Sprawa jest taka: do robienia delanuay służy zewnętrzny program - skrypt eksportuje dane, odpala plik bat z tym programem, program coś tam liczy i wypluwa wynik na dysk, a skrypt to wczytuje z powrotem.
ak to działa w 3dsmax. Pod gmax trzeba to zrobić ręcznie, niestety nie mam go zaintalowanego żeby sprawdzić szczegóły, jest na starym dysku gdzies w szufladzie.
Ale Marcin ma źródła tego programiku chyba - może ktoś się zaznajomi ze skryptami do max/gmax i przepisze ten algorytm z c++ na język skryptowy, to chyba nie jest jakiś bardzo zaawansowany program?
Byłoby to bardzo wskazane, ponieważ nowy edytor będzie uzywany do kładzenia torów, budynków itp na trawie - ale trawa musi być WCZEŚNIEJ zamodelowana - edytor nie będzie umożliwiał modelowania trawy ani niczego innego bo musiałby to być klon programu 3dsmax.
Tak więc trawę trzeba zawsze będzie jakoś zrobić wcześniej - bez niej nie da się chyba osadzić obiektów (dzięki nebulowej detekcji kolizji obiekty ląduja na trawie, potem mozna dopasować wysokość).