Symulator EU07 (i nie tylko) > Publikacje

 ED72 v2 (modyfikacja)

<< < (6/9) > >>

youBy:
Dynamic.dat nie jest analizowany przez exe, przez co nie może powodować błędów symulatora. Brakuje plików chk w podanej lokalizacji.

intel:
Utworzyłem pliki chk, tylko teraz przy załadowaniu tekstury
Loading - texture: dynamic\pkp\ed72_mk\polka.tga
OK, wywala mnie do systemu.

ST44-003:
Ciekawe, bo przy wywaleniu braku tekstury i wciśnięciu OK nie powinno Cię wywalić do systemu. Moja rada jest taka.
Sprawdź dynamic.dat (jeśli nie używasz startera @Ra). Wywal to ED72 które obecnie próbujesz włączyć i zastąp go tą samą paczką z tym EZeTem. Następnie wpisz i sprawdź wpisy do scenerii i odpal symka. Powinno zadziałać. :)

El Mecánico:
@ST44-003: ile razu trzeba ci tłuc łopatą do łba (i paru innym osobom też!), że dynamic.dat nie ma żadnego znaczenia dla exe? Ja nie mam wogóle tego czegoś i wszystko pięknie śmiga!

Mariusz1970:
Może mieć znaczenie takie, iż jeśli ktoś korzysta ze start.exe, a start.exe korzysta z bazy dynamic.dat i jeśli w tej bazie będzie ogólnie mówiąc bałagan np. będą pokazywały się loki do prowadzenie, które nie mają kabiny, a ktoś wybierze coś takiego do prowadzenia, to symulator eu07.exe się wysypie.

W tym przypadku:

--- Cytuj ---pkp\ed72-020\6ba Error=-8@0

--- Koniec cytatu ---
to w katalogu pkp\ed72-020\ brak plików chk i innych od tego EZT. Powód, prawdobodobnie zły wpis w scn dotyczący tego EZT.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod