Symulator EU07 (i nie tylko) > Poszukuję, chcę zrobić

 Kozioł oporowy jako dynamic

<< < (2/2)

Mihau:
Wiecie co, nasuwa mi się jedna myśl. Po kiego groma, miał by ktoś przyfasolić w kozioł oporowy, z tak dużą prędkością, jaką Wy podajecie. 100km/h, 120km/h. Przecież takie sytuacje się nie zdarzają w rzeczywistości. Może z prędkością około 40 km/h, mógł by wjechać, bo przy większej, zanim wjechał by w kozioł, wykoleił by się na pierwszym, lepszym rozjeździe.

prof_klos:
W sumie racja - takie "odbicie się" na jakiejś "misji" Stymulatora zdarza się jedynie przy odstawianiu lokomotywy na tor boczny. No i samo "odbicie" jest z reguły wygenerowane specjalnie przez prowadzącego ów wirtualny pojazd :)

Kozioł taki ma zastosowanie też (o czym napomniał Kolega Ra) w przypadku, gdy pokręcą się eventy i AI wyląduje na ślepym torze. Wówczas uniknie się komunikatów NULL i niekiedy - w konsekwencji - wyłączenia aplikacji z powodu jakiegoś błędu nieprzewidzianego odgórnie przez Twórcę :-)


--- Cytat: Krzysiek ---Mocne brutto?
Chyba ciężkie...
--- Koniec cytatu ---

No jasne, że ciężkie - ja po prostu zawsze miałem zwyczaj na swój sposób tworzyć metaforę :-)
Pozdrawiam Ciepło!

Krzysiek626:
Racja, święte słowa.
100,120 to nie, ale ciężkie brutto nawet przy 20/h to....
zresztą to luźne uwagi które można wziąć pod uwagę lub nie.

Paul:

--- Cytat: prof_klos w 13 Sierpnia 2008, 15:16:44 ---czy nie wystąpi "NULL TRACK" kozła?

--- Koniec cytatu ---

Za kozłem można wstawić kawałek niewidocznego toru z maksymalnym damageflag.

Pozdr, Paweł

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod