni w Macierzewie i jednostki wojskowej koło Wilisia
    • zdawczyA_jar – podstawienie wagonów na drogę ładunkową w Jarkawkach
  • wprowadzenie ochrony bocznej w przebiegach stacyjnych
  • dodane flagi ustawień hamulców w pociągach pasażerskich i części towarowych
  • nowe logo scenerii i obrazki dla poszczególnych misji
  • podmiana modeli dworców i nastawni
  • rezygnacja ze skróconych rozkładów
  • poprawki zgłoszonych błędów

166
Na warsztacie / Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« dnia: 06 Lipca 2018, 22:32:18 »
Sprawdziłem, faktycznie był błąd w eventach - zdawczy, gdy wyruszał z torów postojowych, nie rezerwował sobie od razu toru, na który jechał. W efekcie wjeżdżający z naprzeciwka towarowy uznawał, że tor jest wolny i nań wjeżdżał. Będzie poprawione w kolejnej wersji (mam nadzieję, że publikacja już niedługo).

167
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 18.06 - problemy
« dnia: 06 Lipca 2018, 21:50:08 »
W pliku plants/krzaki_kepa.inc jest błędne odesłanie do plants/krzaki_kepa2.t3d zamiast plants/krzaki_kepa7.t3d.

168
Na warsztacie / Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« dnia: 27 Czerwca 2018, 21:10:10 »
Bez loga niewiele wymyślę.

169
Bocznica / Odp: Odp: Wersja OpenGL
« dnia: 25 Czerwca 2018, 22:12:19 »
GTX 760, 4.6

170
Na warsztacie / Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« dnia: 21 Czerwca 2018, 21:21:45 »
Jeśli dobrze pamiętam wszędzie powinno być Tm31, zostało to zmienione po tym, jak przy tworzeniu misji "manewrowa" wprowadziłem lokomotywy AI zjeżdżające na lokomotywownię. Przy dotychczasowym układzie wyjazdów mogłoby to prowadzić do zablokowania się scenerii (gracz usiłuje wyjechać na tor, na którym stoi lok AI, z kolei ten chce wyjechać na tor zajęty przez gracza - w efekcie nikt nigdy nie wyjeżdża).

171
Na warsztacie / Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« dnia: 16 Czerwca 2018, 20:14:16 »
Niestety był błąd w opisie - trzeba podjechać pod Tm31 (sąsiedni tor).

172
Na warsztacie / Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« dnia: 12 Czerwca 2018, 21:27:35 »
Okej, ten dworzec. Widziałem tą paczkę, ale na hasło Kermita o wymianie budynków stacyjnych myślałem, że jest ich jakoś więcej. A co do linii WN to znajdzie się, jest już przecież jedna w Janiszewie i Wilisiu, można zawsze dorobić więcej, w tym bliżej toru. Odnośnie skryptu ja korzystam z dawnej produkcji dejotzbycha, są tam pewne błędy, ale da się je okiełznać.

173
Na warsztacie / Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« dnia: 12 Czerwca 2018, 21:11:36 »
W teście dodatków widzę nastawnie krzysiuup w dwóch paczkach, garaże od Stelego, ale nie widzę żadnych budynków stacyjnych. W której to paczce?

174
Na warsztacie / Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« dnia: 12 Czerwca 2018, 20:57:08 »
A są jakieś nowe?

175
Na warsztacie / Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« dnia: 12 Czerwca 2018, 20:53:59 »
Będzie jeszcze jedna, ale zakres zmian jest już coraz mniejszy. Dodałem dwie misje (wariant zdawczego do Jarkawek oraz misję pociągu Lotosu na 6Dg z Orzechowa do Wilisia z obsługą bocznic w Macierzewie i jednostce wojskowej), wprowadziłem ochronę boczną przebiegów i zrobiłem obrazki loga dla poszczególnych misji (to jeszcze nieskończone). Niestety nie mam już zbytnio czasu na grzebanie w tej scenerii, także po tej wersji raczej już nie będę wiele dalej pracował. Jedyne co mi przychodzi do głowy odnośnie dalszego rozwoju to jakaś próba lepszego udźwiękowienia, ale kompletnie nie mam czasu na szukanie chętnych do nagrań, pisanie stenogramów itp. Mógłbym to ewentualnie wprowadzić do eventów, gdyby ktoś dostarczył odpowiedni materiał.

176
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 20 Kwietnia 2018, 22:32:09 »
Wczoraj jechałem misję pospwilB na exe 0418 i zauważyłem, że na każdej stacji kierownik pociągu nie czeka z podaniem sygnału odjazdu na sygnał zezwalający na semaforze. Gwiżdże, gdy tylko skończą się wyładowywać pasażerowie, nie zważając, czy semafor świeci S1 czy cokolwiek innego. Jeszcze jakiś czas temu jeszcze działało to poprawnie - coś się zmieniło celowo czy to jakiś bug?

177
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 19 Kwietnia 2018, 19:18:56 »
W jaki sposób na najnowszych exe należy odpalać lokomotywy spalinowe? Doszedł kolejny element do uruchomienia czy trzeba coś wpisać do mmd?

178
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 14 Kwietnia 2018, 20:54:13 »
Mam w scenerii skład z 2xST44 na przedzie
trainset rozklad jan_tor26_startA 0.0 0.1
//$o -
node -1 0 ST44-172 dynamic pkp\st44_v1 st44-172 st44 0.0 headdriver 55 0 enddynamic
node -1 0 ST44-313 dynamic pkp\st44_v1 st44-313 st44 0.0 nobody 3 0 enddynamic
(...)
niestety mimo prędkości początkowej 0,1 skład nie jest uruchomiony i nie rusza po podaniu semafora (sprawdzane na exe 180411).

179
Na warsztacie / Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« dnia: 30 Marca 2018, 20:46:58 »
Jest gdzieś pełen opis tych oznaczeń, zwłaszcza po kropkach? Nigdy tego nie stosowałem dotychczas. Mogę spróbować to wrzucić do misji dla pociągów prowadzonych przez nas, dla reszty nie ma to sensu, bo AI tam się często przepina, a ono chyba obsługuje tylko gołą flagę sprzęgu, bez dodatków po kropkach.

180
Na warsztacie / Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« dnia: 30 Marca 2018, 20:05:44 »
A jak być powinno?

Strony: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 16