Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu
Trawa:)
Bart:
Z tego co ja poznałem to UVW Map służy nie tyle do mapowania, a powielania tekstury na obiekcie. Na jedną z płaszczyzn definiujemy teksturę poprzez Unwrap UWV (np cegły na ścianę), a następnie jak chcemy teksturę "zagęścić" to wybieramy UVW Map.
Paul... Polecam Ci z Tutoriala wykonanie LOW-POLYGON FIGHTER'a. Jest opisan krok po kroku i można się trochę nauczyć.
Etek41:
A mi po użyciu Delanuay Mesh nie zrobiła się siatka, chociaż linia była zaznaczona
McZapkie:
Robiłeś pod 3dsmax czy gmax?
Jak pod 3dsmax to nie wiem jak ci sie to udalo nie zrobic :)
Mc
Etek41:
Pod gmax
McZapkie:
--- Cytat: "Etek41" ---Pod gmax
--- Koniec cytatu ---
Już nie pamiętam dokładnie, ale pod gmax to jest trochę zakręcone bo ten program nie może zapisywać do pliku. Więc trzeba wyciąć wszystko co zostało wyeksportowane do okna ScriptListenera (przedtem ma być czyste) i powklejać do jakiegoś pliku, np. tmp.poly
Potem uruchomić tri.bat i wynik wkleić z powrotem.
Nie mam tego programu pod ręką, jutro sprawdzę czy to działa (warto też zajrzeć do skryptów co one robią).
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej