Symulator EU07 (i nie tylko) > Symulator

 Kto co wie o T3D?

<< < (2/2)

youBy:

--- Cytat: bohunIC w 28 Maja 2008, 10:02:04 ---Moje pytanie, czy to oznacza że te wierzchołki się dublują czy tylko mają wspólne punkty? Mówie o siatce trójkątów robioną z Delanuay Mesh. Ja rozumiem że robiąc siatkę o charakterze powierzchnia pofałdowana, kilka trójkątów musi mieć wspólne wierzchołki, przylegać do siebie i to o to chodzi? Bo w moich sceneriach w konsoli podczas wczytywania wykazuje ''od zajeb...'' degenrated triangle co mnie zaniepokoiło. A patrząc w kierunku optymalizacji i poprawy FPSu - ważna sprawa.

--- Koniec cytatu ---
W jednym trójkącie dwa wierzchołki się pokrywają. Mogą one powodować spadek ilości FPS, gdyż ciężko się liczy niektóre rzeczy dla linii.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod