Symulator EU07 (i nie tylko) > Symulator

 Odwzorowanie mapy a symek

(1/1)

Mariusz1970:
Sceneria Quark
1)Zrobiłem na pierwszym screenie, że iksy są od lewej do prawej narastająco, a igreki od dołu do góry narastająco (tak jak w klasycznym układzie współrzędnych. Jak widać skręt do Testowa jest w lewą stronę a w symulatorze w prawą.


2)Na drugim screenie iksy są od lewej do prawej malejąco a igreki od dołu do góry narastająco i teraz jak widać zgadza się to co na mapie i w symku (skręt do Testowa jest w prawo).


Pytanie, czy ja coś źle myślę, czy to uroda symulatora, czy sam nie wiem o co chodzi.

youBy:
Uroda OpenGLa - współrzędne nie są klasycznie X Y Z, tylko -X Z Y :)

Mariusz1970:
Dzięki :)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod